Niet alles. Hangt een beetje van de gasten af.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh jij kijkt ook naar Scherpschutters?
Ja, ik ook.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Niet alles. Hangt een beetje van de gasten af.
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:25 schreef dvdfreak het volgende:
pauw komt gelijk al met goede vragen veel beter dan die schimmelpenninck
Alsof mensen zo debiel zijn dat ze niet zelf een microfoon kunnen vastmaken.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:24 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Degene die normaal gesproken de zenders plaatst blijft nu op 1,5 meter afstand.
En staat zeer open voor feedback!quote:
Die mevrouw zit er voor joker bijquote:Op zondag 22 maart 2020 22:27 schreef matthijst het volgende:
Gvd, Pauw geeft weer even een demo talkshow hosten
Ik verzin het niet hoor.https://www.mediacourant.(...)niet-meer-gezenderd/quote:Op zondag 22 maart 2020 22:27 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Alsof mensen zo debiel zijn dat ze niet zelf een microfoon kunnen vastmaken.
Wel lullig voor haar. Ze hadden beter Jinek ernaast kunnen zetten.quote:
Vrees er ook voor. We zitten nu al bijna aan de max.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Dit wordt een bloedbad. Ik blijf lekker binnen.
Genieten ja, niet die laffe brave vraagjes maar gewoon vol er inquote:Op zondag 22 maart 2020 22:27 schreef matthijst het volgende:
Gvd, Pauw geeft weer even een demo talkshow hosten
Wie nietquote:Op zondag 22 maart 2020 22:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Heel raar , maar ik krijg er een erectie van
Pauw en Fidanquote:
Dat doet Sander ook, maar dan is 'ie opeens arrogant.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Genieten ja, niet die laffe brave vraagjes maar gewoon vol er in
Laat de tanks maar in de wijken komen!quote:
Mijn zussie zegt: volgende week breekt de hel los, 100 uur werken in het ziekenhuisquote:Op zondag 22 maart 2020 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrees er ook voor. We zitten nu al bijna aan de max.
We vragen er zelf om met het domme gedragquote:Op zondag 22 maart 2020 22:30 schreef PSVCL het volgende:
Rot op met je lockdown,ze werken er express naartoe zodat ze een goed excuus hebben
Als radioloog?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn zussie zegt: volgende week breekt de hel los, 100 uur werken in het ziekenhuis
Marokko is ook al in lockdown.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:30 schreef PSVCL het volgende:
Rot op met je lockdown,ze werken er express naartoe zodat ze een goed excuus hebben
Jeroen en Carriequote:Op zondag 22 maart 2020 22:30 schreef superniger het volgende:
Gewoon elke dag Jeroen + Welmoed/Fidan/Sophie als sidekicks.
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We vragen er zelf om met het domme gedrag
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zou Sander ook kijken om te zien hoe het wel moet
Een miljoen miljard longfoto's kijken die vanuit het hele land door gestuurd worden en ook het buitenlandquote:
Na de eerste besmetting alquote:Op zondag 22 maart 2020 22:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Marokko is ook al in lockdown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |