hier lijken we het met de dag drukker te krijgenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, ik begin werk nu ook te missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk is dat, om te zien hoe slecht anderen zijn in hun werkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Zie na 5 minuten al wel genoeg teringzooi om wat mensen compleet af te branden, misschien toch wel leuk om even te doen dit
Zo draaien dat je er zelf goed opstaat als greyback on the hill.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, om te zien hoe slecht anderen zijn in hun werk
zolang het nog magquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij mij wordt het ook niet rustiger. Hoewel, ik had vandaag wel tijd om naar Gamma te rijden.
ik moet eigenlijk ook nog verf halenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik vandaag gegaan
Eigenlijk nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog wat leuks te melden eigenlijk? "
Nou dna ga ik vandaag waarschijnlijk weer vroeg slapenquote:
bij een volgende aanscherping gaan geheid dit soort zaken dicht. En mag je sowieso wellicht niet naar buiten voor dergelijke niet essentiele zakenquote:
ik heb weer decaf koffiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog wat leuks te melden eigenlijk? "
Ik duik er ook op tijd inquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dna ga ik vandaag waarschijnlijk weer vroeg slapen
niemand wil ze rooien zeker?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, een miljoen ton aardappels kunnen straks de vuilnisbak in
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je net zo goed lauw water met wat bruinezwarte verf erin drinken.
Door de Polen hč?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
groeien wel weer opnieuwquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vermoed het ook.. het is maar voor de zolder gelukkigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij een volgende aanscherping gaan geheid dit soort zaken dicht. En mag je sowieso wellicht niet naar buiten voor dergelijke niet essentiele zaken
Ik ga dadelijk gewoon twee maanden iedere dag asperges etenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geen afzet omdat de horeca in heel Europa plat ligt.
Zelfde met asperges.
Ja sorry hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
k vind de avonden zo wel het saaist eigenlijk
Wat deed je normaal dan toen we nog niet gevangen zaten?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
k vind de avonden zo wel het saaist eigenlijk
ja dan was ik blij omdat ik ook nog werktequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat deed je normaal dan toen we nog niet gevangen zaten?
En Afrika lijdt hongerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geen afzet omdat de horeca in heel Europa plat ligt.
Zelfde met asperges.
Even een pakkende slogan voor verzinnen en mooie actie van makenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk gewoon twee maanden iedere dag asperges eten
Die hadden natuurlijk allang moeten draaien hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Gaat wat worden in Fockeville als bitterbal zich nu al aan het vervelen is, misschien toch maar wat webcams installeren?
Wat is er nu saai aan dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dan is het gewoon wachten totdat je kan gaan slapen
nou daar mag ik toch werken?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Gaat wat worden in Fockeville als bitterbal zich nu al aan het vervelen is, misschien toch maar wat webcams installeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |