Hoor net dat winkels een verscherpte regeling hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben ik weer, was lekker rustig in de AH
twitter:tijgerbrood_nl twitterde op zondag 22-03-2020 om 20:59:04Boer Jan remix - Pilletje of een Snuiffie #boerzoektvrouw #jan #nienke #vera #froukje #bzv #boerjan #pilletje https://t.co/BVhoHuct1Q reageer retweet
1 klant per 10m2 beleidquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor net dat winkels een verscherpte regeling hebben
per vierkante meter 1 klant
euuuhhhhhhhhhhhhh vraag ik mij dan agf hoe je dan 1,5 meter afstand kan houden
o 10 ik dacht 1quote:
In de supermarkt is dat wel lastig om moet al met 2 mensen in een gangpad zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor net dat winkels een verscherpte regeling hebben
per vierkante meter 1 klant
euuuhhhhhhhhhhhhh vraag ik mij dan agf hoe je dan 1,5 meter afstand kan houden
😂quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:22 schreef Mickytjuh het volgende:
twitter:tijgerbrood_nl twitterde op zondag 22-03-2020 om 20:59:04Boer Jan remix - Pilletje of een Snuiffie #boerzoektvrouw #jan #nienke #vera #froukje #bzv #boerjan #pilletje https://t.co/BVhoHuct1Q reageer retweet
Ja veeg me op hoorquote:
nee niet echt, ik word er een beetje heel erg gek van, maar ik denk dat meerdere mensen dat hebben.quote:
is het ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de supermarkt is dat wel lastig om moet al met 2 mensen in een gangpad zijn
quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-03-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Tegen die zender vertelde ze dat president ze Trump over chloroquine had horen praten tijdens persconferenties als mogelijk werkzame stof tegen het coronavirus.
Toen de vrouw dat hoorde, herinnerde ze zich het middel dat ze voor haar koikarpers gebruikt. De chloroquinefosfaat gaat onder meer algvorming tegen. „Ik zag het staan op de plank, en dacht: is dat niet waar ze het op tv over hebben?”
Het stel vermengde het schoonmaakmiddel met een beetje water en dronk het op. „Want we waren bang ziek te worden van het coronavirus.” Na ongeveer twintig minuten werden ze ziek, ’warm en duizelig’, waarna braken volgde. Kort na ziekenhuizopname overleed de man.
quote:Op Twitter krijgt ook president Trump van sommigen een veeg uit de pan. Anderen wijzen erop dat hij niets verkeerd heeft gedaan, en dat mensen vooral hun gezond verstand mogen gebruiken.
Ja heb al zat belletjes gehad, kan mooi ff paar maanden tractorrijden denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:07 schreef PlymouthFury het volgende:
N
[..]
Ou lekker? Ff wennen voor jou als doener denk ik. Maar nu maakt het ff weinig uit idd met die kut corona. Over half jaar wel weer opgaande spiraal denk ik.
JEZUS CHRISTUS VAN NAZARETHquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:33 schreef Nizno het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-trump-krijgt-schuld
[..]
[..]
ja diequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |