Ja zekerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi Engine. Blij om weer thuis te zijn?
Even hoestenquote:
Omdat het voor veel mensen nog erg abstract is en 6077 doden in Italie de meesten niets zal zeggen. Tenzij iemand die ze kennen in het ziekenhuis beland/overlijdt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zekervalt nog niet mee voor mensen om gewoon thuis te blijven
Treurig wel. Het is zo simpel eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het voor veel mensen nog erg abstract is en 6077 doden in Italie de meesten niets zal zeggen. Tenzij iemand die ze kennen in het ziekenhuis beland/overlijdt.
Hatsjoeequote:
Heb je nog een beetje gejodeld bij het eten?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:33 schreef devzero het volgende:
Waar is @:mario390 trouwens gebleven? Ik heb vanavond roasti gegeten en voel me nu een beetje verbonden met hem
Laat je het weten als je naar de wc gaat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:33 schreef devzero het volgende:
Waar is @:mario390 trouwens gebleven? Ik heb vanavond roasti gegeten en voel me nu een beetje verbonden met hem
Dat tu ich ja immer aber heut nacht war es ganz speziell.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje gejodeld bij het eten?
Zo noem je de moer van je vriendin ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat doe je door te impliceren dat je een schoonmoeder hebt
Net doen alsof je een vriendin hadquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:41 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zo noem je de moer van je vriendin ook
Kan je toch nog steeds hekel aan hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar hoef je dus nooit meer mee om te gaan, dus waarom corona toe wensen?
Ach, ik heb wel betere dingen te doen dan me druk maken om een ex-stiefmoeder. Dan kun je beter boos worden op het weer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je toch nog steeds hekel aan hebben
Hoef je je in ieder geval niet druk te maken om een schoonvader.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:54 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb een beetje een crush op Britt Dekker
Miljushkaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoef je je in ieder geval niet druk te maken om een schoonvader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |