abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192191919
https://nos.nl/l/2327601
SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192191959
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:19 schreef minilot het volgende:
@:Bloes Beter een belletje naar je ex dan helemaal geen belletje inderdaad :Y Van harte alvast en hoe oud wordt -ie nu onderhand? :*

Enneh, wat leer je jezelf momenteel op gitaar? :)
36 :)

Daar tokkel ik gewoon nog lustig mijn open akkoorden vanalles en nog wat. Vliegt van slaglesjes naar Black Bird oefenen.
Maar ik speel wel in zo'n uur langer op mn keyboard. En dat gaat ook alle kanten ritmes klanken en stijlen uit. Lekker spelen met de mogelijkheden, maar ook serieus een stuk bladmuziek oefenen. (Vincent nu).

En dicht terwijl ik typ :B
pi_192192005
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:35 schreef Blues het volgende:

[..]

En dicht terwijl ik typ :B
Gefopt B-) Fopo

Edit. De man woont in een flat waarnaast je zus woonde. w/

[ Bericht 11% gewijzigd door AnneX op 21-03-2020 20:52:12 ]
  zaterdag 21 maart 2020 @ 20:54:37 #4
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192192430
Zo. Carnival Row en War of the Worlds uit..

En we speelden mastermind vanavond O+

Ik ga morgen eens naar buiten.. beetje in de tuin zitten kan vast wel..

Tevens grappig om te zien welke shows al lang geleden opgenomen zijn.. hebben jullie ook dat je af en toe tegen de tv wil roepen: " geen handen geven!!" Of "da's heul geen 1.5 meter"...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192192469
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 13:51 schreef Lonaa het volgende:

300 doden (nieuwe cijfers van Spanje) klinkt als heel veel, maar ik heb er geen voorstelling bij. Is het heel veel? Hoeveel mensen gaan er normaal dood? Hoeveel mensen gaan er normaal dood die nu niet doodgaan omdat er bijv. nergens verkeer rijdt en er dus amper ongelukken gebeuren? Hoeveel van die 300 waren er zonder virus doodgegaan?
Spanje weet ik niet, maar in NL op een 'gemiddelde' dag:
quote:
Op een doorsnee dag komen 381 mensen te overlijden. Zo’n 45 procent van de overleden mannen en 63 procent van de overleden vrouwen is ouder dan 80 jaar.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)nee-dag-in-nederland
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 21 maart 2020 @ 21:03:24 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192192656
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Spanje weet ik niet, maar in NL op een 'gemiddelde' dag:
[..]

Ik ben best benieuwd wat nu het totaal sterftecijfer is en wat het voor gemiddelde over zeg 2020-2025 wordt. Misschien ligt dat de komende vijf jaar ook wel hoger.

Zus van een maat van me heeft het ook. Woont ook ergens in Brabant. Hij woont in Frankrijk en had al 10 dagen niemand gezien. Vlees bij de supermarkt was er nauwelijks, een goed excuus om maar eens iets te doen aan de wild zwijn populatie op zijn landgoed vond ie :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_192192918
Hier kan ik al een ruime week geen meel meer vinden. En ik had net tegen de duutser gezegd dat ik deze tijd wou gebruiken om m'n broodbakhobby weer nieuw leven in te blazen...
pi_192192991
breekt in;
de koter heeft koorts -O-
Dat alleen is al niet tof, maar mijn ouders (rond de 75,) hebben een week geleden opgepast. Dus ik maak me zorgen.
Kan natuurlijk van alles zijn maar relativeren is wel erg lastig.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_192193075
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:54 schreef Barreltje het volgende:
Tevens grappig om te zien welke shows al lang geleden opgenomen zijn.. hebben jullie ook dat je af en toe tegen de tv wil roepen: " geen handen geven!!" Of "da's heul geen 1.5 meter"...
:Y heel herkenbaar

Vraag me af hoe dat over een paar maanden gaat zijn. Als we weer naar buiten mogen, zal raar voelen om geen afstand te bewaren.
pi_192193076
Oh, en @Krea: ik las eerder vandaag je berichten. Wat akelig. Sterkte :*
pi_192193216
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 21:16 schreef Lot_1 het volgende:
breekt in;
Dat alleen is al niet tof, maar mijn ouders (rond de 75,) hebben een week geleden opgepast. Dus ik maak me zorgen.
Dit is een naar bericht, Lot.
Hebben je ouders koorts?
Laatje weten hoe het gaat?
pi_192193228
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 21:16 schreef Lot_1 het volgende:
breekt in;
Ze moeten goed in de gaten houden of ze niet gaan hoesten, koorts ontwikkelen want dan wel melden bij hap.
pi_192193248
ik ga zo even checken bij ze. Gisteren nog niet in ieder geval. Meh x duizend.

Ze hoesten al een week. Bij mijn moeder was het inmiddels al over aan het gaan, mijn vader is aan de antibiotica.
pi_192193260
Gezien de babyboomers 75+ zijn, is toch wel iets te verwachten van een verhoogd sterftecijfer?
Zijn er sociologen, sociaal geografen onder ons?

Ja, eh, dit is in vervolg op posts daarboven van sigme bijv. over het gemiddelde cijfer.
Men wordt wel ( gezonder) oud, er zijn 2000 100+’ers.
pi_192193273
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:36 schreef AnneX het volgende:

Edit. De man woont in een flat waarnaast je zus woonde. w/
Daar was toch megasociale controle vertelde ze altijd.
"je ken nog nie poepen of de hele flat kent de kleur van je str..."

:')
pi_192193337
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 21:28 schreef Blues het volgende:

[..]

Daar was toch megasociale controle vertelde ze altijd.
"je ken nog nie poepen of de hele flat kent de kleur van je str..."

:')
:D
pi_192193399
Door het luisteren naar die podcast van het radioprogramma alleen op een eiland ben ik wel benieuwd geworden naar de dood van Bomans, zo snel na zijn week op R'plaat.
Hij is daar goed ziek geweest, al de 2e dag vertelde hij van koorts, overgeven, niet eten, megadorst en ik heb steeds het gevoel gehad bij het luisteren dat hij zijn klachten bagatelliseerde t/o Ruis.
Dat heeft eigenlijk aangehouden tot de 6e dag.. toen heeft ie voor het eerst wat gegeten, want alle dagen kwam het er meteen weer uit.
Paar maanden later was ie dood. Had ie toen al wat onder zijn leden? Ga daar toch eens naar op zoek. Hij was nl pas 58 toen ie overleed.

En zou hij het allemaal anders hebben ervaren als ie niet ziek was geworre.
Vragen Vragen.
Ga toch eens, als de bieb weer open is, op zoek naar zijn boek met ervaringen van die week.

Over en sluiten.
:D (dat riepen ze steeds)

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 21-03-2020 21:53:54 ]
pi_192193517
Bah Lot, snap dat dat lastig is. ik zou proberen me niet zo'n grote zorgen te maken, zo'n kleintje heeft wel vaker koorts. Het is natuurlijk ook precies het seizoen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 maart 2020 @ 21:46:34 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192193698
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 21 maart 2020 @ 22:04:31 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192194162
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>:)

[ Bericht 43% gewijzigd door fietsie op 21-03-2020 22:23:53 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 21 maart 2020 @ 22:24:42 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192194658
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:04 schreef fietsie het volgende:
SPOILER
_O-
pi_192194745
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:04 schreef fietsie het volgende:
SPOILER
Ah, Tele en Candaasje
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 21 maart 2020 @ 22:29:39 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192194782
Even afmesten met een paar scheppen extra mais :7
pi_192195503
Wij hebben net Joker gekeken. Was eh, anders dan ik me had voorgesteld. Komi-tragisch.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192195535
Toffe docu over eekhoorns op NPO2. Leuke mix van items over natuur, wetenschap en een eekhoornopvang.

[ Bericht 49% gewijzigd door Lucky_Strike op 21-03-2020 23:15:12 ]
Spoilers!
  zaterdag 21 maart 2020 @ 23:00:57 #26
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192195568
Najib Amhali op Ziggo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192195968
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 21:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Bah Lot, snap dat dat lastig is. ik zou proberen me niet zo'n grote zorgen te maken, zo'n kleintje heeft wel vaker koorts. Het is natuurlijk ook precies het seizoen.
Ja, ik hoop dat het gewoon weer overwaait. Voel me sowieso gezegend, want bijna tien maanden en de eerste keer koorts. Dat kon zat slechter :)
pi_192195999
Fijn, blues, een teken van leven van je zoon.
pi_192196025
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 23:18 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Ja, ik hoop dat het gewoon weer overwaait. Voel me sowieso gezegend, want bijna tien maanden en de eerste keer koorts. Dat kon zat slechter :)
Ik snap je stress goed hoor Lot. Dit is niet de beste tijd voor een baby met dit soort dingen. Sterkte :*
Spoilers!
pi_192196032
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 23:20 schreef Lot_1 het volgende:
Fijn, blues, een teken van leven van je zoon.
Dit ging ik ook nog zeggen.
Spoilers!
pi_192196423
:* voor Lot

En inderdaad, tof dat je zoon toch via via contact heeft gezocht Blues!

Zeg fiets }:|

Ik ben mijn 'thuiswerkplek' aan het inrichten. Oftewel; de eetkamertafel aan het volstouwen en zien waar ik al mijn mappen en boeken laat :')
Het idee was ook wel leuk, om mijn desktop-monitor mee te nemen... moet je wel de juiste kabel hebben om je laptop er op aan te kunnen sluiten :+
pi_192197050
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 23:41 schreef Candaasje het volgende:

Is niet via via hoor, is bellen met zijn pa, maar dat was weer maanden geleden ;)
En hij schrijft wel eens per jaar of zo een brief, maar ik wil ook bellen met 'm! :)
pi_192197059
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:58 schreef Isabeau het volgende:
Wij hebben net Joker gekeken. Was eh, anders dan ik me had voorgesteld. Komi-tragisch.
Ja dat is het.
Wel een supergoeie rol vond ik, lijkt me lastig om te spelen.
pi_192197373
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:12 schreef Blues het volgende:

[..]

Is niet via via hoor, is bellen met zijn pa, maar dat was weer maanden geleden ;)
En hij schrijft wel eens per jaar of zo een brief, maar ik wil ook bellen met 'm! :)
Ah, verkeerd begrepen :*

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:13 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja dat is het.
Wel een supergoeie rol vond ik, lijkt me lastig om te spelen.
Joaquin Phoenix O+ heeft daarom ook vele prijzen gewonnen :Y
pi_192198822
:O
Zo eruit om verse ontbijtbroodjes te bakken. Dat kan nog twee keer en dan is mijn bloem op - net als bij Jagar is dat ook hier al even helemaal niet meer te krijgen in de supermarkt. }:| Ik zou vast iets kunnen bietsen in de bakkerij bij LHO maar dan vergeet ik vast te anderhalvemetersocialdistancen dus beter niet :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_192199008
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 06:24 schreef minilot het volgende:
:O
Zo eruit om verse ontbijtbroodjes te bakken. Dat kan nog twee keer en dan is mijn bloem op - net als bij Jagar is dat ook hier al even helemaal niet meer te krijgen in de supermarkt. }:| Ik zou vast iets kunnen bietsen in de bakkerij bij LHO maar dan vergeet ik vast te anderhalvemetersocialdistancen dus beter niet :+
Ik heb sinds ik terug ben van vakantie nog geen pak meel gezien.
Normaal staat er altijd een pallet in de winkel naast het bloemschap waar je gewoon van kan pakken. Ziet er niet uit alsof die er recent heeft gestaan.

Misschien maandag eens in de turkse suup kijken. Die hebben vaak een iets ruimer assortiment op dat gebied.
Al zal het daar wel niet beter zijn denk ik.
Heb er vandeweek in de poolse winkel niet op gelet eigenlijk.
pi_192199050
Yup, ik hobbel maandag even langs mijn Turk (feta, ghee en couscous zijn ook op, dus komt handig uit) en anders maar online bestellen.

Zou wel geinig zijn als door dit hele gebeuren ineens een boel mensen meer zich gaan toeleggen op zelf dingen bakken, al zou het natuurlijk ook niet verbazen als al die gehamsterde pakken bloem ongebruikt weer in de kliko belanden als er ineens beessies inzitten :+
pi_192199096
Ugh dat zou zo zonde zijn...
pi_192199139
Toch half uur later wakker dan gisteren. Als de trend zich doorzet kan ik volgend weekend gewoon tot 9 uur slapen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192199161
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 07:24 schreef minilot het volgende:
Yup, ik hobbel maandag even langs mijn Turk (feta, ghee en couscous zijn ook op, dus komt handig uit) en anders maar online bestellen.

Zou wel geinig zijn als door dit hele gebeuren ineens een boel mensen meer zich gaan toeleggen op zelf dingen bakken, al zou het natuurlijk ook niet verbazen als al die gehamsterde pakken bloem ongebruikt weer in de kliko belanden als er ineens beessies inzitten :+
Hmm dat duurt toch verrassend lang volgens mij...

Weleens beestjes in mn rijst gehad...
heb maanden mn rijst zitten bestuderen tijdens het eten
pi_192199204
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 07:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm dat duurt toch verrassend lang volgens mij...

Naja, stofluis kan er ook best na drie weken in zitten bij het niet goed bewaren :)

@Lonaa Goeiemorgen! :*
pi_192199210
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:35 schreef Candaasje het volgende:

Joaquin Phoenix O+ heeft daarom ook vele prijzen gewonnen :Y
Volkomen terecht.

Ten eerste herken je de acteur zelf amper. En dan speelt hij eigenlijk ook nog eens twee rollen in één film :o

En over bakken gesproken, hier staat straks appeltaart op het menu :+ Simpel, maar ik heb teveel appels.

En ik ga zo wandelen. Het is doodstil buiten en ik erger me altijd aan het verkeer over de snelweg als ik over de dijk wandel en ik gok nu dat dat er niet is _O_ (las wel dat de treinen gisteren druk waren met dagjesmensen |:( )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 22 maart 2020 @ 07:57:09 #43
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192199223
Ik ga het heideveld straks maar eens vermijden met hardlopen. Die zal wel druk zijn :+.
pi_192199230
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 07:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volkomen terecht.

Ten eerste herken je de acteur zelf amper. En dan speelt hij eigenlijk ook nog eens twee rollen in één film :o

En over bakken gesproken, hier staat straks appeltaart op het menu :+ Simpel, maar ik heb teveel appels.

En ik ga zo wandelen. Het is doodstil buiten en ik erger me altijd aan het verkeer over de snelweg als ik over de dijk wandel en ik gok nu dat dat er niet is _O_ (las wel dat de treinen gisteren druk waren met dagjesmensen |:( )
Ik vind dat het ook echt tijd is dat NL de maatregelen gaat verscherpen...

Ik zag op twitter dit, en daar schrok ik wel van (heb de data niet nagekeken, trouwens /disclaimer).

pi_192199244
Mja en als je bedenkt hoeveel mensen ze niet testen.. is de verhouding wellicht nog schever.
pi_192199246
Hier in het dorp altijd wel rustig op zondag. }:| :')

Wat momenteel wél opvalt buiten:
ellebandita twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 11:43:48 Een strakblauwe lucht zonder vliegtuigsporen. Dat ken ik alleen van schilderijen uit de Middeleeuwen. reageer retweet
pi_192199249
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 07:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik zag op twitter dit, en daar schrok ik wel van (heb de data niet nagekeken, trouwens /disclaimer).

[ afbeelding ]
Ik vind het vooral tijd dat mensen dit eens serieus nemen :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192199250
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 07:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[ afbeelding ]
Ik spreek dagelijks mensen die de huidige maatregelen overtrokken vinden, Ik vraag ze altijd of ze denken dat Italianen en Brabanders ze ook overtrokken zouden vinden. En Brabant is niet čcht heel ver weg, dat is onze Nederlandse blik.
pi_192199263
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 08:01 schreef PdeHoog het volgende:

Ik vind het vooral tijd dat mensen dit eens serieus nemen :{
Ja :Y Ik reis gratis in het weekend. Als ik een weekend vrij ben dan ga ik juist op pad! Ik was dķlgraag je kant op gekomen. Ik had súper graag Lein willen zien. Maar nee, dat kán ik niet maken. Niet voor mezelf, niet voor anderen. Gewoon nee. Dat komt allemaal wel weer als iedereen zich gewoon netjes gedraagt zoals aanbevolen.
pi_192199265
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 08:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik spreek dagelijks mensen die de huidige maatregelen overtrokken vinden, Ik vraag ze altijd of ze denken dat Italianen en Brabanders ze ook overtrokken zouden vinden. En Brabant is niet čcht heel ver weg, dat is onze Nederlandse blik.
nou ja, en ook in Brabant zijn de maatregelen nog niet scherp genoeg. Chinese dokters kwamen in Italië, en gaven aan dat de maatregelen ook daar nog niet scherp genoeg zijn...We moeten gewoon accepteren dat het leven 2/3 weken tot een standstip komt, behalve de echt cruciale dingen.
pi_192199272

Normaal met mooi weer lopen mensen hier bijna file...
doorgaande wandelroute richting winkelcentrum, kerk en hertenkamp.
Mooie brede stoep met gras ernaast... dus ideaal om je wiebelige kroost op uit te laten als ze nog niet zo goed kunnen fietsen, steppen, lopen etc.

Gister liepen er vooral 2 gansjes met kroost.
En heel af en toe iemand met een kind dat uitgelaten moest worden.. maar denk als er 20 man heeft gelopen het veel is.
pi_192199276
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 08:05 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]

Normaal met mooi weer lopen mensen hier bijna file...
doorgaande wandelroute richting winkelcentrum, kerk en hertenkamp.
En paralel aan het park..

Gister liepen er vooral 2 gansjes met kroost.
En heel af en toe iemand met een kind dat uitgelaten moest worden.. maar denk als er 20 man heeft gelopen het veel is.
_O_

Zo moet het *O*
pi_192199281
Nou ja, iedereen mag met gezinsleden natuurlijk wel naar buiten, maar veel mensen buiten betekent vaak ook dat ze op weg zijn. Naar andere mensen.
pi_192199344
oO/ 8} :G :R :+ :+ oO/ :Z :(

groetjes van mijn oudste!
pi_192199345
Awww, er zijn er twee verliefd geworden in de oven.

*scheurt los* Helaas! Social distancing, broodjes! Moehahaha. |:)
pi_192199347
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 08:15 schreef Jagärtrut het volgende:
oO/ 8} :G :R :+ :+ oO/ :Z :(

groetjes van mijn oudste!
:W *; *O*
pi_192199365
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 08:15 schreef minilot het volgende:
Awww, er zijn er twee verliefd geworden in de oven.

[ afbeelding ]

*scheurt los* Helaas! Social distancing, broodjes! Moehahaha. |:)
Wat was het recept ook al weer voor deze? O+
pi_192199397
http://breadandcompanatic(...)oof-overnight-rolls/

Loeisimpel. Ik gebruik overigens gewoon helemaal reguliere supermarktbloem, of driekwart supermarktbloem en een kwart van iets volkorens of speltmeel ofzo, net wat ik heb liggen.

Het kruim ervan is fantastisch en prettig korstje :9
Ik gooi verder altijd wat griesmeel op het bakpapier want dat geeft lekkere onderkant :)
pi_192199405
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 08:06 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, iedereen mag met gezinsleden natuurlijk wel naar buiten, maar veel mensen buiten betekent vaak ook dat ze op weg zijn. Naar andere mensen.
Mja alhoewel met dit weer... een frisse neus ook wel heel aannemelijk is.

Dochter is ook met mn lief even gaan skateboarden in het park.
Maarja.. dat doe je doorgaans toch niet heel dicht op elkaar danwel op andere mensen.
Dat geeft brokken tenslotte :)
pi_192199421
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 08:21 schreef minilot het volgende:
http://breadandcompanatic(...)oof-overnight-rolls/

Loeisimpel. Ik gebruik overigens gewoon helemaal reguliere supermarktbloem, of driekwart supermarktbloem en een kwart van iets volkorens of speltmeel ofzo, net wat ik heb liggen.

Het kruim ervan is fantastisch en prettig korstje :9
Ik gooi verder altijd wat griesmeel op het bakpapier want dat geeft lekkere onderkant :)
Thank you *O*

Ik eet momenteel een geroosterde plak half desem brood van de bakker. :9 Met smeerkaas. :7
pi_192199476
Ik heb een kind op de bank dat roept dat ze zoooooooooo’n honger heeft.

Maar eens opgemerkt dat her wel meevalt als ze niet genoeg honger heeft om zelf naar de keuken te lopen.

Luilakje :)
pi_192199572
Hmpf, aardbeving in Zagreb. Ben met iemand aan het praten die daar woont.

Vanuit zijn huis:
pi_192199613
Oh :{
pi_192199641
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 08:47 schreef Isabeau het volgende:
Hmpf, aardbeving in Zagreb. Ben met iemand aan het praten die daar woont.

Vanuit zijn huis:
[ afbeelding ]
Hmm kreeg net hetzelfde via fb inderdaad.

Mensen zijn niet heel blij daar nu.
pi_192199742
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 08:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja :Y Ik reis gratis in het weekend. Als ik een weekend vrij ben dan ga ik juist op pad! Ik was dķlgraag je kant op gekomen. Ik had súper graag Lein willen zien. Maar nee, dat kán ik niet maken. Niet voor mezelf, niet voor anderen. Gewoon nee. Dat komt allemaal wel weer als iedereen zich gewoon netjes gedraagt zoals aanbevolen.
Idd. Maar blijkbaar is het toch heel moeilijk als ik die fotos van Zandvoort zie :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192199838
Mogge! Ik ben getrouwd *O* , geen flauw idee met wie maar we hadden een gezellig feest (wat kan je soms helder dromen)

En wat ik net op twitter zag, noodziekenhuis in madrid
https://twitter.com/maaike_homan/status/1241618037133934593?s=21
pi_192199845
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 09:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Ik ben getrouwd *O* , geen flauw idee met wie maar we hadden een gezellig feest (wat kan je soms helder dromen)

En wat ik net op twitter zag, noodziekenhuis in madrid
https://twitter.com/maaike_homan/status/1241618037133934593?s=21
Gefeliciteerd, Kaatje!

Hoe was de huwelijksnacht? *)
pi_192199874
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 09:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Idd. Maar blijkbaar is het toch heel moeilijk als ik die fotos van Zandvoort zie :{
Ik hoop dat we snel strengere maatregelen krijgen.
Als je de parken en het strand gisteren zag is dat helaas toch echt nodig.
pi_192199899
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 09:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, Kaatje!

Hoe was de huwelijksnacht? *)
_O- Geen idee, zover ging niet..er wilde een kat eten (catering had geen rekening daarmee gehouden)
  Official ESF Kreviewer zondag 22 maart 2020 @ 09:23:58 #70
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192199917
Ik las een stukje van iemand die zei dat binnenbljjven ook handig is om te voorkomen dat je de hulpdiensten nodig gaat hebben. Als je een aanrijding krijgt, of letsel, dan belast je een ziekenhuis nog meer dan al het geval is. Vond ik wel een goede.

Uodate: gisteren was kantje boord. Vandaag weer dialyse en dan maken ze zijn lies weer dicht. Krijgt dan een permanente opening inde hals. Als dat gedaan is en zijn longen zijn weer leeg, mag hij volgende week waarschijnlijk weer naar huis. En dan permanente dialyse.
pi_192200059
Jemig wat heftig allemaal Krea. Hoe gaat het nu met jou en je moeder? :*
pi_192200077
Oh bah Krea :{ Sterkte -O-
pi_192200078
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2020 09:23 schreef Kreator het volgende:
Ik las een stukje van iemand die zei dat binnenbljjven ook handig is om te voorkomen dat je de hulpdiensten nodig gaat hebben. Als je een aanrijding krijgt, of letsel, dan belast je een ziekenhuis nog meer dan al het geval is. Vond ik wel een goede.

Uodate: gisteren was kantje boord. Vandaag weer dialyse en dan maken ze zijn lies weer dicht. Krijgt dan een permanente opening inde hals. Als dat gedaan is en zijn longen zijn weer leeg, mag hij volgende week waarschijnlijk weer naar huis. En dan permanente dialyse.
Fijn dat het de goede kant op gaat. Gisteren klonk het best gevaarlijk namelijk. Hoe is hij er onder?
pi_192200107
Poeh Krea, dat klinkt heftig. Hoe gaat het met je moeder en met jou?
  zondag 22 maart 2020 @ 09:49:46 #76
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192200325
Jeetje Krea! Toch goed nieuws, maar ook nog steeds spannend! Kan/mag/wil je wel op bezoek?

Snap ik het tevens goed dat vocht in je longen afgedreven kan worden door een goede werking van de nieren? Of is dat wat kort door de bocht? ISA?

En dank voor de update! Toch fijn om meer te horen.. :*

Broodjes recept van mini opgeslagen.. volkomen gluten onverantwoord, maar dat kan op een gegeven moment ondergeschikt zijn..
Tevens vraag me aan ict/ blog- ers..
Ik sla de linkjes van websites op in een wa-groep die ik met K. heb.. bij de ene site krijg ik een miniplaatje en wat text en bij de andere website plakt alleen de link.. hoe kan dat nou?
  zondag 22 maart 2020 @ 09:51:28 #77
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192200354
En in het kader van sociale diatancing zag ik deze in een ander topic langs komen

[ afbeelding ]

:+

Klote ding ik krijg hem niet aan de praat... 8)7
  Official ESF Kreviewer zondag 22 maart 2020 @ 09:53:54 #78
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192200395
Ik mag er niet bij. 1 bezoeker per dag. Gaat naar omstandigheden met iedereen wel goed nu.
  zondag 22 maart 2020 @ 09:54:13 #79
13783 Anthraxx
pi_192200402
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 09:49 schreef Barreltje het volgende:
Jeetje Krea! Toch goed nieuws, maar ook nog steeds spannend! Kan/mag/wil je wel op bezoek?

Snap ik het tevens goed dat vocht in je longen afgedreven kan worden door een goede werking van de nieren? Of is dat wat kort door de bocht? ISA?

Broodjes recept van mini opgeslagen.. volkomen gluten onverantwoord, maar dat kan op een gegeven moment ondergeschikt zijn..
Tevens vraag me aan ict/ blog- ers..
Ik sla de linkjes van websites op in een wa-groep die ik met K. heb.. bij de ene site krijg ik een miniplaatje en wat text en bij de andere website plakt alleen de link.. hoe kan dat nou?
Het antwoord is een technisch verhaal: https://stackoverflow.com(...)hatsapp-link-sharing

Er missen gewoon elementen in de webpagina.

Samenvatting: luie programmeurs of sites die niet bijgewerkt zijn.
pi_192200603
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2020 09:53 schreef Kreator het volgende:
Ik mag er niet bij. 1 bezoeker per dag. Gaat naar omstandigheden met iedereen wel goed nu.
Maar vond je moeder jou laatst ook geen risicogroep?
Dat zal vast niet helpen in dr paniek.
pi_192200618
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 09:51 schreef Barreltje het volgende:
En in het kader van sociale diatancing zag ik deze in een ander topic langs komen

[ afbeelding ]

:+

Klote ding ik krijg hem niet aan de praat... 8)7
pi_192200805
Dat klinkt positiever dan ik gisteren had durven hopen Krea :*

quote:

Even heel kort door de bocht zijn je nieren de organen die de waterhuishouding in je lichaam beheren :Y .
pi_192200844
Mogge. Ik ben de ochtend bezig geweest met bestellen van zaadjes voor moestuin en wilde tuin, en nu ga ik snel naar buiten, gras afplaggen om ruimte te maken voor mee wilde tuin want er komt ene hoop zaad deze kant op :+.
:W Fijne dag allemaal!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192200983
quote:

Nee hoor, dat is niet kort door de bocht. Nierdialyse wordt ook ingezet om dit longvocht te verwijderen.
pi_192201187
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2020 10:21 schreef sigme het volgende:
Mogge. Ik ben de ochtend bezig geweest met bestellen van zaadjes voor moestuin en wilde tuin, en nu ga ik snel naar buiten, gras afplaggen om ruimte te maken voor mee wilde tuin want er komt ene hoop zaad deze kant op :+.
:W Fijne dag allemaal!
Waar heb je de zaadjes voor de wilde tuin besteld? O+
Nu we niet naar tuincentra kunnen moet ik toch eens online gaan zoeken.
  Official ESF Kreviewer zondag 22 maart 2020 @ 10:51:14 #86
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192201303
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 10:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar vond je moeder jou laatst ook geen risicogroep?
Dat zal vast niet helpen in dr paniek.
Yup. Daarom heb ik die ook al weken niet gezien. :').
Ze wilde gisteren wel.langskomen voor koffie. :').
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 11:02:44 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192201476
quote:
Ik zag het gistermorgen (heb tot zeg 8:30u meegelezen) niet zo positief in. Dat klinkt iets hoopgevender.

Sterkte.
pi_192201798
quote:
Dialyse is ook geen pretje natuurlijk, maar voor nu even geen hele heftige stress meer ^O^
  zondag 22 maart 2020 @ 11:30:18 #89
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192202027
Jezus! Schrik me het apelazerus van die noodwaarschuwing!!
pi_192202082
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:30 schreef Barreltje het volgende:
Idem! Zoiets horen binnenkomen of drie telefoons is best.... veel.
Wel goed dat ze het doen, al ben ik bang dat de mensen die gisteren gezellig hutjemutje naar buiten gingen zich hier nog steeds niets van aantrekken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192202207
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Idem! Zoiets horen binnenkomen of drie telefoons is best.... veel.
Wel goed dat ze het doen, al ben ik bang dat de mensen die gisteren gezellig hutjemutje naar buiten gingen zich hier nog steeds niets van aantrekken.
Ik hoop vooral dat die mensen geen nare lockdown hebben veroorzaakt.
Met hun burgerlijke ongehoorzaamheid en eigenwijsheid
pi_192202284
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik hoop vooral dat die mensen geen nare lockdown hebben veroorzaakt.
Met hun burgerlijke ongehoorzaamheid en eigenwijsheid
Ja -O-

Schoonzus wilde vandaag even binnen wippen om wat op te halen. Snelweg afgesloten ivm werkzaamheden. Nu komt ze dinsdag... als dat nog kan.

En mijn ouders komen morgen, we hebben tegen elkaar gezegd dat we het gewoon uitspreken als het niet oké voelt. Mijn moeder zei al dat ze niet meer langskwam zodra ik in het ziekenhuis ben gestart. Dan wilde ik mezelf sowieso al nog meer opsluiten.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 11:38:40 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192202286
quote:
Die kun je uitschakelen ^O^
  zondag 22 maart 2020 @ 11:41:04 #94
13783 Anthraxx
pi_192202358
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die kun je uitschakelen ^O^
Waarom zou je?
pi_192202366
quote:
Het geluid staat uit!
Goeie actie. Misschien helpt het in fysiekafstand houden?

@Kaatje ^)

Kreator...de acute spoed is eraf. Afwachten dan maar.
Spreek je nu toch af met je moeder, inclusief handen wassen en afstand houden?

Vanochtend besloten om de h.hulp voorlopig op te schorten.
En (deels) door te betalen. haar man is longpt., haar zoon werkt in een team.
Zij is eigenwijs, zoek het maar even uit.

Dank mini...was de broodjes kwijt.
Er is ook een no knead recept. Heeft iemand dat ook?
pi_192202378
Waag het te betwijfelen of degenen voor wie dit bestemd is, zich er iets van aantrekken, maar het is in ieder geval weer een poging om die “covidiots” te waarschuwen
pi_192202409
En oh ja...sterkte allen met alles in deze barre tijden. :W
  zondag 22 maart 2020 @ 11:43:26 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192202414
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik een "vitale" functie heb, toch meehelpen om mensen gezonde voeding te kunnen voorzien.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 11:45:55 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192202465
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Waarom zou je?
Als er echt stront aan de knikker is gaat het luchtalarm wel af.
pi_192202553
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 10:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waar heb je de zaadjes voor de wilde tuin besteld? O+
Nu we niet naar tuincentra kunnen moet ik toch eens online gaan zoeken.
Hier ben ik vaste klant: www.zaadhandelvanderwal.nl
Ik krijg altijd de papieren zaadgids, dat vind ik iets makkelijker oriënteren op wat er allemaal is. Ze hebben een groot deel ook biologisch, waar mogelijk kies ik dat.

www.bolster.nl is ook heel goed (betrouwbaar, snel etc), en heeft alleen maar biologisch.
pi_192202614
quote:

Ik ben mijn 'thuiswerkplek' aan het inrichten. Oftewel; de eetkamertafel aan het volstouwen en zien waar ik al mijn mappen en boeken laat :')
Het idee was ook wel leuk, om mijn desktop-monitor mee te nemen... moet je wel de juiste kabel hebben om je laptop er op aan te kunnen sluiten :+
Ja, dit dus :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 22 maart 2020 @ 11:53:56 #102
13783 Anthraxx
pi_192202635
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik een "vitale" functie heb, toch meehelpen om mensen gezonde voeding te kunnen voorzien.
14.gif

Anna ook.
pi_192202673
quote:

Ja, dit dus :@
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 08:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nou ja, en ook in Brabant zijn de maatregelen nog niet scherp genoeg. Chinese dokters kwamen in Italië, en gaven aan dat de maatregelen ook daar nog niet scherp genoeg zijn...We moeten gewoon accepteren dat het leven 2/3 weken tot een standstip komt, behalve de echt cruciale dingen.
En laten we NUUNUNUNU beginnen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_192202683
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Hier ben ik vaste klant: www.zaadhandelvanderwal.nl
Ik krijg altijd de papieren zaadgids, dat vind ik iets makkelijker oriënteren op wat er allemaal is. Ze hebben een groot deel ook biologisch, waar mogelijk kies ik dat.

www.bolster.nl is ook heel goed (betrouwbaar, snel etc), en heeft alleen maar biologisch.
Dankjewel :) komende week eens even rond kijken
pi_192202695
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als er echt stront aan de knikker is gaat het luchtalarm wel af.
En jij denkt dat er nu geen stront aan de knikker is?
pi_192202706
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb inmiddels een verklaring van mijn werkgever binnen om de grens over te mogen. Naar iedereen gestuurd. Zelf wat gegevens invullen... en ik heb er weinig aan, want ik woon niet in België of Duitsland.
  Official ESF Kreviewer zondag 22 maart 2020 @ 11:57:42 #107
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192202715
Ik heb nog wel een kabel voor je, Candaasje. :7.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:00:01 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192202765
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:57 schreef Kreator het volgende:
Dat klinkt: of lief of goor maar dan heb je wel een hele dunne kabel
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192202789
Urgh Krea, toestand.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:02:37 #110
13783 Anthraxx
pi_192202819
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:00 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

En Hongaars.
  Official ESF Kreviewer zondag 22 maart 2020 @ 12:02:48 #111
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192202824
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:00 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je mag echt alles van me zeggen maar niet dat ik een hele dunne kabel heb.

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Urgh Krea, toestand.
Ja. Goeie timing ook. :').
  Official ESF Kreviewer zondag 22 maart 2020 @ 12:04:18 #112
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:05:41 #113
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192202890
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 10:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is niet kort door de bocht. Nierdialyse wordt ook ingezet om dit longvocht te verwijderen.
En helpt het dan ook als je corona hebt?
Ik begrijp dat er ook in de heftige gevallen dan vochtophoping is in de longen?

#nietdoorenigekennisgehinderd :+
  zondag 22 maart 2020 @ 12:08:39 #114
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192202969
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja -O-

Schoonzus wilde vandaag even binnen wippen om wat op te halen. Snelweg afgesloten ivm werkzaamheden. Nu komt ze dinsdag... als dat nog kan.

En mijn ouders komen morgen, we hebben tegen elkaar gezegd dat we het gewoon uitspreken als het niet oké voelt. Mijn moeder zei al dat ze niet meer langskwam zodra ik in het ziekenhuis ben gestart. Dan wilde ik mezelf sowieso al nog meer opsluiten.
Zeg Cat.. het zal wel aan mij liggen.. maar jij hebt nog best veel irl menselijk contact.. vind je dat nou echt ze enorm nodig?
  zondag 22 maart 2020 @ 12:10:06 #115
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192202999
Kan de overheid niet nu gewoon met ME-waterkanon wagens door de bossen gaan rijden en al die ***** die het niet snappen met lang-plakkende-lichtgroene verf bespuiten?

Zodat we de komende maanden kunnen zien wie er actief bezig ging besmettingen rond te slierten?

Shaming inzetten als middel.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:11:34 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192203034
quote:
6s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:04 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een beste kabel :@
  zondag 22 maart 2020 @ 12:11:59 #117
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203039
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:08 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Zeg Cat.. het zal wel aan mij liggen.. maar jij hebt nog best veel irl menselijk contact.. vind je dat nou echt ze enorm nodig?
Dit. Wij ondersteunen bij de totaal in de soep lopende verbouwing / verhuizing van mijn schoonouders, maar ik heb die mensen al 2 weken niet in real life gezien.
Keukenboer komt niet plaatsen, vloerenboer komt niet leggen.

Maar 1 mei moeten ze wel uit oude huis zijn./

Als ik op de bouwplaats ben, zijn zij daar niet, en omgekeerd. Als ik verhuisdozen ophaal zijn zij er niet enz.
pi_192203052
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:10 schreef fietsie het volgende:
Kan de overheid niet nu gewoon met ME-waterkanon wagens door de bossen gaan rijden en al die ***** die het niet snappen met lang-plakkende-lichtgroene verf bespuiten?

Zodat we de komende maanden kunnen zien wie er actief bezig ging besmettingen rond te slierten?

_O_
pi_192203103
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:05 schreef Barreltje het volgende:

En helpt het dan ook als je corona hebt?
Ik begrijp dat er ook in de heftige gevallen dan vochtophoping is in de longen?

#nietdoorenigekennisgehinderd :+
:D ik zou over deze situatie geen uitspraken durven doen, gezonde nieren of niet. Lein is onze #nierexpert, dus misschien weet zij een zinnig antwoord te geven
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 12:15:53 #120
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192203117
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:10 schreef fietsie het volgende:

10 molair zwavelzuur is ook een goede oplossing.
pi_192203161
Cv ketel is kapot dus er komt zometeen een monteur -O- maar niet te veel over nadenken met wie hij allemaal in aanraking geweest kan zijn.

Maarja 3 maanden zonder warm water en verwarming is ook niet ideaal :')
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 12:18:40 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192203173
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En jij denkt dat er nu geen stront aan de knikker is?
Jawel. Maar het verzoek om 1,5m is vaak genoeg gedaan. Alsof die laatste onverstandige groep zich hierdoor laat leiden.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:21:48 #123
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203240
Het lastige is dat de richtlijnen heel troebel zijn, waardoor je niet echt hard kunt laten optreden
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:17 schreef Sarabi het volgende:
Cv ketel is kapot dus er komt zometeen een monteur -O- maar niet te veel over nadenken met wie hij allemaal in aanraking geweest kan zijn.

Ik heb afgelopen meerdere van die mannen aan de lijn gehad ivp die verbouwing bij schoonouders.
De bedrijven die ik sprak hadden allemaal maatregelen, inc wassen e.d.
En deden ook expliciet het verzoek hen los in te plannen, als anderen er niet waren.

Ik hoop dat jouw cv monteur er ook zo over denkt.
pi_192203255
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:17 schreef Sarabi het volgende:

Niet in dezelfde ruimte zijn. Als hij weg is even de deurknoppen en wat hij eventueel verder heeft aangeraakt afnemen met liefst een chlooroplossing. Anders gewoon sopje.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:29:21 #125
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203403
Ik begreep dat HG Schimmelreiniger ook een chloor oplossing is; die werd iig door een van die werkmannen gebruikt om z'n route schoon te houden.

Autostuur en pook, deur, voordeur, gereedschapskoffer enz.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:31:09 #126
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203427
Overigens staat er op de Televaag een foto van een viskraam met een rij mensen.

Valt dat dan weer niet onder het restaurantverbod?
Dat een drive open mag zijn vind ik logisch omdat men in een auto zit, maar zo....
pi_192203453
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:21 schreef fietsie het volgende:
Het lastige is dat de richtlijnen heel troebel zijn, waardoor je niet echt hard kunt laten optreden
[..]

Ik heb afgelopen meerdere van die mannen aan de lijn gehad ivp die verbouwing bij schoonouders.
En deden ook expliciet het verzoek hen los in te plannen, als anderen er niet waren.

Ik hoop het....
pi_192203457
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:31 schreef fietsie het volgende:

Dat een drive open mag zijn vind ik logisch omdat men in een auto zit, maar zo....
Afhalen mag. Die constructie is in veel gevallen wel wat slecht, ja.
pi_192203471
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet in dezelfde ruimte zijn. Als hij weg is even de deurknoppen en wat hij eventueel verder heeft aangeraakt afnemen met liefst een chlooroplossing. Anders gewoon sopje.
Dat laatste is een goede, dankjewel ^O^
pi_192203526
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:31 schreef fietsie het volgende:

Die was op de markt in Spijkenisse ook open, maar wel met plakband afstanden van 1,5 meter voor de kraan aangegeven. En bestellen was daarna gelijk weer terug naar die 1,5 meter.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:37:46 #131
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203560
Ik hoop dat de politiek de ballen heeft om een tussenvorm van totale lockdown toe te passen zodat werkenden nog worden ontzien: iedere vorm van recreatie in de openbare ruimte verbieden, met uitzondering van sportbeoefening met maximaal 2 personen die nog steeds 1.5 meter afstand houden.

En ook expliciet stellen dat dit voor kinderen ook geldt.

Natuurgebieden op slot, stranden op slot, wandelpaden, pleinen, bankjes. "Hangen" enz. Meteen hard ingrijpen.
pi_192203581
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:08 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Hoezo? Misschien heb ik hier een verkeerd beeld afgegeven?
Sinds afgelopen dinsdag is hier niemand in huis geweest. Ik heb wel boodschappen gedaan en daar afstand gehouden.
Vandaag zou ik mijn verjaardagsfeest hebben: afgezegd.

Ouders komen daarom morgen (op de dag zelf en als niemand ziek is en we ons allemaal er oké bij voelen) op anderhalve meter afstand een kopje koffie drinken.

En die avond komt een vriendin. Ook als het oké voor ons voelt en niemand ziek is en niet als mijn ouders er zijn zodat we afstand kunnen houden.

En dinsdagavond dan schoonzus om iets aan de deur op te halen.

Ik heb afgelopen week niet in de zorg gewerkt, en vertrouw erop dat mijn bezoekers het melden als ze ziek zijn.
En dan vind ik het -op dit moment- nog wel verantwoord.

Gisteren werd ik uitgenodigd voor de verjaardag van diezelfde vriendin die morgen naar mijn verjaardag komt. Die vierde ze met een andere vriend en nog iemand en daar ben ik niet naartoe geweest. We zien elkaar morgen toch en dat vond ik teveel mensen bij elkaar.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:39:30 #133
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192203604
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Die was op de markt in Spijkenisse ook open, maar wel met plakband afstanden van 1,5 meter voor de kraan aangegeven. En bestellen was daarna gelijk weer terug naar die 1,5 meter.
Ik vond de oplossing van een bakker van de week op tv ook creatief.. dranghekken met om de 1.5 meter een rood/wit lint..
Het is allemaal zo moeilijk niet..

Misschien ook eens gaan knutselen met een paraplu met diameter >75cm.. :+ als iedereen die nou om zn middel doet dan kan je niet eens bij je de 1.5 m komen van elkaar..
Was er niet sowieso zo'n unit al op de markt??
  zondag 22 maart 2020 @ 12:39:37 #134
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203606
Je geeft dus het beeld dat je iig 4 mensen gaat zien, in 2 situaties, die beiden prima uit te stellen lijken :P
pi_192203608
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:37 schreef fietsie het volgende:
Ik hoop dat de politiek de ballen heeft om een tussenvorm van totale lockdown toe te passen zodat werkenden nog worden ontzien: iedere vorm van recreatie in de openbare ruimte verbieden, met uitzondering van sportbeoefening met maximaal 2 personen die nog steeds 1.5 meter afstand houden.

Natuurgebieden op slot, stranden op slot, wandelpaden, pleinen, bankjes. "Hangen" enz. Meteen hard ingrijpen.
Werkenden moeten juist niet ontzien worden. Iedereen blijft gewoon komen zolang de baas het verplicht.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:39:59 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203617
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En stonden de mensen die stonden te wachten ook op 1.5 meter van elkaar?
pi_192203622
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Afhalen mag. Die constructie is in veel gevallen wel wat slecht, ja.
Ik kreeg net een lijstje van restaurants die afhalen en/of thuisbezorgen. Afhalen ga ik niet doen.
Als ze het niet goed geregeld hebben sta je daar een half uur andermans adem te delen.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:41:20 #138
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192203651
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:37 schreef fietsie het volgende:

Ik vraag me wel af hoe je dat met kinderen voor elkaar gaat krijgen als je in een flatje op 3 hoog achter woont..

Alhoewel.. in Spanje en Italië doen ze het ook..
pi_192203667
Ik weet soms ook niet meer waar je goed aan doet. Ik ben vanochtend een uur door het dorp gaan wandelen. Wel dicht naast mijn vriend, voor de rest met boogjes om iedereen heen.

Hoor je dan ook bij de gekkies die de ernst van de zaak niet inzien?

Ik had gewoon wat beweging en frisse lucht nodig.
pi_192203673
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:39 schreef fietsie het volgende:
Je geeft dus het beeld dat je iig 4 mensen gaat zien, in 2 situaties, die beiden prima uit te stellen lijken :P
Klopt. Het is niet 100% noodzakelijk.
En zodra er een lockdown komt gaat het sowieso niet door.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:42:23 #141
217702 Lonaa
Honger!
pi_192203675
  zondag 22 maart 2020 @ 12:44:55 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203742
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af hoe je dat met kinderen voor elkaar gaat krijgen als je in een flatje op 3 hoog achter woont..

Heel makkelijk: "Nee. Je blijft binnen."
En dan zul je wat energie moeten steken in wat er dan gedaan wordt
pi_192203755
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:41 schreef Myraela het volgende:
Ik weet soms ook niet meer waar je goed aan doet. Ik ben vanochtend een uur door het dorp gaan wandelen. Wel dicht naast mijn vriend, voor de rest met boogjes om iedereen heen.

Gisteren ook wezen wandelen, niet heel druk, maar toch merk je dat het lastig is wanneer anderen het niet serieus nemen. Werd gisteren rakelings ingehaald door een hijgende jogger. Lekker dan, hoop dat je hielspoor oploopt.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:45:50 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203760
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:41 schreef Myraela het volgende:

Is dat laatste werkelijk zo? Of is dat iets wat sommige mensen zich aanpraten.
Frisse lucht krijg je ook als je een stoel bij je achterdeur zet en een kop koffie drinkt.
pi_192203771
Wat verwarrend: zitten presentator en gasten in Buitenhof in de lillike witte stoelen van wakker nederland.
(Zouden de stoelen gesopt zijn tussendoor?)
#Is niet bijdehand bedoeld.

@fietsie wat een geregel met een verhuizing in deze weken! :X
Kunnen de schoonouders wel eten laten komen als tafeltje dekje oid?
En veel fruit erbij?
  zondag 22 maart 2020 @ 12:46:58 #146
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192203787
Mia wat mij betreft is het vooral blijf in je eigen ei en ga alleen naar buiten of heb alleen contacten als het ECHT noodzakelijk is..

SPOILER
  zondag 22 maart 2020 @ 12:48:26 #147
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192203819
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Frisse lucht krijg je ook als je een stoel bij je achterdeur zet en een kop koffie drinkt.
Ja.. of als je een tuin hebt ga je net zoals Loon lekker in de tuin sporten.. ^O^

Beweging + frisse lucht!!
pi_192203834
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:45 schreef fietsie het volgende:
Ik heb wat moeite met niet werken terwijl ik thuis ben. Dus even de deur uit, helpt wel, ja.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:49:10 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203839
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:46 schreef AnneX het volgende:

@:fietsie wat een geregel met een verhuizing in deze weken! :X
Kunnen de schoonouders wel eten laten komen als tafeltje dekje oid?
En veel fruit erbij?
Maandag wordt er in hun "nieuwe" garage een kooktoestel gezet, en is er als het goed is koud water.

Dan kunnen ze iig koken daar, en de slaapkamer is als er komende week gewerkt mag blijven worden donderdag klaar.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:49:38 #150
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192203850
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb wat moeite met niet werken terwijl ik thuis ben. Dus even de deur uit, helpt wel, ja.
Hoe komt het dat je daar zo'n moeite mee hebt?
  zondag 22 maart 2020 @ 12:50:07 #151
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203866
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan neem je toch de achterdeur?
  zondag 22 maart 2020 @ 12:50:17 #152
217702 Lonaa
Honger!
pi_192203871
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja.. of als je een tuin hebt ga je net zoals Loon lekker in de tuin sporten.. ^O^
Loon moest dus net met de hond wandelen. En ik was aan het broeden op waar dat zou kunnen, rustig.

Ik moest nog even langs CrossFit (want we mochten materiaal lenen *O* ) en dan ben ik al halverwege de UT en de campus. Daar omheen kan je heel gaaf wandelen. En daar was het dus heel heel erg druk. ;(

Dus (ik vond dit echt geniaal van mezelf) ben ik het terrein OP gegaan. :7 Want daar was niemand. Want de UT is dicht. HA! HAHAHAHAHA! Was fantastisch. Tussen de gebouwen, in de mini-parkjes, langs het water. *O* He-le-maal alleen O+
pi_192203891
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Mja heel stiekem heb je dan gewoon geen keuze he.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:51:36 #154
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192203902
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja heel stiekem heb je dan gewoon geen keuze he.
Nu wel.. en dat is het probleem.. want mensen maken de verkeerde keuze :+
pi_192203904
Ik wilde de eerste was van het jaar buiten hangen O+
En toen was ik vergeten dat daar ook een deken bij zat waar de katten vaak op liggen -> harig }:|

Dus nu toch maar in de droger ;(
pi_192203929
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:49 schreef Barreltje het volgende:
Hoe komt het dat je daar zo'n moeite mee hebt?
Omdat mijn werk niet stil ligt als ik er niet ben, maar ik wel de enige ben die het doet. Ik heb gisteren tot 11 uur gewerkt, vanochtend stonden er alweer 1000 berichten. Daar zou maar net de beste lead voor extra beschermingsmiddelen tussen zitten of die ene zorgaanbieder die informatie wil hebben.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:53:07 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203933
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Staan twee letters centraal in die keuze.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:53:13 #158
217702 Lonaa
Honger!
pi_192203935
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik wilde de eerste was van het jaar buiten hangen O+
En toen was ik vergeten dat daar ook een deken bij zat waar de katten vaak op liggen -> harig }:|

Dus nu toch maar in de droger ;(
Ik deed dit gisteren ook maar ik heb geen droger. ;(
pi_192203946
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

Maandag wordt er in hun "nieuwe" garage een kooktoestel gezet, en is er als het goed is koud water.

Dan kunnen ze iig koken daar, en de slaapkamer is als er komende week gewerkt mag blijven worden donderdag klaar.
👍🏼 Dat klinkt al beter. Ietsje.
Ik weet niet hoe senior je ouders zijn? Zijn ze een beetje flexibel?

@Barrel ...heb je al een besluit genomen met de nieuwe baan? Doe je het?
Lijkt mij x lastig besluiten in deze omstandigheden. Je kunt niet eens heen/weer vliegen, toch?
  zondag 22 maart 2020 @ 12:55:09 #160
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203974
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

71 en 76. Schoonouders zijn gewend alles zelf te doen, maar nu loopt er wel -veel- spaak.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:55:27 #161
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192203981
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Omdat mijn werk niet stil ligt als ik er niet ben, maar ik wel de enige ben die het doet. Ik heb gisteren tot 11 uur gewerkt, vanochtend stonden er alweer 1000 berichten. Daar zou maar net de beste lead voor extra beschermingsmiddelen tussen zitten of die ene zorgaanbieder die informatie wil hebben.
Dus je "moet " nu eigenlijk continue AAN blijven staan ?

Ik heb met K. Afgesproken dat ik 3 blokken van 2 uur werk.. en we hebben een rooster opgesteld wanneer dat is.. zou dat wat voor jou zijn? Dat je tussendoor wel ongestressed dat bakkie koffie in de zon kan drinken?
  zondag 22 maart 2020 @ 12:56:30 #162
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192203994
De i en de k?
  zondag 22 maart 2020 @ 12:58:04 #163
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192204020
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

@:Barrel ...heb je al een besluit genomen met de nieuwe baan? Doe je het?
Lijkt mij x lastig besluiten in deze omstandigheden. Je kunt niet eens heen/weer vliegen, toch?
Mja. Mijn keuze is in principe gemaakt.. Ik wil daar heen en ze willen me nog steeds hebben.. lastige is idd de vliegverbinding die essentieel is in het verhaal. Is die er "straks" nog..

Voorlopig mag ik het land nog niet in, dus geen haast..
pi_192204023
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:57 schreef Kreator het volgende:
Wel 1,5m lang hoop ik dan? Anders kun je hem niet eens aangeven :{w

*Bijleest*
pi_192204027
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Je doelt vast onder meer op mij he?
En dat snap ik, de richtlijnen zijn aan de ene kant duidelijk en aan de andere kant bieden ze ruimte.

Ik bekijk het vanuit anderhalve meter afstand houden, niet teveel mensen in één ruimte. Nergens staat een verbod op elkaar bezoeken (tenzij ziek of kwetsbaar uiteraard). En uiteraard met mate.
En ik denk dat jij het bekijkt vanuit zoveel mogelijk isoleren.

Wat ook logisch is, maar ik denk oprecht dat ik bij een slordige pakketbezorger of van een loopje door de supermarkt meer risico loop dan bij ‘gescreend en te vertrouwen’ bezoek. Buiten weet ik helemaal niet wat ik tegenkom. Thuis weet ik dat enigszins. En nee, niet 100% zekerheid, maar ook bij een besmette persoon in huis hoef ik niet ziek te worden. Als die asymptomatisch is, is de besmettingskans al klein. En als we ons dan aan de afstandsregel houden en goede handhygiëne doen is de kans nog kleiner.
pi_192204055
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Klimt pittig! En niemand die je daarbij kan ondersteunen? Je kunt geen 7 dagen in de week aan staan.
Of het gevoel hebben dat je dat ene bericht mist wat nu cruciaal blijkt te zijn.
pi_192204060
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik deed dit gisteren ook maar ik heb geen droger. ;(
-O-
pi_192204066
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

En stonden de mensen die stonden te wachten ook op 1.5 meter van elkaar?
Dat werd redelijk gedaan ja. Iig niet zo hutjemutje als op die foto bij het strand :D
  zondag 22 maart 2020 @ 13:00:56 #169
13783 Anthraxx
pi_192204072
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gisteren ook wezen wandelen, niet heel druk, maar toch merk je dat het lastig is wanneer anderen het niet serieus nemen. Werd gisteren rakelings ingehaald door een hijgende jogger. Lekker dan, hoop dat je hielspoor oploopt.
Het werkt beide kanten op. Hier ben ik vanmorgen 5 personen en 1 paard tegengekomen. Ik neem afstand door zover mogelijk rechts te lopen. De overige personen blijven naast elkaar. De wegen zijn best breed, dus die 1.5 meter zal we gehaald zijn. Maar je mag best van beide kanten de “moeite” verwachten.

Het was wel veel rustiger als anders. Dus ze nemen het hier wel serieuzer dan het volk dat in de rij het bos in slentert.

[ Bericht 1% gewijzigd door Anthraxx op 22-03-2020 13:06:03 ]
  zondag 22 maart 2020 @ 13:01:06 #170
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192204078
Nee hoor Cat. Ik bedoelde dat in het algemeen en vooral de mensen die hutje-mutje in de rij gaan staan voor de visboer.. 8)7

Mbt pakketjes worden die hier op de stoep gezet.. dan blijven ze 2 uur in de gang staan en dan worden de handen gewassen na het uitpakken .. ^O^
pi_192204147
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:01 schreef Barreltje het volgende:
Nee hoor Cat. Ik bedoelde dat in het algemeen en vooral de mensen die hutje-mutje in de rij gaan staan voor de visboer.. 8)7

Mbt pakketjes worden die hier op de stoep gezet.. dan blijven ze 2 uur in de gang staan en dan worden de handen gewassen na het uitpakken .. ^O^
^O^

Ik zag iets langskomen van een friettent in Scheveningen die gratis friet ging uitdelen. Voor de maatschappij *O*
Tijdvenster van 2 uur, geen reservering. Maar hij vroeg wel om afstand te houden. :’)
Bij Nederlanders en gratis spul :')
Ik hoop dat het een hoax is. Of dat anders de gemeente het verbiedt.
pi_192204178
Ik heb wel besloten vandaag thuis te blijven en niet naar het bos te gaan (want daar is half NL waarschijnlijk), maar ik maak straks wel even een ommetje samen met vriend. Wel slalommend om andere mensen heen (Waarom snappen zou weinig mensen het principe van allebei even een halve meter van het pad af gaan? Ik eindig steeds ver in de modder :') )

Oh, en ik ben gisteren in BE geweest. Weliswaar om spullen op te halen (ik was met de auto, dus dan besmet je ook weinig mensen tijdens het reizen) maar ik heb huisgenoot nog wel even gesproken. En of daar 1,5m tussen zat continu, betwijfel ik. Was dat per se handig...nah. Was dat even nodig; zeker voor hem - iemand die niet naar huis kan wegens zwakke familieleden, en die de komende weken echt alleen zit, gezellig te werken aan zijn masterproef dat nu aan alle kanten spaak loopt... - ja, denk ik wel. :)

Maar ik bezoek mijn ouders/oma nu ook niet, en kraamvisite schoonzus/zwager hebben we bij 1x en dan ruim afstand gehouden. (Die houden verder contact van vrienden ook af hoor).

Nu maar eens verder met thuiswerkplek in orde maken. Ik mis nog een bordje met mijn naam en een puike beschrijving van mijn awesomeheid voor op de eettafel mijn bureau 8-)
  Official ESF Kreviewer zondag 22 maart 2020 @ 13:07:28 #173
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192204189
Glas naar de glasbak gebracht. Er was niemand. Getankt met pinpas bij de automaat met handschoen aan.

Me verbaasd over het feit dat er nog een boom uit de tuin vd buren weg is (mooi want dat was een sierkers en dat viel allemaal in mijn tuin)

Geen contact gehad. De laatste week heb ik alleen mijn beste vriend gezien en verder niemand denk ik.

Ik vermaak.me thuis nog wel.
pi_192204191
Oh, jullie hadden het ook al over wandelpaden en mensen die niet aan de kant gaan :D
  zondag 22 maart 2020 @ 13:11:00 #175
217702 Lonaa
Honger!
pi_192204248
Het is ook gewoon lastig, omdat veel dingen niet in je systeem zitten. Of juist wel.

Vandaag met het ophalen van spullen heel braaf afstand gehouden met de trainer die er ook was. Hij had een papier klaar gelegd waar iedereen op kon schrijven wat ie mee zou nemen. Hij had zelfs 30 potloden neergelegd en een doos om die potloden daarna in te doen.

Dus, ik pak potlood, schrijf op wat ik al gepakt had, loop weg om nog iets te pakken, hij ziet wat ik pak, loopt naar het blad, pakt mijn potlood en schrijft op wat ik gepakt heb.

Lief, behulpzaam, normaal. Maar niet handig. Ondanks ALLE ANDERE maatregelen. Het zit soms in een heel klein hoekje. :Y
  zondag 22 maart 2020 @ 13:11:46 #176
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192204265
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:56 schreef Barreltje het volgende:
De i en de k?
^O^ ^O^
pi_192204470
Ik verveel.me ook niet wordt wel tijd dat ik de switch op het scherm krijg.

Eigenwijze kringloopbarreltcmv is eigenwijs :(

Zo nog even hoop zeut naar beneden sjouwen, met een verhuizing op stapel (inshalla) is er sowieso genoeg te doen...
  Official ESF Kreviewer zondag 22 maart 2020 @ 13:34:28 #178
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192204677
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik verveel.me ook niet wordt wel tijd dat ik de switch op het scherm krijg.

Eigenwijze kringloopbarreltcmv is eigenwijs :(

Zo nog even hoop zeut naar beneden sjouwen, met een verhuizing op stapel (inshalla) is er sowieso genoeg te doen...
Barak Allah.
pi_192204852
wij hebben afgelopen avonden online spellen gespeeld. Unreal tournament, trackmania, red alert enzo. Beetje tegen elkaar ouwehoeren en schelden. Was ook wel weer grappig.

En het is DRUK hier bij de natuur gebieden. Ben maar lekker is een stukje bos gaan lopen firmest meer verstopt ligt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192204875
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Barak Allah.
Mompelt iets over nederlands...
pi_192204882
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
wij hebben afgelopen avonden online spellen gespeeld. Unreal tournament, trackmania, red alert enzo. Beetje tegen elkaar ouwehoeren en schelden. Was ook wel weer grappig.

En het is DRUK hier bij de natuur gebieden. Ben maar lekker is een stukje bos gaan lopen firmest meer verstopt ligt.
Mja zo komt carcasonne online er toch nog van in de loop van de week denk ik.
pi_192204900
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

In world of warcraft level je nu 2x zo snel en ik heb nog 10 alts te levelen, dus ik ben wel even bezig *O*
  zondag 22 maart 2020 @ 13:49:23 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192204922
Hier is het file voor de PS4 :P

Die controllers liggen geen moment stil..
pi_192204944
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef fietsie het volgende:
Hier is het file voor de PS4 :P

Die controllers liggen geen moment stil..
wel op gepaste afstand he.
pi_192204977
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik moet ook nog naar zoiets op zoek
Heb een skip bo app gevonden maar die is niet zo leuk
pi_192204987
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In world of warcraft level je nu 2x zo snel en ik heb nog 10 alts te levelen, dus ik ben wel even bezig *O*
Ah ja dat speel ik dan weer niet haha. Maar je hebt iig wat te doen haha.
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ja ik had gekeken voor ticket to ride. Maar dat loopt lekker op als je dat voor twee accounts moet hebben.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192205042
En we luisteren muziek, de zon schijnt geweldig door de ramen en er staat een appeltaart in de oven. Het is op zich wel knusjes hier O+ Oh, en het huis is heel netjes opgeruimd en schoon _O-
pi_192205055
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:55 schreef Isabeau het volgende:
En we luisteren muziek, de zon schijnt geweldig door de ramen en er staat een appeltaart in de oven. Het is op zich wel knusjes hier O+ Oh, en het huis is heel netjes opgeruimd en schoon _O-
Als ik nu eens naar buiten ga (jaja, alleen enzo), kan ik je dan inhuren? Het huis is hier nog een puinhoop en ik lust ook wel appeltaart :9
pi_192205071
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:21 schreef fietsie het volgende:
[..]

Hij vroeg in ieder geval of er zieken in huis waren want dan mocht ie niet binnen.
Ze hebben gelukkig dus wel iets van regels.

Chloorsopje staat al klaar :')
pi_192205081
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:56 schreef Candaasje het volgende:

Als ik nu eens naar buiten ga (jaja, alleen enzo), kan ik je dan inhuren? Het huis is hier nog een puinhoop en ik lust ook wel appeltaart :9
Dan ga ik alles aanraken :o

Wandelen om 8 uur was wel geniaal trouwens. Eén mevrouw met hond gezien. Verder zo stil O+ Ook nauwelijks verkeer op de snelweg; dit ga ik ech tnooit weer meemaken :D
  zondag 22 maart 2020 @ 13:58:04 #191
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192205094
Zou die webserver die woensdag gefixt was nu weer dood zijn? Fok hapert als een malle..
pi_192205121
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:58 schreef fietsie het volgende:
Zou die webserver die woensdag gefixt was nu weer dood zijn? Fok hapert als een malle..
Was ie gefixt dan?
  zondag 22 maart 2020 @ 14:03:11 #193
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192205202
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Was ie gefixt dan?
Ik begreep dat er woendag aan getinkerd was.
  zondag 22 maart 2020 @ 14:07:21 #194
221912 minilot
Nancy boy
pi_192205291
Günther aan het leren hoe z'n favoriete eten ontstaat. Bosui gezaaid, in de tuin en een beetje in de vensterbank :)

pi_192205368
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:07 schreef minilot het volgende:
Günther aan het leren hoe z'n favoriete eten ontstaat. Bosui gezaaid, in de tuin en een beetje in de vensterbank :)

[ afbeelding ]
O+

Het is dat je een beetje uit de richting woont, maar anders zou je eigenlijk eens naar een vriendin van me moeten in Hilversum. Die heeft daar een eigen kas (met heeeul veeeeul eetbaar lekkers) en die onderneemt echt heel veel van dit soort leuke, leerzame projectjes met de kinderen waarmee ze werkt.
  zondag 22 maart 2020 @ 14:19:06 #196
221912 minilot
Nancy boy
pi_192205515
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

O+

Het is dat je een beetje uit de richting woont, maar anders zou je eigenlijk eens naar een vriendin van me moeten in Hilversum. Die heeft daar een eigen kas (met heeeul veeeeul eetbaar lekkers) en die onderneemt echt heel veel van dit soort leuke, leerzame projectjes met de kinderen waarmee ze werkt.
Leuk! De buitenschoolse opvang die in de schoolvleugel naast de peuterschool van Günther zit is een 'kook-BSO' en die kweken het hele jaar door allerlei eetbaars zelf en de peuters mogen er geregeld bij helpen *O*

Als die shizzle ooit weer open gaat natuurlijk, inshallah op z'n Phoebs.
  zondag 22 maart 2020 @ 14:21:29 #197
221912 minilot
Nancy boy
pi_192205567
En voor de statistieken: ik wandel gewoon in mijn dorp, bijna elke dag wel twee uur of meer, op rustige momenten en ik hou genoeg afstand tot tegenliggers. Er is naar mijn weten geen sprake van huidige richtlijnen die daar bezwaar tegen maken.
  zondag 22 maart 2020 @ 14:29:26 #198
221912 minilot
Nancy boy
pi_192205713
Schoorvoetend begonnen met voorraadkasten eens uitmesten, voor het eerst sinds.. Nou ja, sinds de zowat zeven jaar dat we hier wonen. Ben pas op een kwart van één van de planken van één van de kasten en ik vond al drie ongeopend eeuwig houdbare dingen waarvan ik niet (meer) wist dat ik ze had: ibericopaté met kersen, Moninsiroop macadamia en marmelade van rode ui. :9 Goeie start, ik ben benieuwd wat voor archeologische vondsten ik verder nog doe! :D
pi_192205742
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Leuk! De buitenschoolse opvang die in de schoolvleugel naast de peuterschool van Günther zit is een 'kook-BSO' en die kweken het hele jaar door allerlei eetbaars zelf en de peuters mogen er geregeld bij helpen *O*

Als die shizzle ooit weer open gaat natuurlijk, inshallah op z'n Phoebs.
Ah tof, tof!
Bij mijn ouders had ik toen ik jonger was altijd een eigen stukje 'moest'tuin. Veel verder dan aardbeien (eerste stekje gekregen van mijn opa O+ ), enkele tomaten, wat kleine worteltjes en pompoentjes kwam het niet, maar het was toch leuk :Y
  zondag 22 maart 2020 @ 14:32:17 #200
221912 minilot
Nancy boy
pi_192205776
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah tof, tof!
Bij mijn ouders had ik toen ik jonger was altijd een eigen stukje 'moest'tuin. Veel verder dan aardbeien (eerste stekje gekregen van mijn opa O+ ), enkele tomaten, wat kleine worteltjes en pompoentjes kwam het niet, maar het was toch leuk :Y
Ah, dat klinkt vele malen beter dan de moestuinjeugdherinnering van J., die draait om maandenlang per jaar alleen maar snijbonen en bloemkolen op tafel :+
  zondag 22 maart 2020 @ 14:33:03 #201
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192205792
Ik oogstte vrijdag nog een bleekselderij van 2019. Was prima in de bleekselderijovenschotel :)
pi_192205795
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:29 schreef minilot het volgende:
Schoorvoetend begonnen met voorraadkasten eens uitmesten, voor het eerst sinds.. Nou ja, sinds de zowat zeven jaar dat we hier wonen. Ben pas op een kwart van één van de planken van één van de kasten en ik vond al drie ongeopend eeuwig houdbare dingen waarvan ik niet (meer) wist dat ik ze had: ibericopaté met kersen, Moninsiroop macadamia en marmelade van rode ui. :9 Goeie start, ik ben benieuwd wat voor archeologische vondsten ik verder nog doe! :D
_O-

Wij zitten buiten in de zon in ons Tshirtje O+

Gefietst naar super waar iedereen keurig afstand hield. Was rustig onderweg. Als t buiten af gaat koelen ga ik binnen roeien.

Morgen met de trein naar werk. Eens kijken of we daar ook goed afstand kunnen houden zo niet of ik vind het naar, pak ik woe en vrij de auto.
pi_192205815
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:29 schreef minilot het volgende:
ik ben benieuwd wat voor archeologische vondsten ik verder nog doe! :D
:D succes
pi_192205824
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah, dat klinkt vele malen beter dan de moestuinjeugdherinnering van J., die draait om maandenlang per jaar alleen maar snijbonen en bloemkolen op tafel :+
Oh nee, het was denk ik ook 2 bij 3 m, max :P
Mijn ouders hebben niet echt een giga tuin verder (5x20 geloof ik, vooral lang en smal), en het grootste deel staat vol met sierplanten. Wel een fijne tuin trouwens, mijn ouders werken er graag in en dat zie je. Dat mis ik wel al sinds ik uit huis ben, daar gewoon lekker buiten kunnen zitten. O+
  zondag 22 maart 2020 @ 14:36:20 #205
221912 minilot
Nancy boy
pi_192205840
Je mag wel in mijn tuin komen verpozen hoor, Candaas! :s)
pi_192205865
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:36 schreef minilot het volgende:
Gaan we na deze coronashizzle eens doen! ^O^
(Als je het dan nog wil natuurlijk. Geen verplichting)
  zondag 22 maart 2020 @ 14:38:27 #207
221912 minilot
Nancy boy
pi_192205879
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

deze coronashizzle
Oh ja. -O-
pi_192205890
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah tof, tof!
Ik had een heel klein stukje.
0,5 x 1 meter ofzo..
dat breidde zich steeds verder uit naar 2x2.
En vooral dingen die ik zelf lekker vond.
Tomaten, aardbei, knoflook, radijsjes en krieltjes :)

En ook altijd dapper zelf bijgehouden.. vond dat altijd erg leuk eigenlijk.

Nu moet ik het met de vensterbank doen.
pi_192205899
Alle afspraken 'tillen we over Corona heen'
Ideaal om dingen te laten verwateren *G*
pi_192205923
Hier net een blokje om gefietst. Mét ziekig kind. Maar het is hier altijd rustig, we kwamen weinig mensen tegen en 1,5 m afstand houden was goed te doen.

Op het fietspad voor het huis is het wel druk met fietsers/wielrenners/wandelaars. Net hoorde ik geclaxonneer en een klap, bleek dat de overbuurman een tienermeisje had aangereden, toen hij van zijn oprit afreed. Arm kind had zo te zien niets, gelukkig.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 maart 2020 @ 14:40:26 #211
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192205924
Ik ben vanmorgen vroeg al wezen wandelen. :+ Net begonnen met mijn balkon schoon te maken. :s) Kan ik straks de plantenbakken weer vullen en echt fatsoenlijk buitenzitten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_192205929
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:39 schreef Blues het volgende:
En de mensen waar je graag wel contact mee houdt.. kan dat altijd nog digitaal he

Het is geen persoonlijk contact maar het is wel ruimschoots beter dan niks.
pi_192205936
Ik was mijn tweede wasje (wat niet harig was) buiten aan het hangen *O*
En toen had ik een telefoontje gemist van de personeelsplanning van het ziekenhuis :D
Of ik ze terug wilden bellen. Tuurlijk. En toen kreeg ik een bandje dat ze in het weekend gesloten zijn -O-

Algemeen infonummer maar gebeld in de hoop op een doorverbinding of een ander nummer (en in ieder geval doorgeven dat dit systeem niet werkt in het weekend) maar die wisten het ook niet. Wel sneu, is die dame ijverig aan het rondbellen en wij ongeīnteresseerde aanmelders bellen maar niet terug.....
pi_192205967
Dus ik zet in mijn agenda maar vast dat ik morgenvroeg het Planburo moet bellen: autocorrect maakt er Paniek bellen van :|W
  zondag 22 maart 2020 @ 14:43:14 #215
221912 minilot
Nancy boy
pi_192205987
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:40 schreef Lot_1 het volgende:
Hier net een blokje om gefietst. Mét ziekig kind. Maar het is hier altijd rustig, we kwamen weinig mensen tegen en 1,5 m afstand houden was goed te doen.

Op het fietspad voor het huis is het wel druk met fietsers/wielrenners/wandelaars. Net hoorde ik geclaxonneer en een klap, bleek dat de overbuurman een tienermeisje had aangereden, toen hij van zijn oprit afreed. Arm kind had zo te zien niets, gelukkig.
Oei! Gelukkig met een sisser afgelopen.
Aanrijdingen zijn in elk geval géén keurige anderhalve meter afstand. Magnie! :{w
pi_192206003
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was mijn tweede wasje (wat niet harig was) buiten aan het hangen *O*
En toen had ik een telefoontje gemist van de personeelsplanning van het ziekenhuis :D
Of ik ze terug wilden bellen. Tuurlijk. En toen kreeg ik een bandje dat ze in het weekend gesloten zijn -O-

Algemeen infonummer maar gebeld in de hoop op een doorverbinding of een ander nummer (en in ieder geval doorgeven dat dit systeem niet werkt in het weekend) maar die wisten het ook niet. Wel sneu, is die dame ijverig aan het rondbellen en wij ongeīnteresseerde aanmelders bellen maar niet terug.....
Emailadres zoeken? Algemeen info kan ook een callcenter zijn
  zondag 22 maart 2020 @ 14:45:04 #217
221912 minilot
Nancy boy
pi_192206023
Het is nu wel in het voordeel dat ik mijn meest geliefde vrienden altijd al dagelijks op Whatsapp spreek en vaak maar een paar keer per jaar zie - voelt nog niet alsof er iets anders is dan anders! :')
pi_192206036
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Emailadres zoeken? Algemeen info kan ook een callcenter zijn
O ja, mail! goeie! Infonummer is een lokaal nummer. Plattelandsziekenhuisje O+
pi_192206172
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:39 schreef Blues het volgende:
Wat in het vat zit, verzuurt niet 8-)
pi_192206206
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Oei! Gelukkig met een sisser afgelopen.
Aanrijdingen zijn in elk geval géén keurige anderhalve meter afstand. Magnie! :{w
Hij in auto, zij op de fiets.. coronatechnisch dus best oké. De nasleep niet: buurman hielp haar overeind en deed bij het afscheid zijn hand op haar schouder. Zichtbaar geschrokken; dan is dat blijkbaar toch de reactie.
pi_192206338
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:55 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Hij in auto, zij op de fiets.. coronatechnisch dus best oké. De nasleep niet: buurman hielp haar overeind en deed bij het afscheid zijn hand op haar schouder. Zichtbaar geschrokken; dan is dat blijkbaar toch de reactie.
Hier liep een buurman gisteren mer een grote boog om me heen toen ik hem bij het wandelen tegenkwam. Zag ik net dat hij de wegenwachter die z’n auto kwam maken een hand wilde geven (die deed een paar stappen achteruit)
Ze hebben hier op het viaduct richting de stad ook een spandoek gehangen “stay home”, alleen waait het steeds op :D
pi_192206343
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:55 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Dat zijn van die automatismes.

Ik zag gisteren ook een oproep aan burgerhulpverleners om bij een reanimatie voorlopig geen mond op mond beademing te doen. Ik vind het nogal wat :{
  Official ESF Kreviewer zondag 22 maart 2020 @ 15:03:05 #223
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192206349
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:36 schreef minilot het volgende:
Sinds wanneer mogen mensen bij jou thuis komen. :o
pi_192206415
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Select gezelschap blijkbaar
  zondag 22 maart 2020 @ 15:07:43 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192206445
Hey, even jullie mening... Zou het taar overkomen dat ik mijn nieuwe buren een briefje door de bus doe, om kort voor te stellen?
  Official ESF Kreviewer zondag 22 maart 2020 @ 15:09:47 #226
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192206475
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Select gezelschap blijkbaar
De elite vd elite. 8-)
  Official ESF Kreviewer zondag 22 maart 2020 @ 15:10:14 #227
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192206483
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey, even jullie mening... Zoë het daar overkomen dat ik mijn nieuwe buren een briefje door de bus doe, om kort voor te stellen?
Nee. Is toch leuk.
  zondag 22 maart 2020 @ 15:12:43 #228
221912 minilot
Nancy boy
pi_192206522
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik kan uit flirtoverwegingen momenteel net doen alsof ik heel gastvrij ben terwijl het door de Eeuwigdurende Coronaäpocalyps vanaf nu toch nooit meer van sociale verplichtingen komt, snap dat dan o|O
  zondag 22 maart 2020 @ 15:13:41 #229
221912 minilot
Nancy boy
pi_192206537
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey, even jullie mening... Zou het taar overkomen dat ik mijn nieuwe buren een briefje door de bus doe, om kort voor te stellen?
Helemaal niet raar, helemaal wel doen :Y
pi_192206556
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey, even jullie mening... Zoë het daar overkomen dat ik mijn nieuwe buren een briefje door de bus doe, om kort voor te stellen?
Doen Uniek! Succes.
( ze hebben vast al van je gehoord van vorige bewoners of gexien)
Socialer was het tegenovergestelde: jou welkom heten in de straat. w/
Ms kan je erbij in de buurtapp :D

Wilde ik broodbakken voorbereiden. Heeft de gist van Oetker een verloopdatum van juni 2018 8)7

Vroegûh op de basisschool hadden wij een schooltuintje, op woensdagmiddag.
Mijn augurken waren de mooiste w/
pi_192206558
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dit. Wij ondersteunen bij de totaal in de soep lopende verbouwing / verhuizing van mijn schoonouders, maar ik heb die mensen al 2 weken niet in real life gezien.
Keukenboer komt niet plaatsen, vloerenboer komt niet leggen.

Maar 1 mei moeten ze wel uit oude huis zijn./

Als ik op de bouwplaats ben, zijn zij daar niet, en omgekeerd. Als ik verhuisdozen ophaal zijn zij er niet enz.
Wat rot zeg op deze manier -O-
pi_192206607
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:45 schreef minilot het volgende:
Het is nu wel in het voordeel dat ik mijn meest geliefde vrienden altijd al dagelijks op Whatsapp spreek en vaak maar een paar keer per jaar zie - voelt nog niet alsof er iets anders is dan anders! :')
Hier ook niet.
Gisteren uitgebreid gebeld door g met vriendin en door mij met een andere vriendin van ons.
Maar een paar x per jaar eten we hier of bij vrienden en dat was toch al niet vaak.
/Kluizenaarsechtpaar O+
pi_192206611
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik kan uit flirtoverwegingen momenteel net doen alsof ik heel gastvrij ben terwijl het door de Eeuwigdurende Coronaäpocalyps vanaf nu toch nooit meer van sociale verplichtingen komt, snap dat dan o|O
Ik voel me gevleid O+ :@ *)

En gewoon doen Uniek, leuk inderdaad :Y
pi_192206669
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee zeker niet. Juist heel leuk. En over een tijdje echt kennismaken
pi_192206718
Dennboss twitterde op zondag 22-03-2020 om 12:16:40 Mensen die denken dat het allemaal wel meevalt...

Dit is de realiteit nu! Ambulances die richting Brabant rijden om patienten op te halen om ze daar op de IC's te ontlasten!!

#blijfthuis https://t.co/OJKGvtTe9C reageer retweet
pi_192206763
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:23 schreef Blues het volgende:
Dennboss twitterde op zondag 22-03-2020 om 12:16:40 Mensen die denken dat het allemaal wel meevalt...

Dit is de realiteit nu! Ambulances die richting Brabant rijden om patienten op te halen om ze daar op de IC's te ontlasten!!

:'(
En de burgemeester van Noordwijk heeft wegen afgesloten. Stelletje klapharken heeft het nog steeds niet begrepen. :(
  zondag 22 maart 2020 @ 15:27:39 #237
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192206801
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:'(
En de burgemeester van Noordwijk heeft wegen afgesloten. Stelletje klapharken heeft het nog steeds niet begrepen. :(
Jammer dat dat de enige gemeente is.
  zondag 22 maart 2020 @ 15:28:25 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192206819
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:23 schreef Blues het volgende:

"Zie je wel dat thuisblijven niet hoeft, die chauffeurs rijden ook gewoon naar Brabant"
pi_192206825
Ik hoop echt echt dat het vanaf nu met het alert, de verschillende oproepen, het afzetten toch door gaat dringen :(
pi_192206846
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jammer dat dat de enige gemeente is.
Er zijn meer. Maar deze kwam op omdat een kennisje daar woont
  zondag 22 maart 2020 @ 15:30:22 #241
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192206862
Studio sport archief EK88 O+ _O-

Wat was men toen toch heerlijk media-naīef
  zondag 22 maart 2020 @ 15:50:25 #242
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192207223
Interessant achtergrond artikel over covid verspreiding:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)reemd-virus-a3993736

Inclusief kekke plaatjes waar je (anoniem) ziet wie wie besmette
pi_192207258
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En de mensen waar je graag wel contact mee houdt.. kan dat altijd nog digitaal he

Het is geen persoonlijk contact maar het is wel ruimschoots beter dan niks.
Ik heb gisteren twee uur zitten skypen met vrienden die 2km verderop wonen :Y)
  zondag 22 maart 2020 @ 15:53:02 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192207285
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb gisteren twee uur zitten skypen met vrienden die 2km verderop wonen :Y)
Hier skyped de hele schoolklas. Die in 2 naast elkaar liggende straten woont.
pi_192207638
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:53 schreef fietsie het volgende:

[..]

_O- Wel leuk dat ze zo contact houdt met de klasgenootjes.
  zondag 22 maart 2020 @ 16:18:36 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192207855
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 16:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O- Wel leuk dat ze zo contact houdt met de klasgenootjes.
Ja en op lesdagen nemen juf en meester ook om en om een kwartiertje contact op; zo blijven ze het gevoel houden dat ze "in de klas" aan het werk zijn.
  zondag 22 maart 2020 @ 16:21:59 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192207931
Ik dacht max verstappen te gaan kijken in online race, maar hij schijnt niet te starten vandaag..
pi_192207951
Cul wise, dan kokoskoekjes maken van Karin.

https://www.kokenmetkarin.nl/2017/10/16/kokosmakronen/
Nog 75 gram kokos aangevuld met 25 gram amandelmeel.
Proof
SPOILER
pi_192207979
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:53 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hier zoom...
Videobellen met zn 6en tegelijk.

Schoolwerk erbij..

Gaat goed.
pi_192208098
Ik heb al ge'videobelt met mijn moeder O+
  zondag 22 maart 2020 @ 16:41:03 #251
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192208261
Ik ga ook maar niet naar het werk, bloed ophoesten is nou niet heel goed
pi_192208294
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is misschien niet helemaal zoals het hoort inderdaad.
Wel de huisarts gebeld? :)
  zondag 22 maart 2020 @ 16:44:30 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192208315
quote:
Lijkt me typisch een aandoening om even over te overleggen met de HAP. Vandaag nog.
pi_192208341
quote:
Dan zou ik als de wiedeweerga een huisartsen post bellen
pi_192208366
^^ :Y

Mooi wel, zat ik afgelopen week nog te pochen over warme halloumi bij je lunchsalade ipv de toch minder lekkere 24-uur-in-een-trommeltje-variant, ga ik morgen naar mijn werk en heb ik alsnog koude halloumi }:| /klein menselijk leed.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192208414
quote:
What! Zo maar?
Heb je de oude huisarts? Hij kent je.
Ach, zondag HAP.
pi_192208415
quote:
Wat ze hierboven zeggen: als de wiedeweerga de HAP bellen. Doe voorzichtig, Uniekje :*
pi_192208438
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al ge'videobelt met mijn moeder O+
Daar zul je voorlopig wel niet langs kunnen gaan zeker?

Ik heb vanmorgen een beetje paniek gehad. Wat als de duutser en ik nu allebei ziek worden, wat moet er met de kinderen gebeuren? Zo met de grenzen dicht voelt het wel heel alleen soms, zo in België.

Verder zou ik de hele lockdown eigenlijk helemaal niet zo erg vinden, zonder kinderen. Met kinderen vind ik het wel lastig, want A) hebben die ontiegelijk veel energie, b) moet er gewoon gewerkt worden en c) zie boven.

Mijn zusje, die sinds de kerst vrijwillig werkeloos is, whatsappte donderdag dat ze zich toch wel een beetje verveelde. Gut, ik had al 3 weken tussen de 60 en 80 uur gewerkt, de laatste week met het werk van de duutser en de kinderen ertussen gebalanseerd. Dat kon ik even niet zo goed hebben...
pi_192208454
oei, uniekje. Doe je inderdaad voorzichtig, en luister je naar de adviezen hierboven?
  zondag 22 maart 2020 @ 16:52:21 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192208455
Jongens komt goed
Heb SEH gebeld. Mag niet meer naar buiten
pi_192208475
Kijk nou. O+ M'n baby tomaten- en paprikaplantjes. O+ Er waren er iets van 40 uitgekomen, en ik vond het best pijnlijk om de rest weg te doen. Maarja, wat de fuck moet ik met 40 planten. En waar haal ik al die potjes vandaan. Dusja. #proudmomma

pi_192208504
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 16:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Jongens komt goed
Komen ze naar je toe?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192208536
quote:
Jongens komt goed
Doen ze verder niets?
pi_192208585
Hey Uniek, wat is dat nou :{
  zondag 22 maart 2020 @ 16:59:18 #265
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192208600
Uniek!!
Hopelijk is het niks.. :*
pi_192208694
quote:
Jongens komt goed
Sterkte.
Bloed is niet altijd fataal he ;) Was je al langer aan het hoesten? Dan misschien je keel wat open gehoest.

Hoe voel je je verder?
pi_192208724
Uniek -O- beterschap!
pi_192208931
quote:
Jongens komt goed
OK.
Kan je iets stukgehoest hebben, keel te vaak geschraapt.
( ik had van al dat snuiten en schrapen een bloedneusje, duurde even).
Misschien hoestdempers vragen vandaag of morgen.
In ieder geval morgen met eigen arts overleggen! Dķen.
Be cool.
Heb je genoeg boodschappen in huis?

Je houdt niet van kokos, anders had ik een cookie voor je gehad (8>
  zondag 22 maart 2020 @ 17:35:36 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192209241
Whahaa lieve Annex O+ O+ kokos :'( :* :* :*
  zondag 22 maart 2020 @ 17:39:02 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192209289
Jongens komt goed, ben niet een compleet dom ding :P
pi_192209332
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat weet ik. Geef je even een gil als je wat nodig hebt? Ik heb een auto, ben min of meer in de buurt, moet toch af en toe naar Stad. Je hoeft me niet te begroeten, niet binnen te laten, niet te ontsmetten want ik kom niet over de drempel en ben weg voordat je me opgemerkt hebt *)
  zondag 22 maart 2020 @ 17:43:02 #272
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192209346
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Gelukkig is het nu niet heeel ver kruipen naar de seh :P
pi_192209357
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 17:42 schreef sigme het volgende:

Dat weet ik. Geef je even een gil als je wat nodig hebt? Ik heb een auto, ben min of meer in de buurt, moet toch af en toe naar Stad. Je hoeft me niet te begroeten, niet binnen te laten, niet te ontsmetten want ik kom niet over de drempel en ben weg voordat je me opgemerkt hebt *)
O+
  zondag 22 maart 2020 @ 17:49:03 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192209459
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 16:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Doen ze verder niets?
[/quotenee, gewoon nee

[quote]0s.gif Op zondag 22 maart 2020 17:42 schreef sigme het volgende:

[..]

O+ O+ O+ en toen :'(
  Official ESF Kreviewer zondag 22 maart 2020 @ 17:50:18 #275
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192209484
Uniek. :*. Denk aan jezelf he
pi_192209588
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:

:*
pi_192209601
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 17:42 schreef sigme het volgende:

[..]

O+
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:*
pi_192209669
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 17:18 schreef AnneX het volgende:

[..]

OK.
Kan je iets stukgehoest hebben, keel te vaak geschraapt.
( ik had van al dat snuiten en schrapen een bloedneusje, duurde even).
Misschien hoestdempers vragen vandaag of morgen.
In ieder geval morgen met eigen arts overleggen! Dķen.
Be cool.
Heb je genoeg boodschappen in huis?

Je houdt niet van kokos, anders had ik een cookie voor je gehad (8>
Hoe gaat het met jou?
pi_192209947
Goed Cat.
Al weer 2 x 24 uur vrij van meds. als puf en codeīne voor de nacht.
Thx for asking.
In de tuin wat gewerkt en cookies gemaakt. :Y)
Wij gaan het dorp niet uit...houden afstand van buren.
mn.X fietst wat rond en naar de lokale Spar.
pi_192210072
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 18:14 schreef AnneX het volgende:
Goed Cat.
Al weer 2 x 24 uur vrij van meds. als puf en codeīne voor de nacht.
Thx for asking.
In de tuin wat gewerkt en cookies gemaakt. :Y)
Wij gaan het dorp niet uit...houden afstand van buren.
mn.X fietst wat rond en naar de lokale Spar.
Fijn ^O^
  zondag 22 maart 2020 @ 18:43:18 #281
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192210478
Wat eet de CULSC vandaag?

Hier iets Aziatisch.. salade met wokgroenten en gebakken rijst met zalm :Y)
  zondag 22 maart 2020 @ 18:44:37 #282
217702 Lonaa
Honger!
pi_192210511
Jeetje Uniek. :*
pi_192210518
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 18:43 schreef Barreltje het volgende:

Lekker :9
Ik heb ook zalm. Maar dan in een K&K lasagna.
  zondag 22 maart 2020 @ 18:45:31 #284
217702 Lonaa
Honger!
pi_192210534
quote:

2 broodjes die uit de tgtg tas van Bakker Bart kwamen. En wat bosbessen denk ik.

Ik heb, ineens, gigantisch veel eten in huis. Het wordt een puzzel om alles zo efficient mogelijk te gebruiken en niks weg te gooien. En dat vind ik leuk. :@ En dat vind ik wat sneu. :')
pi_192210595
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2020 18:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

2 broodjes die uit de tgtg tas van Bakker Bart kwamen. En wat bosbessen denk ik.

Ik heb, ineens, gigantisch veel eten in huis. Het wordt een puzzel om alles zo efficient mogelijk te gebruiken en niks weg te gooien. En dat vind ik leuk. :@ En dat vind ik wat sneu. :')
O maar daar houd ik ook ontzettend van O+
Gistermiddag kwam er net voor ophaaltijd een box van Bakker Bart vrij. Maar die heb ik toch maar niet opgehaald. Nu ik thuiswerk eet ik veel minder brood en dan is het zonde van de vriezerruimte.
pi_192210630
quote:

Boerenkool.. want aardappels moesten op.
En volgende week heel de week geen aardappels op het menu.
  zondag 22 maart 2020 @ 18:53:10 #287
217702 Lonaa
Honger!
pi_192210680
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O maar daar houd ik ook ontzettend van O+
Gistermiddag kwam er net voor ophaaltijd een box van Bakker Bart vrij. Maar die heb ik toch maar niet opgehaald. Nu ik thuiswerk eet ik veel minder brood en dan is het zonde van de vriezerruimte.
Ja. nou. Mijn beestjes-vriezer is bijna leeg. Dus daar kan ik tijdelijk wel wat brood in kwijt.
Ik had: 3 broden, 12 broodjes, 2 halve stokbrode, 5 kaasstengels, 2 mueslistengels, 2 koffiekoeken/broodjes en 1 pretzel.

:') Kost me gewoon anderhalve vriezerla. :)
pi_192210697
Had een tomatensoep gemaakt, maar die ben ik nu aan het inkoken voor pastasaus, sla (moet op) erbij en ik zag nog een stukje gorgonzola, vind dar 15/3 best nog wel eetbaar is,
  zondag 22 maart 2020 @ 18:57:56 #289
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192210771
quote:

Zuurkool uit t vat, met een gecrusht aardappeltje en heeeeeel langzaam uitgepiepte speklapjes
  zondag 22 maart 2020 @ 18:59:33 #290
217702 Lonaa
Honger!
pi_192210809
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 18:57 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zuurkool uit t vat, met een gecrusht aardappeltje en heeeeeel langzaam uitgepiepte speklapjes
Bohh.
  zondag 22 maart 2020 @ 19:00:25 #291
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192210825
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2020 18:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Bohh.
Bordjes gingen ook schoon op. En uk bietste t laatste stukje spek, met grove mosterd erop.
pi_192210843
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2020 18:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. nou. Mijn beestjes-vriezer is bijna leeg. Dus daar kan ik tijdelijk wel wat brood in kwijt.
Ik had: 3 broden, 12 broodjes, 2 halve stokbrode, 5 kaasstengels, 2 mueslistengels, 2 koffiekoeken/broodjes en 1 pretzel.

:') Kost me gewoon anderhalve vriezerla. :)
+1 herkenbaar :Y
pi_192210911
quote:

Zoete aardappelfrietjes en kaasschnitzel
pi_192210978
Volkoren wraps met zelfgemaakte hummus, olijven, za'atar, sla, tomaat, komkommer en een vega kipburger. Was best okay, eigenlijk.
  zondag 22 maart 2020 @ 19:09:24 #295
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192211006
Oh wij hebben ook nog humus liggen..
Morgen eens als ontbijt optie meenemen.. :Y)
  zondag 22 maart 2020 @ 19:10:38 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192211035
Ik vind het wel moeilijk om de werkweek-weekend-werkweek scheiding een beetje op gang te houden.

Zal morgenochtend wel even lastig uit bed klauteren zijn.
pi_192211134
Ik dacht dat je bedoelde dat je ook aan het werk was. :') Maar je hebt dus moeite met opstaan.
pi_192211197
Ik wilde het eigenlijk erin houden om elke doordeweekse ochtend even te beginnen met een wandeling. Er loopt eigenlijk niemand om half acht en dan ben je toch meteen wat wakkerder.

Maar nu heb ik toch het gevoel dat dat ook niet goed is, en dat ik toch maar helemaal thuis moet blijven.
pi_192211229
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 19:16 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde het eigenlijk erin houden om elke doordeweekse ochtend even te beginnen met een wandeling. Er loopt eigenlijk niemand om half acht en dan ben je toch meteen wat wakkerder.

Maar nu heb ik toch het gevoel dat dat ook niet goed is, en dat ik toch maar helemaal thuis moet blijven.
Er is niets mis met in je eentje buiten wandelen als het heel stil is en je niemand tegen komt :*
  zondag 22 maart 2020 @ 19:17:48 #300
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192211230
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 19:14 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat je ook aan het werk was. :') Maar je hebt dus moeite met opstaan.
Ik heb in het weekend ook gewoon dingen afgemaakt ja, maar op de weekdagen is er een contingent collega's die eindeloos wil conference callen, en daar vroeg mee begint omdat ze doodleuk om 16:00 stoppen met werken ("dan heb ik mn 8 uren gemaakt") ipv dingen af te maken.

Ik zie er tegenop om morgen in een zinloze telco om 8:30 te zitten, terwijl ik zoveel heb voorbereid vandaag dat ik ook morgen van 9 tot 19:00 lekker kan schrijven, en dan wat kan opleveren voor ik uitlog morgenavond./
pi_192211272
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 19:16 schreef Myraela het volgende:

Ben jij gek! Wandelen! Lekker zonder mensen om je heen. Beter voor jou en voor niemand verkeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')