Daar kan je zelf voor zorgen,quote:Op maandag 23 maart 2020 19:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jammer dat ik bezet ben. Anders was jij mijn eerste keus.
Goed puntquote:Op maandag 23 maart 2020 20:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja hallo we weten nog niet eens of jij dit wel overleefd. Ik claim vast mn plek.
Gaat niet vloeiend neequote:Op maandag 23 maart 2020 20:19 schreef Samzz het volgende:
Gaat lekker met FOK!. Of ligt dat aan mij?
Die tuin is met een week ook wel netjes toch?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:15 schreef Samzz het volgende:
Nog langer in huis zitten. Gelukkig heb in een tuin die één grote puinhoop is en die opgeruimd moet worden.
We gaan kipjes houden.
Ja vast!quote:Op maandag 23 maart 2020 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop wel dat je het overleefd hoor
Zag net Amerika. Al die horeca mensen die nu gewoon aan de bedel moeten enzo. En stel dat ze de ic op zouden moeten geen geld voor is Doei!quote:Op maandag 23 maart 2020 20:27 schreef Californium het volgende:
Zullen we met z’n allen even alles in perspectief zien en dat we beter hier op de wereld in isolatie kunnen zitten dan ergens anders en dat als dit het ergste is wat in ons leven kan gebeuren (geen oorlog etc) dat het allemaal wel meevalt.
Nee hoor.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:08 schreef Elvi het volgende:
Hadden we dit maar 2 jaar geleden gehad toen ik een soort van straatvrees had ontwikkeld. Dan was het een stuk makkelijker geweest dan nu.
Amerika is een veredeld 3e wereld land zegquote:Op maandag 23 maart 2020 20:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zag net Amerika. Al die horeca mensen die nu gewoon aan de bedel moeten enzo. En stel dat ze de ic op zouden moeten geen geld voor is Doei!
Pfoe dan blij dat je hier bent.
Trump had daar een regeling voor voorgesteld, iedereen zou 90% van zijn salaris krijgen.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zag net Amerika. Al die horeca mensen die nu gewoon aan de bedel moeten enzo. En stel dat ze de ic op zouden moeten geen geld voor is Doei!
Zouden ze daar in het ziekenhuis ook fooi vragen?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo heyquote:Op maandag 23 maart 2020 20:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja vast!Jij kan niet wachten om de rest van het topic aan te duwen
![]()
Punt 1: jazekerquote:Op maandag 23 maart 2020 20:27 schreef Californium het volgende:
Zullen we met z’n allen even alles in perspectief zien en dat we beter hier op de wereld in isolatie kunnen zitten dan ergens anders en dat als dit het ergste is wat in ons leven kan gebeuren (geen oorlog etc) dat het allemaal wel meevalt.
* buktquote:Op maandag 23 maart 2020 20:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja vast!Jij kan niet wachten om de rest van het topic aan te duwen
![]()
Volgens mij is 90% van het loon alleen als je ziek was... en dat was erdoor volgens mij. Volgens mij ging het om een biljoenen plan voornamelijk voor het bedrijfsleven wat nu geweigerd was...quote:Op maandag 23 maart 2020 20:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trump had daar een regeling voor voorgesteld, iedereen zou 90% van zijn salaris krijgen.
Maar de democraten hebben dat tegengehouden, ook omdat er 4 republikeinen met CV thuis zitten, want ze moesten en zouden er ook iets over luchtvaartuitstoot in hebben.
Dus NU kan je idd de tering krijgen als werknemer.....
Je hebt genoeg tijd thuis om eens goed voor je mentale gezondheid te zorgenquote:Op maandag 23 maart 2020 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Punt 1: jazeker
Punt 2 kan ik over een jaar ofzo pas antwoord op geven
quote:
Ziequote:
Ja, ben al bijna klaarquote:Op maandag 23 maart 2020 20:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die tuin is met een week ook wel netjes toch?![]()
Hebben wij net allemaal af, eerste groente groeit al. Of je de plantjes.
Maar nog genoeg te schilderen in huis.
Dat zal tussen vier muren aardig lukken.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt genoeg tijd thuis om eens goed voor je mentale gezondheid te zorgen
"The bill includes cash payments of as much as $1,200 per person and $2,400 per married couple. Individuals with an adjusted gross income of less than $75,000, and $150,000 for joint filers, would receive the full payment. People earning over that amount would see their payments reduced by $5 for each $100 in income over that amount. The benefit completely phases out for individuals earning over $99,000 and married couples making more than $198,000.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trump had daar een regeling voor voorgesteld, iedereen zou 90% van zijn salaris krijgen.
Maar de democraten hebben dat tegengehouden, ook omdat er 4 republikeinen met CV thuis zitten, want ze moesten en zouden er ook iets over luchtvaartuitstoot in hebben.
Dus NU kan je idd de tering krijgen als werknemer.....
Hij heeft een villa?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ben al bijna klaar. Maar goed, het kippenhok en de ren moeten nog gemaakt worden, het gras gezaaid, de appelboom geplant, ik moet de moestuin nog aanleggen. Ben al wel begonnen, maar het is toch aardig wat werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |