Zijn dat korte of lange oefeningen. hue huequote:
Benen en oksels doe ik epileren... dus ik ken dat gevoel gelukkig nietquote:Op maandag 23 maart 2020 10:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja nee, ik probeer het steeds weer om het te laten groeien maar het voelt gewoon niet fijn. Ik heb het idee dat mn leggings en broeken dan blijven haken op dat beenhaar ofzo. Het voelt gewoon vies
Sommigen doen er wel 3 uur over, schijnt het.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn dat korte of lange oefeningen. hue hue
Ik probeer ook iedere dag wel ff 20 min a half uur te wandelen. Helemaal met weer als in de afgelopen dagen.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik probeer tussen de middag een stuk te gaan lopen; dan is het weer goed en sowieso wat minder druk. Met gewoon rondlopen maar ik me niet al teveel zorgen dat iemand over me heen gaat hoesten.
Vandaag is de sterfdag van m'n opa dus misschien dat ik me naar de begraafplaats durf te wagen. heb alleen geen bloemetje ofzo.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik probeer tussen de middag een stuk te gaan lopen; dan is het weer goed en sowieso wat minder druk. Met gewoon rondlopen maar ik me niet al teveel zorgen dat iemand over me heen gaat hoesten.
3 uur likkenquote:Op maandag 23 maart 2020 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommigen doen er wel 3 uur over, schijnt het.
Netflix aan.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:32 schreef Californium het volgende:
Ik ben klaar met op bed liggenik ga maar even douchen en dan verder liggen op de bank
Het is geen grap helaasquote:
Komt goed. Ik verzin wel weer wat. Misschien ga ik wel wat werken. Zal iig mijn baas vanavond even mailenquote:
Hey buurmeiskequote:Op maandag 23 maart 2020 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, nee, thuiswerken is echt niet aan mij besteed
Hee Barbquote:
Wel het idee dat je al wat aan het opknappen bent?quote:Op maandag 23 maart 2020 10:32 schreef Californium het volgende:
Ik ben klaar met op bed liggenik ga maar even douchen en dan verder liggen op de bank
Neequote:Op maandag 23 maart 2020 10:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel het idee dat je al wat aan het opknappen bent?
Porto is uitgestorven momenteelquote:Op maandag 23 maart 2020 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee Barb![]()
Hoe is het daar in Porto?
quote:
Geloof ik wel ja. Maar op de huidige bijzondere situatie na, bevalt het?quote:Op maandag 23 maart 2020 10:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Porto is uitgestorven momenteel
Alles goed met u?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |