Dat is nogal lastig als nota bene de overheid zelf met allemaal uitzonderingen komt. Gezond verstand prima, maar wees dan verder ook gewoon duidelijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Niet duidelijk? Je moet gewoon je gezonde verstand gebruiken, maar ik twijfel of sommigen die wel hebben...
Ik hou het misschien tot half april vol om mijn fulltime baan te combineren met mijn kind lesgeven en mijn peuter te entertainen, maar als ik dat tot 1 juni zou moeten doen dan ga ik even heel hard gillen. Dat kan ik niet aan.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:47 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
We willen allemaal snel uitsluitsel en duidelijkheid over allerlei zaken. Maar het verloop is nog een raadsel en de crisis is zo ongekend groot dat het ook tijd kost om alles nu zo goed als mogelijk te laten verlopen.
Zomaar vanalles beslissen wat nu misschien overdreven lijkt of straks misschien overdreven blijkt, werkt ook averechts voor wat betreft de draagkracht.
Gezien het samenscholingsverbod en bijeenkomst verbod tot 1 juni verwacht ik echter dat het gewone leven op 6 april nog niet wordt opgestart.
Inderdaad, puur genot.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
kan je melden het is zo relaxed op de weg.. wel jammer van die 100 km pu maar het rijdt heel chill
twitter:Folgore17805469 twitterde op maandag 23-03-2020 om 17:22:48Sassoli, note the flight path the russian plane had to take to get to Italy with urgent medical provision. It was denied air space over the EU. we MUST invoke art 50 and #itexit
The EU has confiscated masks (Germany and France) france is continuing to expel illegal immigrants https://t.co/rdxRIOY051 reageer retweet
Moest lachenquote:Op maandag 23 maart 2020 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom ook:
1. Ben je intelligent: gebruik je gezond verstand
2. Weet je niet of je intelligent bent: blijf binnen
Waterdicht systeem
Ik maakte vandaag mee dat iemand voorkroop bij de kassa en vervolgens met een overdreven gebaar duidelijk maakte dat ik niet bij haar in de buurt mocht komen!quote:Op maandag 23 maart 2020 19:51 schreef osodevo het volgende:
Afstand bewaren oké. Maar wat als anderen dat niet doen en als je er wat van zegt een grote mond terug krijgt?
Wat is dit dan weerquote:Op maandag 23 maart 2020 19:53 schreef Nikonlover het volgende:
twitter:Folgore17805469 twitterde op maandag 23-03-2020 om 17:22:48Sassoli, note the flight path the russian plane had to take to get to Italy with urgent medical provision. It was denied air space over the EU. we MUST invoke art 50 and #itexit
The EU has confiscated masks (Germany and France) france is continuing to expel illegal immigrants https://t.co/rdxRIOY051 reageer retweet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap deze post nietquote:Op maandag 23 maart 2020 19:53 schreef Nikonlover het volgende:
The EU has confiscated masks (Germany and France) france is continuing to expel illegal immigrants https://t.co/rdxRIOY051 reageer retweet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha ja dat valt helemaal op.. ennne...vrachtwagens gaan zelfs in de 3e baan zonder problemen inhalenquote:Op maandag 23 maart 2020 19:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, puur genot.De asorijders lijken ook allemaal van de weg af te zijn.
Heb persco niet gezien. De kranten zijn niet zo duidelijk daarin.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was nog het meest duidelijke... Dat moet je de komende 10 weken nog doen
Kabinet wil rapport rivm afwachtenquote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef roos94 het volgende:
Waarom is er in principe voor alles enigzins duidelijkheid behalve voor de scholen? Wat is de reden daarachter?
De genen de het als vakantie beschouwen zullen iig leren dat ze volgend jaar opnieuw examen mogen doen.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga je geloven dat honderden leerlingen gaan zwoegen met leren over meerdere tentamens (in mijn geval vijf grote tentamens met veel, heel veel theorie en stof) terwijl de kans er is dat ze een dag van te voren zeggen: joe, gaat niet door. Maar bedankt voor t leren.
Niemand gaat leren. Gaat nergens over dit.
Gewoon lekker 2 maanden thuiswerkenquote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe werkt dit nou op de werkvloer? Wordt thuiswerken nu min of meer verplicht als je net als mij in een niet vitale sector werkt en wanneer dat niet mogelijk is (1-2 dagen per week), mag je dan dus bijvoorbeeld ook niet vergaderen met een clubje? Ik weet het, gezond verstand enzo, maar je hebt te maken met een baas die min of meer bepaalt..
Eens, hahaquote:Op maandag 23 maart 2020 19:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik hou het misschien tot half april vol om mijn fulltime baan te combineren met mijn kind lesgeven en mijn peuter te entertainen, maar als ik dat tot 1 juni zou moeten doen dan ga ik even heel hard gillen. Dat kan ik niet aan.
Prima lijkt me, beter dan de hele tijd doorgaan met nieuwe besmettingen.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:53 schreef crystal_meth het volgende:
Nu gaan er tienduizenden gezinnen thuisblijven omdat iemand een verkoudheid heeft, aangezien er niet meer getest wordt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |