ik ookquote:Op maandag 23 maart 2020 22:56 schreef moemoe het volgende:
Ik ben gewoon graag bij @:limoentjuh in de buurt.
damn, jaloers op amerikaquote:Op maandag 23 maart 2020 23:15 schreef devzero het volgende:
Corona is over een weekje of zo voorbij en de economie zal weer heel snel een stuk sterker zijn![]()
en Trump heeft het net gezegd dus het moet wel waar zijn
Omdat Trump persoonlijk tegen het "china virus" gezegd heeft dat het nu genoeg is... en het was over?quote:
I did not give you consent to enter mequote:Op maandag 23 maart 2020 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat Trump persoonlijk tegen het "china virus" gezegd heeft dat het nu genoeg is... en het was over?
inb4 een zusje grapjequote:Op maandag 23 maart 2020 23:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
I did not give you consent to enter me
De hamsterwet is nog niet ingegaanquote:Op maandag 23 maart 2020 23:30 schreef devzero het volgende:
Hoorde ik nou net dat er een verbod komt op hamsteren van puntjes?Dus meedoen met de downtime race zal voor mij strafbaar worden
Nee, maar wat moet ik nou met mijn 5000 rollen wc papier en 450 gezichtsmaskers.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De hamsterwet is nog niet ingegaan
fappenquote:Op maandag 23 maart 2020 23:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, maar wat moet ik nou met mijn 5000 rollen wc papier en 450 gezichtsmaskers.
Lekker voor in je homebrewquote:Op maandag 23 maart 2020 23:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat vang ik op in mijn compostemmertje #hipsters4composting
ik had je wel meer gegundquote:Op maandag 23 maart 2020 23:52 schreef moemoe het volgende:
Sjip, ik zag ineens een heleboel puntjes die ik kon hamsteren.
quote:Op maandag 23 maart 2020 23:58 schreef SoS87 het volgende:
Ik lik al weken aan deurklinken, deurbellen en winkelwagentjes. Nog steeds geen covid
Hey devquote:
Ja zekerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi Engine. Blij om weer thuis te zijn?
Even hoestenquote:
Omdat het voor veel mensen nog erg abstract is en 6077 doden in Italie de meesten niets zal zeggen. Tenzij iemand die ze kennen in het ziekenhuis beland/overlijdt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zekervalt nog niet mee voor mensen om gewoon thuis te blijven
Treurig wel. Het is zo simpel eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het voor veel mensen nog erg abstract is en 6077 doden in Italie de meesten niets zal zeggen. Tenzij iemand die ze kennen in het ziekenhuis beland/overlijdt.
Hatsjoeequote:
Heb je nog een beetje gejodeld bij het eten?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:33 schreef devzero het volgende:
Waar is @:mario390 trouwens gebleven? Ik heb vanavond roasti gegeten en voel me nu een beetje verbonden met hem
Laat je het weten als je naar de wc gaat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:33 schreef devzero het volgende:
Waar is @:mario390 trouwens gebleven? Ik heb vanavond roasti gegeten en voel me nu een beetje verbonden met hem
Dat tu ich ja immer aber heut nacht war es ganz speziell.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje gejodeld bij het eten?
Zo noem je de moer van je vriendin ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat doe je door te impliceren dat je een schoonmoeder hebt
Net doen alsof je een vriendin hadquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:41 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zo noem je de moer van je vriendin ook
Kan je toch nog steeds hekel aan hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar hoef je dus nooit meer mee om te gaan, dus waarom corona toe wensen?
Ach, ik heb wel betere dingen te doen dan me druk maken om een ex-stiefmoeder. Dan kun je beter boos worden op het weer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je toch nog steeds hekel aan hebben
Hoef je je in ieder geval niet druk te maken om een schoonvader.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:54 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb een beetje een crush op Britt Dekker
Miljushkaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoef je je in ieder geval niet druk te maken om een schoonvader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |