Thnx, anders zijn er toch weer bepaalde users die het niet niet geloven en zeggen dat het allemaal bullshit isquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:30 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Voor de geinteresseerden:
Wetenschappelijke artikel over deze test
twitter:ndrew_lawrence twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 01:21:34Tx Lt Gov Dan Patrick says grandparents would be willing to die to save the economy for their grandchildren https://t.co/wC3Ngvtsbj reageer retweet
als hij nu eens het goede voorbeeld neemt en zichzelf als eerste opoffert !quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:17 schreef MMunkun het volgende:
Dan Patrick, de lieutenant gouverneur van Texas, zou graag zien dat de oudere bevolking van Amerika zich opoffert om de economie te redden (op de link klikken voor het fragment):twitter:ndrew_lawrence twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 01:21:34Tx Lt Gov Dan Patrick says grandparents would be willing to die to save the economy for their grandchildren https://t.co/wC3Ngvtsbj reageer retweet
Welke ratten?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:37 schreef 5thencounter het volgende:
En de ratten verlaten het Schip zodra het zinkt.. dat is al zo oud als de ratten zelf..
https://www.msn.com/nl-nl(...)B8wl?ocid=spartandhp
Het IMF heeft eerder tientallen miljarden opzijgezet om landen te ondersteunen bij het verzachten van de economische pijn. Als het nodig is kan het fonds zelfs voor zo'n 1000 miljard dollar aan leningen regelen, herhaalde Georgieva maandag. Meer dan tachtig landen hebben al bij het fonds verzoeken om hulp ingediend.
In een verklaring na een videoconferentie met de ministers van Financiën en centralebankhoofden van de G20-landen, benadrukte Georgieva verder dat vooral opkomende markten en landen met lage lonen het momenteel moeilijk hebben. Beleggers en investeerders hebben volgens haar al zo'n 83 miljard dollar uit die economieën weggehaald sinds het begin van de coronacrisis.
Dat noem ik gemakshalve even die lui die cashen waar ze maar kunnen zonder enig maatschappelijke betrokkenheid.. Mevr Georgieva noemde ze alquote:
Dan moet het IMF zeker niet met geld gaan strooien, dan belandt het bij de rest van de schuldenaflossing.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat noem ik gemakshalve even die lui die cashen waar ze maar kunnen zonder enig maatschappelijke betrokkenheid.. Mevr Georgieva noemde ze al
Ze kan niet verbieden dat investeerders overal hun geldterughalen uit rampgebieden waar niets meer draait, Cash is King maar netjes is het ook nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan moet het IMF zeker niet met geld gaan strooien, dan belandt het bij de rest van de schuldenaflossing.
Gebeuren ook erge dingen daar. Werknemers van bejaardhuizen die wegblijven.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:11 schreef crystal_meth het volgende:
Wow, zie nu pas dat het aantal doden in Spanje met 555 gestegen is gisteren...
Ik bedoel, als het IMF nu geld gaat uit geven, komt het alleen maar bij de grote bankiers terecht.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kan niet verbieden dat investeerders overal hun geldterughalen uit rampgebieden waar niets meer draait, Cash is King maar netjes is het ook niet
Hij zei dat op Fox News, maar op hun website is het niet terug te vinden, ook niet met een google search op Dan Patrick site:foxnews.comquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:17 schreef MMunkun het volgende:
Dan Patrick, de lieutenant gouverneur van Texas, zou graag zien dat de oudere bevolking van Amerika zich opoffert om de economie te redden (op de link klikken voor het fragment):twitter:ndrew_lawrence twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 01:21:34Tx Lt Gov Dan Patrick says grandparents would be willing to die to save the economy for their grandchildren https://t.co/wC3Ngvtsbj reageer retweet
Dat klopt, dat zou je ook ratten kunnen noemen, gretig al dat gratis geld opvangen en geen moer uitkeren aan de probleemgebiedenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik bedoel, als het IMF nu geld gaat uit geven, komt het alleen maar bij de grote bankiers terecht.
Tsja, die lui krijgen 500 euro betaald. Waarschijnlijk hebben ze geeneens maskers voor ze.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:52 schreef Fer het volgende:
[..]
Gebeuren ook erge dingen daar. Werknemers van bejaardhuizen die wegblijven.
3e wereldland
Dan moet je de industrie hier ook aan gaan pakken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Terecht. Moeten ze hun virusbroedende dieren markten maar afschaffen. Sars, vogelgriep, sars 2de. Pleur op of verbiedt het.
En daarom heeft volledige isolatie ook totaal geen zin, tenzij je een eiland bent houd je het toch niet dicht.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:08 schreef Maikuuul het volgende:
Verwacht een flinke stijging in Hong Kong omdat veel studenten die in andere landen studeren teruggehaald worden...
En omdat de grens met China weer open is
Klopt, men moet zichzelf zo goed mogelijk beschermen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
En daarom heeft volledige isolatie ook totaal geen zin, tenzij je een eiland bent houd je het toch niet dicht.
Ok, nu zitten we redelijk op 1 lijn. Dat is fijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:41 schreef the-eye het volgende:
@:voetbalmanager
Ik verander toch enigszins van mening.
Ik blijf erbij dat ook wij voor problemen kunnen zorgen maar wat daar gebeurt is schofterig. Dat is op geen enkele manier te rijmen met ons idee over dierenwelzijn dus vanuit die insteek ben ik voor druk op China om er wat aan te doen. De schofterig manier van werken zorgt nu net voor dat extra risico dus ik denk dat we uiteindelijk niet ver van elkaar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |