En een bureau.. Kan ik dit nog ergens declareren...?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga maar een bureaustoel bestellen

Nee, Belgie is toch tot 5/4?quote:

Bij je baas natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2020 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
En een bureau.. Kan ik dit nog ergens declareren...?

Huh?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar gaat toch geen rechter in mee joh.

bij je werkgeverquote:Op maandag 23 maart 2020 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
En een bureau.. Kan ik dit nog ergens declareren...?

Oh ik dacht dat je het over die boetebedragen had.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Huh?
Heb het over 2000 apparaten die besteld zijn.

Prima vertoning, goede ingrepen. Toppers!!quote:Op maandag 23 maart 2020 19:23 schreef Opinionnator het volgende:
Wat een schijnvertoning weer op npo1, ze verbloemen hun falende beleid, en spelen dat op de man, wij dus.
Het is te weinig te laat, punt.
Hun werk
Geld boven levens.

Die zijn allemaal allang gehamsterd.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga maar een bureaustoel bestellen

De maatregelen bedoeld ik. Maar, ja, hierin heb je gelijk.quote:

Vergeet RIVMgoden nietquote:Op maandag 23 maart 2020 19:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Prima vertoning, goede ingrepen. Toppers!!

Wel goed luisterenquote:Op maandag 23 maart 2020 19:25 schreef Jojoke het volgende:
400 euro boete als je onnodig buiten staan

IK VAL NU PAS BINNENquote:Op maandag 23 maart 2020 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
400 piek voor particulieren. Niks mis mee.
Helemaal omdat die Tokkies die nog buiten zijn toch weinig geld hebben. Zal ze leren.

Ik begrijp dat die boete is voor de niet 1,5 meter in stand houden.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:25 schreef Jojoke het volgende:
400 euro boete als je onnodig buiten staan

alles wat op 6 april al 3 weken thuis zit, zit op 1 juni 9 weken thuis.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:25 schreef kilon het volgende:
Als scholen 7 april weer open zouden gaan (wat niet gaat gebeuren), verwacht ik dat 80% van de docenten en leerlingen zich toch ziek melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |