Bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:57 schreef Doublepain het volgende:
Zo even mijn neefje feliciteren die geen examen hoef te doen
Daar doelde ik dan ook op.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de nabestaanden misschien belangrijker is. Die (bijna) dooie heeft er maar ffkes last van.
M.nl ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:58 schreef DonRaja het volgende:
Bijna 14:00 uur, Fok! wordt weer wat trager.
dat hangt van de genezingssnelheid af(of dood), ik weet niet wat het gemiddelde is maar er komen nu dagelijks meer zieken bij dan er genezenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
en hoe lang moet die zorg worden ontlast?
ben bang dat het op dit tempo een jaar duurt eer de zorg niet meer volledig belast is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hangt van de genezingssnelheid af(of dood), ik weet niet wat het gemiddelde is maar er komen nu dagelijks meer zieken bij dan er genezen
Laten we iedereen maar zo snel mogelijk ziek worden, dan zijn we er vanaf. Vuilophaling, politie, zorg, brandweer, elektriciteit, water, brandstof, boodschappen. Allemaal gewoon tegelijk ziek laten worden!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hangt van de genezingssnelheid af(of dood), ik weet niet wat het gemiddelde is maar er komen nu dagelijks meer zieken bij dan er genezen
Jeetje Scrummiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Godverdomme wat traag weer.
Mijn vorige bericht had een quote moeten zijn.
WALGELIJK GOOR HOEREN TYFUS TERING FORUM
Klopt, maar uiteindelijk moeten er wel mensen ziek worden en herstellen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een lockdown is er niet om te wachten op een vaccin of groepsimmuniteit, maar om de zorg te ontlasten.
Hoop wel dat iedereen uiteindelijk gechecked wordt of ie het gehad heeftquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we iedereen maar zo snel mogelijk ziek worden, dan zijn we er vanaf. Vuilophaling, politie, zorg, brandweer, elektriciteit, water, brandstof, boodschappen. Allemaal gewoon tegelijk ziek laten worden!
Zuchtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, maar uiteindelijk moeten er wel mensen ziek worden en herstellen.
Dat was althans de strekking van het verhaal van Rutte, jij zal het als FOK! COR-expert ongetwijfeld wel weer beter weten.
Ik denk dat wanneer je goede en snelle tests hebt je al een heel eind bent. Dan kunnen mensen in zelfquarantaine gaan, want blijkbaar kun je dus prima besmettelijk zijn zonder symptomen te hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ben bang dat het op dit tempo een jaar duurt eer de zorg niet meer volledig belast is.
Waar is dat lijstje met genezen mensen te vinden?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je lult maar weer een eind in de wind.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, maar uiteindelijk moeten er wel mensen ziek worden en herstellen.
Dat was althans de strekking van het verhaal van Rutte, jij zal het als FOK! COR-expert ongetwijfeld wel weer beter weten.
Dat lijkt me wel handig ja. Al is ook nog niet helemaal duidelijk of je nu immuun wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop wel dat iedereen uiteindelijk gechecked wordt of ie het gehad heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |