Alleen jij kan inschatten van welke posts je misschien spijt krijgtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:05 schreef ato het volgende:
[..]
Je ziet het nog...
Als ik mij misdraag, moeten jullie het zeggen.
Deze zin verklaart ZOVEELquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gangbang is niet een term voor mensen die niet in de hal durven te zijn he
Doe gezellig mee Tim, enige regel is dat je je mondkapje op houdt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn ramen zijn het met je eensquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd wat minder blij met dat zonnige weer. Als dat betekent dat veel meer mensen naar buiten gaan en onder elkaar komen.
En ook omdat ik het irritant vind in mijn huis.
Want homo's kunnen niet zingen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:27 schreef ato het volgende:
Oh wat zingt hij slecht hier. Ik heb het idee dat hij ook homo is.
Ik pas, maar bedankt voor het aanbodquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:25 schreef ato het volgende:
[..]
Doe gezellig mee Tim, enige regel is dat je je mondkapje op houdt.
Ik lig al, Dave moet nog zijn aardappels afgieten en komt wat later.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik pas, maar bedankt voor het aanbod
Ja ik zag weer foto's voorbij komen van veel mensen op elkaarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd wat minder blij met dat zonnige weer. Als dat betekent dat veel meer mensen naar buiten gaan en onder elkaar komen.
En ook omdat ik het irritant vind in mijn huis.
Oh!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Samurai-imam Al-Bestekla vond ik helemaal niets
Live was het echt niks neequote:
Haha, ja die zinnen achter elkaarquote:
Ik denk dat volgende week een naar plaatje gaat opleveren. Ook geloof ik dat Nederland dan op slot gaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik zag weer foto's voorbij komen van veel mensen op elkaar![]()
Zouden die er gewoon niet over nadenken of denken yolo mij zal het wel niet gebeuren.
Ja had ik na een tijd zin in.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, ja die zinnen achter elkaarAto is al aardig dronken aan het worden
Daar ben ik zó aan toe!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |