Toch snap ik dat niet. Carnaval vier je immers in kleine groepjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Het is ook daadwerkelijk erkend dat carnaval de belangrijkste reden is dat het daar zo erg mis is gegaan.
We zijn net een maand bezig. Over 3 maanden piept PeterR wel anders.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:07 schreef tompsv18 het volgende:
Peter heeft gesprokentwitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:01:46Ik worstel er toch wel een beetje mee dat er in de winter van 2017-2018 in drie, vier maanden tijd bijna 9500 (!!) mensen in Nederland griep-gerelateerd overleden (cijfers RIVM). Dit was nooit het gesprek van de dag of opening NOS-journaal en er werd geen wc-rol extra verkocht... reageer retweet
De nieuwe misinformatie van Jaap al gezien?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Toch snap ik dat niet. Carnaval vier je immers in kleine groepjes.
het is nu ook niet de tijd om even vrolijk de tourist uit te hangen hequote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je zit meer op fok dan dat je je met je vakantie bezig houdt..
en een halve dag naar 600.000quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is dan in 1 dag van 250 naar 300??
ok, mensen met andere gebruiken maken op een merkwaardige manier gebruik van de hulp die ze kosteloos wordt aangeboden... zo beter?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:08 schreef Durmada het volgende:
[..]
"Halve wilden". Ze houden er andere gebruiken op na, maar tot nu toe hebben ze aardig wat rampen overleefd en groeien ze nog altijd snel qua bevolkingsaantallen. Ik moet het allemaal nog maar zien. Daarnaast praat ik liever met respect over mensen uit
Afrika, het zijn geen beesten of halve wilden.
Nee wat dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De nieuwe misinformatie van Jaap al gezien?
Echt mokerdom. En natuurlijk vindt Peter zichzelf weer belangrijk genoeg om er wat van te vinden.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zwaar ongefundeerd want net over de rivieren in de regio Nijmegen/Arnhem is het al een dikke week flink aan het toenemen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort hier een meme bij.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet mijn woorden he. Woorden van het RIVM.quote:
https://www.nu.nl/coronav(...)drag-van-mensen.htmlquote:
Het is inmiddels weg, maar Jaap verwees dus naar de lockdown in Singapore als voorbeeld van 'zo gaat het ook niet goed'. Alleen Jaap was vergeten dat er geen lockdown in Singapore was maar ze daar als een idioot aan het testen zijn en contacttracing tot in den treuren doen. Wij doen geen lockdown (want Singapore!!!!) maar we doen ook het testen niet.quote:Correctie: In dit artikel werd verwezen naar een lockdown in Singapore, maar dit bleek niet correct en is daarom verwijderd.
Wat voor enclave hebben we in Nederland?quote:
Carnaval heeft zeker een grote invloed gehad, maar je kunt niet stellen dat andere regios buiten schot zullen blijven, zeker niet in ons dichtbevolkte landje en met huidige tendens en mogelijkheden je te verplaatsen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat mensen zo nu en dan ook oversteken.
Het is ook daadwerkelijk erkend dat carnaval de belangrijkste reden is dat het daar zo erg mis is gegaan.
achter gesloten deurenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:14 schreef hjansen82 het volgende:
Op 5 mei is het voorbij. Op 5 mei vieren we onze vrijheid.
Kaart uit 1849.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat voor enclave hebben we in Nederland?
Dat klinkt eerder als Hans de Boer van onbenullig Nederland.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:14 schreef Predator40 het volgende:
deze is ook aardig lachwekkend:
'Scenario om horeca over drie weken gecontroleerd weer te openen'
Hans de Boer, voorzitter van werkgeversbond VNO-NCW, laat weten dat er wordt nagedacht over het "gecontroleerd heropenen" van winkels en horeca over drie weken. "Het noodpakket begint er nu goed uit te zien. Daarom zeggen we tegen elkaar: zullen we eens heel voorzichtig gaan nadenken over de situatie over een maand?", zei De Boer in het programma Nieuwsweekend op NPO Radio 1.
tenzij het niet mag van de overheid is het werkweigering als je niet gaat en je werkgever wil dat je wel gaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:14 schreef Minimunt het volgende:
Een bedrijf waar ik voor werk wil dat ik volgende week maandag ergens op gesprek ga voor detachering van een tijdelijke opdracht. Is in de buurt van Uden. Ik twijfel heel erg om te gaan... maarja
Mensen snappen het echt niet.. denk eens aan een scenario waarbij je hopelijk op 1 juli weer een beetje fatsoenlijk kunt gaan leven allemaal.. en dat is al twijfelachtigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:14 schreef Predator40 het volgende:
deze is ook aardig lachwekkend:
'Scenario om horeca over drie weken gecontroleerd weer te openen'
Hans de Boer, voorzitter van werkgeversbond VNO-NCW, laat weten dat er wordt nagedacht over het "gecontroleerd heropenen" van winkels en horeca over drie weken. "Het noodpakket begint er nu goed uit te zien. Daarom zeggen we tegen elkaar: zullen we eens heel voorzichtig gaan nadenken over de situatie over een maand?", zei De Boer in het programma Nieuwsweekend op NPO Radio 1.
of voorstellen het via een videoconference te doenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
tenzij het niet mag van de overheid is het werkweigering als je niet gaat en je werkgever wil dat je wel gaat.
Je kan je ook ziek melden.
Ik zou gaan. En daar meteen in quarantaine.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:14 schreef Minimunt het volgende:
Een bedrijf waar ik voor werk wil dat ik volgende week maandag ergens op gesprek ga voor detachering van een tijdelijke opdracht. Is in de buurt van Uden. Ik twijfel heel erg om te gaan... maarja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |