quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Jep, maar een vrijwillige ban is goedkoper
Ja dat is dan weer jammer, maar ik zag betere temperaturen voor volgende week 13 graden. Of is dat ook te koud?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:00 schreef PlymouthFury het volgende:
N
[..]
Ee nu niet meer, maar ff vegen nog onkruid tussen de tegels weg halen enzo. Ff te fris aan het water om aan de boot verder te gaan nu.
Ij ook nog thuis filo?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Klinkt als iets voor Novadic Kentron?
Dat lukte niet en zo had ik geen gelegenheid om te reageren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon niet inloggen?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap het na alles. Was geen leuke tijd
![]()
Nope, vandaag dagje op de de zaak.quote:
, bij de nwe werkgever?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nope, vandaag dagje op de de zaak.
Binnenkort verwacht ik dat ik naar huis mag, en uit dienst gemeld word.
Nee, daar zaten toch wat haken en ogen aan. Vind het ook niet erg hoor als ik buitengestampt word, lekker in de WWquote:
???quote:
Ou lekker? Ff wennen voor jou als doener denk ik. Maar nu maakt het ff weinig uit idd met die kut corona. Over half jaar wel weer opgaande spiraal denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee, daar zaten toch wat haken en ogen aan. Vind het ook niet erg hoor als ik buitengestampt word, lekker in de WW
Valt niet veel meer te weddenquote:
Ha, ja zeer vreemd dit?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:07 schreef Nizno het volgende:
bijzonder in deze tijd.
https://www.nu.nl/economi(...)ppen-teruglopen.html
[ afbeelding ]
iddquote:
quote:Volgens de Nederlandse Loterij is er op dit moment simpelweg niet zo veel mogelijk. Zo wordt er wereldwijd nog slechts in een handvol competities gevoetbald.
"Mensen die het wedden an sich leuk vinden, pakken ook deze wedstrijden mee, maar over het algemeen hebben we de helft minder traffic op de website dan in een regulier weekend", aldus een woordvoerder.
De Nederlandse Loterij houdt het wereldwijde sportaanbod in de gaten en zal wedstrijden vooralsnog aan blijven bieden. Pas aan het eind van het jaar wordt duidelijk wat de impact van het coronavirus op de cijfers is.
Het is triest maar het is niet anders.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben ik weer, was lekker rustig in de AH
Lolquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:07 schreef Nizno het volgende:
bijzonder in deze tijd.
https://www.nu.nl/economi(...)ppen-teruglopen.html
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |