mmm doe dat dan niet ook nietquote:Op zondag 22 maart 2020 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, gisteren de tuin flink zitten spitten en met mini-ToT op de nek wezen wandelen. En ik heb chronische nekproblemen.
Dat in combinatie met slaapgebrek door dat kleine stuiterballetje die gisteravond laat ook weer zo enorm zat te hyperen dat ik een hele tijd niet in slaap kon komen.
Is ook een goede tipquote:Op zondag 22 maart 2020 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je neemt aartsengel Gabriël en vervangt zijn zwaard door een klavertje vier?
Kan je die klaver niet vervangen? er een grotere inzetten?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:06 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
En hier is de klaver te klein, ga wel een collage maken of zo
You can kiss away the pain?quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmm doe dat dan niet ook niet
Je weet dat je de prijs er voor moet betalen.
Hoe oud is mini Tot als ik vragen mag?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, gisteren de tuin flink zitten spitten en met mini-ToT op de nek wezen wandelen. En ik heb chronische nekproblemen.
Dat in combinatie met slaapgebrek door dat kleine stuiterballetje die gisteravond laat ook weer zo enorm zat te hyperen dat ik een hele tijd niet in slaap kon komen.
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je die klaver niet vervangen? er een grotere inzetten?
Anderhalf jaar!quote:Op zondag 22 maart 2020 13:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoe oud is mini Tot als ik vragen mag?
Lekker eigenwijs kunnen die minitjes zijn hequote:Op zondag 22 maart 2020 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]I know, maar ik vreet me op aan de staat van het tuintje, en mini-ToT had zelf al een aardig stukje gewandeld, maar wilde een bepaalde straat niet in waar ik naar toe wilde gaan.
O,wat een mooi kindje zegquote:Op zondag 22 maart 2020 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Anderhalf jaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een rijkdom ❤️!quote:Op zondag 22 maart 2020 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Anderhalf jaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh onze charmeur loopt hier ook al te sjansen?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Anderhalf jaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
That's what she saidquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker eigenwijs kunnen die minitjes zijn he
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]Helemaaaaaaal niet!
En uitdagen ook he!
Loopt naar de vitrinekast. Als ik niks zeg, gaat hij er naast staan en kijkt me stout aan.
Reageer ik niet, dan raakt hij de vitrinekast met 1 vinger aan terwijl hij mij vrolijk brutaal aankijkt.
Reageer ik nog steeds niet, dan tikt hij er zachtjes tegenaan, waarna hij schaterlachend er met volle kracht tegenaan gaat beuken.
Meestal hoef ik alleen met mijn wijsvinger heen en weer te zwaaien, te wenken en naar de grond bij mij te wijzen en hij komt schaterlachend als een eend naar me toe waggelen!
Smooth hequote:
quote:
Echt wel!quote:
Haha, Ikea-lamp!quote:Op de 1e foto heeft mini Tot zelfs een aureool 😇
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh onze charmeur loopt hier ook al te sjansen?
Heerlijk!quote:Op zondag 22 maart 2020 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]Helemaaaaaaal niet!
En uitdagen ook he!
Loopt naar de vitrinekast. Als ik niks zeg, gaat hij er naast staan en kijkt me stout aan.
Reageer ik niet, dan raakt hij de vitrinekast met 1 vinger aan terwijl hij mij vrolijk brutaal aankijkt.
Reageer ik nog steeds niet, dan tikt hij er zachtjes tegenaan, waarna hij schaterlachend er met volle kracht tegenaan gaat beuken.
Meestal hoef ik alleen met mijn wijsvinger heen en weer te zwaaien, te wenken en naar de grond bij mij te wijzen en hij komt schaterlachend als een eend naar me toe waggelen!
Anderhalf jaar!quote:Op zondag 22 maart 2020 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]geweldig ze weten het zo goed he
Hoe oud is hij?
Dat is waar. Over een paar weken dan maarquote:
Heb jij kinderen MrsL ?quote:
Leuke leeftijd.quote:
Zeker!quote:
Is maar afwachten, denk dat het wel tot juni kan durenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is waar. Over een paar weken dan maar
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Denk dat Niz april wel wint. Kan goed bolken
Ja, je kan ze geen moment alleen latenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!Maar het is ook een hele uitdaging!
Godver, hij zit de lampen weer aan te doen op dit moment!
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je kan ze geen moment alleen laten
Ik heb een tweeling ( zijn nu volwassen), kan je vertellen dat is heul hard werken
ja maar als je kind de energie kwijt moet dan moet je een oplossing bedenken in deze tijdenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmm doe dat dan niet ook niet
Je weet dat je de prijs er voor moet betalen.
Haha, thx!quote:Op zondag 22 maart 2020 13:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar als je kind de energie kwijt moet dan moet je een oplossing bedenken in deze tijden
@:tot mooi minimensje hoor
Ja en ik had er al 2quote:Op zondag 22 maart 2020 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]Oh mijn hemel zeg!
Sterkte!
Edit: Ow volwassen nu, Scheelt weer!
maar wel een beetje om je nek denken hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |