Oh ja. Nu weet ik het weer.quote:
Thee pakkenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:48 schreef Dotteke het volgende:
ZO, maar weer eens een bakkie koffie gepakt, wat moet je ook anders he
Andere drinken pakken, teveel koffie is niet goedquote:Op zondag 22 maart 2020 12:48 schreef Dotteke het volgende:
ZO, maar weer eens een bakkie koffie gepakt, wat moet je ook anders he
Na een beschermengel kunnen we nu vooral geluk gebruikenquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:46 schreef dud0r het volgende:
@:nizno ik heb pitas in de oven liggen om zo te eten
Weet ik toch. Zat maar wat te kwallen.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Post hier al enig tijd mee hoor..
Grrrrrrrr komt hier alleen op zon - en feestdagen, dus het ligt niet aan jouquote:Op zondag 22 maart 2020 12:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Post hier al enig tijd mee hoor..
Kan je die niet zelf maken jip?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Na een beschermengel kunnen we nu vooral geluk gebruiken
Ben op zoek naar een beschermengeltje met een klavertje 4 in haar hand terwijl ze zit in een hoefijzer naast een lucky cat. Maar dat wil nog niet zo lukken
Kon niet meer quoten maar idioten die nu blijven doorgaan alsof er niks is.quote:
Ja, wat moet je ook anders momenteel hequote:Op zondag 22 maart 2020 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik toch. Zat maar wat te kwallen.
Geluk kunnen we zeker gebruiken..quote:Op zondag 22 maart 2020 12:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Na een beschermengel kunnen we nu vooral geluk gebruiken
Ben op zoek naar een beschermengeltje met een klavertje 4 in haar hand terwijl ze zit in een hoefijzer naast een lucky cat. Maar dat wil nog niet zo lukken
@ToTquote:Op zondag 22 maart 2020 12:53 schreef Jippie68 het volgende:
Ja
[..]
, maar vraag mij af of ik dat herkenbaar in 60 x 60 kan proppen
Lekker kwallen..quote:Op zondag 22 maart 2020 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik toch. Zat maar wat te kwallen.
Ja, dat snap je echt niet hequote:Op zondag 22 maart 2020 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kon niet meer quoten maar idioten die nu blijven doorgaan alsof er niks is.
Kan je altijd proberen een hele uitdagingquote:Op zondag 22 maart 2020 12:53 schreef Jippie68 het volgende:
Ja
[..]
, maar vraag mij af of ik dat herkenbaar in 60 x 60 kan proppen
Geen idee wat een lucky cat is, maar deze dingen bij elkaar worden volgens mij nooit herkenbaar in zo'n klein plaatje.quote:
Wil ik Plym niet aan doen, moet toch iemand met hem strijdenquote:
Hey ToTquote:Op zondag 22 maart 2020 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee wat een lucky cat is, maar deze dingen bij elkaar worden volgens mij nooit herkenbaar in zo'n klein plaatje.En ik zou niet weten waar ik allemaal geschikte plaatjes hiervoor vandaan zou kunnen toveren.
Ja een oubollig kerst-engeltje met een kaarsje waarbij ik het kaarsje weg kan photoshoppen en vervang voor een klavertje vier, maar dat moet dan een onbenullig grote klaver worden. Beetje formaat Jesse of zo.
Ik ga het proberen, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 22 maart 2020 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee wat een lucky cat is, maar deze dingen bij elkaar worden volgens mij nooit herkenbaar in zo'n klein plaatje.En ik zou niet weten waar ik allemaal geschikte plaatjes hiervoor vandaan zou kunnen toveren.
Ja een oubollig kerst-engeltje met een kaarsje waarbij ik het kaarsje weg kan photoshoppen en vervang voor een klavertje vier, maar dat moet dan een onbenullig grote klaver worden. Beetje formaat Jesse of zo.
In April weg hoor ik, af en toe ffquote:Op zondag 22 maart 2020 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil ik Plym niet aan doen, moet toch iemand met hem strijden
Dan ga je in April weer winnenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil ik Plym niet aan doen, moet toch iemand met hem strijden
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
In April weg hoor ik, af en toe ff
Nee ik bedoelde jou ook maar Niz die hem riep ( met goede bedoelingen, dat dan wel)quote:Op zondag 22 maart 2020 13:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, eerst zelf proberen vind dat wel leuk om te doen.
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, eerst zelf proberen vind dat wel leuk om te doen.
Je bent een schat, maar ik geloof je niet meer. En dat hoeft ook niet gewoon lekker meespelen hoor graag zelfsquote:Op zondag 22 maart 2020 13:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, ff genoeg zo. Was wel leuk, ff wat anders dan
bedoelde dan ook niet dat hij het zou doen, maar even brain laten stormenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde jou ook maar Niz die hem riep ( met goede bedoelingen, dat dan wel)
Denk dat Niz april wel wint. Kan goed bolkenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde jou ook maar Niz die hem riep ( met goede bedoelingen, dat dan wel)
Hoe dat dan, geen stapverkeer, geen sport een niets en toch brak?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]Toppie!
Ja en ik ben vandaag ook een beetje brak.
Hij kan altijd een suggestie hebben, fijn als je iemand hebt die meedenktquote:Op zondag 22 maart 2020 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
bedoelde dan ook niet dat hij het zou doen, maar even brain laten stormen
Haha, gisteren de tuin flink zitten spitten en met mini-ToT op de nek wezen wandelen. En ik heb chronische nekproblemen.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe dat dan, geen stapverkeer, geen sport een niets en toch brak?
Ook leukquote:Op zondag 22 maart 2020 13:04 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel, maar niet wat ik zoek
Of je neemt aartsengel Gabriël en vervangt zijn zwaard door een klavertje vier?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:04 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel, maar niet wat ik zoek
mmm doe dat dan niet ook nietquote:Op zondag 22 maart 2020 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, gisteren de tuin flink zitten spitten en met mini-ToT op de nek wezen wandelen. En ik heb chronische nekproblemen.
Dat in combinatie met slaapgebrek door dat kleine stuiterballetje die gisteravond laat ook weer zo enorm zat te hyperen dat ik een hele tijd niet in slaap kon komen.
Is ook een goede tipquote:Op zondag 22 maart 2020 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je neemt aartsengel Gabriël en vervangt zijn zwaard door een klavertje vier?
Kan je die klaver niet vervangen? er een grotere inzetten?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:06 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
En hier is de klaver te klein, ga wel een collage maken of zo
You can kiss away the pain?quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmm doe dat dan niet ook niet
Je weet dat je de prijs er voor moet betalen.
Hoe oud is mini Tot als ik vragen mag?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, gisteren de tuin flink zitten spitten en met mini-ToT op de nek wezen wandelen. En ik heb chronische nekproblemen.
Dat in combinatie met slaapgebrek door dat kleine stuiterballetje die gisteravond laat ook weer zo enorm zat te hyperen dat ik een hele tijd niet in slaap kon komen.
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je die klaver niet vervangen? er een grotere inzetten?
Anderhalf jaar!quote:Op zondag 22 maart 2020 13:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoe oud is mini Tot als ik vragen mag?
Lekker eigenwijs kunnen die minitjes zijn hequote:Op zondag 22 maart 2020 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]I know, maar ik vreet me op aan de staat van het tuintje, en mini-ToT had zelf al een aardig stukje gewandeld, maar wilde een bepaalde straat niet in waar ik naar toe wilde gaan.
O,wat een mooi kindje zegquote:Op zondag 22 maart 2020 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Anderhalf jaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een rijkdom ❤️!quote:Op zondag 22 maart 2020 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Anderhalf jaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh onze charmeur loopt hier ook al te sjansen?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Anderhalf jaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
That's what she saidquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker eigenwijs kunnen die minitjes zijn he
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]Helemaaaaaaal niet!
En uitdagen ook he!
Loopt naar de vitrinekast. Als ik niks zeg, gaat hij er naast staan en kijkt me stout aan.
Reageer ik niet, dan raakt hij de vitrinekast met 1 vinger aan terwijl hij mij vrolijk brutaal aankijkt.
Reageer ik nog steeds niet, dan tikt hij er zachtjes tegenaan, waarna hij schaterlachend er met volle kracht tegenaan gaat beuken.
Meestal hoef ik alleen met mijn wijsvinger heen en weer te zwaaien, te wenken en naar de grond bij mij te wijzen en hij komt schaterlachend als een eend naar me toe waggelen!
Smooth hequote:
quote:
Echt wel!quote:
Haha, Ikea-lamp!quote:Op de 1e foto heeft mini Tot zelfs een aureool 😇
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh onze charmeur loopt hier ook al te sjansen?
Heerlijk!quote:Op zondag 22 maart 2020 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]Helemaaaaaaal niet!
En uitdagen ook he!
Loopt naar de vitrinekast. Als ik niks zeg, gaat hij er naast staan en kijkt me stout aan.
Reageer ik niet, dan raakt hij de vitrinekast met 1 vinger aan terwijl hij mij vrolijk brutaal aankijkt.
Reageer ik nog steeds niet, dan tikt hij er zachtjes tegenaan, waarna hij schaterlachend er met volle kracht tegenaan gaat beuken.
Meestal hoef ik alleen met mijn wijsvinger heen en weer te zwaaien, te wenken en naar de grond bij mij te wijzen en hij komt schaterlachend als een eend naar me toe waggelen!
Anderhalf jaar!quote:Op zondag 22 maart 2020 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]geweldig ze weten het zo goed he
Hoe oud is hij?
Dat is waar. Over een paar weken dan maarquote:
Heb jij kinderen MrsL ?quote:
Leuke leeftijd.quote:
Zeker!quote:
Is maar afwachten, denk dat het wel tot juni kan durenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is waar. Over een paar weken dan maar
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Denk dat Niz april wel wint. Kan goed bolken
Ja, je kan ze geen moment alleen latenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!Maar het is ook een hele uitdaging!
Godver, hij zit de lampen weer aan te doen op dit moment!
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je kan ze geen moment alleen laten
Ik heb een tweeling ( zijn nu volwassen), kan je vertellen dat is heul hard werken
ja maar als je kind de energie kwijt moet dan moet je een oplossing bedenken in deze tijdenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmm doe dat dan niet ook niet
Je weet dat je de prijs er voor moet betalen.
Haha, thx!quote:Op zondag 22 maart 2020 13:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar als je kind de energie kwijt moet dan moet je een oplossing bedenken in deze tijden
@:tot mooi minimensje hoor
Ja en ik had er al 2quote:Op zondag 22 maart 2020 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]Oh mijn hemel zeg!
Sterkte!
Edit: Ow volwassen nu, Scheelt weer!
maar wel een beetje om je nek denken hequote:
Zo lang kan ik hopelijk wel wachten op jequote:Op zondag 22 maart 2020 13:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is maar afwachten, denk dat het wel tot juni kan duren
Vast wel tochquote:Op zondag 22 maart 2020 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo lang kan ik hopelijk wel wachten op je![]()
Je dacht dat ik weg wasquote:
Leuk spel welquote:Op zondag 22 maart 2020 13:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je dacht dat ik weg was
Ik zat even de spelregels te bekijken van schaken..
Valt het wel meequote:Op zondag 22 maart 2020 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Op de radio is er zat over corona,
Je kan er niet omheen, hoort bij het leven nu
Had ook geantwoordquote:Op zondag 22 maart 2020 13:37 schreef Dotteke het volgende:
Dan was je ook ff weg
Ik had je een vraag gevraagd en zag je niet meer
Helemaal in to schaken, ga je Sky inmaken
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:26 schreef PlymouthFury het volgende:
Als jullie een email krijgen met,, dingdong,, niet openen, dat zijn Jehova getuigen die op zondag vanaf huis werken!
O had ik niet gezien mijn excuusquote:Op zondag 22 maart 2020 13:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ook geantwoord![]()
Nou dat weet ik nog niet, maar vanmiddag zouden we een potje spelen..Maar hij slaapt nog denk ik
Jawel. Op hele leuke dingen kan ik heel goed wachtenquote:
En nu zie ik hebquote:
Vast wel.. ik wacht wel geduldigquote:Op zondag 22 maart 2020 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had ik niet gezien mijn excuus![]()
Ja, hij is laat naar bed gegaan vanmorgen
WIlde net gaan toen kwam limoen binnen en is hij nog een tijdje gebleven
Zal zo wel weer komen
Oh nee heb geen kinderen, dacht dat er toch kinderwensquote:Op zondag 22 maart 2020 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu zie ik heb
Hoeveel MrsL en hoe oud?
Red hem wel hequote:Op zondag 22 maart 2020 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Zo der vliegt ff een dikke hommel hier tegen de ramen wat een joekel zeg
O wel een kinderwens, heb je wel een partner dan of moet je het met Dud doenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nee heb geen kinderen, dacht dat er toch kinderwens![]()
Maar wel een neefje en nichtje
Heb geen partner..quote:Op zondag 22 maart 2020 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wel een kinderwens, heb je wel een partner dan of moet je het met Dud doen
Wel fijn dat dit dan toch te vinden is op DTSquote:Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb geen partner..
Moet het idd met Dud doen en Sky
illen vast wel meermaals donerenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb geen partner..
Moet het idd met Dud doen en Sky
Ja toch..quote:Op zondag 22 maart 2020 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel fijn dat dit dan toch te vinden is op DTS
![]()
![]()
![]()
Ja je moet dit niet te hardop zeggen dan stroomt je DM box over denk ikquote:
ik roep dat sowieso nietquote:Op zondag 22 maart 2020 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet dit niet te hardop zeggen dan stroomt je DM box over denk ik
Tussen de peuken, koffie, boodschappen en DTSsen in vast welquote:
Jazekers dame, nu wel zo een beetje klaar. Maar je heb altijd wel onderhoud. Onkruid blijft ellendequote:
Alleen als je zwanger had willen worden had je wel iets van een man nodig gehad?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |