Bedankt MAKKER.quote:
quote:
quote:
quote:
22, thanks.quote:
quote:
En dan ook nog een NOODMELDING vandaag. Wat een circus.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sorry, dat ik Stijn nog niet gefeliciteerd had. Bij dezen Stijn. Geniet van je jonge jaren
[..]
Moddervet.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben dan morgen jarig maar heb het gister al gevierd met mijn lieftallige ex.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van. Harte. !quote:Op zondag 22 maart 2020 11:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
En dan ook nog een NOODMELDING vandaag. Wat een circus.
Heb je het klavertje vier al geplant? Dat zou wel eens de ommekeer kunnen betekenen voor ons.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou een eer zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
31 jeetje. Je had de vader van Stijn kunnen zijn.
Bijzonder.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slappe zak.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam dit tegen in aanloop naar MSR 2013. Dit is een foto uit juli 2019. Goss zit op dezelfde lijn als Allan Davis, viesdik.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slappe zak.Die Nick Carter funko pop had ik niet willen missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Van die opgeblazen cijfertjes, ik vind daar wat van.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die Nick Carter funko pop had ik niet willen missen.
Jeetje, die Nick Carter act trek je door in het echte levenquote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je die 3 op zijn kant legt en de 1 erboven op zet heb je een lul met ballen, kwam ik gister achter.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van die opgeblazen cijfertjes, ik vind daar wat van.
Ik deel mijn BSB evangelie met iedereen die het maar wil horen, en ook die het niet willen horen.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje, die Nick Carter act trek je door in het echte levenTevens echt smerig oud, bijna bejaard.
Het was een leuke avond met je ex merk ik wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je die 3 op zijn kant legt en de 1 erboven op zet heb je een lul met ballen, kwam ik gister achter.
Je lacht wat af als je 2 autisten bij elkaar zet.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een leuke avond met je ex merk ik wel.
Ik word gewoon diepbeledigd hier..quote:Op zondag 22 maart 2020 12:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje, die Nick Carter act trek je door in het echte levenTevens echt smerig oud, bijna bejaard.
Toen Stijn vooral bekend stond als fipo-hunter zekerquote:Op zondag 22 maart 2020 12:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gefeliciteerd Stijn.
In het kader van het nostalgie-topic heb ik wat oude topics van de Tour de France van 2011 bekeken. Er kan voorzichtig geconcludeerd worden dat je wat volwassener geworden bent.
Hoeveel mensen zouden denken dat de cijfers verkeerd om staan als je beide foto's laat zien?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van die opgeblazen cijfertjes, ik vind daar wat van.
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden denken dat de cijfers verkeerd om staan als je beide foto's laat zien?
Dat dacht ik ook, maar leek me zo flauw die opmerking te makenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden denken dat de cijfers verkeerd om staan als je beide foto's laat zien?
Ik weet geeneens wie Nick Carter isquote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wist oprecht niet dat je ook into Nick Carter was
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wist oprecht niet dat je ook into Nick Carter was
Mani krijgt donuts uit de supermarkt van z'n ex, een reactie?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik moest hier hartelijk om lachen.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik vreet die dingen nooit joh, jij wel?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mani krijgt donuts uit de supermarkt van z'n ex, een reactie?
Ik eet gewoon zo'n hele boterkoek.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik vreet die dingen nooit joh, jij wel?
En dan is het die verkrachter met dat homofiele blonde haar.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik weet geeneens wie Nick Carter is
Donuts? Nee.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik vreet die dingen nooit joh, jij wel?
Zijn er jongere users? Voor mn gevoel komen er al jaren geen goeie users meer bij.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:49 schreef Chiappucci het volgende:
Gefeliciteerd Stijn!
22 alweer, de tijden dat je nog de benjamin van het forum was, liggen alweer even achter ons.
Deze doet pijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er jongere users? Voor mn gevoel komen er al jaren geen goeie users meer bij.
https://www.bndestem.nl/s(...)rkrachting~a38f9143/quote:Op zondag 22 maart 2020 12:57 schreef wimderon het volgende:
Als Nick Carter maar niet zo van 't padje raakt als z'n broer.
En ik zie dat zuslief al overleden is aan een overdosis.
Capuchon_jongen, maar zou verder ook niet weten wie jong is.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er jongere users? Voor mn gevoel komen er al jaren geen goeie users meer bij.
Ongetwijfeld een starfuckertje waarvan het geld op is.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/s(...)rkrachting~a38f9143/
Fylax.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Capuchon_jongen, maar zou verder ook niet weten wie jong is.
Dit doet pijn aan mijn ogenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan is het die verkrachter met dat homofiele blonde haar.
Daar zijn natuurlijk goede redenen voor. Wielrennen zal, buiten de Tour, nooit een gigantisch publiek trekken op constante basis. De doorsnee wielerliefhebber is normaal gesproken ook gezegend met meer hersencellen dan de gemiddelde voetbalfan (en van die laatste zijn er helaas een stuk meer) en fora zijn ten dode opgeschreven. Dan krijg je een enorm ons kent ons kliekje zoals hier.quote:
Aaron is sexueel misbruikt door zijn manager, de betreurde Lou Pearlman (was tevens manager van Backstreet Boys en NSYNC) en is daarover totaal in denial, daarom is hij nu zo verknipt. Ik kan iedereen deze hallucinante documentaire aanraden.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:57 schreef wimderon het volgende:
Als Nick Carter maar niet zo van 't padje raakt als z'n broer.
En ik zie dat zuslief al overleden is aan een overdosis.
Dat verwacht je toch ook niet van de altijd huilende, paniekerige, ex van de zijige Jeroen Stekelenburg. En dat allemaal voor Guido (54).quote:Het was een week van uitersten voor zwemster Femke Heemskerk. Vorig weekend ging ze een voormalig klooster in, om te trainen. Een paar dagen later trouwde ze onverwacht. In joggingbroek.
"Ik raakte in paniek, was heel bang dat ik Guido een tijd niet zou zien", zegt Heemskerk over de week die ze de rest van haar leven niet meer zal vergeten.
Guido is Guido Frackers, tot een paar dagen geleden nog haar verloofde. En nu dus haar man.
De coronacrisis dreigde het stel voor onbepaalde tijd te scheiden. Toen de nationale zwemploeg om diezelfde reden de voorbereidingen op de Spelen plotseling moest staken, besloot Heemskerk dat er nog maar één ding telde. "Ineens was mijn grote doel om bij Guido te komen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me eigenlijk af of fora echt geen toekomst hebben. Is toch wel ietsjes minder vluchtig dan Snapchat, Instagram en Facebook. En Reddit is toch wel wat anders.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar zijn natuurlijk goede redenen voor. Wielrennen zal, buiten de Tour, nooit een gigantisch publiek trekken op constante basis. De doorsnee wielerliefhebber is normaal gesproken ook gezegend met meer hersencellen dan de gemiddelde voetbalfan (en van die laatste zijn er helaas een stuk meer) en fora zijn ten dode opgeschreven. Dan krijg je een enorm ons kent ons kliekje zoals hier.
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat verwacht je toch ook niet van de altijd huilende, paniekerige, ex van de zijige Jeroen Stekelenburg. En dat allemaal voor Guido (54).Ze heeft echt demonen in haar hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dat verwacht je toch ook niet van de altijd huilende, paniekerige, ex van de zijige Jeroen Stekelenburg. En dat allemaal voor Guido (54).Wat een recept voor ellendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een liefde voor wenkbrauwen.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft echt demonen in haar hoofd
[..]
Dat verwacht je toch ook niet van de altijd huilende, paniekerige, ex van de zijige Jeroen Stekelenburg. En dat allemaal voor Guido (54).Wat een verknipt wijf is dat, net zo erg als die manisch depressieve Ma Veldhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]
Dat verwacht je toch ook niet van de altijd huilende, paniekerige, ex van de zijige Jeroen Stekelenburg. En dat allemaal voor Guido (54).Is dat die vrouw van de Dalmatiërs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je dan daar in mee gaat ook![]()
twitter:DanDartsDawson twitterde op zondag 22-03-2020 om 12:44:48Being at home indefinitely just got a lot more Dutch.
I shall be the sjoelen master by the time the world starts turning again.
#Spekkoper #BaconBuyer https://t.co/hKHymH3wWe reageer retweet
Wel grappig wat al die darters nu doen. Brown werkt weer bij een lab en Smith is bezig met z'n vissenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:20 schreef Mani89 het volgende:
Q-sjoel lol. @:El-Stinho .twitter:DanDartsDawson twitterde op zondag 22-03-2020 om 12:44:48Being at home indefinitely just got a lot more Dutch.
I shall be the sjoelen master by the time the world starts turning again.
#Spekkoper #BaconBuyer https://t.co/hKHymH3wWe reageer retweet
Wattimena is de hele dag zijn vingers aan het natellen.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel grappig wat al die darters nu doen. Brown werkt weer bij een lab en Smith is bezig met z'n vissen![]()
[..]
Dat verwacht je toch ook niet van de altijd huilende, paniekerige, ex van de zijige Jeroen Stekelenburg. En dat allemaal voor Guido (54).Je hebt nog een onschuldige foto uitgezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wattimena is de hele dag zijn vingers aan het natellen.
Barloworld, EPO, stop de tijd.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik zeg Moisés Dueñas, wat zeggen jullie dan?
Totaal vergeten dat ie top 10 reed in dé rit naar Hautacam (lol)quote:Op zondag 22 maart 2020 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Barloworld, EPO, stop de tijd.
Hij won ook ooit de Tour de l'Avenir, voor ONZE Gesink.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal vergeten dat ie top 10 reed in dé rit naar Hautacam (lol)
Klopt.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu beweren dat dé rit naar Hautacam in 1996 was neem ik niet serieus.
Hopelijk stapt Kelme snel weer in, in navolging van Euskaltel. Ik zou best graag zo'n shirt voor mijn verjaardag willen (alleen wel jammer dat ik gênant langzaam ga danquote:
Versloeg een toen al ontketende Gesink in de Tour De L'Avenir, ik zal het nooit vergeten.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik zeg Moisés Dueñas, wat zeggen jullie dan?
Net een pingel gemist.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even het einde van Sparta - Excelsior kijken (lol)
Aadje
Toen nog een profkoers, waar een Gesink wiens ballen net waren ingedaald al podium reed.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Versloeg een toen al ontketende Gesink in de Tour De L'Avenir, ik zal het nooit vergeten.
Zonde voor Excelsior.quote:
Vroeger juichte ik standaard voor de JL/KKD-clubs. Weet nog dat ik een hevige meltdown had toen Fledderus Roda JC erin hield.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde voor Excelsior.
Ik weet nog dat ik dit toen zat te kijken, was echt een grafwedstrijd grotendeels.
De ontknoping was de moeite waard.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde voor Excelsior.
Ik weet nog dat ik dit toen zat te kijken, was echt een grafwedstrijd grotendeels.
Zeker. Dit was wel een TOPSHOW.quote:
Sparta - Excelsior was wel lachen toen hoor. Noemer voetbal is hier ook nauwelijks terecht.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom hebben we het ineens over voetbal?
Laten we het nog wat meer over de jonge Gesink hebben.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2020 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op zondag 22-03-2020 om 11:50:41Je kunt ook gewoon in de tuin gaan zitten met The Slow Rush van Tame Impala op herhaling. Toepasselijke nummers: One More Year, Instant Destiny, Borderline, Porthumous Forgiveness, Breathe Deeper, Tommorow's Dust, Lost in Yesterday, It Might Be Time, One More Hour. reageer retweet
Wist ik wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen nog een profkoers, waar een Gesink wiens ballen net waren ingedaald al podium reed.
Toepasselijke nummers: het hele album.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]twitter:vkwillemvissers twitterde op zondag 22-03-2020 om 11:50:41Je kunt ook gewoon in de tuin gaan zitten met The Slow Rush van Tame Impala op herhaling. Toepasselijke nummers: One More Year, Instant Destiny, Borderline, Porthumous Forgiveness, Breathe Deeper, Tommorow's Dust, Lost in Yesterday, It Might Be Time, One More Hour. reageer retweet
Die Parijs tegen Nice is wel wat voor het nostalgietopic. Kunnen we gezellig met z'n allen opnieuw kotsen op Evans.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:02 schreef Aguero het volgende:
[..]
Laten we het nog wat meer over de jonge Gesink hebben.
Onze hoop in bange wielerdagen.
Gewonnen in de Volta, daarmee zou menig wielercarriere geslaagd zijn.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen nog een profkoers, waar een Gesink wiens ballen net waren ingedaald al podium reed.
Weten we al wie Garmin - San Remo heeft gewonnen?quote:Op zondag 22 maart 2020 14:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jawohl, eerste keer dat onze jongens live op tv aan het shinen waren volgens mij.
quote:Op zondag 22 maart 2020 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Weten we al wie Garmin - San Remo heeft gewonnen?
Ik lees het topic uit die tijd terug en vind deze anekdote uit een interview van Karsten terug.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jawohl, eerste keer dat onze jongens live op tv aan het shinen waren volgens mij.
Wat een charmeur niet.quote:Ze kennen elkaar nu vier jaar. De Antwerpse Anne Lefevere was voor haar studie aan de filmacademie van Brussel bezig met een opdracht over het filmen van wielerkoersen. Bij een kermiskoers in België liep ze de Nederlandse wielrenner Pelle Kil tegen het lijf. Die vroeg haar emailadres en gaf het door aan zijn wielervriend Karsten Kroon. Met een omschrijving van de Belgische schone die bij het adres hoorde.
Kroon: „En dus stuurde ik een berichtje: Ik hoorde van Pelle dat je een mooie vrouw bent met grote borsten, enzovoorts.“ Zij: „Ik kénde hem niet eens en toen kreeg ik zó’n mailtje. Ik was best geschokt. Had dat berichtje eigenlijk moeten bewaren...“
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik lees het topic uit die tijd terug en vind deze anekdote uit een interview van Karsten terug.
[..]
Wat een charmeur niet.
https://www.shp-fotonet.n(...)67e90af39efb1a34c969quote:Op zondag 22 maart 2020 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik lees het topic uit die tijd terug en vind deze anekdote uit een interview van Karsten terug.
[..]
Wat een charmeur niet.
Stelt niet heel veel voor nee, teleurstellend.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.shp-fotonet.n(...)67e90af39efb1a34c969
Was het satire?
Wat een enorm Belgisch hoofd.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.shp-fotonet.n(...)67e90af39efb1a34c969
Was het satire?
Al die moraalridders zijn echt doodvermoeiend.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie mensen op twitter die digitaal worden gekielhaald omdat ze zeggen dat ze alleen een rondje zijn gaan wandelen ...
Dat is weer het andere uiterste.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie mensen op twitter die digitaal worden gekielhaald omdat ze zeggen dat ze alleen een rondje zijn gaan wandelen ...
Ik ben sinds vorig weekend niet verder geweest dan m'n balkon.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Haha is daar een bepaald waardeoordeel aan verbonden?quote:Op zondag 22 maart 2020 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een enorm Belgisch hoofd.
Die klassiekers gaan lastig worden....twitter:Reuters twitterde op zondag 22-03-2020 om 14:20:34Belgium's lockdown to last at least eight more weeks: health minister https://t.co/fluvvg2eUG https://t.co/ZjBQEcMJql reageer retweet
Welke klassiekers?quote:Op zondag 22 maart 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
Die klassiekers gaan lastig worden....twitter:Reuters twitterde op zondag 22-03-2020 om 14:20:34Belgium's lockdown to last at least eight more weeks: health minister https://t.co/fluvvg2eUG https://t.co/ZjBQEcMJql reageer retweet
Alles wat in België is, maar dat was ook valse hoop dat dat redelijk snel ingehaald kan worden...quote:
quote:Het heeft geen zin om een lockdown in te stellen, stelt de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO). Crisisexpert Mike Ryan van de WHO zegt tegen de BBC dat het belangrijk is om maatregelen op het gebied van de volksgezondheid te nemen om te voorkomen dat er later een nieuwe piek van besmettingen ontstaat.
Het enige is dan wel dat we te weinig testen om alle besmettingen te ontdekkenquote:Op zondag 22 maart 2020 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik neem overigens aan dat COR in paniek is omdat WHO met volgende komt
[..]
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:49 schreef Chiappucci het volgende:
Gefeliciteerd Stijn!
22 alweer, de tijden dat je nog de benjamin van het forum was, liggen alweer even achter ons.
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gefeliciteerd Stijn.
In het kader van het nostalgie-topic heb ik wat oude topics van de Tour de France van 2011 bekeken. Er kan voorzichtig geconcludeerd worden dat je wat volwassener geworden bent.
Bedankt!quote:
Volledig terecht natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt!
Vroeger kreeg ik de volle laag van Szura en R_R (lol).
Ik was een ernstige mongool vroeger.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volledig terecht natuurlijk.
Ik kop 'm niet in.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik was een ernstige mongool vroeger.
twitter:TPlattss twitterde op zondag 22-03-2020 om 13:44:02This country is full of absolute morons. https://t.co/8lcYHuk9K4 reageer retweet
Dan, dan, dan? Louis was vermakelijker geweest.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:51 schreef El-Stinho het volgende:
@:Rellende_Rotscholier Stel je voor dat Bert van Marwijk in 2010 de wereldtitel zou hebben gepakt oh oh oh.
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dan, dan, dan? Louis was vermakelijker geweest.
Wat een drama misschien.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:51 schreef El-Stinho het volgende:
@:Rellende_Rotscholier Stel je voor dat Bert van Marwijk in 2010 de wereldtitel zou hebben gepakt oh oh oh.
Ja, hoezo?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er vanavond gewoon ZML is? #dtv
Weet ik veel hoe de Nederlandse Publieke Omroep omgaat met de hele coronaheisa.quote:
Het was er vorige week ook gewoon zonder publiek. Alleen zijn redactie zat op de tribune.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe de Nederlandse Publieke Omroep omgaat met de hele coronaheisa.
Motte hunnie wetenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:42 schreef Mani89 het volgende:
Die Britten.twitter:TPlattss twitterde op zondag 22-03-2020 om 13:44:02This country is full of absolute morons. https://t.co/8lcYHuk9K4 reageer retweet
Meer dan één, wel goede gozert verder.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Raffie heeft een smerige onderkin
De situatie is globaal heel anders dan zeven dagen geleden en de wereld ziet er alweer anders uit, vandaar de vraag. De NPO is niet vies van het springen op razende treinen en voor je het weet is er weer een of andere special op de buis.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het was er vorige week ook gewoon zonder publiek. Alleen zijn redactie zat op de tribune.
In Spanje doen de profclubs nu een FIFA-toernooi [en dat wordt nog uitgezonden op beIN ook]. Tijd dat ons mooie peloton zich gaat wagen aan een online PCM sessie.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:52 schreef Felagund het volgende:
Sporters hebben wel teveel tijd over als ze gaan knutselen.
Wielrenners kunnen gewoon via Zwift een wedstrijdje organiseren of werkt dat niet?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In Spanje doen de profclubs nu een FIFA-toernooi [en dat wordt nog uitgezonden op beIN ook]. Tijd dat ons mooie peloton zich gaat wagen aan een online PCM sessie.
Ik voel toch meer voor een rondje PCM of Eurotour. Als ik Benoot moet geloven hij ook.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wielrenners kunnen gewoon via Zwift een wedstrijdje organiseren of werkt dat niet?
twitter:Cyclingnewsfeed twitterde op zondag 22-03-2020 om 15:57:40George Bennett on life in lockdown and losing at Zwift: 'I’ve not managed to crack the top-10 yet in a race, which is kind of depressing'
https://t.co/PbIJvzLu7Y https://t.co/6ly3ybLnly reageer retweet
quote:Op maandag 23 maart 2020 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Gefeliciteerd @:El-Stinho en @:Mani89
Bedankt, nog.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:22 schreef Momo het volgende:
Ohja nog gefeliciteerd Stijn en Mani vandaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
31 jaar ...quote:Op maandag 23 maart 2020 09:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
De TT kan aangepast worden voor Mani.
31 jaar, gefeliciteerd
Denk dat de klap vorig jaar harder aan kwam. Over niet al te lange tijd staat mij dat ook te wachtenquote:
Jij bent scherp deze ochtend Bob.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Haha, ik weet nu waar die 89 voor staatGefeliciteerd, Mani.
Moet ditquote:Op maandag 23 maart 2020 10:47 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Mani's verjaardag een foto van Klep die gevallen is.
Je verwarmt mijn hart Momo. ❤quote:Op maandag 23 maart 2020 10:47 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Mani's verjaardag een foto van Klep die gevallen is.
Heel erg bedankt!quote:
twitter:ZandvoortaanZee twitterde op maandag 23-03-2020 om 10:19:40We zien vandaag weer veel mensen naar het strand komen, dit is niet de bedoeling! Kom ook doordeweeks niet naar het strand en de duinen. De parkeerplaatsen zijn zo lang als nodig is afgesloten.#samentegencorona reageer retweet
quote:Op maandag 23 maart 2020 11:27 schreef Koffieplanter het volgende:
COR / De wat overdreven verheerlijking van 'zorgpersoneel'
De altijd irritante VeX doet ook een duit in het zakje.
quote:Op maandag 23 maart 2020 11:24 schreef Aguero het volgende:
Gefeliciteerd Stijn en Mani.
Met z'n allen komen we hier doorheen en kunnen we oud worden.
In gesprek met de eeuwige goednieuwsshow Dejan. Oh, de gruwel.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De bijdrage van Lokale_Notabele slaat alles.
Ik las hier laatst dat Jahr00n ook weer aan het posten was, die gast ''ken'' ik nog van een runescape-forum ~15 jaar geleden. Brengt ook een bijzonder perspectief.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De bijdrage van Lokale_Notabele slaat alles.
Was jij ook full Rune trimmed?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:42 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik las hier laatst dat Jahr00n ook weer aan het posten was, die gast ''ken'' ik nog van een runescape-forum ~15 jaar geleden. Brengt ook een bijzonder perspectief.
Fascinerend topic.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:27 schreef Koffieplanter het volgende:
10/10, wel twijfel bij Higuita.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:49 schreef Mykonos het volgende:
Als je op de nieuwe Wielerflitsquiz geen 10/10 haalt mag je nooit meer in dit forum komen.
https://www.wielerflits.n(...)spaanse-wielernamen/
9/10. Ik dacht Sergio Andres Higuita Gomezquote:Op maandag 23 maart 2020 11:49 schreef Mykonos het volgende:
Als je op de nieuwe Wielerflitsquiz geen 10/10 haalt mag je nooit meer in dit forum komen.
Het kantelpunt is daar.twitter:Carlosrch twitterde op maandag 23-03-2020 om 11:51:23Los nuevos 236 contagios de hoy en Andalucía son más que ayer, pero se mantiene el ritmo en términos relativos. En total, 1.961 positivos (oficiales) por coronavirus, un 13,6% más que ayer. Desde el lunes pasado:
23%
29%
17%
27%
17%
13,8%
13,6% reageer retweet
Alles goedquote:Op maandag 23 maart 2020 11:49 schreef Mykonos het volgende:
De afgelopen 24 uur zijn er in Spanje 462 mensen overleden als gevolg van het coronavirus. Het dodental is daarmee gestegen tot 2182. Het aantal geregistreerde besmettingen is met 4.517 gevallen gestegen tot 33.089. Het zwaarst getroffen is Madrid, waar ruim 10.000 besmettingen zijn gemeld.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Het kantelpunt is daar.twitter:Carlosrch twitterde op maandag 23-03-2020 om 11:51:23Los nuevos 236 contagios de hoy en Andalucía son más que ayer, pero se mantiene el ritmo en términos relativos. En total, 1.961 positivos (oficiales) por coronavirus, un 13,6% más que ayer. Desde el lunes pasado:
23%
29%
17%
27%
17%
13,8%
13,6% reageer retweet
Gruwelijke bedankt he 😚quote:Op maandag 23 maart 2020 11:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hey Mani, gefeliciteerd he.
quote:Op maandag 23 maart 2020 11:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik Roland Scholten tegen kwam op een kermis en dat had gevraagd om een selfie te maken met hem maar mijn camerafunctie deed het opeens niet meer. Toen werd ik zwetend en in paniek wakker.
Erg verwarrend allemaal.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:31 schreef showtimer het volgende:
[..]Het eerste is dus letterlijk en figuurlijk wel een droom?
Je bent op dezelfde dag jarig als Jonathan Hivert. Hoe voelt dat?quote:
Geen toeval. Ik piek ook altijd op momenten dat niemand erom heeft gevraagd.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent op dezelfde dag jarig als Jonathan Hivert. Hoe voelt dat?
Het leven krijgt weer zin. Heb je toevallig ook een update over Raul?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel goed nieuws voor Mani op z'n verjaardag. Als de Volta dit jaar niet doorgaat blijft Gustavo Cesar nog een jaartje langer fietsen.
Madrid alleen is verantwoordelijk voor 40% van de positieven en 60 tot 70 procent van de doden. Dat zegt me niet zoveel.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:19 schreef Momo het volgende:
[..]
De afgelopen 24 uur zijn er in Spanje 462 mensen overleden als gevolg van het coronavirus. Het dodental is daarmee gestegen tot 2182. Het aantal geregistreerde besmettingen is met 4.517 gevallen gestegen tot 33.089. Het zwaarst getroffen is Madrid, waar ruim 10.000 besmettingen zijn gemeld.
Hopelijk wel idd, veel doden laatste 24 uur.
Ik werd wakker toen ik dacht dat ik opgesloten zat in een tunnel. Bleek er toch een pijp naar buiten te zijn, was dat veel te klein. Om 5.30 werd ik wakkerquote:Op maandag 23 maart 2020 11:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik Roland Scholten tegen kwam op een kermis en dat had gevraagd om een selfie te maken met hem maar mijn camerafunctie deed het opeens niet meer. Toen werd ik zwetend en in paniek wakker.
Zit jij nu in een gebied waar niet zoveel besmettingen zijn?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Madrid alleen is verantwoordelijk voor 40% van de positieven en 60 tot 70 procent van de doden. Dat zegt me niet zoveel.
Zie tweet van vanochtend. In Andalusië - en dat is een heel ruim begrip - ~ 2000 gevallen, 58 doden, waar de piek ook nog eens voorzichtig achter ons lijkt te liggen.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Zit jij nu in een gebied waar niet zoveel besmettingen zijn?
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #420 Corona Op2quote:Op maandag 23 maart 2020 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zie tweet van vanochtend. In Andalusië - en dat is een heel ruim begrip - ~ 2000 gevallen, 58 doden, waar de piek ook nog eens voorzichtig achter ons lijkt te liggen.
Hij is nu ook al wiskundige.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #420 Corona Op2
Dit is zo genieten.
Ik laat dat niet het hoogtepunt van mijn dag zijnquote:Op maandag 23 maart 2020 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is zo genieten.
Beter dat de piek nu geweest is daarquote:Op maandag 23 maart 2020 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zie tweet van vanochtend. In Andalusië - en dat is een heel ruim begrip - ~ 2000 gevallen, 58 doden, waar de piek ook nog eens voorzichtig achter ons lijkt te liggen.
Die gozer is zo goed. In een handomdraai een artikel waarin vijf wetenschappers en wiskundigen aan het woord wordt gelaten onderuit vegen, op constante basis de geleerden van het RIVM een veeg uit de pan geven, om dan laf af te sluiten als een Mihai door nog even een paar bases te coveren. Wat een held.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is zo genieten.
Hij zegt op de radiotherapie te werken en behandelingen voor te bereiden. Het zal wel rustig zijn of iets dergelijks.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die gozer is zo goed. In een handomdraai een artikel waarin vijf wetenschappers en wiskundigen aan het woord wordt gelaten onderuit vegen, op constante basis de geleerden van het RIVM een veeg uit de pan geven, om dan laf af te sluiten als een Mihai door nog even een paar bases te coveren. Wat een held.
Wat ik me afvraag bij die jongen; hij zegt in de zorg te werken. Waar haalt hij dan in godsnaam de tijd vandaan om hier elke dag, elk uur te posten?
Ik zag gisteren nog een fraai Sevilliaans balkon op Studio Sport. Moet jij het ook doen met een veredelde vensterbank?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2020 13:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een fraai Sevilliaans balkon op Studio Sport. Moet jij het ook doen met een veredelde vensterbank?Hier de luxe dat ik gewoon voet buiten kan zetten en me zonder problemen kan omdraaien. Ooit heb ik de poging ondernomen buiten te tacxen, dat ging niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Tot zover immuniteit?quote:Op maandag 23 maart 2020 13:27 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.antena2.com/c(...)ivo-para-coronavirus
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Zijn toch duidelijk ingepakt? Niet twijfelen aan De Rem.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Is Remco zo lief om pannenkoeken bij zijn oma te bezogen, raakt die ze wel helemaal aan
Volgens mij zit er folie omheen. En hij zal zn handen toch wel hebben gewassen.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Is Remco zo lief om pannenkoeken bij zijn oma te bezogen, raakt die ze wel helemaal aan
Patser!quote:Op maandag 23 maart 2020 14:16 schreef franklop het volgende:
Goede daad weer geregeld van het jaar. Hoop witte 'labjassen' geregeld voor zorginstelling in de regio
Ja ok, hoef ik niet mee te koop te lopen, maar vond dat ik dat nu wel mocht doen.
Beetje vroeg om nu al conclusies te trekken.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:50 schreef franklop het volgende:
Minder mensen overleden, minder besmettingen. COR zal wel geflipt zijn zeker?
Wel meer ziekenhuisopnames t.o.v. gisteren. Besmettingen zeggen niet zoveel. En de IC-cijfers zijn ook een beter vergelijk volgens mij.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:50 schreef franklop het volgende:
Ze vinden allemaal wel weer een eigen cijfertje waarom dit geweldig danwel rampzalig is.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:50 schreef franklop het volgende:
Conclusies? Het is gewoon tijd om de Amstel alvast aan te kondigen voor 19 april.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beetje vroeg om nu al conclusies te trekken.
Tuurlijk, gaat me er meer om dat mensen ongeacht de reden lekker in lockdown willenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:19 schreef Momo het volgende:
Zit natuurlijk ook wel wat natuurlijke variatie in het aantal doden misschien is de "laatste 24 uur" ook niet altijd even lang bij alle instellingen elke dag. Pas bij een aantal dagen achter elkaar afnemend sterftecijfer, opnames en IC opnames zou ik enthousiast worden.
Maar dan heeft Kyran voor niets zijn noodvoorraad aangelegd.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tuurlijk, gaat me er meer om dat mensen ongeacht de reden lekker in lockdown willen
Hij heeft alleen maar dingen gehaald die toch lang houdbaar zijn, daarom is het heel verstandig en sociaalquote:Op maandag 23 maart 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dan heeft Kyran voor niets zijn noodvoorraad aangelegd.
Scrummie zit vanaf dag 1 bovenop het Coronanieuws en jij niet dus dan ben je volstrekt minderwaardig.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Die Scrummie is ook altijd ziedend, of niet?
De volgende tegenvaller voor COR.quote:
Hoe luistert een Spaans sprekend persoon naar die tekst?quote:Op maandag 23 maart 2020 16:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ik zeg Bailando van Paradisio, wat zeggen jullie dan?
Ja, niet. Maar voor dat soort foute classics schuif ik dat graag aan de kant. M'n vriendin en ik zijn erg op de nostalgische toer in deze tijden en deze mocht niet ontbreken.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe luistert een Spaans sprekend persoon naar die tekst?
Ik bedoel, hoe klinken die teksten voor een Spaans sprekend iemand? Ik heb het idee dat het nogal do-re-mi-fa-sol tekstjes zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, niet. Maar voor dat soort foute classics schuif ik dat graag aan de kant. M'n vriendin en ik zijn erg op de nostalgische toer in deze tijden en deze mocht niet ontbreken.
Je bent op zoek naar de Spaanse Spinvis?quote:Op maandag 23 maart 2020 16:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bedoel, hoe klinken die teksten voor een Spaans sprekend iemand? Ik heb het idee dat het nogal do-re-mi-fa-sol tekstjes zijn.
Hoe dan? Nostalgisch vanuit je babybox?quote:Op maandag 23 maart 2020 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, niet. Maar voor dat soort foute classics schuif ik dat graag aan de kant. M'n vriendin en ik zijn erg op de nostalgische toer in deze tijden en deze mocht niet ontbreken.
Een lockdown biedt duidelijkheid. Daar zijn ze naar op zoek denk ik. Meer van dit mag je wel doen en dit niet in plaats van eigen regie nemen.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:16 schreef Fretwork het volgende:
Mensen in COR zijn nu fan van lockdown, omdat ze bang zijn dat mensen te gerustgesteld worden door de cijfers. Alles voor militairen in de straten
Julio Iglesias?quote:Op maandag 23 maart 2020 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar de Spaanse Spinvis?
Ja, dat is het ook. Die eerste slist als een malle.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bedoel, hoe klinken die teksten voor een Spaans sprekend iemand? Ik heb het idee dat het nogal do-re-mi-fa-sol tekstjes zijn.
Fox Kids Planet uit 2004 of zo?quote:Op maandag 23 maart 2020 16:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoe dan? Nostalgisch vanuit je babybox?
Dit komt er niet in bij CORquote:Het AD en NRC leggen in twee parallelle artikelen uit dat je moet oppassen zelf aan het rekenen te slaan met besmettingscijfers uit verschillende landen. Het AD neemt daarvoor een lijstje onder de loep waarin de uitbraak in Italië met die in Nederland wordt vergeleken.
Op het eerste gezicht lijkt dat staatje te bewijzen dat het verloop van de epidemie hier de uitbraak in Italië volgt, met twee weken verschil. De cijfers van eerste week komen angstig overeen. Maar zo simpel ligt het niet. En niet alleen omdat de effecten van de beperkende maatregelen niet zijn meegenomen.
"Er valt met deze cijfers geen zinnig woord over te zeggen", waarschuwt hoogleraar wiskundige sociologie Marcel van Assen in de krant. Volgens hem maken verschillen in wie er wordt getest een vergelijking onmogelijk.
Zelfs het relatief hogere sterftecijfer in Nederland is niet per se slecht nieuws, vult microbioloog Marc Bonten aan. Hier is het geaccepteerder zwakke patiënten een zware lijdensweg te besparen. "Dat zou kunnen betekenen dat wij misschien wat eerder doden hebben."
Waar heeft Marcel van Assen verdedigende middenvelder gespeeld dan?quote:
quote:
Sorryquote:Op maandag 23 maart 2020 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar heeft Marcel van Assen verdedigende middenvelder gespeeld dan?
Wij staan volledig achter de rekenkundige werken van Kyran.
Nog een tik voor het PVV/FVD-gezinde COR. Grenzen dicht blijken ongunstig voor de geliefde boeren.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar heeft Marcel van Assen verdedigende middenvelder gespeeld dan?
Wij staan volledig achter de rekenkundige werken van Kyran.
Dankjewel!quote:Op maandag 23 maart 2020 16:41 schreef wimderon het volgende:
Gefeliciteerd beste Mani!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
riazop is wel goed met cijfertjes.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SorryVergeet je de uitstekende voorspellende uitslagen van riazop niet?
Het beste nieuws van deze hele crisis.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog een tik voor het PVV/FVD-gezinde COR. Grenzen dicht blijken ongunstig voor de geliefde boeren.
[ afbeelding ]
Oei, dit zullen De Graafschap-tokkies niet graag lezen.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het beste nieuws van deze hele crisis.
#niettrotsopdeboer
quote:
Bijzonder.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Fox Kids Planet uit 2004 of zo?
Fox Kids Hits!quote:Op maandag 23 maart 2020 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Fox Kids Planet uit 2004 of zo?
Kunnen we die niet vervangen door Parijs tegen Roubaix?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Conclusies? Het is gewoon tijd om de Amstel alvast aan te kondigen voor 19 april.
Frankrijk volgt niet the way of Jaap, dus ik denk niet dat ze tegen die tijd al klaar zijn voor zo'n evenement.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kunnen we die niet vervangen door Parijs tegen Roubaix?
Heb jij dit truitje al besteld?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:27 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:NLTourRides twitterde op maandag 23-03-2020 om 15:48:38Het Hart voor de Zorg wielershirt is nu te koop!❤️Voor ¤35 inclusief verzendkosten bestel je dit eerbetoon aan het zorgpersoneel van Nederland. ¤15 gaat direct naar het Rode Kruis. Meer info: https://t.co/KK09WYCpik
@TourDeJose @RodeKruis @NTFU #rodekruis #knmg https://t.co/tcQRHUYJF3 reageer retweet
Wel een mooi ding, op zich.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:15 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heb jij dit truitje al besteld?twitter:NLTourRides twitterde op maandag 23-03-2020 om 15:48:38Het Hart voor de Zorg wielershirt is nu te koop!❤️Voor ¤35 inclusief verzendkosten bestel je dit eerbetoon aan het zorgpersoneel van Nederland. ¤15 gaat direct naar het Rode Kruis. Meer info: https://t.co/KK09WYCpik
@:TourDeJose @:RodeKruis @:NTFU #rodekruis #knmg https://t.co/tcQRHUYJF3 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |