Well done Bakuquote:Op maandag 23 maart 2020 12:14 schreef D_A het volgende:
Het F1 seizoen gaat nog even langer op slot, Baku ook uitgesteld.twitter:F1 twitterde op maandag 23-03-2020 om 12:07:14Organisers of the Azerbaijan Grand Prix have taken the decision to postpone the 2020 race due to the global spread of Coronavirus https://t.co/o5cKQb2obY reageer retweet
Dat is niet best. Beterschap!quote:Op maandag 23 maart 2020 12:13 schreef LaCatastrophe het volgende:
Zo he. Vrijdag koorts / keelpijn en vanwege werk in ziekenhuis naar huis gestuurd. Het weekend ging het prima, op zere keel na, maar sinds vandaag opnieuw koorts en nu ook kortademig. Ik hoop dat mijn immuunsysteem op orde is, ben nooit ziek namelijk.
Nee, de diagnose was van 27 februari.quote:
Als je dat zelf niet weet kun je daar niks aan doen, wat is je punt nu eigenlijk?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee, de diagnose was van 27 februari.
Toen is die besmetting gediagnosticeerd, die besmetting die had hij natuurlijk al een tijdje en hij heeft dus met zijn besmetting vrolijk carnaval gevier.
Beterschap.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:13 schreef LaCatastrophe het volgende:
Zo he. Vrijdag koorts / keelpijn en vanwege werk in ziekenhuis naar huis gestuurd. Het weekend ging het prima, op zere keel na, maar sinds vandaag opnieuw koorts en nu ook kortademig. Ik hoop dat mijn immuunsysteem op orde is, ben nooit ziek namelijk.
NOS.nlquote:De afgelopen 24 uur zijn er in Spanje 462 mensen overleden als gevolg van het coronavirus. Het dodental is daarmee gestegen tot 2182. Het aantal geregistreerde besmettingen is met 4.517 gevallen gestegen tot 33.089. Het zwaarst getroffen is Madrid, waar ruim 10.000 besmettingen zijn gemeld.
En je mag pas bellen als je koorts boven de 39 is?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:13 schreef LaCatastrophe het volgende:
Terwijl we natuurlijk allemaal weten dat het de schuld is van de Rabobank.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:15 schreef the-eye het volgende:
Wel interessant om te zien dat er overal naar zondebokken wordt gezocht en men puntje bij paaltje voor zichzelf kiest. Europa geeft China de schuld, Amerika geeft Europa de schuld. Hier geeft de randstad Brabant de schuld etc etc
En hoe moesten ze dat weten dan?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:11 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Ja dus?
Mensen waren zeker weten al tijdens carnaval besmet
Word morgenochtend getestquote:Op maandag 23 maart 2020 12:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Er wordt in het ziekenhuis niet getest zoals in het UMCG?
Als je nooit ziek bent, is je immuunsysteem vast prima.
Beterschap en sterkte!quote:Op maandag 23 maart 2020 12:13 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ok, duidelijkquote:Op maandag 23 maart 2020 12:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik neem de mensen niks kwalijk maar de autoriteiten.
Nee hoor. Vrijdag heb ik een afspraak gemaakt voor test, deze is morgenochtend.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:16 schreef mootie het volgende:
[..]
En je mag pas bellen als je koorts boven de 39 is?
Tsja dat winkelen en naar kantoor zorgt nog dat de economie draaiende blijft.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We mogen dus niet naar het strand, maar wel winkelen en op kantoor werken
Klinkt een beetje gek.
En die vakantiegangers uit Italië die besmet terug zijn gekomen zijn toevallig allemaal in noord Brabant woonachtig?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In die week komen ook veel mensen terug uit Italië. Je kunt wijzen naar carnaval, maar we hebben geen flauw benul wat nu het (meeste) invloed heeft gehad op de snelle verspreiding.
Netjes, beterschap.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:17 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Nee hoor. Vrijdag heb ik een afspraak gemaakt voor test, deze is morgenochtend
en nog steeds:quote:Op maandag 23 maart 2020 12:13 schreef LaCatastrophe het volgende:
Op zich zou je denken van wel, maar voor hoe lang nog?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tsja dat winkelen en naar kantoor zorgt nog dat de economie draaiende blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |