Kan je altijd proberen een hele uitdagingquote:Op zondag 22 maart 2020 12:53 schreef Jippie68 het volgende:
Ja
[..]
, maar vraag mij af of ik dat herkenbaar in 60 x 60 kan proppen
Geen idee wat een lucky cat is, maar deze dingen bij elkaar worden volgens mij nooit herkenbaar in zo'n klein plaatje.quote:
Wil ik Plym niet aan doen, moet toch iemand met hem strijdenquote:
Hey ToTquote:Op zondag 22 maart 2020 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee wat een lucky cat is, maar deze dingen bij elkaar worden volgens mij nooit herkenbaar in zo'n klein plaatje.En ik zou niet weten waar ik allemaal geschikte plaatjes hiervoor vandaan zou kunnen toveren.
Ja een oubollig kerst-engeltje met een kaarsje waarbij ik het kaarsje weg kan photoshoppen en vervang voor een klavertje vier, maar dat moet dan een onbenullig grote klaver worden. Beetje formaat Jesse of zo.
Ik ga het proberen, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 22 maart 2020 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee wat een lucky cat is, maar deze dingen bij elkaar worden volgens mij nooit herkenbaar in zo'n klein plaatje.En ik zou niet weten waar ik allemaal geschikte plaatjes hiervoor vandaan zou kunnen toveren.
Ja een oubollig kerst-engeltje met een kaarsje waarbij ik het kaarsje weg kan photoshoppen en vervang voor een klavertje vier, maar dat moet dan een onbenullig grote klaver worden. Beetje formaat Jesse of zo.
In April weg hoor ik, af en toe ffquote:Op zondag 22 maart 2020 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil ik Plym niet aan doen, moet toch iemand met hem strijden
Dan ga je in April weer winnenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil ik Plym niet aan doen, moet toch iemand met hem strijden
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
In April weg hoor ik, af en toe ff
Nee ik bedoelde jou ook maar Niz die hem riep ( met goede bedoelingen, dat dan wel)quote:Op zondag 22 maart 2020 13:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, eerst zelf proberen vind dat wel leuk om te doen.
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, eerst zelf proberen vind dat wel leuk om te doen.
Je bent een schat, maar ik geloof je niet meer. En dat hoeft ook niet gewoon lekker meespelen hoor graag zelfsquote:Op zondag 22 maart 2020 13:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, ff genoeg zo. Was wel leuk, ff wat anders dan
bedoelde dan ook niet dat hij het zou doen, maar even brain laten stormenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde jou ook maar Niz die hem riep ( met goede bedoelingen, dat dan wel)
Denk dat Niz april wel wint. Kan goed bolkenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde jou ook maar Niz die hem riep ( met goede bedoelingen, dat dan wel)
Hoe dat dan, geen stapverkeer, geen sport een niets en toch brak?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]Toppie!
Ja en ik ben vandaag ook een beetje brak.
Hij kan altijd een suggestie hebben, fijn als je iemand hebt die meedenktquote:Op zondag 22 maart 2020 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
bedoelde dan ook niet dat hij het zou doen, maar even brain laten stormen
Haha, gisteren de tuin flink zitten spitten en met mini-ToT op de nek wezen wandelen. En ik heb chronische nekproblemen.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe dat dan, geen stapverkeer, geen sport een niets en toch brak?
Ook leukquote:Op zondag 22 maart 2020 13:04 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel, maar niet wat ik zoek
Of je neemt aartsengel Gabriël en vervangt zijn zwaard door een klavertje vier?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:04 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel, maar niet wat ik zoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |