Ruslandgodenquote:Op zondag 22 maart 2020 10:49 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op zondag 22-03-2020 om 10:47:35Rusland biedt Italië hulp aan bij het gevecht tegen de corona-pandemie. Het Russische leger vliegt vanaf vandaag medisch personeel en apparatuur over naar Italië. Volg het laatste nieuws via ons liveblog https://t.co/6E7lYVurua reageer retweet
twitter:NCTV_NL twitterde op zondag 22-03-2020 om 11:30:01Het is belangrijk dat iedereen doordrongen raakt van de noodzaak om 1,5 meter afstand tot anderen te houden en thuis te blijven bij ziekte of verkoudheid. Daarom wordt een landelijk bericht via NLAlert verstuurd. reageer retweet
Ik kan' m gewoon terugvinden bij berichten.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:31 schreef ViviRAWRS het volgende: Ik klikte de NL alert snel weg vanwege het lawaai, en nu kan ik 'm niet teruglezen omdat het een pushbericht was en geen SMS.
Iets met 1,5 meter afstand houden, meer heb ik niet gezien.
Beter blijf weg uit parken etcquote:Op zondag 22 maart 2020 11:33 schreef Confetti het volgende:
De Staat die ons per sms opdraagt 1,5 meter afstand te houden. Wat voor wereld leven we opeens in joh.
Als mensen niet luisteren wel ja. Volgende stap lockdown.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:33 schreef DemonRage het volgende:
Dat de situatie ernstig is, dat wisten we al. Maar moeten ze nu nou werkelijk extra paniek zaaien door een NL Alert uit te sturen?
Alleen 3 weken te laat.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:33 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NCTV_NL twitterde op zondag 22-03-2020 om 11:30:01Het is belangrijk dat iedereen doordrongen raakt van de noodzaak om 1,5 meter afstand tot anderen te houden en thuis te blijven bij ziekte of verkoudheid. Daarom wordt een landelijk bericht via NLAlert verstuurd. reageer retweet
Nergens een aanleiding om niet met je gezin naar het bos of strand te gaan. Die mensen wonen samen, zijn niet ziek en houden 1,5 afstand.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Niet ziek? Niet verkouden? Lekker naar buiten mensen!quote:Op zondag 22 maart 2020 11:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Ja inderdaad. Stuur anders een NL Alert met "blijf zoveel mogelijk thuis". Nu kun je de mensen ook ijs verwijten, die denken ik ga lekker er op uit zolang ik maar afstand houdt.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:30 schreef Zorro het volgende:
Ja dat zal helpen, nu gaan de mensen zich er ineens massaal aan houden
Ja want veel mensen snappen het blijkbaar nog steeds nietquote:Op zondag 22 maart 2020 11:33 schreef DemonRage het volgende:
Dat de situatie ernstig is, dat wisten we al. Maar moeten ze nu nou werkelijk extra paniek zaaien door een NL Alert uit te sturen?
Bijna afgelopen? Lolquote:Op zondag 22 maart 2020 11:34 schreef RAVW het volgende:
Waarom nu pas een NL Alert , hadden ze dat niet beter kunnen doen aan het begin van de uit braak en niet als het "bijna afgelopen" is ....![]()
Dacht ook even dat er ineens ‘iets’ was gebeurt.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:33 schreef DemonRage het volgende:
Dat de situatie ernstig is, dat wisten we al. Maar moeten ze nu nou werkelijk extra paniek zaaien door een NL Alert uit te sturen? (met dingen die we al wisten)
quote:Op zondag 22 maart 2020 11:31 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik klikte de NL alert snel weg vanwege het lawaai, en nu kan ik 'm niet teruglezen omdat het een pushbericht was en geen SMS.Iets met 1,5 meter afstand houden, meer heb ik niet gezien.
Een totale lockdown met leger zorgt niet voor paniek?quote:Op zondag 22 maart 2020 11:33 schreef DemonRage het volgende:
Dat de situatie ernstig is, dat wisten we al. Maar moeten ze nu nou werkelijk extra paniek zaaien door een NL Alert uit te sturen? (met dingen die we al wisten)
Blijft bizar. Mensen die normaal geen stap in een natuurgebied zetten gaan het uit emotionele armoede nu toch maar doen. Genant.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:24 schreef D_A het volgende:
twitter:Natuurmonument twitterde op zondag 22-03-2020 om 11:14:18NOODOPROEP: onze natuurgebieden worden overspoeld met duizenden bezoekers. Dit is niet meer verantwoord! Dringend verzoek om naar huis te gaan of thuis te blijven. We snappen dat dit geen leuke boodschap is, maar wel nodig: GA NIET DE NATUUR IN VANDAAG! #SocialDistance #corona reageer retweet
Die dagjesmensen laten hun dagje niet onderbreken door dit alert hoor. Die denken oh ik ben niet verkouden en ik houd echt wel 1,5 m afstand van andere mensen.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
Hadden ze dit niet beter wat eerder op de dag kunnen doen? Alle dagjesmensen zijn al op pad
Ongelofelijk, zelfs hier kan je negatief op reageren? Het is ook nooit goed hè.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:33 schreef DemonRage het volgende:
daarom ook tussen haakjesquote:
die stopt vanzelfquote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef kilon het volgende:
Nu de vraag. Wat als het alert afgaat en je kan niet bij je telefoon omdat je bijvoorbeeld aan het douchen bent, blijft die herrie dan de hele tijd doorgaan of stopt het vanzelf
quote:Op zondag 22 maart 2020 11:34 schreef mazaru het volgende:
Rare tekst van de overheid![]()
Ff over die speech, ik zal t ff uitlegge in jip en
janneke taal
Je mot zo veel mogelijk binne blijve. Je mot ff dat teringkleine beetje verstand gebruike en nou niet gaa lopen pijpzeike dat je 3 weken met je pleurisjong thuis zit en niet weet wat je dr mee aan moet.
Want als ie nou zo veel mogelijk met je muil thuis blijf in plaats van buite te gaan lope te lope, dan blijft dat jong nog langer thuis.
Kijk, we worre allemaal ziek, maar de kunst is dat we allemaal maar een beetje ziek lope te legge, zodat die corona lijerts gewoon behandeld kenne worden.
Je moet maar veel plee papier kope want we schijte 7 kleure stront.
Kijk, heel de pleurisbende op slot rotten dat gaat niet lope te werken (die kakkerts noemen dat lock down) maar je loopt t enket uit te stelle en dan worrie ziek als t weer open gaat.
Dus wat je met je eigewijze muil mot doen is 3 weke binnen blijven.
En lekker een kapsalon bestellen.
Want als ie dat nie doet pleurt Mo’tje die shoarma tent daluk dicht en dan ken je dat pokkejong ook niet meer naar t pleintje sturen.
En dan mot de kappert en Ling of Ping van de nageltjes ook dicht en dan lopen we de daluk bij als een stel verlepte Anita’s van de Keileweg.
Kijk, die zzp’erts en zwartwerkerts die hebben wel ff te vrete sociaal als dat we zijn.
Maar als de teringzooi een jaar op slot gaat hebbie dr geen tyfus aan als enkelt wiet in de moestuin staat dan mot je echt groenvoer gaan verbouwe.
Dus. Je hebt geen klote aan de versatsie en dior tassie uit Turkije, het enige wat je met je muil moet doen is met je zuiger op de bank binne blijve.
Dus, blijf binne dan word dat jong eerst ziek en immuun en dan kenne die zusters dokters goed voor jullie zorge.
Rusland heeft namelijk geen Corona.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ruslandgoden
Wat een enorme baas is Vlad toch door Europa de helpende hand toe te reiken. Hier kan een Trump nog wat van leren, die gooit liever Amerika op slot in plaats van Europa te helpen.
Wat een enorm warm gebaar van Rusland
Die van mij maakte niet eens geluidquote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef kilon het volgende:
Nu de vraag. Wat als het alert afgaat en je kan niet bij je telefoon omdat je bijvoorbeeld aan het douchen bent, blijft die herrie dan de hele tijd doorgaan of stopt het vanzelf
twitter:suleymansoylu twitterde op zondag 22-03-2020 om 11:26:42Polisimiz, Jandarma'mız,
Tüm Türkiye’de vatandaşımızı zorunlu olmadıkça evlerinden çıkmamaları konusunda sesli araçlarla uyarıyor, bilgilendiriyor..
Evinizde Kalın Türkiye
#EvdeHayatVar 🏠 https://t.co/GZU0bYb734 reageer retweet
Dat kan ook prima zolang je geen drukke plekken opzoekt en die afstand in acht neemt.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:34 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Niet ziek? Niet verkouden? Lekker naar buiten mensen!
De server is bezweken aan een hartaanval, als gevolg van het NL-Alertquote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef Plots het volgende:
Ben benieuwd naar de cijfers van vandaag die misschien aanleiding zijn voor deze alert.
Fok ook weer meteen traag.
Zal ook schelen dat het zondag is, wat traditioneel toch al rustiger buiten is dan zaterdag.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:35 schreef PippenScottie het volgende:
Het is vandaag wel echt extreem rustig op straat.
Gisteren vond ik het nog vrij druk.
Nu lijkt het nog beter weer, maar ik zie niemand. Het besef begint nu echt door te dringen.
Als je alles van tevoren weet...quote:Op zondag 22 maart 2020 11:34 schreef RAVW het volgende:
Waarom nu pas een NL Alert , hadden ze dat niet beter kunnen doen aan het begin van de uit braak en niet als het "bijna afgelopen" is ....![]()
zijn eerder de filmpjes etc. van mensen die het zo gezellig hebben samen die de oorzaak zijnquote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef Plots het volgende:
Ben benieuwd naar de cijfers van vandaag die misschien aanleiding zijn voor deze alert.
Fok ook weer meteen traag.
Kondigen ze het ver van te voren aan, dan rent heel NEderland de deur om de laatste paar klusjes te doen en spullen te halenquote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef Newone82 het volgende:
Vandaag geen nieuwe maatregelen.
Bron: Nos liveblog:
Vandaag geen nieuwe maatregelen kabinet verwacht
Er worden vandaag geen nieuwe, strengere maatregelen verwacht van het kabinet. Het ministerie van Volksgezondheid laat aan de NOS weten dat dat niet aan de orde is. Het huidige beleid blijft van kracht. "En we roepen weer op om op allerlei manieren die anderhalve meter afstand te respecteren", zegt een woordvoerder van het ministerie.
Dat mag ook gewoon doorgaan. Zolang je niet ziek bent en een beetje afstand houdt.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn eerder de filmpjes etc. van mensen die het zo gezellig hebben samen die de oorzaak zijn
Als we niet binnen blijven, krijgen we elke minuut een melding.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:31 schreef Pvt.Webster het volgende:
Rutte mocht even op enter drukken om alert te verzenden. Die is pislink
Dit dus.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:28 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Ik snap dit wel, maar ze kunnen beter een oproep doen aan het kabinet. Hoe naïef is het om te verwachten dat iedereen zich wel even aan de regels houdt? Dit soort oproepen hebben helemaal geen zin want die worden al dagen gedaan en het heeft werkt dus blijkbaar niet. Maar dat had iedere idioot toch van tevoren kunnen bedenken
Ohja kan ook, voor de mensen die denken dat dit maar een griepje is.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn eerder de filmpjes etc. van mensen die het zo gezellig hebben samen die de oorzaak zijn
beetje meer afstandquote:Op zondag 22 maart 2020 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zolang je niet ziek bent en een beetje afstand houdt.
Jezus het was allereerst niet grappig en het ook nog na 40-45x gezien te hebben willen postenquote:Op zondag 22 maart 2020 11:34 schreef mazaru het volgende:
janneke taal
Je mot zo veel mogelijk binne blijve. Je mot ff dat teringkleine beetje verstand gebruike en nou niet gaa lopen pijpzeike dat je 3 weken met je pleurisjong thuis zit en niet weet wat je dr mee aan moet.
Want als ie nou zo veel mogelijk met je muil thuis blijf in plaats van buite te gaan lope te lope, dan blijft dat jong nog langer thuis.
Kijk, we worre allemaal ziek, maar de kunst is dat we allemaal maar een beetje ziek lope te legge, zodat die corona lijerts gewoon behandeld kenne worden.
Kijk, heel de pleurisbende op slot rotten dat gaat niet lope te werken (die kakkerts noemen dat lock down) maar je loopt t enket uit te stelle en dan worrie ziek als t weer open gaat.
Want als ie dat nie doet pleurt Mo’tje die shoarma tent daluk dicht en dan ken je dat pokkejong ook niet meer naar t pleintje sturen.
En dan mot de kappert en Ling of Ping van de nageltjes ook dicht en dan lopen we de daluk bij als een stel verlepte Anita’s van de Keileweg.
Kijk, die zzp’erts en zwartwerkerts die hebben wel ff te vrete sociaal als dat we zijn.
Maar als de teringzooi een jaar op slot gaat hebbie dr geen tyfus aan als enkelt wiet in de moestuin staat dan mot je echt groenvoer gaan verbouwe.
Dus. Je hebt geen klote aan de versatsie en dior tassie uit Turkije, het enige wat je met je muil moet doen is met je zuiger op de bank binne blijve.
Dus, blijf binne dan word dat jong eerst ziek en immuun en dan kenne die zusters dokters goed voor jullie zorge.
Ik houi zowiezo geen afstand van mijn kinderen en vrouw, ook al zouden ze ziek zijn. Buiten doe ik dat ook niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:39 schreef Middelpunt het volgende:
Maar die familie geen klachten heeft een in hetzelfde huis woont, dan heeft het toch niet zoveel zin om buiten opeens wel afstand van elkaar te houden? Zolang ze maar afstand van anderen houden.
Dit.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
Hadden ze dit niet beter wat eerder op de dag kunnen doen? Alle dagjesmensen zijn al op pad
Gaan binnenkort gesloten worden. Nederland zet vooralsnog iedere stap die andere landen eerder al gemaakt hebben.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:35 schreef wpor het volgende:
[..]
Ongelofelijk, zelfs hier kan je negatief op reageren? Het is ook nooit goed hè.
Paniek zaaien? Heb je de berichten van overvolle parken en bossen niet meegekregen? Ja, dit is noodzakelijk.
Ik heb niks gekregen, ik ben onbelangrijkquote:Op zondag 22 maart 2020 11:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leek wel of mijn telefoon een hartaanval kreeg wtf.
Idd. Gewoon complete lockdown voor 4 weken.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:39 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik vind dat het kabinet veel strenger moet optreden, want dit werkt niet. Zeker nu het weer mooier wordt.
Ik vond dat filmpje van een dag of 2 geleden, wat jij postte, leuker. Dat van die hang-ouderen van wie ze letterlijk de bankjes onder de kont vandaan schroefden en weghaalden.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:37 schreef polderturk het volgende:
Moet je deze klootzakken eens zien. Politie roept hen op om naar huis te gaan, maar ze negeren de politie volledig.twitter:suleymansoylu twitterde op zondag 22-03-2020 om 11:26:42Polisimiz, Jandarma'mız,
Tüm Türkiye’de vatandaşımızı zorunlu olmadıkça evlerinden çıkmamaları konusunda sesli araçlarla uyarıyor, bilgilendiriyor..
Evinizde Kalın Türkiye
Het is qua temperatuur nog steeds vrij koud, ondanks de zonquote:Op zondag 22 maart 2020 11:40 schreef Generationalpha het volgende:
Hoe zat het nou met dat mooie weer? Dat zou dit griepje er wel onder krijgen toch?
Kreeg 'm in stereo, je schrikt je de kolere.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:41 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik heb niks gekregen, ik ben onbelangrijk![]()
Heb enkel een Belgisch nummerquote:Op zondag 22 maart 2020 11:41 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik heb niks gekregen, ik ben onbelangrijk![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 11:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
DAGJESVOLKED @:El-Stinho @:Zipportal
Het lijkt soms wel alsof de Turken in Nederland meer naar Erdogan luisteren dan de Turken in Turkije.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:37 schreef polderturk het volgende:
Moet je deze klootzakken eens zien. Politie roept hen op om naar huis te gaan, maar ze negeren de politie volledig.twitter:suleymansoylu twitterde op zondag 22-03-2020 om 11:26:42Polisimiz, Jandarma'mız,
Evinizde Kalın Türkiye
En dat kan prima als je de rest van de maatregelen in acht neemt.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:34 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Niet ziek? Niet verkouden? Lekker naar buiten mensen!
Echt hè. Ik zat lekker ontspannend Ir Sais te luisteren op.mn mobiel.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:42 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Kreeg 'm in stereo, je schrikt je de kolere.
die had hier op de IC gelegen maar niet door de Coronaquote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Snowpea het volgende:
Dat alert hadden ze wel in wat meer talen kunnen doen![]()
Stond vanochtend in de supermarkt iedereen netjes 1,5 meter uit elkaar in de rij voor de kassa, komt er een buitenlandse huppelkut die amper Engels spreekt gewoon voordringen. Wordt ze weggejaagd bij de ene kassa huppelt ze vrolijk naar een ander kassa om daar voor te dringen. Zeker 6 mensen die uit probeerden te leggen dat ze afstand moest houden ivm corona en maar dom blijven lachen en zeggen yes yes corona
quote:Op zondag 22 maart 2020 11:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
DAGJESVOLKED @:El-Stinho @:Zipportal
https://decorrespondent.n(...)79015402352-a0fedac2quote:Op zondag 22 maart 2020 11:40 schreef Generationalpha het volgende:
Hoe zat het nou met dat mooie weer? Dat zou dit griepje er wel onder krijgen toch?
Jip en Janneke? Eerder Jules Deelderquote:Op zondag 22 maart 2020 11:34 schreef mazaru het volgende:
janneke taal
Ik ook niet, denk dat ze burgers die het al netjes doen gewoon over hebben geslagen.quote:
Dit idd.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
NL alert:
Ziek of verkouden, blijf thuis.
Dit is het helemaal!quote:Op zondag 22 maart 2020 11:34 schreef mazaru het volgende:
janneke taal
Kan je nagaan voor de Spaanstaligen.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:45 schreef quirina het volgende:
Leuk dat NL alert maar voor Engels sprekende expats bijvoorbeeld erg kort.
In Qatar is het 31 graden nu en daar zijn ook al 500 besmettingen. Zo'n zonnetje bij 8 graden gaat dan niet echt helpen ben ik bang.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:40 schreef Generationalpha het volgende:
ben al een week binnen en ik heb hem ook gehad .. ben nog geen deur uit geweestquote:Op zondag 22 maart 2020 11:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ook niet, denk dat ze burgers die het al netjes doen gewoon over hebben geslagen.
Dan zal Duitsland de grens wel dichtgooien vandaag.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef Newone82 het volgende:
Vandaag geen nieuwe maatregelen.
Bron: Nos liveblog:
Vandaag geen nieuwe maatregelen kabinet verwacht
Er worden vandaag geen nieuwe, strengere maatregelen verwacht van het kabinet. Het ministerie van Volksgezondheid laat aan de NOS weten dat dat niet aan de orde is. Het huidige beleid blijft van kracht. "En we roepen weer op om op allerlei manieren die anderhalve meter afstand te respecteren", zegt een woordvoerder van het ministerie.
Omdat ze denken dat allen zonder verkoudheid wel 1,5 meter afstand houden. Zo naïef helaas.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit idd.
Wat een slap bericht. Hoezo niet sowieso thuisblijven?
Dat dacht/denk men. Ik vraag het mij af als jij ziet dat het in Brazilië en zo ook gewoon heerst.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:40 schreef Generationalpha het volgende:
Dat is een geheim agent van China geweest die daar lokaal iedereen heeft besmet.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Snowpea het volgende:
Dat alert hadden ze wel in wat meer talen kunnen doen![]()
Stond vanochtend in de supermarkt iedereen netjes 1,5 meter uit elkaar in de rij voor de kassa, komt er een buitenlandse huppelkut die amper Engels spreekt gewoon voordringen. Wordt ze weggejaagd bij de ene kassa huppelt ze vrolijk naar een ander kassa om daar voor te dringen. Zeker 6 mensen die uit probeerden te leggen dat ze afstand moest houden ivm corona en maar dom blijven lachen en zeggen yes yes corona
Klopt, zoals het dus al was. Alleen nog eens verduidelijkt.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:49 schreef Newone82 het volgende:
Ziek of verkouden, blijf thuis. Ze zeggen dus niet gezonde medemens blijf thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |