@Davequote:Op zondag 22 maart 2020 15:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Engeland, die onze paal goed konden vinden.
Daar kun je het deels onder scharen denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ben daar nog altijd wel erg benieuwd naar. Het is een soort meditatie-achtige methode oid.
Doe jij dat ?
Ik ben geïnteresseerd. Ik vind hem (als medegekkie) geen gekkie. Vast duur zo'n workshop, maar zeer geïnteresseerd en kan sparen. . Wat fijn dat je van je klachten af bent, geweldig om te lezen. Hoe ben je daar bij gekomen dat te doen?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daar kun je het deels onder scharen denk ik.
Het gaat er meer om dat je lichaam tijdens de ademhalingsoefeningen zoveel zuurstof opneemt en naar de vitale organen stuurt, je daarna in een ijsbad of onder de koude douche kunt. Beide maken je sterker en weerbaarder tegen ziekte en kwaaltjes. Is wetenschappelijk bewezen.
Ik douche altijd koud af (ademhalingsoefeningen sla ik soms over) en ben van m’n hooikoorts en buikklachten af, minder vaak ziek en slaap beter.
Heb een workshop gevolgd bij hem. Hij lijkt een beetje een gekkie, maar hij weet heel goed wat hij doet!
quote:gevolgd door een ruime samenvatting van de halve finale tegen - toen nog - West-Duitsland. De finale tegen de Sovjet-Unie in het Olympiastadion van München wordt daarna in een nog uitgebreidere samenvatting getoond.
Evertquote:
Nee. Daar was in 1990.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:10 schreef GeorgeM het volgende:
Is dit die wedstrijd met dat spugen?
Macht das Haar völler
Nu denk ik dat iedereen buiten Duitsland zelf deze spelers ook wel tot op het bod haatte hoor.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:10 schreef Redefine het volgende:
Evert was niet een beetje gekleurd commentaar aan het geven
Echt hèquote:
Ja. Walgelijke spelers waren het bijna allemaal wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu denk ik dat iedereen buiten Duitsland zelf deze spelers ook wel tot op het bod haatte hoor.![]()
Tsja, Nederlanders en finales. Ik zou niet al te optimistisch worden nu.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:40 schreef Guanabana het volgende:
Hm lekkere downer als er eerst journaal tussendoor komt.
Hm zou goed kunnen ja, of misschien is het de make-up.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:41 schreef Guanabana het volgende:
Heeft Annechien iets aan haar lippen laten doen?
quote:Op zondag 22 maart 2020 16:45 schreef Strani het volgende:
Je zal maar een regen van bankbiljetten zien van achter je raam en binnen moeten blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |