Bedankt MAKKER.quote:
quote:
quote:
quote:
22, thanks.quote:
quote:
En dan ook nog een NOODMELDING vandaag. Wat een circus.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sorry, dat ik Stijn nog niet gefeliciteerd had. Bij dezen Stijn. Geniet van je jonge jaren
[..]
Moddervet.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben dan morgen jarig maar heb het gister al gevierd met mijn lieftallige ex.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van. Harte. !quote:Op zondag 22 maart 2020 11:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
En dan ook nog een NOODMELDING vandaag. Wat een circus.
Heb je het klavertje vier al geplant? Dat zou wel eens de ommekeer kunnen betekenen voor ons.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou een eer zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
31 jeetje. Je had de vader van Stijn kunnen zijn.
Bijzonder.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slappe zak.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam dit tegen in aanloop naar MSR 2013. Dit is een foto uit juli 2019. Goss zit op dezelfde lijn als Allan Davis, viesdik.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slappe zak.Die Nick Carter funko pop had ik niet willen missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Van die opgeblazen cijfertjes, ik vind daar wat van.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die Nick Carter funko pop had ik niet willen missen.
Jeetje, die Nick Carter act trek je door in het echte levenquote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je die 3 op zijn kant legt en de 1 erboven op zet heb je een lul met ballen, kwam ik gister achter.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van die opgeblazen cijfertjes, ik vind daar wat van.
Ik deel mijn BSB evangelie met iedereen die het maar wil horen, en ook die het niet willen horen.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje, die Nick Carter act trek je door in het echte levenTevens echt smerig oud, bijna bejaard.
Het was een leuke avond met je ex merk ik wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je die 3 op zijn kant legt en de 1 erboven op zet heb je een lul met ballen, kwam ik gister achter.
Je lacht wat af als je 2 autisten bij elkaar zet.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een leuke avond met je ex merk ik wel.
Ik word gewoon diepbeledigd hier..quote:Op zondag 22 maart 2020 12:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje, die Nick Carter act trek je door in het echte levenTevens echt smerig oud, bijna bejaard.
Toen Stijn vooral bekend stond als fipo-hunter zekerquote:Op zondag 22 maart 2020 12:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gefeliciteerd Stijn.
In het kader van het nostalgie-topic heb ik wat oude topics van de Tour de France van 2011 bekeken. Er kan voorzichtig geconcludeerd worden dat je wat volwassener geworden bent.
Hoeveel mensen zouden denken dat de cijfers verkeerd om staan als je beide foto's laat zien?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van die opgeblazen cijfertjes, ik vind daar wat van.
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden denken dat de cijfers verkeerd om staan als je beide foto's laat zien?
Dat dacht ik ook, maar leek me zo flauw die opmerking te makenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden denken dat de cijfers verkeerd om staan als je beide foto's laat zien?
Ik weet geeneens wie Nick Carter isquote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wist oprecht niet dat je ook into Nick Carter was
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wist oprecht niet dat je ook into Nick Carter was
Mani krijgt donuts uit de supermarkt van z'n ex, een reactie?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |