Inderdaad. Echter zullen de gevolgen niet van de lucht zijn. Dit is een wereldwijde financiële crisis in wording zoals wij die nog nooit hebben meegemaakt. Althans dat denk ik. Als leek.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bovendien gaat dit nog maanden aanhouden. Onmogelijk om dat soort gevolgen nu al goed in te schatten lijkt me.
quote:Op zondag 22 maart 2020 10:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
economie is toch niet meer te redden, dit gaat minimaal nog 6 maanden duren volgens nieuwsuur expert
Gaat leuk worden met grote groepen wanhopige mensen. En italie enzo hebben ook nog een hoop vluchtelingen die al op het randje van wanhoop zaten.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
economie is toch niet meer te redden, dit gaat minimaal nog 6 maanden duren volgens nieuwsuur expert
Vermoeiende act die Trumpquote:Op zondag 22 maart 2020 10:27 schreef THEFXR het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 15:13:08HYDROXYCHLOROQUINE & AZITHROMYCIN, taken together, have a real chance to be one of the biggest game changers in the history of medicine. The FDA has moved mountains - Thank You! Hopefully they will BOTH (H works better with A, International Journal of Antimicrobial Agents)..... reageer retweet
@RIVM leest u meequote:Op zondag 22 maart 2020 10:27 schreef THEFXR het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 15:13:08HYDROXYCHLOROQUINE & AZITHROMYCIN, taken together, have a real chance to be one of the biggest game changers in the history of medicine. The FDA has moved mountains - Thank You! Hopefully they will BOTH (H works better with A, International Journal of Antimicrobial Agents)..... reageer retweet
Nee, een "ongevaarlijk" virus. Wat achteraf niet zo onschuldig bleek als gedacht.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:26 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat Van Dissel willens en wetens een gevaarlijker virus over het land liet trekken omwille politieke spelletjes?
Dat mag ik hopen van wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met meer dingen rekening moeten houden dan wat er hier gedacht wordt.
quote:
twitter:eugenegu twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 15:15:42@realDonaldTrump The combination of hydroxychloroquine and azithromycin to treat the coronavirus has not been proven safe and effective through large scale clinical trials. There is only anecdotal evidence from case reports in countries overseas. Promising them as miracle drugs gives false hope. reageer retweet
Dit gaan we sowieso nog vele jaren voelen ben ik bang.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Tsja, ik blijf het niet herhalen, maar er zijn zoveel redenen aan te wijzen waarom mensen onder 50 aan de beademing moesten.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een groot deel van de mensen die op de IC aan de beademing komen te liggen is jonger dan 50 (grotendeels tussen de 30 en 50).
Veel hiervan waren kerngezond zonder onderliggende medische klachten.
ja, alleen er zijn ook andere experts die 2 jaar roepen, dan is de wereld al vergaanquote:Op zondag 22 maart 2020 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit gaan we sowieso nog vele jaren voelen ben ik bang.
Er liggen veel jonge mensen op de IC, omdat terminale ouderen plekken weigeren?quote:Op zondag 22 maart 2020 10:30 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Tsja, ik blijf het niet herhalen, maar er zijn zoveel redenen aan te wijzen waarom mensen onder 50 aan de beademing moesten.
- Ondanks alles, toch onderliggende kwalen
- Oudere mensen blijven vaker binnen, waardoor zij niet besmet raken
- Terminale ouderen die met gesprek met de arts besluiten niet op de IC te geraken.
et cetera
Zijn eigen mensen waarschuwen dat dit niet klopt.quote:
Het grote verschil is dat dit in de hele wereld speelt en dat, als er een vaccin is, het probleem relatief snel opgelost is. Dit is niet zoals de financiële crisis dat jarenlang voortgemodderd heeft.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit gaan we sowieso nog vele jaren voelen ben ik bang.
Waarschijnlijk is het virus opzich wél ongevaarlijk. Alleen vergat Van Dissel wellicht wat het zou drukken op onze gezondheidszorg.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:29 schreef _I het volgende:
[..]
Nee, een "ongevaarlijk" virus. Wat achteraf niet zo onschuldig bleek als gedacht.
Als die virus inderdaad 2 jaar lang los blijft gaan en mogelijk steeds dodelijker wordt en we er geen remedie voor kunnen vinden dan gaan we een nieuw tijdperk van de mensheid in. Maar dat is wel een beetje het uiterste scenario.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, alleen er zijn ook andere experts die 2 jaar roepen, dan is de wereld al vergaan
Bokswedstrijden tussen politici op TV zou men wel binnen houden in ieder geval.quote:
Ik denk dat er als wetenschapper met zijn expertise geen leukere baan is.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:33 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het virus opzich wél ongevaarlijk. Alleen vergat Van Dissel wellicht wat het zou drukken op onze gezondheidszorg.
Desondanks ga ik niet mee om hem te bashen, omdat ik ervan overtuigd ben dat hij zijn expertise ten juiste gebruikt. Ook hij werkt bijna dag en nacht voor een oplossing. Lijkt mij ook een nachtmerrie om zo'n verantwoordelijke baan als hij te hebben.
Is een antibioticum dat mogelijk ook wat antivirale werking heeft.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:30 schreef vosss het volgende:
Dat hydrochloroqine of iets zag ik al vaker, maar dat azethromycin zie ik nu voor het eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |