Ik knijp mijn handen dicht dat ik bij de overheid werk en me vooralsnog geen zorgen hoef te maken over mijn baan.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:27 schreef Californium het volgende:
Zullen we met z’n allen even alles in perspectief zien en dat we beter hier op de wereld in isolatie kunnen zitten dan ergens anders en dat als dit het ergste is wat in ons leven kan gebeuren (geen oorlog etc) dat het allemaal wel meevalt.
Nee, maar wel een tuin van 8,5 bij 15 meter.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij heeft een villa?![]()
![]()
Wel leuk zoveel plek, kan je het gelijk maken zoals jij het graag zou zien waardoor je je snel thuis voelt
Oh wauwquote:Op maandag 23 maart 2020 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar wel een tuin van 8,5 bij 15 meter.
Nee nu nog niet. Misschien morgen of overmorgen.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:27 schreef Californium het volgende:
Zullen we met z’n allen even alles in perspectief zien en dat we beter hier op de wereld in isolatie kunnen zitten dan ergens anders en dat als dit het ergste is wat in ons leven kan gebeuren (geen oorlog etc) dat het allemaal wel meevalt.
Als het goed was was dit de uitkering aan personen ja, maar bedrijven zouden steun krijgen om hun personeel tot 90% te kunnen doorbetalen.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"The bill includes cash payments of as much as $1,200 per person and $2,400 per married couple. Individuals with an adjusted gross income of less than $75,000, and $150,000 for joint filers, would receive the full payment. People earning over that amount would see their payments reduced by $5 for each $100 in income over that amount. The benefit completely phases out for individuals earning over $99,000 and married couples making more than $198,000.
People with incomes under $2,500 would be eligible for $600, or $1,200 for a married couple."
Dus bij lange na geen 90% van het salaris.
Bovendien eenmalig. Voorstel van een aantal democraten is juist om iedereen gewoon $ 2000 per maand over te maken voor de komende paar maanden en dan bij de belastingaangifte de boel weer recht te trekken mocht daar aanleiding voor zijn.
En al zouden ze 90% van hun salaris krijgen, dan krijgen ze nog niks aangezien ontzettend veel mensen nauwelijks salaris krijgen, maar afhankelijk zijn van fooien.
Ik bij semi-overheid iddquote:Op maandag 23 maart 2020 20:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik knijp mijn handen dicht dat ik bij de overheid werk en me vooralsnog geen zorgen hoef te maken over mijn baan.
Jaloers nu. Ik maak me echt wel zorgen.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik knijp mijn handen dicht dat ik bij de overheid werk en me vooralsnog geen zorgen hoef te maken over mijn baan.
Op elk vlak. We gaan een economische depressie in waarbij de jaren 30 een speeltuin lijken.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:43 schreef Samzz het volgende:
Ik maak me echt heel veel zorgen over hoe het allemaal verder gaat... Dit gaat voor iedereen echt enorme gevolgen hebben.
Ik ook... Niet alleen om het financiėle aspect.quote:
Jupquote:Op maandag 23 maart 2020 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Op elk vlak. We gaan een economische depressie in waarbij de jaren 30 een speeltuin lijken.
Planning maken voor de moestuin is ook leukquote:Op maandag 23 maart 2020 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ben al bijna klaar. Maar goed, het kippenhok en de ren moeten nog gemaakt worden, het gras gezaaid, de appelboom geplant, ik moet de moestuin nog aanleggen. Ben al wel begonnen, maar het is toch aardig wat werk.
Aantal vrienden werken in de culturele sector; dat is echt helemaal dood nu. De ZZP'ers die daarin werken hebben het nog erger.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:43 schreef Samzz het volgende:
Ik maak me echt heel veel zorgen over hoe het allemaal verder gaat... Dit gaat voor iedereen echt enorme gevolgen hebben.
Ik heb mijn goede vriend alcohol altijd in de buurt.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou in je eentje?
Vriendje wil een volwassen boom kopenquote:Op maandag 23 maart 2020 20:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Planning maken voor de moestuin is ook leuk![]()
Wij hebben vorig jaar al appelboom en kersenboom geplant. En ik heb vorige week een pruimenboom gekocht, dus die staat ook
Ja, in die sector vallen de zwaarste klappen nu...quote:Op maandag 23 maart 2020 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal vrienden werken in de culturele sector; dat is echt helemaal dood nu. De ZZP'ers die daarin werken hebben het nog erger.
Heb jij je al aangemeld voor Reddit Gifts?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Even iets anders dan dit depressieve gedoe.
Drank?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg kipjesquote:Op maandag 23 maart 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |