Denk dat het meevalt voor NL, maar Italië en Spanje zijn fucked.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit gaan we sowieso nog vele jaren voelen ben ik bang.
Dan is er allang groepsimmuniteit.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die virus inderdaad 2 jaar lang los blijft gaan en mogelijk steeds dodelijker wordt en we er geen remedie voor kunnen vinden dan gaan we een nieuw tijdperk van de mensheid in. Maar dat is wel een beetje het uiterste scenario.
Daardoor is er nu een run ontstaan op die medicatie en kunnen mensen die ervan afhankelijk zijn het niet meer krijgen (Lupus en Reuma). Wat een mongool is het toch ook.quote:
Dat is nog ruim een week te vroeg om dit zo stellig te beweren.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:34 schreef Chia het volgende:
Terwijl die sluiting van de scholen momenteel niet bepaald te lijken tot minder verspreidingslijntjes.
Ik heb het niet over aantallen besmettingen, maar over de reductie van sociale contacten hè.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is nog ruim een week te vroeg om dit zo stellig te beweren.
Dikke kans dat hij er nog geld aan verdient ook. Walgelijke manquote:Op zondag 22 maart 2020 10:35 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Daardoor is er nu een run ontstaan op die medicatie en kunnen mensen die ervan afhankelijk zijn het niet meer krijgen (Lupus en Reuma). Wat een mongool is het toch ook.
quote:Op zondag 22 maart 2020 10:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, alleen er zijn ook andere experts die 2 jaar roepen, dan is de wereld al vergaan
Virussen worden eerder minder dodelijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die virus inderdaad 2 jaar lang los blijft gaan en mogelijk steeds dodelijker wordt en we er geen remedie voor kunnen vinden dan gaan we een nieuw tijdperk van de mensheid in. Maar dat is wel een beetje het uiterste scenario.
ja, maar als er een lockdown komt, dan kan het verkortend werkenquote:Op zondag 22 maart 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zei die expert ook dat dat geldt voor de huidige maatregelen?
Klopt, maar nu al staan er al veel bedrijven te wankelen, ook grote internationale, en die gaan gewoon omvallen als het te lang door blijft gaan. Dat zal als het allemaal voorbij is weer moeten worden opgebouwd, en dat zal ook een tijd duren.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat dit in de hele wereld speelt en dat, als er een vaccin is, het probleem relatief snel opgelost is. Dit is niet zoals de financiële crisis dat jarenlang voortgemodderd heeft.
okequote:Op zondag 22 maart 2020 10:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, maar als er een lockdown komt, dan kan het verkortend werken
Dat staat allemaal buiten kijf en daarom mag er best een kritische controle zijn op de plannen. De gevolgen van keuzes kunnen desastreus zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:33 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het virus opzich wél ongevaarlijk. Alleen vergat Van Dissel wellicht wat het zou drukken op onze gezondheidszorg.
Desondanks ga ik niet mee om hem te bashen, omdat ik ervan overtuigd ben dat hij zijn expertise ten juiste gebruikt. Ook hij werkt bijna dag en nacht voor een oplossing. Lijkt mij ook een nachtmerrie om zo'n verantwoordelijke baan als hij te hebben.
Aan deze cirkelredenering heeft geen lezer iets.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:32 schreef _I het volgende:
[..]
Er liggen veel jonge mensen op de IC, omdat terminale ouderen plekken weigeren?
Je begrijpt dat ze niet gevuld hoeven te worden? Dat er wel jongeren moeten zijn om die bedden te vullen. En dat als er al mensen zouden liggen, dat deze jongeren dan geen bed hebben.
Tikkeltje overdreven, niet waar?quote:Op zondag 22 maart 2020 10:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, alleen er zijn ook andere experts die 2 jaar roepen, dan is de wereld al vergaan
Plaats het dan ook niet. Ik herhaal jouw woorden.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:37 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Aan deze cirkelredenering heeft geen lezer iets.
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 10:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Binnenkort in het beursgebouw in Eindhoven. U las het hier voor het eerst.
Ik zou eerder aan een grootschalig congreshotel met expositiehallen denken in de buurt...quote:Op zondag 22 maart 2020 10:13 schreef D_A het volgende:
[..]
Maar goed dat ze dat ding nog niet plat gegooid hebben dan.
En de gastheren van de gemeenste virussen sterven snel uit; dus kunnen ze niet zoveel mensen infecteren.quote:
In Spanje wel ja. Hier niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Ik zou eerder aan een grootschalig congreshotel met expositiehallen denken in de buurt...
Kan gewoon gevorderd gaan worden in zo'n situatie.
Plague Inc. speler gespot.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
En de gastheren van de gemeenste virussen sterven snel uit; dus kunnen ze niet zoveel mensen infecteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |