Bedankt MAKKER.quote:
quote:
quote:
quote:
22, thanks.quote:
quote:
En dan ook nog een NOODMELDING vandaag. Wat een circus.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sorry, dat ik Stijn nog niet gefeliciteerd had. Bij dezen Stijn. Geniet van je jonge jaren
[..]
Moddervet.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben dan morgen jarig maar heb het gister al gevierd met mijn lieftallige ex.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van. Harte. !quote:Op zondag 22 maart 2020 11:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
En dan ook nog een NOODMELDING vandaag. Wat een circus.
Heb je het klavertje vier al geplant? Dat zou wel eens de ommekeer kunnen betekenen voor ons.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou een eer zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
31 jeetje. Je had de vader van Stijn kunnen zijn.
Bijzonder.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slappe zak.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam dit tegen in aanloop naar MSR 2013. Dit is een foto uit juli 2019. Goss zit op dezelfde lijn als Allan Davis, viesdik.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slappe zak.Die Nick Carter funko pop had ik niet willen missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Van die opgeblazen cijfertjes, ik vind daar wat van.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die Nick Carter funko pop had ik niet willen missen.
Jeetje, die Nick Carter act trek je door in het echte levenquote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je die 3 op zijn kant legt en de 1 erboven op zet heb je een lul met ballen, kwam ik gister achter.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van die opgeblazen cijfertjes, ik vind daar wat van.
Ik deel mijn BSB evangelie met iedereen die het maar wil horen, en ook die het niet willen horen.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje, die Nick Carter act trek je door in het echte levenTevens echt smerig oud, bijna bejaard.
Het was een leuke avond met je ex merk ik wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je die 3 op zijn kant legt en de 1 erboven op zet heb je een lul met ballen, kwam ik gister achter.
Je lacht wat af als je 2 autisten bij elkaar zet.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een leuke avond met je ex merk ik wel.
Ik word gewoon diepbeledigd hier..quote:Op zondag 22 maart 2020 12:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje, die Nick Carter act trek je door in het echte levenTevens echt smerig oud, bijna bejaard.
Toen Stijn vooral bekend stond als fipo-hunter zekerquote:Op zondag 22 maart 2020 12:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gefeliciteerd Stijn.
In het kader van het nostalgie-topic heb ik wat oude topics van de Tour de France van 2011 bekeken. Er kan voorzichtig geconcludeerd worden dat je wat volwassener geworden bent.
Hoeveel mensen zouden denken dat de cijfers verkeerd om staan als je beide foto's laat zien?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van die opgeblazen cijfertjes, ik vind daar wat van.
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden denken dat de cijfers verkeerd om staan als je beide foto's laat zien?
Dat dacht ik ook, maar leek me zo flauw die opmerking te makenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden denken dat de cijfers verkeerd om staan als je beide foto's laat zien?
Ik weet geeneens wie Nick Carter isquote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wist oprecht niet dat je ook into Nick Carter was
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wist oprecht niet dat je ook into Nick Carter was
Mani krijgt donuts uit de supermarkt van z'n ex, een reactie?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik moest hier hartelijk om lachen.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik vreet die dingen nooit joh, jij wel?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mani krijgt donuts uit de supermarkt van z'n ex, een reactie?
Ik eet gewoon zo'n hele boterkoek.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik vreet die dingen nooit joh, jij wel?
En dan is het die verkrachter met dat homofiele blonde haar.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik weet geeneens wie Nick Carter is
Donuts? Nee.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik vreet die dingen nooit joh, jij wel?
Zijn er jongere users? Voor mn gevoel komen er al jaren geen goeie users meer bij.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:49 schreef Chiappucci het volgende:
Gefeliciteerd Stijn!
22 alweer, de tijden dat je nog de benjamin van het forum was, liggen alweer even achter ons.
Deze doet pijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er jongere users? Voor mn gevoel komen er al jaren geen goeie users meer bij.
https://www.bndestem.nl/s(...)rkrachting~a38f9143/quote:Op zondag 22 maart 2020 12:57 schreef wimderon het volgende:
Als Nick Carter maar niet zo van 't padje raakt als z'n broer.
En ik zie dat zuslief al overleden is aan een overdosis.
Capuchon_jongen, maar zou verder ook niet weten wie jong is.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er jongere users? Voor mn gevoel komen er al jaren geen goeie users meer bij.
Ongetwijfeld een starfuckertje waarvan het geld op is.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/s(...)rkrachting~a38f9143/
Fylax.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Capuchon_jongen, maar zou verder ook niet weten wie jong is.
Dit doet pijn aan mijn ogenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan is het die verkrachter met dat homofiele blonde haar.
Daar zijn natuurlijk goede redenen voor. Wielrennen zal, buiten de Tour, nooit een gigantisch publiek trekken op constante basis. De doorsnee wielerliefhebber is normaal gesproken ook gezegend met meer hersencellen dan de gemiddelde voetbalfan (en van die laatste zijn er helaas een stuk meer) en fora zijn ten dode opgeschreven. Dan krijg je een enorm ons kent ons kliekje zoals hier.quote:
Aaron is sexueel misbruikt door zijn manager, de betreurde Lou Pearlman (was tevens manager van Backstreet Boys en NSYNC) en is daarover totaal in denial, daarom is hij nu zo verknipt. Ik kan iedereen deze hallucinante documentaire aanraden.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:57 schreef wimderon het volgende:
Als Nick Carter maar niet zo van 't padje raakt als z'n broer.
En ik zie dat zuslief al overleden is aan een overdosis.
Dat verwacht je toch ook niet van de altijd huilende, paniekerige, ex van de zijige Jeroen Stekelenburg. En dat allemaal voor Guido (54).quote:Het was een week van uitersten voor zwemster Femke Heemskerk. Vorig weekend ging ze een voormalig klooster in, om te trainen. Een paar dagen later trouwde ze onverwacht. In joggingbroek.
"Ik raakte in paniek, was heel bang dat ik Guido een tijd niet zou zien", zegt Heemskerk over de week die ze de rest van haar leven niet meer zal vergeten.
Guido is Guido Frackers, tot een paar dagen geleden nog haar verloofde. En nu dus haar man.
De coronacrisis dreigde het stel voor onbepaalde tijd te scheiden. Toen de nationale zwemploeg om diezelfde reden de voorbereidingen op de Spelen plotseling moest staken, besloot Heemskerk dat er nog maar één ding telde. "Ineens was mijn grote doel om bij Guido te komen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me eigenlijk af of fora echt geen toekomst hebben. Is toch wel ietsjes minder vluchtig dan Snapchat, Instagram en Facebook. En Reddit is toch wel wat anders.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar zijn natuurlijk goede redenen voor. Wielrennen zal, buiten de Tour, nooit een gigantisch publiek trekken op constante basis. De doorsnee wielerliefhebber is normaal gesproken ook gezegend met meer hersencellen dan de gemiddelde voetbalfan (en van die laatste zijn er helaas een stuk meer) en fora zijn ten dode opgeschreven. Dan krijg je een enorm ons kent ons kliekje zoals hier.
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat verwacht je toch ook niet van de altijd huilende, paniekerige, ex van de zijige Jeroen Stekelenburg. En dat allemaal voor Guido (54).Ze heeft echt demonen in haar hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dat verwacht je toch ook niet van de altijd huilende, paniekerige, ex van de zijige Jeroen Stekelenburg. En dat allemaal voor Guido (54).Wat een recept voor ellendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een liefde voor wenkbrauwen.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft echt demonen in haar hoofd
[..]
Dat verwacht je toch ook niet van de altijd huilende, paniekerige, ex van de zijige Jeroen Stekelenburg. En dat allemaal voor Guido (54).Wat een verknipt wijf is dat, net zo erg als die manisch depressieve Ma Veldhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]
Dat verwacht je toch ook niet van de altijd huilende, paniekerige, ex van de zijige Jeroen Stekelenburg. En dat allemaal voor Guido (54).Is dat die vrouw van de Dalmatiërs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je dan daar in mee gaat ook![]()
twitter:DanDartsDawson twitterde op zondag 22-03-2020 om 12:44:48Being at home indefinitely just got a lot more Dutch.
I shall be the sjoelen master by the time the world starts turning again.
#Spekkoper #BaconBuyer https://t.co/hKHymH3wWe reageer retweet
Wel grappig wat al die darters nu doen. Brown werkt weer bij een lab en Smith is bezig met z'n vissenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:20 schreef Mani89 het volgende:
Q-sjoel lol. @:El-Stinho .twitter:DanDartsDawson twitterde op zondag 22-03-2020 om 12:44:48Being at home indefinitely just got a lot more Dutch.
I shall be the sjoelen master by the time the world starts turning again.
#Spekkoper #BaconBuyer https://t.co/hKHymH3wWe reageer retweet
Wattimena is de hele dag zijn vingers aan het natellen.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel grappig wat al die darters nu doen. Brown werkt weer bij een lab en Smith is bezig met z'n vissen![]()
[..]
Dat verwacht je toch ook niet van de altijd huilende, paniekerige, ex van de zijige Jeroen Stekelenburg. En dat allemaal voor Guido (54).Je hebt nog een onschuldige foto uitgezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wattimena is de hele dag zijn vingers aan het natellen.
Barloworld, EPO, stop de tijd.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik zeg Moisés Dueñas, wat zeggen jullie dan?
Totaal vergeten dat ie top 10 reed in dé rit naar Hautacam (lol)quote:Op zondag 22 maart 2020 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Barloworld, EPO, stop de tijd.
Hij won ook ooit de Tour de l'Avenir, voor ONZE Gesink.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal vergeten dat ie top 10 reed in dé rit naar Hautacam (lol)
Klopt.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu beweren dat dé rit naar Hautacam in 1996 was neem ik niet serieus.
Hopelijk stapt Kelme snel weer in, in navolging van Euskaltel. Ik zou best graag zo'n shirt voor mijn verjaardag willen (alleen wel jammer dat ik gênant langzaam ga danquote:
Versloeg een toen al ontketende Gesink in de Tour De L'Avenir, ik zal het nooit vergeten.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik zeg Moisés Dueñas, wat zeggen jullie dan?
Net een pingel gemist.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even het einde van Sparta - Excelsior kijken (lol)
Aadje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |