quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
Op tijd terug @:ato - Nederland laat geen vluchten uit Spanje meer toe.
Dus op zich had hij nog terug kunnen komen, maar het had wel een stuk moeilijker geworden inderdaad.quote:Het verbod geldt voor 14 dagen.Medisch
personeel en coronapatiënten mogen nog
wel landen in Nederland.Ook vluchten
voor repatriëring mogen doorgaan.
Wat een opluchting dan!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
Op tijd terug @:ato - Nederland laat geen vluchten uit Spanje meer toe.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:33 schreef Meke het volgende:
Even hartjes voor @:MMF93 @:GeorgeM en iedereen die het nodig heeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ie al niet voor Pampus ligt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Denk dat hij er nog wel een biertje extra op drinkt
*hamstert hartjes en verstopt ze allemaal in het magazijnquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:26 schreef ijs_beer het volgende:
Oh enen
voor iedereen die wil of nodig heeft.
Valt me tegen hoor, dat je het bijltje er zo snel bij neergooitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
Voor mij wordt het nu wel moeilijk om naar Nederland te komen, dus ik zou het op prijs stellen als jullie de volgende meet nog even uitstellen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
*hamstert hartjes en verstopt ze allemaal in het magazijn
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Valt me tegen hoor, dat je het bijltje er zo snel bij neergooit
Niet nodig maar wil welquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:26 schreef ijs_beer het volgende:
Oh enen
voor iedereen die wil of nodig heeft.
Dat lijkt me sowiesoquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
Voor mij wordt het nu wel moeilijk om naar Nederland te komen, dus ik zou het op prijs stellen als jullie de volgende meet nog even uitstellen.
Ik zou nu best een livestream willenquote:
Nou dat wordt dan een massale videocallquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowiesoNu meeten is sowieso niet handig
Ook al hebben we het zo nodig
Oh dat zeker hoor. Ik bedoelde meer een deel heeft dat nodig.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach. Negativity sticks out, uiteindelijk is een heel groot deel van NL wel zo verstandig om druktes te mijden.
BrilliantBillGatesTacticsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]oneert schuldbewust 10% van al z'n gehamsterde hartjes aan een weeshuis
Misschien best wel een leuk idee voor de mensen die dat leuk lijkt/durvenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan een massale videocall
En je dan maar afvragen of iedereen wel een broek aan heeftquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien best wel een leuk idee voor de mensen die dat leuk lijkt/durven
'En nu allemaal opstaan!'quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
En je dan maar afvragen of iedereen wel een broek aan heeft
Ik besef me nu dat dit heel verkeerd kan overkomen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |