abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 mei 2020 @ 09:19:03 #201
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_193188927
Wat een partij _O- is het buurthuis weer open zodat ze niet op straat vervelend hoeven te doen?

:')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 mei 2020 @ 13:33:23 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_193191591
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 23:47 schreef Postbus100 het volgende:
:|W wie gelooft dit? :')
ben echt heel benieuwd hoe dit gaat werken :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_193499557
Vanmiddag vanaf 14 uur op NPO Politiek: live de ALV van Denk. Ben benieuwd wie er als winnaar uit de bus komt. Kiezen ze de lijsttrekker vandaag al, of nog niet?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_193499842
Opvallend: van de ALV van voorgaande jaren is de vooraf gepubliceerde agenda nog prima te vinden, dit jaar ontbreekt de agenda. Sterker nog: op de site wordt de hele ALV genegeerd. Ook op twitter is er bij zowel Denk als Kuzu, Öztürk en Azarkan niks te vinden over de ALV.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zaterdag 6 juni 2020 @ 07:57:18 #205
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193499852
Ah wat jammer nou dat ik wat te doen heb vandaan :P
pi_193504846
https://www.telegraaf.nl/(...)-als-voorzitter-denk

Het slachtofferfeest valt vroeg dit jaar...
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 6 juni 2020 @ 15:07:38 #207
408813 crew  trein2000
pi_193504873
Nou. Eens kijken of hiermee de angel uit het conflict is.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193504959
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 15:07 schreef trein2000 het volgende:
Nou. Eens kijken of hiermee de angel uit het conflict is.
er zitten daar 30 leden en er kijken een aantal honderden leden online mee.
de opgelopen schade is al te groot. de partij is microscopisch klein geworden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 6 juni 2020 @ 16:17:11 #209
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193505455
Wat een anticlimax :')
pi_193505869
Ik ga die Öztürk nog missen. Hier heb je een paar trollen, maar wie doet het echte droomwereld straks in de Kamer?
pi_193507916
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 15:16 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

er zitten daar 30 leden en er kijken een aantal honderden leden online mee.
de opgelopen schade is al te groot. de partij is microscopisch klein geworden.
Microscopisch klein? Je onderschat de kracht van "allochtonen worden onderdrukt". Als ze met de verkiezingen die slagzin er weer een paar keer uitgooien stemmen alle Turken er weer massaal op hoor.
pi_193508104
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 19:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Microscopisch klein? Je onderschat de kracht van "allochtonen worden onderdrukt". Als ze met de verkiezingen die slagzin er weer een paar keer uitgooien stemmen alle Turken er weer massaal op hoor.
Net zo 'massaal' als nu? Ze hebben maar 3 zetels, hoor. Ik vind het zelf prima als ze die drie zetels behouden, ze signaleren nog wel eens problemen die bij hun achterban spelen waar andere partijen minder oog voor hebben.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_193508117
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 19:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Microscopisch klein? Je onderschat de kracht van "allochtonen worden onderdrukt". Als ze met de verkiezingen die slagzin er weer een paar keer uitgooien stemmen alle Turken er weer massaal op hoor.
Kuzu had de meeste stemmen. Alleen doet die niet meer mee en daarmee lijkt Denk nu op een dood spoor. Als de partij weer iemand van Turkse komaf aan het roer krijgt is er zicht op 1 zetel.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_193508134
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 19:38 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Kuzu had de meeste stemmen. Alleen doet die niet meer mee en daarmee lijkt Denk nu op een dood spoor. Als de partij weer iemand van Turkse komaf aan het roer krijgt is er zicht op 1 zetel.
Dan is er gewoon zicht op 3 zetels.
pi_193508263
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 19:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan is er gewoon zicht op 3 zetels.
de kiezer schat ik niet zo dom in. Denk is meer dan eens slecht in het nieuws geweest, het ledenaantal is ingezakt en vrij veel Denk-stemmers geven aan op een andere partij te gaan stemmen. In de Turkse media is Denk wel positief benaderd.

niet vergeten dat Denk voortkomt uit de groep Kuzu/Öztürk. Beide stoppen ermee. Farid Azarkan is helemaal geen politicus, hij komt slechts op voor de belangen van de Marrokanen in Nederland en nam verder wat stellingen over van Kuzu en Öztürk.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_193508279
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 19:47 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

de kiezer schat ik niet zo dom in. Denk is meer dan eens slecht in het nieuws geweest, het ledenaantal is ingezakt en vrij veel Denk-stemmers geven aan op een andere partij te gaan stemmen. In de Turkse media is Denk wel positief benaderd.

niet vergeten dat Denk voortkomt uit de groep Kuzu/Öztürk. Beide stoppen ermee. Farid Azarkan is helemaal geen politicus, hij komt slechts op voor de belangen van de Marrokanen in Nederland en nam verder wat stellingen over van Kuzu en Öztürk.
We gaan het zien, ik denk dat je de kiezer overschat. Veel Turken en Marokkanen zijn nog steeds laagopgeleid.
pi_193508548
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 19:47 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]Farid Azarkan is helemaal geen politicus, hij komt slechts op voor de belangen van de Marrokanen in Nederland en nam verder wat stellingen over van Kuzu en Öztürk.
Azarkan is juist het meest politicus van die 3. En kopieert ook zeker niet de standpunten van Kuzu/Öztürk, sinds hij woordvoerder financiën is hebben ze heel andere standpunten bij financiën. Was toen ook een aangename verrassing voor Hoekstra: Azarkan is erg streng qua begrotingsbeleid en voor het aflossen van de staatsschuld.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_193508589
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 20:05 schreef Hanca het volgende:

[..]

Azarkan is juist het meest politicus van die 3. En kopieert ook zeker niet de standpunten van Kuzu/Öztürk, sinds hij woordvoerder financiën is hebben ze heel andere standpunten bij financiën. Was toen ook een aangename verrassing voor Hoekstra: Azarkan is erg streng qua begrotingsbeleid en voor het aflossen van de staatsschuld.
Joh, Arkazan kraait maar wat. Alles is racisme. En hoge heren verdienen teveel.
Populair taalgebruik.

hij ging zelfs tekeer tegen Roger van Boxtel, over salaris.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_193509010
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 20:08 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Joh, Arkazan kraait maar wat. Alles is racisme. En hoge heren verdienen teveel.
Populair taalgebruik.

hij ging zelfs tekeer tegen Roger van Boxtel, over salaris.
Je ziet hem weinig in debatten, of wel? Kuzu en Öztürk 'kraaien maar wat', Azarkan is juist gewoon een kamerlid dat zijn werk doet. De zaak van de kinderopvangtoeslag was en is Azarkan 1 van de 3 kamerleden die alles in gang heeft gezet en alles tot de bodem onderzoeken. Omtzigt krijgt de credits, maar Azarkan en Leijten waren minstens net zo belangrijk.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 juni 2020 @ 19:29:20 #220
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_193525491
ik ben benieuwd hoeveel achterban ze kwijt zijn aan Bij1
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 7 juni 2020 @ 19:42:18 #221
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_193525621
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 19:29 schreef rubbereend het volgende:
ik ben benieuwd hoeveel achterban ze kwijt zijn aan Bij1
Van degenen die in 2017 DENK gestemd hebben? Vrij weinig denk ik, er was nauwelijks overlap tussen beide kiezersgroepen.
pi_193534604
Er komt nog een vervolg, leden hebben voor een onderzoek naar dit interne gedoe gestemd:

https://www.ed.nl/politie(...)misstanden~ae7533a3/
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 juni 2020 @ 11:22:40 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_193534627
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 19:42 schreef freako het volgende:

[..]

Van degenen die in 2017 DENK gestemd hebben? Vrij weinig denk ik, er was nauwelijks overlap tussen beide kiezersgroepen.
bij1 had de vorige keer ook niet zo'n grote kiezersgroep natuurlijk. Maar zeker op het anti-discriminatie gebied vissen ze redelijk in dezelfde vijver
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_193534640
Hier trouwens een (deel van de) lijst met aangenomen moties:

S_Y_Khan twitterde op zondag 07-06-2020 om 09:18:58 🔥DENK 2.0 🔥

Tijdens de #ALV hebben de leden o.a. onderstaande moties aangenomen om de partij te verbeteren. Tegelijkertijd spreken de leden hun vertrouwen uit in de partijleiders.

Maw, de leden willen verbeteringen én blijven geloven in de kracht van #Denk.

Op naar #TK2021✊🏽 https://t.co/6BHTNu2LdP reageer retweet
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 8 juni 2020 @ 12:42:14 #225
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193535928
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 11:23 schreef Hanca het volgende:
Hier trouwens een (deel van de) lijst met aangenomen moties:

S_Y_Khan twitterde op zondag 07-06-2020 om 09:18:58 🔥DENK 2.0 🔥

Tijdens de #ALV hebben de leden o.a. onderstaande moties aangenomen om de partij te verbeteren. Tegelijkertijd spreken de leden hun vertrouwen uit in de partijleiders.

Maw, de leden willen verbeteringen én blijven geloven in de kracht van #Denk.

Op naar #TK2021✊🏽 https://t.co/6BHTNu2LdP reageer retweet
DENK heeft een interne democratie en partijpolitieke werking waar andere zogenaamd democratisch opgezette partijen nog wat van kunnen leren? Is dat dan uiteindelijk de les van deze hele soap.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 juni 2020 @ 12:44:37 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_193535969
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:42 schreef VoMy het volgende:

[..]

DENK heeft een interne democratie en partijpolitieke werking waar andere zogenaamd democratisch opgezette partijen nog wat van kunnen leren? Is dat dan uiteindelijk de les van deze hele soap.
tot nu toe had het bestuur absurd veel macht, geen idee of dat echt allemaal gedemocratiseerd gaat worden. Maar het zal hart nodig zijn.

De Haagse Zaken podcast van afgelopen week had DENK als onderwerp, best interessant
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 8 juni 2020 @ 14:16:23 #227
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_193537179
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 11:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

bij1 had de vorige keer ook niet zo'n grote kiezersgroep natuurlijk. Maar zeker op het anti-discriminatie gebied vissen ze redelijk in dezelfde vijver
Nee, zeker niet. DENK-kiezers zijn van Turkse of in mindere mate Marokkaanse afkomst, jong, en van wat conservatievere snit. Bij1-kiezers zijn eerder van Surinaamse afkomst, het programma is een stuk progressiever. Dat schuurt al wat met hun Surinaamse achterban, maar nog meer met DENK-kiezers.

Dit is wel een veelzeggend plaatje over de opbouw van de achterban (bij de gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam in 2018).

  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 juni 2020 @ 15:12:04 #228
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_193537852
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 14:16 schreef freako het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. DENK-kiezers zijn van Turkse of in mindere mate Marokkaanse afkomst, jong, en van wat conservatievere snit. Bij1-kiezers zijn eerder van Surinaamse afkomst, het programma is een stuk progressiever. Dat schuurt al wat met hun Surinaamse achterban, maar nog meer met DENK-kiezers.

Dit is wel een veelzeggend plaatje over de opbouw van de achterban (bij de gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam in 2018).

[ afbeelding ]
dat is precies de kant die DENK er bij wilde gaan pakken om te kunnen groeien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_193538300
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

tot nu toe had het bestuur absurd veel macht, geen idee of dat echt allemaal gedemocratiseerd gaat worden. Maar het zal hart nodig zijn.

De Haagse Zaken podcast van afgelopen week had DENK als onderwerp, best interessant
Dat de leden hier de oprichters kunnen en durven corrigeren en zelfs een onderzoek naar hun kunnen laten starten is in elk geval hoopgevend. Dat zie je bij andere recent opgerichte partijen niet snel gebeuren. Wie corrigeert/corrigeerde Baudet, Wilders, Thieme of iets langer geleden Marijnissen? De leden (die PVV niet eens heeft) konden echt niet tegen hen in gaan.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 8 juni 2020 @ 15:57:55 #230
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_193538370
Azarkan is moreel laf maar hij neemt zijn controlerende taak als Kamerlid tamelijk serieus. Dat laatste waardeer ik. Het is doodzonde wat Kuzu en Öztürk hebben aangedaan. De opgeleefde aandachg voor racisme had Denk nu perfect kunnen benutten om voor 2021 aan een goede verkiezingsstrategie te kunnen beginnen. Het draait nu zo'n beetje in de soep.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_193538475
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 15:57 schreef Andromache het volgende:
Azarkan is moreel laf maar hij neemt zijn controlerende taak als Kamerlid tamelijk serieus. Dat laatste waardeer ik. Het is doodzonde wat Kuzu en Öztürk hebben aangedaan. De opgeleefde aandacht voor racisme had Denk nu perfect kunnen benutten om voor 2021 aan een goede verkiezingsstrategie te kunnen beginnen. Het draait nu zo'n beetje in de soep.
Het rapport van het Berenschot onderzoek komt ook nog.
Kuzu had charisma en daarmee haalde hij voldoende voorkeursstemmen. Azarkan zie ik echt geen kiezers tot zich winnen. het lijkt veelal door anderen voorbereid, bij een inhoudelijk debat is Farid zwak.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_193540127
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 16:06 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Het rapport van het Berenschot onderzoek komt ook nog.
Kuzu had charisma en daarmee haalde hij voldoende voorkeursstemmen. Azarkan zie ik echt geen kiezers tot zich winnen. het lijkt veelal door anderen voorbereid, bij een inhoudelijk debat is Farid zwak.
Azarkan is juist inhoudelijk niet zwak, hij heeft ook zeer vaak scherpe interrupties. Ik snap niet waar dat beeld vandaan komt. Ik denk vooral omdat mensen de meeste debatten helemaal niet zien en af gaan op een paar lijsttrekkersdebatten?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_193578435
Azarkan heeft gister trouwens afstand genomen van de filmpjes die Denk vroeger maakte van Nederlandse politici met ook een Turks of Marokkaans paspoort bij onder andere het stemmen. Best een stap, denk ik.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_193936112
Azarkan wil lijsttrekker worden, heeft steun van Kuzu en Öztürk: https://nos.nl/artikel/23(...)-partijconflict.html
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_194952330
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_194952442
Laat het resultaat van het Berenschot-onderzoek in ieder geval ruim voor de verkiezingen uitgelekt zijn.
Het lijkt mij sterk dat er dan nog wat overblijft van Denk met clown Azarkan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 8 september 2020 @ 17:42:01 #237
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194956626
Ik ben benieuwd of de Erdoganturken op een Marokkaan stemmen
  zaterdag 26 september 2020 @ 19:44:55 #238
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
  Moderator zaterdag 26 september 2020 @ 19:47:15 #239
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195272213
quote:
Met wat geluk eindigt dat met nul zetels voor DENK, peilen nu nog maar een zetel.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 27 september 2020 @ 01:37:12 #240
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195278557
Wat een stel sukkels dat ze het verenigingsrecht geeneens beheersen :')
  zondag 27 september 2020 @ 09:14:54 #241
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_195279869
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:42 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd of de Erdoganturken op een Marokkaan stemmen
Natuurlijk wel, DENK staat toch voor inclusiviteit? :')

NIDA zal wel groot gaan worden volgend jaar..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_195280910
ze hebben intussen doorgekregen dat als Kuzu niet op de lijst staat, dat Denk 't niet zal redden.
daarom zal Kuzu toch maar wel weer meedoen met de verkiezingen. :')
Aangezien Harkazan niet van Turkse komaf is zouden ze veel stemmen verliezen.

waar blijft dat Berenschot onderzoek!?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195320025
DENK heeft bij de stemming alleen de mensen uitgenodigd die voor zouden stemmen.
Ookal zou het stemmen op afstand (via internet) mogelijk gemaakt kunnen worden, DENK heeft gekozen om met een klein deel de nieuwe fractievoorzitter te kiezen.

Wat een rat. Onder het motto Corona-maatregelen gewoon even een groepje uitnodigen waarvan je weet dat die op Azarkan zouden stemmen en de rest buitensluiten. Nee, nee, internetstemmen is niet nodig hoor.

https://www.telegraaf.nl/(...)ij-benoeming-azarkan

[ Bericht 1% gewijzigd door spectrumanalyser op 29-09-2020 09:37:31 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195320258
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
DENK heeft bij de stemming alleen de mensen uitgenodigd die op Azarkan zouden stemmen.
Ookal zou het stemmen op afstand (via internet) mogelijk gemaakt kunnen worden, DENK heeft gekozen om met een klein deel de nieuwe fractievoorzitter te kiezen.

Wat een rat. Onder het motto Corona-maatregelen gewoon even een groepje uitnodigen waarvan je weet dat die op Azarkan zouden stemmen en de rest buitensluiten. Nee, nee, internetstemmen is niet nodig hoor.

https://www.telegraaf.nl/(...)ij-benoeming-azarkan
Er was niet eens een andere kandidaat, dus ook bij een internetstemming was Azarkan het gewoon geworden. Sterker nog: je kunt in het artikel lezen dat het bestuur Azarkan gewoon kon benoemen zonder stemming.
Dat ze geen internetstemmen toelaten is natuurlijk wel heel fout. Ik weet niet of er wel andere kandidaat bestuursleden waren?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 29 september 2020 @ 09:10:12 #245
408813 crew  trein2000
pi_195320286
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:08 schreef Hanca het volgende:

[..]

Er was niet eens een andere kandidaat, dus ook bij een internetstemming was Azarkan het gewoon geworden. Dat ze geen internetstemmen toelaten was natuurlijk wel heel fout.
Oftewel deze stemming is nietig.
En de bestuursverkiezing ook. Lekker gewerkt!
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_195320309
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:10 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Oftewel deze stemming is nietig.
En de bestuursverkiezing ook. Lekker gewerkt!
Stemming is nietig, maar was volgens de statuten ook niet nodig (1 kandidaat, dan mag het bestuur de lijsttrekker benoemen). De vraag is inderdaad of het nieuwe bestuur geldig is.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195320478
ook hiervan zal pas over maanden de daadwerkelijke gang van zaken bekend worden.
hoe kan dat nou dat alleen Farid opeens kandidaat is.

waarom speelt dit allemaal ineens voordat de resultaten van het door leden gevraagde Berenschot-onderzoek bekend zijn. alsof er even snel nog wat dingen gedaan moeten worden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195320597
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
ook hiervan zal pas over maanden de daadwerkelijke gang van zaken bekend worden.
hoe kan dat nou dat alleen Farid opeens kandidaat is.
Bij de meeste partijen is er maar 1 kandidaat lijsttrekker. Van SP tot CU. Alleen CDA had een echte verkiezing, bij D66 deed alleen voor de vorm nog iemand mee. Dus dat er maar 1 kandidaat is, is eerder logisch dan opmerkelijk.

En volgens mij stond deze ledenvergadering eerst eerder gepland en is hij juist verlaat, niet vervroegd.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195320661
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:29 schreef Hanca het volgende:

[..]

Bij de meeste partijen is er maar 1 kandidaat lijsttrekker. Van SP tot CU. Alleen CDA had een echte verkiezing, bij D66 deed alleen voor de vorm nog iemand mee. Dus dat er maar 1 kandidaat is, is eerder logisch dan opmerkelijk.

En volgens mij stond deze ledenvergadering eerst eerder gepland en is hij juist verlaat, niet vervroegd.
of is het Berenschot-onderzoek stilzwijgend komen te vervallen, ivm lijken uit de kast?

ik begrijp dat dit islamitische democratie is.

Islamitische democratie: Denk leden mogen niet op algemene ledenvergadering komen. Alleen voorstemmers Azarkan toegelaten
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195320750
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:33 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

of is het Berenschot-onderzoek stilzwijgend komen te vervallen, ivm lijken uit de kast?
Dat gaat niet, de leden hebben dit onderzoek via motie geregeld. Dat onderzoek komt echt nog wel, zulke onderzoeken duren vaker wel enige maanden.

Het hoeft trouwens niet door Berenschot te worden gedaan:

motie
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')