quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Is dit jouw klasgenoot?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:55 schreef BlackNero het volgende:
Vluchtelingen die je 1,50 per uur betaalt.
Wat een eng wijfquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:56 schreef superniger het volgende:
Dit is nog gênanter dan Sanne Wallis de Vries bij DWHN.
Dat zou ik niet durven te stellen als je ziet wat er rond de kinderopvangtoeslagfraude gebeurd is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:55 schreef superniger het volgende:
Dakloos zijn in Nederland is een keuze.
Ja, dit is echt een smerige truc.quote:
Had jou een stuk ouder ingeschatquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:57 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja, dit is echt een smerige truc.
Superniger zijn is een keuze.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durven te stellen als je ziet wat er rond de kinderopvangtoeslagfraude gebeurd is.
Heb je ook een klassenfoto voor ons?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:57 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja, dit is echt een smerige truc.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had jou een stuk ouder ingeschat![]()
Neequote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Heb je ook een klassenfoto voor ons?
Kun je Anouk nog blank noemen?quote:
haar zus is radioloog tochquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:00 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie net als Sander een moeder die radioloog is?
~monkyyyy
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:01 schreef Zipportal het volgende:
Als je je ogen dicht doet hoor je Kuzu.
Eerst zien, dan geloven. Trap er niet in!quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:04 schreef Szura het volgende:
Johan Derksen: ’Sander Schimmelpenninck bakt er geen flikker van’
Johan Derksen heeft vrijdagavond flink uitgehaald naar Op1-presentator Sander Schimmelpenninck. Volgens de Veronica Inside-ster bakt Schimmelpenninck er als talkshowhost helemaal niets van.
„Ik zit gister naar NPO te kijken en daar zit die bekakte Schimmelpenninck die niet één zinnige vraag wist te stellen”, vertelde Derksen vrijdag in Veronica Inside. „Hij wil nog wel eens iedereen de maat nemen, want met enig dedain kijkt hij op het klootjesvolk neer, maar hij bakt er zelf geen flikker van. VI-collega René van der Gijp voegt daaraan toe: „Hij bakt er helemaal niks van.”
Schimmelpenninck laat in een reactie op Derksens uitspraken aan De Telegraaf weten: „Ik heb vóór Op1 nog nooit gepresenteerd en dus luister ik, om beter te worden, graag naar feedback van mensen met verstand van zaken. Daar schaar ik Johan Derksen niet onder.”
Jeroen Pauw
Zondag maakt Jeroen Pauw zijn debuut als talkshowhost van Op1. Daar kijkt Derksen erg naar uit: „Pak van m’n hart zeg, die Jeroen Pauw. Die steekt er met kop en schouders bovenuit.”
In Peru eten ze cavia's.quote:
Dit +quote:
Ik vind dit zo flauw, achteraf is het makkelijk praten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:09 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dit +
Ik vraag me ook af wanneer die lui naar het buitenland zijn gegaan?(datum)
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind dit zo flauw, achteraf is het makkelijk praten.
Daar mag je niet meer zomaar de straat op en daar wordt op gepatrouilleerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:09 schreef Oostblokkert het volgende:
Als je in Spanje zit, kun je toch wel creatief terug reizen? Ik snap dat ook dat lastig genoeg is, maar toch.
Waarschijnlijk gaan landen zich 1 voor 1 afmelden en dan is het resultaat dat de Spelen niet doorgaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:11 schreef BlackNero het volgende:
Als één land niet gaat valt het van zelf toch in elkaar?
Unieke talentengenot.quote:
OS 1980 werden door veel landen geboycot. Misschien krijg je dat nu weer.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:11 schreef BlackNero het volgende:
Als één land niet gaat valt het van zelf toch in elkaar?
Mensen zijn dom, kijk maar in alle bouwmarkten en in de parken op het strand, ze doe net of ze gek zijn en dat is ook met mensen die vorige week nog!! met het vliegtuig vanaf schiphol vertrokken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind dit zo flauw, achteraf is het makkelijk praten.
Ja dat klopt wel, maar de ambassade zou daar iets mee kunnen doen. Ik noem iets geks, speciaal reisdocument met een goed beschreven routeaanduiding en opties tot vervoer. Gewoon iets creatiefs. Ik weet het ook niet verder niet hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:11 schreef svann het volgende:
[..]
Daar mag je niet meer zomaar de straat op en daar wordt op gepatrouilleerd.
Mijn reisje Canada eind aug stel ik ook ff uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben bang dat mijn weekje texel in juli ook niet door gaat
Ik vind dit ook weer zo kort door de bocht. Omdat er mensen zijn die naar de bouwmarkt gaan, zijn alle mensen dom blijkbaar. Het is allemaal niet zo simpel. Bovendien dient dat naar elkaar wijzen en oordelen geen enkel doel.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:14 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Mensen zijn dom, kijk maar in alle bouwmarkten en in de parken op het strand, ze doe net of ze geke zijn en dat is ook met mensen die vorige week nog!! met het vliegtuig vanaf schiphol vertrokken.
"In de problemen is altijd makkelijker dan eruit"
Dat zou het als doel hebben dat mensen zich gaan houden aan de maatregelen. Wijzen en oordelen mag best in de supermarkt gebeuren wmb.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:18 schreef BasEnAad het volgende:
Bovendien dient dat naar elkaar wijzen en oordelen geen enkel doel.
Jij snapt emquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:20 schreef Oostblokkert het volgende:
Dat zou het als doel hebben dat mensen zich gaan houden aan de maatregelen.
Jazekers, ik begrijp je punt van net wel hoor, al was die iets kort door de bocht.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:22 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Jij snapt emAls je sociale contacten moet vermijden moet je niet gaan samenklitten op allerlei locaties.
Dat is omdat ik me er kwaad over maakquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:24 schreef Oostblokkert het volgende:
Jazekers, ik begrijp je punt van net wel hoor, al was die iets kort door de bocht.
Ik wijs meer naar hoe je toch 'aardig wat' mensen ziet, die te hufterig, en ja dat zijn mijn woorden, omgaan met de maatregelen hier in Nederland.
Nee doe maar niet, dan krijg je npo-verdraaiingen alsof je het hebt over 'laconieke' Nederlanders.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:27 schreef Snowsquall het volgende:
Als ik nou ipv 'dom' het woord stronteigenwijs gebruik, zou dat beter zijn?
quote:
Andersom is het wel mogelijk lees ik hier, zou een reis vanuit India er dan ook inzitten?quote:KLM: gestrande Indiërs mogen morgen weg
De Indiërs die sinds gisteren zijn gestrand op Schiphol kunnen morgen alsnog terugvliegen naar hun land. Volgens een woordvoerder van KLM zal hun vlucht rond 08.00 uur vertrekken naar New Delhi.
De 117 passagiers waren gisteren al op weg van Schiphol naar New Delhi. Boven Rusland moesten ze echter rechtsomkeert maken omdat India vanwege de pandemie geen reizigers meer binnenlaat.
Na de landing op Schiphol mochten de Indiërs Nederland evenmin in vanwege het inreisverbod voor mensen van buiten de Europese Unie. Dat het vliegtuig morgen alsnog naar India vliegt, is het gevolg van overleg met de Indiase autoriteiten.
Ik mis de originele Kwis die ze met hun vieren deden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:29 schreef BasEnAad het volgende:
Dat is wel een dieptepunt ja, wat is dat pijnlijk stom.
Sterker nog, dat is al geregeld in het geval van Spanje. Je kunt hier een brief van de ambassade downloaden met verzoek tot doorgang om het land te verlaten: https://www.nederlandwere(...)izacion-viaje-espanaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:14 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar de ambassade zou daar iets mee kunnen doen. Ik noem iets geks, speciaal reisdocument met een goed beschreven routeaanduiding en opties tot vervoer. Gewoon iets creatiefs. Ik weet het ook niet verder niet hoor.
Meneer kijkt vanuit een ivoren toren op Jan(neke) modaal + wat er nog onder zit neer.quote:
Ziet er niet verkeerd uit😀.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:08 schreef Szura het volgende:
Sven Koopmans is geen sprankelend persoon
Dat zat ik ook al te denken.quote:
Dit was gisteren.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:48 schreef dvdfreak het volgende:
[ afbeelding ]
De coronacrisis treft ook onze boeren. Wat zijn de gevaren voor hen? En hoe zorgen we ervoor dat er genoeg voedsel voor iedereen blijft? Te gast is minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit Carola Schouten.
Duizenden Nederlanders zitten op dit moment vast in het buitenland. Zij kunnen niks doen behalve afwachten, wat leidt tot onzekerheid en chaos. VVD-Kamerlid Sven Koopmans heeft contact met een aantal van hen, en schuift vanavond aan bij Op1.
Bijna alle sportevenementen zijn afgelast. Om dat gat te vullen duikt Studio Sport de komende zondagen de archieven in om de liefhebber te vermaken met legendarische sportmomenten. Presentatrice Dione de Graaff is vanavond te gast.
Achtduizend man personeel van Blokker, Big Bazaar & Intertoys houdt in de gaten of u wel 1,5 meter afstand houdt bij de kassa. Moeilijk om na te leven bij een lockdown, waar CEO Michiel Witteveen tegen is.
Vandaag werden 60 patiënten vanuit Brabantse ziekenhuizen overgebracht naar ziekenhuizen elders, omdat Brabantse IC’s volraken met coronapatiënten. Arts-microbioloog Jan Kluytmans van het Amphia Ziekenhuis in Breda is vanavond te gast bij Op1.
quote:Het dodental loopt op, 43 mensen overleden vandaag aan het Coronavirus. Viroloog Ab Osterhaus over de aantallen en prognoses.
Max Daniel, nationaal politiepommandant coronacrisis, ziet hoe de ergernis op straat oploopt nu mensen zich niet de afgesproken regels houden. En Rob Jetten van D66 over of de politiek nog meer in actie moet komen.
Professor Eric Snijder van het LUMC werkt aan een virusremmer tegen Corona. Hoe ver is hij en wat zijn de kansen op een echt vaccin?
Jeugdjournaal presentator Joris Marseille en journalist puber-expert Saskia Smith over hoe je kinderen en jongeren waarschuwt maar niet te angstig maakt.
En huisartsen zijn de eerste die Corona patiënten in het vizier krijgen. De werkdruk loopt op en ze staan voor moeilijke keuzes. We praten met Carin Littooij, Conny van Bentum en Jan Smulders.
Als je dat denkt, ken je Sander Schimmelpennick echt totaal niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Meneer kijkt vanuit een ivoren toren op Jan(neke) modaal + wat er nog onder zit neer.
Oeh, tijgernootjes?quote:
ALTIJDREADY. @Geerdquote:Op zondag 22 maart 2020 22:21 schreef DireStraits7 het volgende:
Waarom zitten politiemensen daar altijd in uniform?
Degene die normaal gesproken de zenders plaatst blijft nu op 1,5 meter afstand.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:23 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Waarom staan de microfoons op tafel? Verlaagd dat het besmettingsrisico?
De geluidsman of vrouw moet dan aan je zitten om dat microfoontje vast te knopen.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:23 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Waarom staan de microfoons op tafel? Verlaagd dat het besmettingsrisico?
Dit is ons Ambush moment. Heb je die al gezien?quote:
Oh jij kijkt ook naar Scherpschutters?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:24 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dit is ons Ambush moment. Heb je die al gezien?
Heb nooit zoiets omgehad, maar het lijkt erop dat Pauw hem wel zelf om kan doen? Heeft hij dan gewoon meer geoefend ofzo?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:24 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
De geluidsman of vrouw moet dan aan je zitten om dat microfoontje vast te knopen.
Logisch. Sander is nog beginneling.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:25 schreef dvdfreak het volgende:
pauw komt gelijk al met goede vragen veel beter dan die schimmelpenninck
Niet alles. Hangt een beetje van de gasten af.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh jij kijkt ook naar Scherpschutters?
Ja, ik ook.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Niet alles. Hangt een beetje van de gasten af.
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:25 schreef dvdfreak het volgende:
pauw komt gelijk al met goede vragen veel beter dan die schimmelpenninck
Alsof mensen zo debiel zijn dat ze niet zelf een microfoon kunnen vastmaken.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:24 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Degene die normaal gesproken de zenders plaatst blijft nu op 1,5 meter afstand.
En staat zeer open voor feedback!quote:
Die mevrouw zit er voor joker bijquote:Op zondag 22 maart 2020 22:27 schreef matthijst het volgende:
Gvd, Pauw geeft weer even een demo talkshow hosten
Ik verzin het niet hoor.https://www.mediacourant.(...)niet-meer-gezenderd/quote:Op zondag 22 maart 2020 22:27 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Alsof mensen zo debiel zijn dat ze niet zelf een microfoon kunnen vastmaken.
Wel lullig voor haar. Ze hadden beter Jinek ernaast kunnen zetten.quote:
Vrees er ook voor. We zitten nu al bijna aan de max.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Dit wordt een bloedbad. Ik blijf lekker binnen.
Genieten ja, niet die laffe brave vraagjes maar gewoon vol er inquote:Op zondag 22 maart 2020 22:27 schreef matthijst het volgende:
Gvd, Pauw geeft weer even een demo talkshow hosten
Wie nietquote:Op zondag 22 maart 2020 22:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Heel raar , maar ik krijg er een erectie van
Pauw en Fidanquote:
Dat doet Sander ook, maar dan is 'ie opeens arrogant.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Genieten ja, niet die laffe brave vraagjes maar gewoon vol er in
Laat de tanks maar in de wijken komen!quote:
Mijn zussie zegt: volgende week breekt de hel los, 100 uur werken in het ziekenhuisquote:Op zondag 22 maart 2020 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrees er ook voor. We zitten nu al bijna aan de max.
We vragen er zelf om met het domme gedragquote:Op zondag 22 maart 2020 22:30 schreef PSVCL het volgende:
Rot op met je lockdown,ze werken er express naartoe zodat ze een goed excuus hebben
Als radioloog?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn zussie zegt: volgende week breekt de hel los, 100 uur werken in het ziekenhuis
Marokko is ook al in lockdown.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:30 schreef PSVCL het volgende:
Rot op met je lockdown,ze werken er express naartoe zodat ze een goed excuus hebben
Jeroen en Carriequote:Op zondag 22 maart 2020 22:30 schreef superniger het volgende:
Gewoon elke dag Jeroen + Welmoed/Fidan/Sophie als sidekicks.
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We vragen er zelf om met het domme gedrag
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zou Sander ook kijken om te zien hoe het wel moet
Een miljoen miljard longfoto's kijken die vanuit het hele land door gestuurd worden en ook het buitenlandquote:
Na de eerste besmetting alquote:Op zondag 22 maart 2020 22:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Marokko is ook al in lockdown.
Welke tanks?quote:
quote:
Je moet ook de goede vragen stellenquote:Op zondag 22 maart 2020 22:30 schreef DireStraits7 het volgende:
Dat doet Sander ook, maar dan is 'ie opeens arrogant.
Jensenquote:Op zondag 22 maart 2020 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Waarom wel Rob Jetten aan tafel maar geen Robert Jensen!
Dat krijg je wanneer ze domme maatregelen invoerenquote:Op zondag 22 maart 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We vragen er zelf om met het domme gedrag
Optyfen aubquote:Op zondag 22 maart 2020 22:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer ze domme maatregelen invoeren
1,5 meter afstand houden
Omdat Jensen een zwakzinnige randdebiel is.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:32 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:30 schreef superniger het volgende:
Gewoon elke dag Jeroen + Welmoed/Fidan/Sophie als sidekicks.
Volgens mij zegt het meer over de gekleurde bril waardoor men kijkt dan over de vragen die Sander daadwerkelijk stelt.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Je moet ook de goede vragen stellen
En dat lukt Sander niet en compenseert zijn onkunde met arrogantie ;0
Om te
Alsof Nederlanders zich daaraan kunnen houden.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:33 schreef Oscar. het volgende:
mensen die denken dat een gehele lockdown helpt
Had wel een paar goeie bronnenquote:Op zondag 22 maart 2020 22:33 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Omdat Jensen een zwakzinnige randdebiel is.
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Er zit iemand te fappen met de microfoon open.
die verdienen gewoon een nekschotquote:Op zondag 22 maart 2020 22:34 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Alsof Nederlanders zich daaraan kunnen houden.
Ik zie de Facebook-tantes al in discussie gaan met de politie.
Dacht dat Beau zou komen in het weekendquote:Op zondag 22 maart 2020 22:34 schreef superniger het volgende:
Diva Jinek heeft gewoon een vrij weekend.
Lui varken.
"Zijn in gesprek."quote:Op zondag 22 maart 2020 22:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dacht dat Beau zou komen in het weekend
Wat bedoel je met helpen? Dat het de overbelasting op de zorg kan verminderen? Ja, dat geloof ik. Jij niet?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:33 schreef Oscar. het volgende:
Gewoon niet-essentiële winkels sluiten en contactverboden instellen en handhaven. Daarmee voorkom je besmettingen en hobbelt de economie toch nog enigszins door.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:33 schreef Oscar. het volgende:
Je reageert nu wel op Oscar. onthoudt dit.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat bedoel je met helpen? Dat het de overbelasting op de zorg kan verminderen? Ja, dat geloof ik. Jij niet?
Zou wel mooi zijn als Jeroen hem even kalt stelt.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Amsterdam moet sowieso in lockdown.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je reageert nu wel op Oscar. onthoudt dit.
ja voor even. En dan hef je de boel op, en dan komt de tweede golf. Zie Singaporequote:Op zondag 22 maart 2020 22:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat bedoel je met helpen? Dat het de overbelasting op de zorg kan verminderen? Ja, dat geloof ik. Jij niet?
Tering.... weer beet genomen. Dan toch maar Prof. dr. J.T. (Jaap) van Disselquote:
quote:Bron: https://www.rivm.nl/over-(...)-j-t-jaap-van-dissel
Van Dissel begeleidde meer dan 25 promovendi en publiceerde meer dan 280 wetenschappelijke publicaties, grotendeels over infectieziekten. Daarnaast schreef hij mee aan ruim 75 opleidingsmodules en boeken over infectieziekten
Er zijn supermarkten die vanaf 7 tot 8 uur in de ochtend open zijn voor alleen ouderen.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon essentiële winkels sluiten en contactverboden instellen en handhaven. Daarmee voorkom je besmettingen en hobbelt de economie toch nog enigszins door.
Haar haar gaat over de microfoon denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Er zit iemand te fappen met de microfoon open.
gratis dronequote:
Daarom domme vraag dus.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor is gewoon schijt hebben aan de medemens.
Vuurwerk genoeg.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:39 schreef Bocaj het volgende:
In Nederland schieten wij zo'n drone uit de lucht!
Tering geluid ook! Schrok mij rot!quote:Op zondag 22 maart 2020 22:39 schreef Oscar. het volgende:
Leuk die NLAlert, maar daardoor verliest ie wel zijn waarde
Die we dan weer kunnen beheersen. Wat is je alternatief? Yolo en maar zien wie er dood gaat?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja voor even. En dan hef je de boel op, en dan komt de tweede golf. Zie Singapore
10 weken celstraf (waarvan 2 voorwaardelijk)quote:Op zondag 22 maart 2020 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je een agent in het gezicht hoest, dan verdien je een kogel in de knieschijven.
Idd stuur Elly Lust maar op pad, zij weet van wantenquote:Op zondag 22 maart 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Typische zo'n slappe zak als agent. Dit straalt niks uit.
Handhaven!
NOS journaal niet meer afsluiten met morgen wordt het mooi weer.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:41 schreef matthijst het volgende:
Besef is er wel, maar "Oeh, de zon schijnt".
Die schrok al van blije voetbalfansquote:Op zondag 22 maart 2020 22:41 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Idd stuur Elly Lust maar op pad, zij weet van wanten
Dus dan heb je de hele economie naar de tering geholpen om erachter te dat het niet geholpen heeft.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die we dan weer kunnen beheersen. Wat is je alternatief? Yolo en maar zien wie er dood gaat?
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je een agent in het gezicht hoest, dan verdien je een kogel in de knieschijven.
helemaal gelijkquote:Op zondag 22 maart 2020 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Kogels kosten geld... stukknuppelen kan ook.quote:
Smerig goedje.... wil je nietquote:
Wat denk jij toch op een vreemde manier.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dus dan heb je de hele economie naar de tering geholpen om erachter te dat het niet geholpen heeft.
Het enige alternatief is om nu flink te testen en continu te testen.
Dan heb je een knuppel van anderhalve meter lang nodig.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:44 schreef Vallon het volgende:
[..]
Kogels kosten geld... stukknuppelen kan ook.
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat denk jij toch op een vreemde manier.
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je reageert nu wel op Oscar. onthoudt dit.
Er is maar 1 fabrikant die het kan maken en het zou misschien helpenquote:
Je hoorde het net. Testen Testen Testenquote:Op zondag 22 maart 2020 22:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat denk jij toch op een vreemde manier.
Fabrikant zit in quarantaine..... Zeewolde rules.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:47 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Er is maar 1 fabrikant die het kan maken en het zou misschien helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |