Auw. Vreselijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
even tussendoor, maar frankrijk gaat ook hard nu...
[ afbeelding ]
Shownieuws.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef leolinedance het volgende:
Welke muts stelde die verjaardagsfeestjes vraagtering wat een dom hert
En als de ander dichterbij komt ?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat die boete is voor de niet 1,5 meter in stand houden.
Niksquote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
IK VAL NU PAS BINNEN
WAT IS ER AAN DE HAND
Stuur haar een vingerplant.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hahahahaha daar gaat de verjaardag van mijn schoonmoeder![]()
![]()
Hart van Nederlandquote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef leolinedance het volgende:
Welke muts stelde die verjaardagsfeestjes vraagtering wat een dom hert
Iets met een virus, waait wel weer over.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
IK VAL NU PAS BINNEN
WAT IS ER AAN DE HAND
Ja, de maatregelen zijn identiek. De boetes ook tevens. Dacht ook 375-400 EUR en voor bedrijven na ettelijke waarschuwing 4.000 EUR + rechtbank.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:25 schreef capricia het volgende:
[..]
De maatregelen bedoeld ik. Maar, ja, hierin heb je gelijk.
groepsimmuniteitquote:Op maandag 23 maart 2020 19:27 schreef -Chakotay- het volgende:
Maar waarom.. waarom gewoon niet allemaal besmetten door juist elkaar allemaal op te zoeken en aan te steken. iedereen ziek -> iedereen beter in 2 weken!
Ophokplicht voor 65+ mensen.
Waarom zou dit niet veel beter zijn?
IEMAND?
Dank jullie wel, tokkies die massaal naar hrt Amsterdamse bos moeten trekken!quote:Op maandag 23 maart 2020 19:27 schreef Jojoke het volgende:
Het zijn deze keer geen halve maatregelen.
Das een grote kringverjaardagquote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef tralalala het volgende:
Dat worden grote kringverjaardagen met 1,5 meter tussen elke stoel
Binnen blijven. Als je in groepje buiten komt, 400 aftikken.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
IK VAL NU PAS BINNEN
WAT IS ER AAN DE HAND
Omdat 65+ers mee willen doen en het politieapperaat te ver wegbezuinigd is om daadwerkelijk te handhaven.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:27 schreef -Chakotay- het volgende:
Maar waarom.. waarom gewoon niet allemaal besmetten door juist elkaar allemaal op te zoeken en aan te steken. iedereen ziek -> iedereen beter in 2 weken!
Ophokplicht voor 65+ mensen.
Waarom zou dit niet veel beter zijn?
IEMAND?
Dat ben ik ondertussen ook alquote:Op maandag 23 maart 2020 19:28 schreef ondeugend het volgende:
En we gaan kwa kapsels allemaal in de jaren 70 modus
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vierde dan vooral de omgekomen moffen.
Dit.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik maak graag van de gelegenheid gebruik om alle idioten die hier verantwoordelijk voor zijn te bedanken voor hun idiote gedrag
Echt, als die sukkels gewoon binnen waren gebleven afgelopen weekend was er helemaal niks aan de hand geweest.
Op maandag 23 maart 2020 19:29 schreef Newone82 het volgende:
Thuis is prive. Maar wel in acht nemen, die 1, 5 meterquote:Op maandag 23 maart 2020 19:29 schreef -Straw- het volgende:
Hoe zit het nu met thuiswerken dan?
Ze noemen georganiseerde bijeenkomsten maar niet specifiek over werk (mits 1.5 meter afstand wordt gehandhaafd).
en behaard....quote:Op maandag 23 maart 2020 19:30 schreef Arkai het volgende:
2 juni zien alle vrouwen eruit als Britse vrouwen. Bleek en dik.
ook benieuwd naar...quote:Op maandag 23 maart 2020 19:29 schreef -Straw- het volgende:
Hoe zit het nu met thuiswerken dan?
Ze noemen georganiseerde bijeenkomsten maar niet specifiek over werk (mits 1.5 meter afstand wordt gehandhaafd).
Nee.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:30 schreef Tyr80 het volgende:
Dus wandelen met vrouw en kinderwagen, allemaal 1.5m afstand, serieus?
Ja dat mag.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:30 schreef Kalgoorlie het volgende:
Even een serieuze vraag:
Ik kan écht niet zonder mijn hardlooprondje paar keer per week. Dat doe ik alleen. Als ik 1,5 meter afstand bewaar, mag ik nou wel of niet hardlopen?
Ja tuurlijk welquote:Op maandag 23 maart 2020 19:30 schreef Kalgoorlie het volgende:
Even een serieuze vraag:
Ik kan écht niet zonder mijn hardlooprondje paar keer per week. Dat doe ik alleen. Als ik 1,5 meter afstand bewaar, mag ik nou wel of niet hardlopen?
Hart van Nederland he, afspiegeling van hun publiek. Tokkiegenot.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
Sjezus, als je te achterlijk bent om in de plantsoendienst te werken, kun je blijkbaar altijd nog journalist worden!
Volgens de regering blijkbaar niet. Tenzij ze daarna opa en oma bezoeken.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:29 schreef Rianne84 het volgende:
Kleine kinderen kunnen toch nog steeds besmetten?
JA JE MAG LOPENquote:Op maandag 23 maart 2020 19:30 schreef Kalgoorlie het volgende:
Even een serieuze vraag:
Ja, je mag wel naar buiten, zo lang je maar in je eentje bent en inderdaad de 1.5 meter afstand aanhoudt.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:30 schreef Kalgoorlie het volgende:
Even een serieuze vraag:
Boetequote:Op maandag 23 maart 2020 19:31 schreef ZwangerPetro het volgende:
Mag zo’n programma dan wel met 4 personen?
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:30 schreef Arkai het volgende:
2 juni zien alle vrouwen eruit als Britse vrouwen. Bleek en dik.
Niks mee met de plantsoenendienst, die proberen tenminste de boel voor je huis nog een beetje ordelijk te houden.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
Sjezus, als je te achterlijk bent om in de plantsoendienst te werken, kun je blijkbaar altijd nog journalist worden!
Ja dat magquote:Op maandag 23 maart 2020 19:30 schreef Kalgoorlie het volgende:
Even een serieuze vraag:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |