twitter:mvdz_ twitterde op donderdag 07-05-2020 om 15:15:17Farid Azarkan zat met z'n hoofd toch ook nog bij andere zaken... #afzetten #doorzetten #coronadebat https://t.co/dUGUUUneTy reageer retweet
Ik zie het nut van de PVV niet echt, afgezien van de proteststem, maar FvD is fundamenteel anders dan de VVD qua ideologie. Libertarischer (afgezien van het pleiten voor Macron's lockdown dan) Eurokritisch, meer richting het vroegere D66 qua democratische vernieuwing. Het is een unieke partij.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:52 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Wat is dan het bestaansrecht van FvD en PVV? Konden die niet gewoon een factie binnen de VVD zijn, worden dan wel blijven?
ik zou er niet van staan te kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad, de volgende stap is misschien wel verborgen camerabeelden met gesprekken tussen Ozturk, Kuzu en Azarkan.
Een mens mag hopen toch.
Dat denk ik niet. Die lui communiceren al weken enkel nog via de media.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad, de volgende stap is misschien wel verborgen camerabeelden met gesprekken tussen Ozturk, Kuzu en Azarkan.
Een mens mag hopen toch.
Het zijn allemaal griezels.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik vertrouw Graaf Denkula en zijn sidekick Farid Kazachstan voor geen meter.
Ik denk dat Ozturk niet liegt over dat Azarkan andere mensen binnen DENK heeft geintimideerd. Hij heeft een vlotte babbel, maar het is een engerd.
Die hebben toch GL en D66 al.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 06:02 schreef JANdeDERDE het volgende:
Goed moment voor NIDA om het stokje over te nemen. Om een deel van onze moslims , allochtonen en anti blanken een stem te geven.
D66? Ik denk dat de meeste moslims meer aan/met CU hebben dan met D66.quote:
Dat zijn meer partijen voor progressieve, cultuur-marxistische, rijke blanke deugers. Sowieso hebben mensen met een laag- of middeninkomen daar niks te zoeken. D66 is economisch rechtser dan FVD en GroenLinks wil vooral heel veel belastinggeld uitgeven aan de klimaatwaanzin.quote:
Ik vermoed dat dit schering en inslag is bij meer partijen die heel veel tijd en geld investeren in social media. Met D66 bovenaan. Er zijn echt belachelijk veel troll-users met EU vlaggetjes die geen dag lijken te kunnen leven zonder Rob Jetten en zijn wijze tweets.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
In het fragment 'Kuzu zwaar onder vuur bij Jinek' is te zien hoe Denk zijn populariteit heeft gekregen. Troll-accounts onder leiding van Farid Azarkan.
We hebben nu een troll in de tweede kamer.
[ afbeelding ]
Maar dat zijn wel de partijen en aanhang die constant opkomen voor de allochtoonse burgers. Of iig de moslims.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat zijn meer partijen voor progressieve, cultuur-marxistische, rijke blanke deugers. Sowieso hebben mensen met een laag- of middeninkomen daar niks te zoeken. D66 is economisch rechtser dan FVD en GroenLinks wil vooral heel veel belastinggeld uitgeven aan de klimaatwaanzin.
Allochtonen doen over het algemeen sowieso niet mee met met de klimaathysterie.
Daar schijnen ze zelf anders over te denken, gezien de massale uittocht van PvdA naar DENK.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat zijn wel de partijen en aanhang die constant opkomen voor de allochtoonse burgers. Of iig de moslims.
Mooiste vond ik nog dat iemand binnen DENK de naam "Ted van Denen" had aangemaakt (die toevallig ook vloeiend Turks sprak). Blijkt dat niemand in Nederland de achternaam "Van Denen" heeft. Schitterende inschattingsfout van desbetreffende Turkse DENKerquote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:46 schreef rubbereend het volgende:
Dat Denk zich van dubieuze praktijken bedient weten we toch al sinds de Nieuws BV dat fake nieuws over Wilders boven tafel kreeg
Goed onderzoek manquote:Denk: onderzoek pleit Kuzu vrij
DEN HAAG - Een onderzoeksbureau kan geen grensoverschrijdend gedrag vaststellen bij de vroegere Denk-fractievoorzitter Tunahan Kuzu. Dat meldt huidig fractievoorzitter Farid Azarkan. Het is het volgende hoofdstuk in het gedoe rond de politieke partij. Zaterdag lieten alle hoofdrolspelers weer van zich horen.
[...]
Het bureau heeft de vrouw in kwestie niet gesproken. Ze heeft ook geen aangifte gedaan.
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
quote:
Uit hetzelfde stuk. Dan houdt het op he? Dan moet je je baseren op wat je wel hebt.quote:„De betreffende vrouw was niet bereid feiten te presenteren aan het onderzoeksbureau om de door haar in de media geuite beschuldiging te staven”, zo stellen Kuzu en Azarkan in het persbericht. „Zelfs nadat op verzoek van de betreffende vrouw vergoeding voor juridische bijstand werd aangeboden, heeft zij zich niet bereid getoond de door haar in de media geuite beschuldiging, mondeling dan wel schriftelijk, te onderbouwen.”
Dan moet je het onderzoek staken en niet zelf een conclusie verzinnenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Uit hetzelfde stuk. Dan houdt het op he? Dan moet je je baseren op wat je wel hebt.
De conclusie is dat de onderzoekscommissie geen grensoverschrijdend gedrag heeft kunnen vaststellen. Dat lijkt mij een prima conclusie, je zegt er niks mee namelijk. Zeker als ze deze disclaimer er gewoon bij melden.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan moet je het onderzoek staken en niet zelf een conclusie verzinnen
begreep ik nou goed dat ze alleen wilde meewerken als ook de rol van Azarkan in het geheel onderzocht zou worden?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Uit hetzelfde stuk. Dan houdt het op he? Dan moet je je baseren op wat je wel hebt.
Ik lees dat niet in het telegraafartikel? Lees jij dat elders of kijk ik er over heen?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
begreep ik nou goed dat ze alleen wilde meewerken als ook de rol van Azarkan in het geheel onderzocht zou worden?
Eens zien of ze hem gaan confronteren met die ene zetel in de peilingen. Allemaal vanwege zijn boehoe omdat Kuzu en Azkaban samen een tripje naar Turkije maakten.quote:Op zondag 10 mei 2020 12:02 schreef zakjapannertje het volgende:
Öztürk is zometeen te gast bij Buitenhof. Ongenodigd misschien want het was nergens aangekondigd op de website van Buitenhof.
Misschien gaat die ook wat aankondigenquote:Op zondag 10 mei 2020 12:02 schreef zakjapannertje het volgende:
Öztürk is zometeen te gast bij Buitenhof. Ongenodigd misschien want het was nergens aangekondigd op de website van Buitenhof.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
In het fragment 'Kuzu zwaar onder vuur bij Jinek' is te zien hoe Denk zijn populariteit heeft gekregen. Troll-accounts onder leiding van Farid Azarkan.
We hebben nu een troll in de tweede kamer.
[ afbeelding ]
ik had het ergens anders gelezen, maar kan het uiteraard niet vindenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik lees dat niet in het telegraafartikel? Lees jij dat elders of kijk ik er over heen?
Je vergeet ledenpartij.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:03 schreef TomWaits het volgende:
Lekker schreeuwen bij Twan Huys. Ramadan, Moederdag, nieuwe generatie, alles.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)in-de-kamer-a3999244quote:Nadat Öztürk Azarkan royeerde, schaarden bijna alle fractievoorzitters van lokale afdelingen zich achter Azarkan. Zij vertegenwoordigen een belangrijk deel van het partijkader. Het is de vraag hoeveel draagvlak Öztürk nog heeft binnen de partij. Hoe de verhoudingen precies liggen, zal moeten blijken tijdens de ledenbijeenkomst. Hoewel partijleden zich ook daarover grote zorgen maken: het is vooralsnog niet mogelijk om spreektijd aan te vragen voor de bijeenkomst en leden vragen zich ook af hoe ze kunnen stemmen voor nieuwe bestuursleden, als er geen officiële vacatures zijn en niemand zich openlijk kan aanmelden als kandidaat.
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 14:14 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)in-de-kamer-a3999244
[..]
Kiezers van SP, GL en PvdA wilden zo graag Diederik Samsom als premier dat ze massaal PvdA hebben gestemd in 2012. Samsom zelf kreeg 1,8 miljoen stemmen, goed voor 25-30 kamerzetels. Zoals altijd schuiven de overtollige stemmen door naar de volgende kandidaten op de lijst.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:00 schreef Pedroso het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Ozturk ooit voor de PvdA in de 2e Kamer terecht is gekomen.?
Heeft geen enkel niveau, op geen elk gebied.
Ozturk is uitgeregeerd. Totaal geen draagvlak meer zo blijkt wel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:50 schreef Hanca het volgende:
En de soap gaat door:
https://nos.nl/artikel/23(...)it-partij-gezet.html
De beroepscommissie verwerpt het besluit van het bestuur om Azarkan uit de partij te zetten.
Ja Geert Dales zou ook enkel "strikt noodzakelijke dingen " doen.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:14 schreef trein2000 het volgende:
Er is kennelijk een wapenstilstand bereikt. Een commissie gaat een ALV organiseren. Het bestuur gaat alleen nog strikt noodzakelijke dingen doen tot die ALV.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |