Porto en Portugezen zijn beide geweldig, dit land is het Canada van Europaquote:Op maandag 23 maart 2020 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geloof ik wel ja. Maar op de huidige bijzondere situatie na, bevalt het?
Ja, zeker! Gaat lekker hierVandaag eerste dag bij een nieuwe opdracht, vanuit huis. Dat is een beetje raar
Tofquote:Op maandag 23 maart 2020 10:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Porto en Portugezen zijn beide geweldig, dit land is het Canada van Europa
Mijn baan is een beetje hmmzz tbh. Het is duidelijk dat een groot gedeelte van werkprotocollen zijn opgezet door mensen die geen idee hebben wat dit werk precies inhoud
Thuiswerken is niet voor iedereen weggelegd, maar success!
Denk het niet. Nog niet geprobeerd vandaag. Maar van het werken wel. Maar na een half uur heb ik zoveel pijn aan mijn ogen en hoofd dat ik het opgeef. Maar Netflix kijken is net zo nutteloosquote:
Uitzieken een optie?quote:Op maandag 23 maart 2020 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk het niet. Nog niet geprobeerd vandaag. Maar van het werken wel. Maar na een half uur heb ik zoveel pijn aan mijn ogen en hoofd dat ik het opgeef. Maar Netflix kijken is net zo nutteloos![]()
Maar ga zo wel even mijn mail checken
je bent ziek. stop met werken gekkiequote:Op maandag 23 maart 2020 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk het niet. Nog niet geprobeerd vandaag. Maar van het werken wel. Maar na een half uur heb ik zoveel pijn aan mijn ogen en hoofd dat ik het opgeef. Maar Netflix kijken is net zo nutteloos![]()
Maar ga zo wel even mijn mail checken
Ja maar wat moet ik doen dan?quote:
Nouquote:
dat.quote:Ik probeer gewoon veel te slapen
Stuur je nog wel een lijstje muziek door, ik luister ook iedere dag een nieuw/oud album om nog een beetje helder te blijven.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar wat moet ik doen dan?![]()
Ik probeer gewoon veel te slapen
Ben op de helft van je oude lijstjequote:Op maandag 23 maart 2020 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stuur je nog wel een lijstje muziek door, ik luister ook iedere dag een nieuw/oud album om nog een beetje helder te blijven.
privé mail dan toch zeker.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:54 schreef Californium het volgende:
Oke oke! Ik zal mijn e-mail checken en dan ga ik op de bank liggen...
Ik denk dat mijn baas en collega’s het op prijs stellen als ik laat weten hoe het met me isquote:
Ok, zo zit ik niet in elkaar. Ik heb zoiets van, ze zien me wel weer op kantoor als het zo ver is, of in dit geval, zou ik pas een mailtje sturen, wanneer ik weer aan de slag ga.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn baas en collega’s het op prijs stellen als ik laat weten hoe het met me is
Even een appje "Ik voel me klote" meer is niet nodug toch?quote:Op maandag 23 maart 2020 10:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn baas en collega’s het op prijs stellen als ik laat weten hoe het met me is
Mijn baas leeft met mij mee (bood zelfs evt hulp aan voor boodschappen etc omdat ik niet naar buiten mag). Is wel zo aardig om even op de hoogte te houden. De directe collega’s vragen elke drie dagen ongeveer hoe het gaat etc via WAquote:Op maandag 23 maart 2020 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, zo zit ik niet in elkaar. Ik heb zoiets van, ze zien me wel weer op kantoor als het zo ver is, of in dit geval, zou ik pas een mailtje sturen, wanneer ik weer aan de slag ga.
ok.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn baas leeft met mij mee (bood zelfs evt hulp aan voor boodschappen etc omdat ik niet naar buiten mag). Is wel zo aardig om even op de hoogte te houden. De directe collega’s vragen elke drie dagen ongeveer hoe het gaat etc via WA
Misschien druk met de kinderen en vanmiddag pas aan het werk?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:08 schreef DrMarten het volgende:
Gaat weer lekker hier. Afgelopen week een paar dossiers verzameld die ik vandaag wilde afronden. Moet ik alleen overleg over hebben met een collega en die heeft de telefoon uit staan en is niet online op de chat
Voor zover ik al niet productief was vandaag gaat dit ook niet helpen
thuis werken met kinderen lijkt me ook niet ideaalquote:Op maandag 23 maart 2020 11:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien druk met de kinderen en vanmiddag pas aan het werk?
Of hij heeft besloten vrij te nemen. Ken hem langer dan vandaagquote:Op maandag 23 maart 2020 11:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien druk met de kinderen en vanmiddag pas aan het werk?
Gewoon jezelf opsluiten op een werkkamer en de kinderen alleen laten met de andere ouder. En dan op die manier elkaar afwisselenquote:Op maandag 23 maart 2020 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
thuis werken met kinderen lijkt me ook niet ideaal
en als die andere ouder ook een thuiswerker is?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon jezelf opsluiten op een werkkamer en de kinderen alleen laten met de andere ouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |