Of ook niet, als die niet op de IC komen worden alle doden wel meegenomen, getest worden ze zeker niet. Je gaat geen test verspillen op een dooiequote:Op zondag 22 maart 2020 14:13 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het aantal bevestigde besmettingen zegt in Nederland ondertussen niets meer. Het aantal doden ten gevolge van Covid19 is de enige betrouwbare info die welke hier hebben.
Nou ik wil best een concertkaartje doneren voor het goede doel, maar festivalkaarten voor zo'n 150 a 230 EUR voor bijvoorbeeld Pinkpop wil ik wel graag terughebben... maar dat is ook de reden dat ze juist wachten op de overheid, dan krijgen ze veel terug vanuit de verzekering.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:13 schreef Fred het volgende:
[..]
Zou een hoop schelen als de bezoekers zouden accepteren dat ze hun geld kwijt zijn.
Zitten we weer op koers Italië.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:14 schreef 19FR08 het volgende:
43 patiënten overleden, 573 nieuwe patiënten, in totaal 4204 positief geteste personen
nou poeh gerusttellend en we mogen nog een paar dagen hoor.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:15 schreef butz0rs het volgende:
We volgen dus niet de Italie lijn, dat is geruststellend.
RIVM tweet nog niks.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:14 schreef 19FR08 het volgende:
43 patiënten overleden, 573 nieuwe patiënten, in totaal 4204 positief geteste personen
We zijn flink aan het afvlakken inderdaad, en tevens eerder begonnen met maatregelen. Positief nieuws!quote:Op zondag 22 maart 2020 14:15 schreef butz0rs het volgende:
Nee, 57 op rivmquote:
Waar blijkt dat uit?quote:Op zondag 22 maart 2020 14:15 schreef butz0rs het volgende:
Dit is niet goed.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:14 schreef 19FR08 het volgende:
Na die mededeling was ik meteen alle vertrouwen in deze Organisatie kwijt.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Acht ze zijn so wie so erg laat met hun analyses...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 maart 2020 14:15 schreef butz0rs het volgende:
Hier gaat iets misquote:
Staat gewoon op de site zelf: https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirusquote:
quote:43 patiënten overleden, 573 nieuwe patiënten, in totaal 4204 positief geteste personen
Sinds gisteren zijn 573 mensen positief getest op het nieuwe coronavirus (COVID-19). Daarmee komt het totaal aantal positief geteste mensen op 4204. Onder hen zijn 988 mensen die in het ziekenhuis opgenomen zijn (geweest).
43 patiënten zijn sinds de vorige update overleden aan COVID-19. Er zijn in totaal 179 mensen overleden aan de ziekte. De leeftijd van de overledenen ligt tussen de 57 en 97 jaar.
De meeste positief geteste mensen wonen in de provincie Noord Brabant, namelijk 1404 personen. Daarna zijn de meeste positief geteste mensen gemeld in Zuid-Holland (585) en Noord-Holland (535).
Het werkelijke aantal besmettingen met het nieuwe coronavirus ligt hoger dan het aantal dat hier genoemd wordt. Dit komt omdat niet iedereen met mogelijke besmetting getest wordt, maar vooral patiënten die zo ziek zijn dat ze in het ziekenhuis opgenomen worden en zorgverleners.
Dat ben ik het wel met je eens, ik begreep inderdaad niet waarom ze dat stuurden. Geen hond die zijn gedrag daardoor aan gaat passen.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Omdat het NL alert niet zoveel effect heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |