hier lijken we het met de dag drukker te krijgenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, ik begin werk nu ook te missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk is dat, om te zien hoe slecht anderen zijn in hun werkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Zie na 5 minuten al wel genoeg teringzooi om wat mensen compleet af te branden, misschien toch wel leuk om even te doen dit
Zo draaien dat je er zelf goed opstaat als greyback on the hill.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, om te zien hoe slecht anderen zijn in hun werk
zolang het nog magquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij mij wordt het ook niet rustiger. Hoewel, ik had vandaag wel tijd om naar Gamma te rijden.
ik moet eigenlijk ook nog verf halenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik vandaag gegaan
Eigenlijk nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog wat leuks te melden eigenlijk? "
Nou dna ga ik vandaag waarschijnlijk weer vroeg slapenquote:
bij een volgende aanscherping gaan geheid dit soort zaken dicht. En mag je sowieso wellicht niet naar buiten voor dergelijke niet essentiele zakenquote:
ik heb weer decaf koffiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog wat leuks te melden eigenlijk? "
Ik duik er ook op tijd inquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dna ga ik vandaag waarschijnlijk weer vroeg slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |