O heb je een vrijwillige ban gehad, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nja niet echt klaar mee, hij was hier laatst nog. Hij doet veel andere dingen ook en kijkt zo nu en dan even mee.
Ik had ook geen idee waar ik zou kunnen posten na uto, na een vrijwillige ban van een maand heb een hele tijd hier gelurkt voordat ik reageerde. Ik zocht een leuke groep die heb ik hier wel gevonden.
Thnx chickie!quote:
Hey harde werker,quote:
SSSSSSSSTTTTTTTTTTTquote:
liefdequote:
Ik heb gisteren 88-4 nog punten laten pakken, ben niet zo ego hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik denk dan kunnen ze eindelijk punten halen in DTS, maar jij bent nog niet weg te krijgen
Je weet zellufquote:
Komt wel op de juiste tijd he dit lekkere weerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, lekker nu buiten. Zo ff vegen nog
Ik ben er even een maandje tussenuit geweest, had even rust nodig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb je een vrijwillige ban gehad, dat wist ik niet.
yes plzquote:
Wat is er mis met gewoon niet inloggen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben er even een maandje tussenuit geweest, had even rust nodig.
Snap het na alles. Was geen leuke tijdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben er even een maandje tussenuit geweest, had even rust nodig.
Ee nu niet meer, maar ff vegen nog onkruid tussen de tegels weg halen enzo. Ff te fris aan het water om aan de boot verder te gaan nu.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt wel op de juiste tijd he dit lekkere weer
Maar heb je zoveel te doen dan in je tuin?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Mickytjuh het volgende:
is soms gewoon te moeilijk om je te beheersen filo
Klinkt als iets voor Novadic Kentron?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Mickytjuh het volgende:
is soms gewoon te moeilijk om je te beheersen filo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |