Oh ja. Nu weet ik het weer.quote:
Thee pakkenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:48 schreef Dotteke het volgende:
ZO, maar weer eens een bakkie koffie gepakt, wat moet je ook anders he
Andere drinken pakken, teveel koffie is niet goedquote:Op zondag 22 maart 2020 12:48 schreef Dotteke het volgende:
ZO, maar weer eens een bakkie koffie gepakt, wat moet je ook anders he
Na een beschermengel kunnen we nu vooral geluk gebruikenquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:46 schreef dud0r het volgende:
@:nizno ik heb pitas in de oven liggen om zo te eten
Weet ik toch. Zat maar wat te kwallen.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Post hier al enig tijd mee hoor..
Grrrrrrrr komt hier alleen op zon - en feestdagen, dus het ligt niet aan jouquote:Op zondag 22 maart 2020 12:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Post hier al enig tijd mee hoor..
Kan je die niet zelf maken jip?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Na een beschermengel kunnen we nu vooral geluk gebruiken
Ben op zoek naar een beschermengeltje met een klavertje 4 in haar hand terwijl ze zit in een hoefijzer naast een lucky cat. Maar dat wil nog niet zo lukken
Kon niet meer quoten maar idioten die nu blijven doorgaan alsof er niks is.quote:
Ja, wat moet je ook anders momenteel hequote:Op zondag 22 maart 2020 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik toch. Zat maar wat te kwallen.
Geluk kunnen we zeker gebruiken..quote:Op zondag 22 maart 2020 12:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Na een beschermengel kunnen we nu vooral geluk gebruiken
Ben op zoek naar een beschermengeltje met een klavertje 4 in haar hand terwijl ze zit in een hoefijzer naast een lucky cat. Maar dat wil nog niet zo lukken
@ToTquote:Op zondag 22 maart 2020 12:53 schreef Jippie68 het volgende:
Ja
[..]
, maar vraag mij af of ik dat herkenbaar in 60 x 60 kan proppen
Lekker kwallen..quote:Op zondag 22 maart 2020 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik toch. Zat maar wat te kwallen.
Ja, dat snap je echt niet hequote:Op zondag 22 maart 2020 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kon niet meer quoten maar idioten die nu blijven doorgaan alsof er niks is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |