abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 april 2020 @ 16:40:01 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192393917
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:38 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wij hebben meerdere keren gevraagd of jij en anderen aub. willen stoppen met die discussie over Trump. Ik ga niet in tien verschillende posts lopen editten en het is nu wel een keer klaar.

Het is een COR topic, geen Trump bash en/of verdedig topic. Niet ieder puntje van kritiek op Trump hoeft te eindigen in TDS geschreeuw en niet iedere verdediging van Trump hoeft te eindigen in een :') reactie. Het helpt de leesbaarheid niet en het zorgt voor tientallen posts die off-topic gaan.
Je kan me wat, zie echt FB. Alle leugens over Trump mogen prima blijven staan, en posts vol feiten moeten weg, want opeens niet relevant.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 april 2020 @ 16:43:25 #277
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192393976
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je kan me wat, zie echt FB. Alle leugens over Trump mogen prima blijven staan, en posts vol feiten moeten weg, want opeens niet relevant.
Ik heb een hele discussie verwijderd, dus beide kanten van het verhaal. Er blijven soms vast wel dingen staan, maar ook dit geldt voor beide kanten. Niet al je TDS posts zijn verwijderd, ook daar ben ik zeker van. Het zal iedereen helpen als je iets rustiger posts en er niet meteen met een gestrekt been ingaat als iemand kritiek heeft op Trump.

Als je iets ziet waarvan je vindt dat het te vergaat plaats je gewoon net als anderen een TR en dan kijken wij er naar.
  woensdag 1 april 2020 @ 16:45:44 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192394029
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik heb een hele discussie verwijderd, dus beide kanten van het verhaal. Er blijven soms vast wel dingen staan, maar ook dit geldt voor beide kanten. Niet al je TDS posts zijn verwijderd, ook daar ben ik zeker van. Het zal iedereen helpen als je iets rustiger posts en niet meteen met een gestrekt been ingaat als iemand kritiek heeft op Trump.

Als je iets ziet waarvan je vindt dat het te vergaat plaats je gewoon net als anderen een TR en dan kijken wij er naar.
De hele reeks staat vol leugens en onderbuik en smaad. En nogmaals, posts met bewezen feiten moeten weg, want DAN opeens is er geen ruimte voor die discussie.

Nee, gewoon nee.
Get woke, go broke!
  woensdag 1 april 2020 @ 16:51:40 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192394154
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:11 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Met dank aan hun president die bijna twee maanden lang z'n kop in het zand heeft gestoken. Het was allemaal een hoax en sowieso dik onder controle en het zou eind maart vanzelf weg gaan. Die man heeft echt bloed aan zijn handen en doden op zijn geweten.

Trump:
[] geschikt
[x] ongeschikt
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:48 schreef Kyran het volgende:
[modbreak]Dit is geen Trump topic, dus stop er aub. mee. Als moderators posts verwijderen is dat een teken dat het niet gewenst is, dus de discussie een paar minuten laten weer opstarten heeft geen zin.[/modbreak]
Maar de "Trump is een moordenaarpost" staat er nog gewoon.
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 16:52:00 #280
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192394162
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De hele reeks staat vol leugens en onderbuik en smaad. En nogmaals, posts met bewezen feiten moeten weg, want DAN opeens is er geen ruimte voor die discussie.

Nee, gewoon nee.
Het is allemaal een complot, al maandenlang, om jou te pesten. :Y
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 april 2020 @ 16:54:46 #281
416575 crew  Evenstar
pi_192394209
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[..]

Maar de "Trump is een moordenaarpost" staat er nog gewoon.
Die had ik over het hoofd gezien. Als je nu, zoals gevraagd, gewoon even een TR had geplaatst was die ook verwijderd.
  Miss 200.000.000! woensdag 1 april 2020 @ 17:05:40 #282
367000 roos94
pi_192394436
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee.
Laat gaan joh, mods in cor zijn zo corrupt als de pest - doe je niks aan helaas. Je wint het er toch niet van
  Forum Admin woensdag 1 april 2020 @ 17:06:58 #283
58651 crew  murp
murp
pi_192394465
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:05 schreef roos94 het volgende:

[..]

Laat gaan joh, mods in cor zijn zo corrupt als de pest - doe je niks aan helaas. Je wint het er toch niet van
dan heb jij hier niets te zoeken
  woensdag 1 april 2020 @ 17:08:51 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192394514
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:05 schreef roos94 het volgende:

[..]

Dat beweer ik helemaal niet, het is geen corruptie, het is "angst" voor controversie. Liever de discussie in de kiem smoren dan er achter komen dat het wel eens zou kunnen kloppen dat Trump niet zo evil is als "men" graag roeptoetert.

Ik heb over het algemeen geen moeite met de moderatie hier, alleen puur op het onderwerp "Trump"gaan ze in mijn ogen keer op keer in de fout.

That's all.
Get woke, go broke!
pi_192394562
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat beweer ik helemaal niet, het is geen corruptie, het is "angst" voor controversie. Liever de discussie in de kiem smoren dan er achter komen dat het wel eens zou kunnen kloppen dat Trump niet zo evil is als "men" graag roeptoetert.

Ik heb over het algemeen geen moeite met de moderatie hier, alleen puur op het onderwerp "Trump"gaan ze in mijn ogen keer op keer in de fout.

That's all.
Maar dit is dus niet waar. De discussie over Trump smoren we in de kiem, die over Corona/Covid niet. Niet uit angst, maar omdat het hier/in dat topic offtopic is of wordt.

En 1 posts misschien niet, en een reactie daarop misschien ook nog niet, maar daarna verzand het in welles/nietes en dan gaat het topic ineens over Trump en dat is niet de bedoeling.

Het is echt niet meer dan dat.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 1 april 2020 @ 17:13:37 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192394608
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar dit is dus niet waar. De discussie over Trump smoren we in de kiem, die over Corona/Covid niet. Niet uit angst, maar omdat het hier/in dat topic offtopic is.

En 1 posts misschien niet, en een reactie daarop misschien ook nog niet, maar daarna verzand het in welles/nietes en dan gaat het topic ineens over Trump en dat is niet de bedoeling.

Het is echt niet meer dan dat.
De discussie ging niet alleen over Trump, maar feit voor feit over het coronabeleid van Trump, niet over de persoon per se. Hoe dat niet past in een topic over Corona is mij persoonlijk een raadsel. We doen hetzelfde over Rutte. Merkel, Macron, Boris Johnson etc toch?

Een "trump is kut", "nee hij is cool" discussie is idd offtopic, mijn posts met feiten en bewijzen niet.
Get woke, go broke!
pi_192394609
Kunnen topics zoals deze:
COR / Damage Control door de media is begonnen
COR / Massa Hysterie

waar men allerlei complottheorieën inbrengt en probeert om mensen over te halen zoveel mogelijk risico's te nemen, niet gewoon naar TRU of BNW?

Het lijkt me niet dat FOK! achter zulke idiote en gevaarlijke ideeën staat?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_192394677
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De discussie ging niet alleen over Trump, maar feit voor feit over het coronabeleid van Trump, niet over de persoon per se. Hoe dat niet past in een topic over Corona is mij persoonlijk een raadsel. We doen hetzelfde over Rutte. Merkel, Macron, Boris Johnson etc toch?

Een "trump is kut", "nee hij is cool" discussie is idd offtopic, mijn posts met feiten en bewijzen niet.
Wat is zo terug kan zien gingen jouw posts met feiten en bewijzen voornamelijk over het aanduiden van TDS en dat is opzich zelf al offtopic.
pi_192394691
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kunnen topics zoals deze:
COR / Damage Control door de media is begonnen
COR / Massa Hysterie

waar men allerlei complottheorieën inbrengt en probeert om mensen over te halen zoveel mogelijk risico's te nemen, niet gewoon naar TRU of BNW?

Het lijkt me niet dat FOK! achter zulke idiote en gevaarlijke ideeën staat?
Ik vind de lijn BNW/niet BNW soms heel grijs en/of dun, maar ik ga even naar deze topics kijken, of ze misschien beter in BNW passen.
  woensdag 1 april 2020 @ 17:19:39 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192394704
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat is zo terug kan zien gingen jouw posts met feiten en bewijzen voornamelijk over het aanduiden van TDS en dat is opzich zelf al offtopic.
Eeeehmmn nee? Begin en eind maak ik melding van TDS, de hele lap tekst ertussen in is een opsomming van feiten mbt zijn beleid en uitspraken, zie FB voor het origineel *aan de niet crew.

Rutte is kut! Nee, hij is RutteGOD. Is offtopic en wordt verwijderd.

Een inhoudelijke discussie over zijn maatregelen en toespraken is dat niet en wordt (uiteraard logisch) gewoon toegelaten.

Waarom over Trumps policy en toespraken niet dan?
Get woke, go broke!
pi_192394706
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind de lijn BNW/niet BNW soms heel grijs en/of dun, maar ik ga even naar deze topics kijken, of ze misschien beter in BNW passen.
Dank je.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 april 2020 @ 17:25:17 #292
416575 crew  Evenstar
pi_192394842
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eeeehmmn nee? Begin en eind maak ik melding van TDS, de hele lap tekst ertussen in is een opsomming van feiten mbt zijn beleid en uitspraken, zie FB voor het origineel *aan de niet crew.

Rutte is kut! Nee, hij is RutteGOD. Is offtopic en wordt verwijderd.

Een inhoudelijke discussie over zijn maatregelen en toespraken is dat niet en wordt (uiteraard logisch) gewoon toegelaten.

Waarom over Trumps policy en toespraken niet dan?
Snap je dan echt niet dat het niet helpt dat je begint en eindigt met TDS roepen? Snap je niet dat er geen discussie te voeren is als je iedere discussie dood probeert te slaan door meteen TDS te roepen?

Dan kunnen je punten nog zo goed zijn, maar het eindigt in heen en weer geroep tussen twee kampen en dat hoort gewoon niet thuis in dat topic.

Blijf inhoudelijk, speel niet op de man en plaats een TR als je vind dat iemand te ver gaat, meer kan ik er echt niet van maken.
pi_192394882
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dank je.
Die damage control is dicht. De massahysterie ga ik even op broeden. Ik vind het geen eckte BNW, het (tegen)geluid mag er zijn maar er worden nogal vaak 'dat soort' topics geopend en daar wil ik eigenlijk wel wat mee. Door bijv. wat meer 'van dat soort topics' te sluiten.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 17:29:34 #294
236264 crew  capricia
pi_192394930
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Die damage control is dicht. De massahysterie ga ik even op broeden. Ik vind het geen eckte BNW, het (tegen)geluid mag er zijn maar er worden nogal vaak 'dat soort' topics geopend en daar wil ik eigenlijk wel wat mee. Door bijv. wat meer 'van dat soort topics' te sluiten.
Heb ik al zitten denken. Om dat topic als centraal 'tegengeluid' topic te promoveren.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 1 april 2020 @ 17:29:37 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192394934
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Snap je dan echt niet dat het niet helpt dat je begint en eindigt met TDS roepen? Snap je niet dat er geen discussie te voeren is als je iedere discussie dood probeert te slaan door meteen TDS te roepen?

Dan kunnen je punten nog zo goed zijn, maar het eindigt in heen en weer geroep tussen twee kampen en dat hoort gewoon niet thuis in dat topic.

Blijf inhoudelijk, speel niet op de man en plaats een TR als je vind dat iemand te ver gaat, meer kan ik er echt niet van maken.
Dat laatste snap ik, daarom heb ik ook een FB topic geopend, en nee, dat is niet persoonlijk naar jou of je collega hierboven, maar ik wil het even van anderen horen.

En mbt TDS, ik snap dat je dat als boosdoener ziet, daar heb je een soort van punt, ik wil best beloven dat niet constant (niet nooit) meer te gebruiken,maar het is inmiddels een onderwerp dat serieus in de wereld van de psychologie wordt besproken, niet bewezen, dat zeg ik niet,maar het is niet alleen maar een dooddoener van mijn kant:

https://www.psychologytod(...)eal-mental-condition
Get woke, go broke!
  Forum Admin woensdag 1 april 2020 @ 17:29:44 #296
58651 crew  murp
murp
pi_192394939
@HeatWave, ik heb niet het idee dat de mods op Trump modden. Enkel op het feit dat sommige dingen niet bij de discussie horen.

En als er dingen staan die niet kloppen (in jouw opzicht) dan kan je altijd een TR zetten oid. Een mod ziet natuurlijk ook niet alles.

Maar als een mod een iets andere mening heeft dan moet je het er maar een beetje mee doen. mods proberen een gesprek zo goed mogelijk in banen te leiden en soms gebruiken ze toverkunsten om berichten te verwijderen of te editten.
Dat ligt echt niet omdat het trumpgod is of wildergod of ruttegod of merkelgod of wie heb je nog meer?

En TDS roepen is enkel TDS roepen he
  woensdag 1 april 2020 @ 17:30:41 #297
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192394958
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:29 schreef murp het volgende:
@:Heatwave, ik heb niet het idee dat de mods op Trump modden. Enkel op het feit dat sommige dingen niet bij de discussie horen.

En als er dingen staan die niet kloppen (in jouw opzicht) dan kan je altijd een TR zetten oid. Een mod ziet natuurlijk ook niet alles.

Maar als een mod een iets andere mening heeft dan moet je het er maar een beetje mee doen. mods proberen een gesprek zo goed mogelijk in banen te leiden en soms gebruiken ze toverkunsten om berichten te verwijderen of te editten.
Dat ligt echt niet omdat het trumpgod is of wildergod of ruttegod of merkelgod of wie heb je nog meer?

En TDS roepen is enkel TDS roepen he
(Herhaling)

En mbt TDS, ik snap dat je dat als boosdoener ziet, daar heb je een soort van punt, ik wil best beloven dat niet constant (niet nooit) meer te gebruiken,maar het is inmiddels een onderwerp dat serieus in de wereld van de psychologie wordt besproken, niet bewezen, dat zeg ik niet,maar het is niet alleen maar een dooddoener van mijn kant:

Get woke, go broke!
  Forum Admin woensdag 1 april 2020 @ 17:30:41 #298
58651 crew  murp
murp
pi_192394960
Maar ik ben blij dat we het enkel hier over hebben, dan doen de COR mods het inderdaad goed. 14.gif
  woensdag 1 april 2020 @ 17:32:18 #299
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192394995
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:30 schreef murp het volgende:
Maar ik ben blij dat we het enkel hier over hebben, dan doen de COR mods het inderdaad goed. 14.gif
Wat ik net ook toegaf, alleen imho niet mbt Trump :).
Get woke, go broke!
  Forum Admin woensdag 1 april 2020 @ 17:32:45 #300
58651 crew  murp
murp
pi_192395005
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

(Herhaling)

ik vind Trump wel grappig, maar dat heb ik bij iedereen die in de politiekl zit. Je kan het nooit 100% met iemand eens zijn.

maar probeer echt te begrijpen dat we geen anti op pro trump zijn.
We zijn pro COR
oei, dat klinkt slecht :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')