Bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:57 schreef Doublepain het volgende:
Zo even mijn neefje feliciteren die geen examen hoef te doen
Daar doelde ik dan ook op.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de nabestaanden misschien belangrijker is. Die (bijna) dooie heeft er maar ffkes last van.
M.nl ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:58 schreef DonRaja het volgende:
Bijna 14:00 uur, Fok! wordt weer wat trager.
dat hangt van de genezingssnelheid af(of dood), ik weet niet wat het gemiddelde is maar er komen nu dagelijks meer zieken bij dan er genezenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
en hoe lang moet die zorg worden ontlast?
ben bang dat het op dit tempo een jaar duurt eer de zorg niet meer volledig belast is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hangt van de genezingssnelheid af(of dood), ik weet niet wat het gemiddelde is maar er komen nu dagelijks meer zieken bij dan er genezen
Laten we iedereen maar zo snel mogelijk ziek worden, dan zijn we er vanaf. Vuilophaling, politie, zorg, brandweer, elektriciteit, water, brandstof, boodschappen. Allemaal gewoon tegelijk ziek laten worden!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hangt van de genezingssnelheid af(of dood), ik weet niet wat het gemiddelde is maar er komen nu dagelijks meer zieken bij dan er genezen
Jeetje Scrummiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Godverdomme wat traag weer.
Mijn vorige bericht had een quote moeten zijn.
WALGELIJK GOOR HOEREN TYFUS TERING FORUM
Klopt, maar uiteindelijk moeten er wel mensen ziek worden en herstellen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een lockdown is er niet om te wachten op een vaccin of groepsimmuniteit, maar om de zorg te ontlasten.
Hoop wel dat iedereen uiteindelijk gechecked wordt of ie het gehad heeftquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we iedereen maar zo snel mogelijk ziek worden, dan zijn we er vanaf. Vuilophaling, politie, zorg, brandweer, elektriciteit, water, brandstof, boodschappen. Allemaal gewoon tegelijk ziek laten worden!
Zuchtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, maar uiteindelijk moeten er wel mensen ziek worden en herstellen.
Dat was althans de strekking van het verhaal van Rutte, jij zal het als FOK! COR-expert ongetwijfeld wel weer beter weten.
Ik denk dat wanneer je goede en snelle tests hebt je al een heel eind bent. Dan kunnen mensen in zelfquarantaine gaan, want blijkbaar kun je dus prima besmettelijk zijn zonder symptomen te hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ben bang dat het op dit tempo een jaar duurt eer de zorg niet meer volledig belast is.
Waar is dat lijstje met genezen mensen te vinden?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je lult maar weer een eind in de wind.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, maar uiteindelijk moeten er wel mensen ziek worden en herstellen.
Dat was althans de strekking van het verhaal van Rutte, jij zal het als FOK! COR-expert ongetwijfeld wel weer beter weten.
Dat lijkt me wel handig ja. Al is ook nog niet helemaal duidelijk of je nu immuun wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop wel dat iedereen uiteindelijk gechecked wordt of ie het gehad heeft
Immuun is een zekerheid toch? Alleen ze weten niet voor hoe lang volgens mij.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel handig ja. Al is ook nog niet helemaal duidelijk of je nu immuun wordt.
Ok kutuserquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je lult maar weer een eind in de wind.
Hoop dat ze daar wel snel mee komenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel handig ja. Al is ook nog niet helemaal duidelijk of je nu immuun wordt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Immuun is een zekerheid toch? Alleen ze weten niet voor hoe lang volgens mij.
Ik geloof niet dat het een zekerheid is vooralsnog.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Immuun is een zekerheid toch? Alleen ze weten niet voor hoe lang volgens mij.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:07 schreef GGMM het volgende:
Af en toe heb ik echt het idee dat Elan maar wat zegt.
quote:
Post 55 is de nieuwe ttquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heb je liever? Dan overleggen we even met @:scrummie2.1
Doe maar "Scrup is een lul"quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heb je liever? Dan overleggen we even met @:scrummie2.1
dat zou inderdaad helpenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je goede en snelle tests hebt je al een heel eind bent. Dan kunnen mensen in zelfquarantaine gaan, want blijkbaar kun je dus prima besmettelijk zijn zonder symptomen te hebben.
Ja, van mij.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie dat ik er een stem bij heb gekregen in de poll.
400 euro boetequote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:11 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd hoeveel; mensen er zo nog in het park zijn
Het is echt heerlijk weer
Mogen pas boetes schrijven vanaf 3 man.quote:
Boefje ben je toch ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mogen pas boetes schrijven vanaf 3 man.
Ik ga met een maatje.
Mwah, ik kan gewoon niet de hele dag binnen zittenquote:
quote:
Zeer vervelend.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:16 schreef GGMM het volgende:
Mijn boek is nog niet bezorgd.
Ik ben woest.
Er komt vandaag nog een tweede voor mij.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:16 schreef GGMM het volgende:
Mijn boek is nog niet bezorgd.
Ik ben woest.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:20 schreef fetX het volgende:
Hard gelachen om de mentions.
Bedankt @:lenny_leonard
Dit bericht is verstuurd om 13:10.
Ik ook niet maar waarom rij je dan niet naar een echt afgelegen stek ipv Goffertquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik kan gewoon niet de hele dag binnen zitten
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Vraag het Pico.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ook niet maar waarom rij je dan niet naar een echt afgelegen stek ipv Goffert
Goffert is zo wijd dat je daar echt niet je best hoeft te doen om mensen te ontwijken, hooguit op het hardlooppad even iets naar de andere kant.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ook niet maar waarom rij je dan niet naar een echt afgelegen stek ipv Goffert
Ik heb er net op gekliktquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:22 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe MED is uit.
MED / COR Heeft veel mods!
Waar is Tjacka?
Hij mag er dus weer moddenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:22 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe MED is uit.
MED / COR Heeft veel mods!
Waar is Tjacka?
Ze snappen daar volgens mij niet echt dat genomen maatregelen pas na weken zichtbaar worden in de cijfertjes.quote:
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:23 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is de hulp van elke mod welkom op COR
Behalve die van Tjacka!
Jawel hoor, eind van de week (volgens RIVM).quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze snappen daar volgens mij niet echt dat genomen maatregelen pas na weken zichtbaar worden in de cijfertjes.
Ik zit wel in een riscogroep ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gun het je niet, maar je bent wel het meest vatbaar waarschijnijk.
Harriequote:
Had ik het tegen jou? Dacht het niet toch. Waar bemoei je je dan mee?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jawel hoor, eind van de week (volgens RIVM).
Heb je nu wel vertrouwen in het RIVM?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jawel hoor, eind van de week (volgens RIVM).
Wowquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou? Dacht het niet toch. Waar bemoei je je dan mee?
Dat doet hij nou altijd!!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou? Dacht het niet toch. Waar bemoei je je dan mee?
BRON???quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat? (of waaruit blijkt dat ik geen vertrouwen heb in het RIVM?)
Als je er dan mee gaat hardlopen, dan is het zowel letterlijk als figuurlijk je 'holmaatje'.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mogen pas boetes schrijven vanaf 3 man.
Ik ga met een maatje.
Beetje gay dit @Elan , dit soort dingen kunnen jullie beten tussen elkaar houdenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:30 schreef Elan het volgende:
FOK! is nog trager dan het zaad van GGMM
.
Tijd om broodjes te halen. Gegroet.
Dat mijn zaad je aan eten doet denkenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:30 schreef Elan het volgende:
FOK! is nog trager dan het zaad van GGMM
.
Tijd om broodjes te halen. Gegroet.
Betenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beetje gay dit @:Elan , dit soort dingen kunnen jullie beten tussen elkaar houden
[..]
Beetje gay dit @:Elan , dit soort dingen kunnen jullie beten tussen elkaar houden
welke dan? diabetes?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit wel in een riscogroep ja.
[..]
[..]
En waarom zou je binnen blijven voor een griepje???quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
503 Service Unavailable
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
503 Service Unavailable
Economie gaat boomen na de coronacrisisquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal ie binnenkort veel collega's hebben
HAHAHAAHAquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Economie gaat boomen na de coronacrisis
In Canada is het al begonnentwitter:Ben__Rickert twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 00:39:35Unreal chart 👀 Vanguard FTSE Canadian Capped REIT Index ETF (commercial real estate fund) instakilled below November 2012 emission price. https://t.co/BYTX1L8a4u reageer retweet
Tenzij het in Eindhoven is en het betreffende park het Anne Frankplantsoen is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:36 schreef aTypisch het volgende:
maar er is toch niks mee met naar het park gaan?
ziet eruit als mijn vechain investeringen @onlogischquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:37 schreef aTypisch het volgende:
In Canada is het al begonnentwitter:Ben__Rickert twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 00:39:35Unreal chart 👀 Vanguard FTSE Canadian Capped REIT Index ETF (commercial real estate fund) instakilled below November 2012 emission price. https://t.co/BYTX1L8a4u reageer retweet
@:doublepain
Waarschijnlijk gaat het eerste kwartaal door het dak nadat het ergste achter de rug is. Daarna komen we in een vrije valquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Economie gaat boomen na de coronacrisis
Jammer dat @JanCees nu al voor een huis kijkt, beter nog ff wachten maatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:37 schreef aTypisch het volgende:
@:doublepain
Sorry maat. Maar dat kon écht niet. Omwille van de geestelijke gesteldheid van @Scrummie2.1 moest ik dit wel modereren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:39 schreef DonRaja het volgende:
Hmmm vreemd, mijn vorige post is weg of nooit aangekomen.
Ik heb een collega, die zat vorige week nog in team "het is maar een griepje, wat overdreven al die maatregels". Nu zit hij in team "ik heb een griepje en zit thuis met paniekaanvallen"quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En waarom zou je binnen blijven voor een griepje???
Welke post?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:39 schreef DonRaja het volgende:
Hmmm vreemd, mijn vorige post is weg of nooit aangekomen.
is onlogisch jouw collega?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een collega, die zat vorige week nog in team "het is maar een griepje, wat overdreven al die maatregels". Nu zit hij in team "ik heb een griepje en zit thuis met paniekaanvallen"
[ afbeelding ]
mwahquote:
Dezelfde als die een stuk hierboven over het Anne Frankplantsoen. Waarschijnlijk censuur, omdat het een slechte grap was.quote:
Terecht gewist dan. Ik moest ook niet lachenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dezelfde als die een stuk hierboven over het Anne Frankplantsoen. Waarschijnlijk censuur, omdat het een slechte grap was.
Een beetje zoals @onlogisch dusquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een collega, die zat vorige week nog in team "het is maar een griepje, wat overdreven al die maatregels". Nu zit hij in team "ik heb een griepje en zit thuis met paniekaanvallen"
[ afbeelding ]
Nee, voor zover ik weet heb ik geen collega's die al hun vrije tijd in de supermarkt doorbrengen.quote:
Gelachenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik weet heb ik geen collega's die al hun vrije tijd in de supermarkt doorbrengen.
Al een week niet geweest maat. Het begint nu toch wel weer te kriebelen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik weet heb ik geen collega's die al hun vrije tijd in de supermarkt doorbrengen.
Als deze intelligente lockdown (RUTTEGOD) tot half mei oid duurt max dan kunnen we die klappen wel redelijk opvangen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mwah
als je serieus denkt dat na het corona gedoe de economie wel weer gewoon opkrabbelt dan is dat wel een reden om te lachen ja
Ik ben net geweest. Schappen vol.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al een week niet geweest maat. Het begint nu toch wel weer te kriebelen.
Weinig inderdaad. Maar volgens het CORtopic en kapiteintje vermoord je dan bejaarden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:36 schreef aTypisch het volgende:
maar er is toch niks mee met naar het park gaan?
Als het na juno nog een paar maanden verlengd wordt, begint het wel lastiger te worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Als deze intelligente lockdown (RUTTEGOD) tot half mei oid duurt max dan kunnen we die klappen wel redelijk opvangen.
ik help het je hopenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Als deze intelligente lockdown (RUTTEGOD) tot half mei oid duurt max dan kunnen we die klappen wel redelijk opvangen.
Denk dat alles later dan juno er wel voor gaat zorgen dat de zakken van de roverheid aardig leeg zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als het na juno nog een paar maanden verlengd wordt, begint het wel lastiger te worden.
er is wel wat mis met die mongooltjes die dat in grote groepen doen thoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig inderdaad. Maar volgens het CORtopic en kapiteintje vermoord je dan bejaarden.
Bron?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik was toch duidelijk waarin ik zei NA de crisis.quote:
Jij spreekt met meerdere vrienden af, dat is totaal iets anders.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig inderdaad. Maar volgens het CORtopic en kapiteintje vermoord je dan bejaarden.
als die crisis jaren duurt, is dat geen geruststellend ideequote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja, ik was toch duidelijk waarin ik zei NA de crisis.
Maar goed.
geen paniekquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:50 schreef Caland het volgende:
Zullen er genoeg omvallen natuurlijk, maar dat zijn dan in de basis al geen hele gezonde ondernemingen/ZZP'ers of botte pech.
Oh in het weekend.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij spreekt met meerdere vrienden af, dat is totaal iets anders.
Van de mensen die ik vandaag buiten tegenkwam was een opvallend hoop percentage bejaard. Tja, dan vraag je er ook wel om.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor Corona was het ook crisis, voor de jongerenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:51 schreef Adames het volgende:
[..]
als die crisis jaren duurt, is dat geen geruststellend idee
En terecht.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen paniek
de miljarden bedrijven worden sowieso wel gered!
haha ja dikke lulquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
En terecht.
Moet je eens kijken wat het je kost als je de KLM op de fles laat gaan.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van de mensen die ik vandaag buiten tegenkwam was een opvallend hoop percentage bejaard. Tja, dan vraag je er ook wel om.
Caland 2 weken geleden: Het is maar een griepje, we doen een lock-down party in het caféquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is wel wat mis met die mongooltjes die dat in grote groepen doen tho
maar ik las dat jij een verstandige jongen bent die ver gaat komen en maar met één vriendje gaat
je moet mensen ook ruimte geven om te groeien/leren kapiquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Caland 2 weken geleden: Het is maar een griepje, we doen een lock-down party in het café
Caland 1,5 week geleden: Overdreven gedoe! Ik spreek lekker met mijn 10 vrienden af om te kaarten.
Caland eind vorige week: Ik laat mijn boodschappen bezorgen
Caland begin deze week: Ik ga thuiswerken
Caland halverwege deze week: Ik spreek alleen met één vriend af in het park.
Caland eind deze week: ZIE JE WEL IK ZEI HET AL DIE TIJD AL, MAFKEZEN DIE MET ELKAAR AFSPREKEN
Luchtvaart lijkt me nou niet echt een essentieel bedrijf om te redden met overheidsgeld.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
En terecht.
Moet je eens kijken wat het je kost als je de KLM op de fles laat gaan.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:00 schreef Doublepain het volgende:
Kapi en Typisch blijven een bijzonder duo
DOE NIET ZO VERHEVEN WTFquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je moet mensen ook ruimte geven om te groeien/leren kapi
misschien kun jij dan nu nog effe uitleggen hoe de economie opkrabbelt nadat het corona gedoe onder controle isquote:
Mensen sparen het op en gaan het daarna weer uitgeven!!11quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien kun jij dan nu nog effe uitleggen hoe de economie opkrabbelt nadat het corona gedoe onder controle is
benieuwd welke aanleiding je daarvoor ziet
Het is nu wel een lekker tijd voor het sparen iddquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen sparen het op en gaan het daarna weer uitgeven!!11
jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen sparen het op en gaan het daarna weer uitgeven!!11
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:23 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is de hulp van elke mod welkom op COR
Behalve die van Tjacka!
vind Rutte het best wel goed doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de biografie van Merkel en Rutte in 2047.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is nu wel een lekker tijd voor het sparen idd
Ik werk helaas verplicht thuis (geen keuze) en waarschijnlijk gaan we dit weekend het kaartavondje voortzettenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Caland 2 weken geleden: Het is maar een griepje, we doen een lock-down party in het café
Caland 1,5 week geleden: Overdreven gedoe! Ik spreek lekker met mijn 10 vrienden af om te kaarten.
Caland eind deze week: ZIE JE WEL IK ZEI HET AL DIE TIJD AL, MAFKEZEN DIE MET ELKAAR AFSPREKEN
je bent zeker benieuwd naar die vakantie van Merkel in Ghanaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de biografie van Merkel en Rutte in 2047.
Ja, die paar weekenden schelen me al honderden euro's.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is nu wel een lekker tijd voor het sparen idd
Chocolate chaser.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
je bent zeker benieuwd naar die vakantie van Merkel in Ghana
oh, is dat sparenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die paar weekenden schelen me al honderden euro's.
Ga flink op reis na de zomer.
Ik kan zo'n 250 per maand sparen doorgaans, nu waarschijnlijk het dubbele minstens.quote:
kun jij nog uitleggen waarom het zo erg zou zijn als KLM niet gered wordt door Nederland BV trouwens?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan zo'n 250 per maand sparen doorgaans, nu waarschijnlijk het dubbele minstens.
Gebruik het meestal als potje voor 1x gemiddeld maandloon voor onvoorziene uitgaves en vakanties/tripjes/Feyenoord inderdaad.
Je stopt wel heel veel tijd en energie in de gedachtes van Caland.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
at nuttigsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:14 schreef GGMM het volgende:
Opzich niet erg, maar als het dan ook nog eens niet blijkt te kloppen denk ik ja ga dan at nuttigs doen ofzo
goed adviesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:14 schreef GGMM het volgende:
Opzich niet erg, maar als het dan ook nog eens niet blijkt te kloppen denk ik ja ga dan wat nuttigs doen ofzo
at nuttigs doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:14 schreef GGMM het volgende:
Opzich niet erg, maar als het dan ook nog eens niet blijkt te kloppen denk ik ja ga dan at nuttigs doen ofzo
Ik welquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
Ik moest hierom lachen
[ afbeelding ]
Hopelijk @:jojoortje ook!
Voor jouw bankrekening was het dus beter geweest als Stam nog steeds de coach was geweest.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan zo'n 250 per maand sparen doorgaans, nu waarschijnlijk het dubbele minstens.
Gebruik het meestal als potje voor 1x gemiddeld maandloon voor onvoorziene uitgaves en vakanties/tripjes/Feyenoord inderdaad.
Ik ben even het voorbeeld kwijt van Benno Baksteengod van het vorige land dat haar voornaamste airliner kapot had laten gaan. Dat had uiteindelijk veel meer schade opgebracht dan voorzien.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kun jij nog uitleggen waarom het zo erg zou zijn als KLM niet gered wordt door Nederland BV trouwens?
Dan was het wel opgegaan aan sos.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor jouw bankrekening was het dus beter geweest als Stam nog steeds de coach was geweest.
Ondankbare lui daar.quote:
Dat kan je wel stellen ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor jouw bankrekening was het dus beter geweest als Stam nog steeds de coach was geweest.
En dat veel bedrijven het ook weer lastig gaan krijgen dus lekker gaan knijpen in de inkoop, personeel etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja
alleen jammer dat je eurootje dan minder waard is doordat er aan de bovenkant moeilijk veel geld bij wordt gedrukt
dat sijpelt dan langzaam naar beneden naar ons als plebs, tegen veel duurde rentes dan die de bovenkant betaald
MaAr Na CoRoNa GeWoOn WeEr GoEiE eCoNoMiE
Dat klopt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:14 schreef GGMM het volgende:
Opzich niet erg, maar als het dan ook nog eens niet blijkt te kloppen denk ik ja ga dan wat nuttigs doen ofzo
stuur eens een linkje ofzo?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben even het voorbeeld kwijt van Benno Baksteengod van het vorige land dat haar voornaamste airliner kapot had laten gaan. Dat had uiteindelijk veel meer schade opgebracht dan voorzien.
KLM is een prima exportproduct ook
Overigens vanuit hier nog een s/o naar Benno Baksteengod
@:zipportal
deze had ik al gezien twee dagen geleden, je whatsapp vrienden lopen achterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
Ik moest hierom lachen
[ afbeelding ]
Hopelijk @:jojoortje ook!
IK GA METEEN KIJKEN!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:20 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe VBL note is uit.![]()
Alweer uitgedeeld door @:onlogisch
Drie op een rij!
@:lenny_leonard
Hoe dan ook, Amerika is fuckedquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:21 schreef Elan het volgende:
https://www.businessinsider.nl/donald-trump-coronavirus-economie/
GOAT
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 15:16:34Our people want to return to work. They will practice Social Distancing and all else, and Seniors will be watched over protectively & lovingly. We can do two things together. THE CURE CANNOT BE WORSE (by far) THAN THE PROBLEM! Congress MUST ACT NOW. We will come back strong! reageer retweet
Ik weet niet meer in welk programma dat was. Maar het lijkt me toch niet heel vreemd dat KLM laten gaan nogal wat doet met Schiphol etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stuur eens een linkje ofzo?
ben oprecht benieuwd
want op mij komt het vooral over als een ''dont let the rich guys feel it' sprookje die we maar allemaal slikken
Wat hij eigenlijk stelt is dat de economische schade op lange termijn zo groot is dat er uiteindelijk meer mensen aan dood gaan dan het virus?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:24 schreef Doublepain het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 15:16:34Our people want to return to work. They will practice Social Distancing and all else, and Seniors will be watched over protectively & lovingly. We can do two things together. THE CURE CANNOT BE WORSE (by far) THAN THE PROBLEM! Congress MUST ACT NOW. We will come back strong! reageer retweet
Voor het eerst in tijden eens met Trumgod.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat hij eigenlijk stelt is dat de economische schade op lange termijn zo groot is dat er uiteindelijk meer mensen aan dood gaan dan het virus?
Benno StoeptegelGod.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben even het voorbeeld kwijt van Benno Baksteengod van het vorige land dat haar voornaamste airliner kapot had laten gaan. Dat had uiteindelijk veel meer schade opgebracht dan voorzien.
KLM is een prima exportproduct ook
Overigens vanuit hier nog een s/o naar Benno Baksteengod
@:zipportal
Als een vaccin nog minstens een jaar duurt en immuniteit jaren zal het in combinatie met het vergroten van je ziekenhuiscapaciteit uiteindelijk overal wel zo gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor het eerst in tijden eens met Trumgod.
Je kunt niet 82-jarigen blijven reddenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Als een vaccin nog minstens een jaar duurt en immuniteit jaren zal het in combinatie met het vergroten van je ziekenhuiscapaciteit uiteindelijk overal wel zo gaan.
Of zouden we het financieel nog minstens een jaar kunnen uitzitten op deze manier?
Ik ga gelijk kijken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:38 schreef Tjacka het volgende:
Oei in de WLR sc praten ze heel slecht over een bepaalde COR-mod. Ik als ex-cormod betreurt dit ten zeerste.
Nee, hooguit een maandje of 3.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Als een vaccin nog minstens een jaar duurt en immuniteit jaren zal het in combinatie met het vergroten van je ziekenhuiscapaciteit uiteindelijk overal wel zo gaan.
Of zouden we het financieel nog minstens een jaar kunnen uitzitten op deze manier?
Ze hebben wel een punt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:38 schreef Tjacka het volgende:
Oei in de WLR sc praten ze heel slecht over een bepaalde COR-mod. Ik als ex-cormod betreurt dit ten zeerste.
betreurtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Je kunt niet 82-jarigen blijven redden
Is er je in 2020 ook al iets wél gelukt behalve in recordtijd het domste varken van FOK! worden?quote:
De 10 rittenkaart bij je moeder vol krijgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is er je in 2020 ook al iets wél gelukt behalve in recordtijd het domste varken van FOK! worden?
KOEKOEKquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De 10 rittenkaart bij je moeder vol krijgen.
verkeerdenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je geeft ook notes aan de verkeerden.![]()
@:lenny_leonard is het hiermee eens.
Kolere.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De 10 rittenkaart bij je moeder vol krijgen.
Verkeerden, wtfquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
verkeerdenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
verkeerden?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Cruijff, Socrates,Maradona, Rijkaardquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:21 schreef fetX het volgende:
Op Twitter gaat een 'challenge' rond met de vraag welke spelers veel voor je hebben betekend/waar je fan van bent/was. Je mag er vier noemen.
Wie zouden jullie kiezen?
Kezman/Robben/Rommedahl/J. de Jong.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:21 schreef fetX het volgende:
Op Twitter gaat een 'challenge' rond met de vraag welke spelers veel voor je hebben betekend/waar je fan van bent/was. Je mag er vier noemen.
Charisteasquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:21 schreef fetX het volgende:
Waar je om hebt kunnen lachen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:26 schreef Caland het volgende:
Ik vind veel voor je betekend zo raar als we het hebben over voetballers.
Geen Bosvelt? Valt me tegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
Denk dat Pelle wel het meest in de buurt kwam
Dat zijn er dus 4, stop de tijd.
Vanaf nu ben jij mijn aartsvijand.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik had een pokkehekel aan Batistuta.
Mijn konijn (rip) had als naam Larsson.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:27 schreef Caland het volgende:
Mijn eerste idolen waren Batistuta en bij Feyenoord Van Wonderen.
Daarna dat niet echt meer gehad, al ben ik altijd wel een enorme Persgod fanboy geweest.
Niet boeiend hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:31 schreef Caland het volgende:
Voetballers die voetbal eigenlijk helemaal niet boeiend hebben eigenlijk altijd wel mijn voorkeur op de één of andere manier. Daarom ook Pelgod
Gewoon ergens toevallig goed in zijn.
Leonardo Pansier dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:26 schreef Caland het volgende:
Ik vind veel voor je betekend zo raar als we het hebben over voetballers.
Volgens mij moet er iets van vinden, of vonden of zo tussen.quote:
boeide hem dat niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:31 schreef Caland het volgende:
Voetballers die voetbal eigenlijk helemaal niet boeiend vinden hebben eigenlijk altijd wel mijn voorkeur op de één of andere manier. Daarom ook Pelgod
Gewoon ergens toevallig goed in zijn.
die was ook geweldigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De enige voetbalidool die ik heb gehad was Ronaldo (de dikke).
Ronaldinho eenzaam aan de top idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:29 schreef Elan het volgende:
Ik stiekem ook wel Bergkamp.
Die actie tegen Newcastle
Maar Ronaldinho natuurlijk eenzaam aan top.
Stal vorige week nog de show in het bajeselftal.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ronaldinho eenzaam aan de top idd.
is toch ook wel een generatie dingetje, geweldige speler hoor maar Maradona was toch een paar tikkeltjes beterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ronaldinho eenzaam aan de top idd.
Ik schrok even, ik dacht dat je in straattaal bedoelde: "de grote Aad300 is dood".quote:
beter dan pelé?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch ook wel een generatie dingetje, geweldige speler hoor maar Maradona was toch een paar tikkeltjes beter
Michel Adam dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toen was jij nog geeneens geboren.
Daar zijn zo weinig beelden van.quote:
😂quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik schrok even, ik dacht dat je in straattaal bedoelde: "de grote Aad300 is dood".
Die heb ik nooit echt bewust meegemaakt. Ronaldinho was gewoon buitenaards spectaculair en beheerste eigenlijk alle facetten van het spel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch ook wel een generatie dingetje, geweldige speler hoor maar Maradona was toch een paar tikkeltjes beter
Meh, Robben is toch niet van de absolute buitencategorie. Die hangt er gewoon onder, samen met de Henry's van deze wereld.quote:
klopt en Maradona was daar nog beter inquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die heb ik nooit echt bewust meegemaakt. Ronaldinho was gewoon buitenaards spectaculair en beheerste eigenlijk alle facetten van het spel.
11 juli 2010quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meh, Robben is toch niet van de absolute buitencategorie. Die hangt er gewoon onder, samen met de Henry's van deze wereld.
Vonden ze maar wat leuk zeker?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik woonde toen in België.
Dat heb ik geweten.
niet mijn probleemquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik woonde toen in België.
Dat heb ik geweten.
Toen Nederland in 2012 helemaal eraf ging ben ik meteen daarna vetrokken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vonden ze maar wat leuk zeker?
gebakken aardappelen, steak & wortelsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga zo spaghetti maken. Met plakjes kaas, ja.
Wat een dramatische afgang was dat. Mijn hemel!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toen Nederland in 2012 helemaal eraf ging ben ik meteen daarna vetrokken.
twitter:RTVDrenthe twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:58:01René Karst in ziekenhuis met corona: 'Ik ben aan het vechten' https://t.co/N7H5azXuiE reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
@:JanCeestwitter:RTVDrenthe twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:58:01René Karst in ziekenhuis met corona: 'Ik ben aan het vechten' https://t.co/N7H5azXuiE reageer retweet
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
@:JanCeestwitter:RTVDrenthe twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:58:01René Karst in ziekenhuis met corona: 'Ik ben aan het vechten' https://t.co/N7H5azXuiE reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |