Animal Crossing!quote:Op maandag 23 maart 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Even iets anders dan dit depressieve gedoe.
Zo gezellig en verse eitjesquote:Op maandag 23 maart 2020 20:15 schreef Samzz het volgende:
Nog langer in huis zitten. Gelukkig heb in een tuin die één grote puinhoop is en die opgeruimd moet worden.
We gaan kipjes houden.
Mijn buren hebben ook kippen, lijkt het toch of ik ook buiten woonquote:Op maandag 23 maart 2020 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja joh. Lekker tokkelen en scharrelen.
Heerlijk tochquote:Op maandag 23 maart 2020 20:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mijn buren hebben ook kippen, lijkt het toch of ik ook buiten woon
Nee doe niet meequote:Op maandag 23 maart 2020 20:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb jij je al aangemeld voor Reddit Gifts?
Robbie Williams ging de afgelopen week ook elke avond live. Tot ie weer naar z'n gezin kan denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:00 schreef Scary_Mary het volgende:
@:Lokasenna Weet niet of je op instagram zit, maar Mika gaat op donderdagavond weer live. Schijnt erg leuk en lief en schattig te zijn. Beterschap trouwens!
Er lopen verschillende merken, zal hem nog eens vragen. Hij heeft het me jaren geleden wel verteld..quote:Op maandag 23 maart 2020 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Welke kipjes hebben ze?
Ik vind de CoronaTV filmpjes van Steven Kazan ook wel geniaalquote:Op maandag 23 maart 2020 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Robbie Williams ging de afgelopen week ook elke avond live. Tot ie weer naar z'n gezin kan denk ik.
Oh leuk dat meer mensen het doen!quote:Op maandag 23 maart 2020 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Robbie Williams ging de afgelopen week ook elke avond live. Tot ie weer naar z'n gezin kan denk ik.
Coronaoke.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh leuk dat meer mensen het doen!
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Tovert ie met pleerollen?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind de CoronaTV filmpjes van Steven Kazan ook wel geniaal
Oh ja vijg heb ik ook nog! Haha vooral jonge bomen nog maar prima kunnen mooi hun plekje verdienen in de tuin.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vriendje wil een volwassen boom kopen. Ik vind t prima. Lekker appeltjes eten.
Kersen en pruimen wil ik niet, vijgen denk ik wel. En een peer.
Hahaquote:Op maandag 23 maart 2020 21:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er lopen verschillende merken, zal hem nog eens vragen. Hij heeft het me jaren geleden wel verteld..
Helemaal niks mis mee, iddquote:Op maandag 23 maart 2020 21:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja vijg heb ik ook nog! Haha vooral jonge bomen nog maar prima kunnen mooi hun plekje verdienen in de tuin.
Waarom specifiek die twee? En geen?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha. Wij willen denk ik Australorps en/of Barnevelders.
Omdat de twee die ik noemde makkelijk te houden kippen zijn, goed eitjes leggen, tussen de 7 en 10 jaar oud worden en enorm makkelijk tam zijn te makenquote:Op maandag 23 maart 2020 21:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom specifiek die twee? En geen?
[ afbeelding ]
Dat is wel fijn ja, dat tammequote:Op maandag 23 maart 2020 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat de twee die ik noemde makkelijk te houden kippen zijn, goed eitjes leggen, tussen de 7 en 10 jaar oud worden en enorm makkelijk tam zijn te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |