Absoluut. Hoe groot de daadwerkelijke hulp gaat zien valt te bezien, maar als symbool is dit enorm sterk. Terwijl het vanuit de EU begrijpelijk is dat er weinig hulp is, aangezien elk land zelf tot de schouders in de shit zit.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Putin is zoals altijd erg slim. Door dit te doen toont hij de incompetentie van de EU aan en zet hij Rusland in een goed daglicht. Kassa en mooie schaakzet weer van Putin. Putin
Volgens mij in Bulgarije.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:59 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Waar is hier? Ik lees je al een aantal topics maar kan niet meer achterhalen waar je woont.
Nee Italiaanse toestanden gaan we hier niet krijgen hoor.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:38 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
Eén factor die misschien in het voordeel van Nederland kan zijn: de grootte van de gezinnen/huishoudens. Ik gok dat dat in Nederland gemiddeld lager ligt dan in Italië en Hubei(?), en maatregelen zullen geen effect hebben op de besmetting van gezinsleden, dus hoe kleiner het gemiddelde gezin hoe groter het effect van een maatregel zou kunnen zijn.
We hebben een ECDC, die dit zou moeten coördineren. Probleem is natuurlijk wel dat je als land niet je controles overgeeft, als jij er geen/weinig last van hebt.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:54 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Het is vooral duidelijk dat de EU als los zand samenhangt
Ik denk dat we na deze crisis eens goed meten nadenken wat we nu als EU eigenlijk willen in tijden van nood
Waarom is er geen overkoepelend CDC?
En moet zo'n CDC misschien zelfs verregaande bevoegdheden krijgen in deelstaten?
Is het geen kloon van Dven?quote:Op zondag 22 maart 2020 09:01 schreef byah het volgende:
[..]
Onze lokale reporter uit Bulgarije, hij heeft al jaren de neiging om te doen alsof hij op Fok.bg zit
quote:Op zondag 22 maart 2020 09:01 schreef byah het volgende:
[..]
Onze lokale reporter uit Bulgarije, hij heeft al jaren de neiging om te doen alsof hij op Fok.bg zit
En zo is het ook letterlijk verkocht, alleen trokken ze de dag erna hun keutel in. Maar het plan bleef verder ongewijzigd, op de schoolaanpassing na, die van Mark niet zo nodig hoefde.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het noemen van groepsimmuniteit was ook een blunder, ook nog eens ingegeven door politieke motieven (wind bij Wilders en Baudet uit de zeilen halen). Werd in mijn geïnfecteerde wintersportgroep met gejuich onthaald ("We dragen bij aan de groepsimmuniteit!")
I am raising the red flags!quote:Op zondag 22 maart 2020 08:49 schreef Jano9 het volgende:
https://www.reuters.com/a(...)e-call-idUSKBN219081
De Russen gaan Italië helpen.
Putin
Het is Dven, maar met een andere naam.quote:
Wel de bon?quote:Op zondag 22 maart 2020 09:01 schreef Tris het volgende:
[..]
Volgens mij in Bulgarije.
Ik kon gister trouwens geen koopzegels krijgen bij de ah vanwege het virus.
Geen idee of dat ergens gemeld is maar het was nieuw voor mij.
Dat, en de leeftijd.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:38 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
Eén factor die misschien in het voordeel van Nederland kan zijn: de grootte van de gezinnen/huishoudens. Ik gok dat dat in Nederland gemiddeld lager ligt dan in Italië en Hubei(?), en maatregelen zullen geen effect hebben op de besmetting van gezinsleden, dus hoe kleiner het gemiddelde gezin hoe groter het effect van een maatregel zou kunnen zijn.
Wat willen we anders?quote:Op zondag 22 maart 2020 09:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee Italiaanse toestanden gaan we hier niet krijgen hoor.
Godtering. Waarom denken zoveel mensen dat nog? Dit was vanaf het begin al duidelijk dat we kneiterhard Italië achterna zouden gaan en wellicht er wel overheen.
Sterker nog. Het is hetzelfde account met een andere naam.quote:
Geen idee wat je precies bedoelt maar als het gaat om acties en koopzegels kon je de bon wel bewaren voor acties maar niet voor koopzegels.quote:
Dat is de vraag.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat willen we anders?
Alles stil leggen? Dan richt de angst meer schade aan in de samenleving dan het virus zelf kan.
Ja was eerder deze week al bekendquote:Op zondag 22 maart 2020 09:01 schreef Tris het volgende:
Ik kon gister trouwens geen koopzegels krijgen bij de ah vanwege het virus.
Geen idee of dat ergens gemeld is maar het was nieuw voor mij.
Jawel daar kwam ik een paar dagen geleden achter toen ik zei die dven wat een lul dat dat was. En dat zei ik dus tegen dven zijn nieuwe nickquote:
Wat?quote:Op zondag 22 maart 2020 09:07 schreef Multatilu het volgende:
In Italië is 7% van de bevolking ouder dan 80%
Gaan China,Rusland en Cuba , de vs ook hulp aanbieden of vergeet men de vs met hun ondiplomatieke wortelhoofd als ongeleide leider. Waarmee het domme populisme een harde klap in het gezicht kan krijgen.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:50 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dat zie ik ook al dagen gebuern, dat China, maar nu ook dus Cuba en Rusland de rol van in iedergeval de USA aan het overnemen zijn
Vroeger kwamen de yanks...
maar dat was vroeger
Dit.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Putin is zoals altijd erg slim. Door dit te doen toont hij de incompetentie van de EU aan en zet hij Rusland in een goed daglicht. Kassa en mooie schaakzet weer van Putin. Putin
kan niet lang meer duren in nederland met dat achterlijke gedrag dat ze er nog steeds op uit gaan en samenscholenquote:Op zondag 22 maart 2020 09:11 schreef Jor_Dii het volgende:
BBC meldt nu ook dat Duitsland vandaag / na vandaag volledig op lockdown zal gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |