abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 maart 2020 @ 01:34:22 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192178038
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Het is een illusie dat op korte termijn dat vaccin beschikbaar is. Daar jaren op wachten (als het al lukt) is de moeite niet waard en niet te betalen.

Hoe lang denk jij dat de Italianen en Spanjaarden dit economisch nog volhouden? De zorg moet ook betaald worden hé?
Er lopen al fase 1 tests inmiddels, het is niet dat men het virus niet dood kan maken, er is nog niet genoeg getest om uit te sluiten dat het 100% veilig is.

Ja, uiteraard kost het bakken, maar so be it, zoals ze gelukkig in die landen wel denken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_192178040
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:32 schreef Montagui het volgende:

[..]

"IK WEET WEL"

HOE weet jij dat wel?
Omdat Als het RIVM logisch had nagedacht en had ingegrepen we hier die toestand in Brabant niet hadden gehad.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_192178044
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:34 schreef Montagui het volgende:

[..]

Internet is een bron van misinformatie.

Geloof wie je wil geloven (vaak de bron in jouw straatje)
Of in jouw straatje.
pi_192178045
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:33 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ze willen geen paniek zaaien....terwijl er wel paniek is
het is maar net hoe je het ziet
Ik heb het recht om te bepalen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 maart 2020 @ 01:34:48 #130
163650 Greys
pi_192178046
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:32 schreef Mammietje het volgende:
Ik begrijp het echt niet. Als ze zelf al 500 tot 1000 extra icklantjes verwachten, hoe kunnen ze dan overtuigd zijn dat de ic-capaciteit genoeg is??
Wie zijn ze? Wie zijn ervan overtuigd dat het genoeg is? Want gisteren bij Op1 waren er zat die het kunnen weten die zeiden dat er nog wel wat opgeschaald kan worden en daarna nog eens maar dan moest er wel heel rap extra apparatuur en materiaal komen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 21 maart 2020 @ 01:34:53 #131
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_192178047
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:33 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

dat zijn ze niet, en dat zal het zeer waarschijnlijk ook niet zijn. maar dat kan alleen bepaalt worden hoe we allemaal tegelijk ziek worden, en dat proberen we dus te verspreiden
Ik vond Rutte daar ook steeds ontwijkend op antwoorden tijdens de persco van afgelopen middag. Niet zeggen wanneer het vol zit, maar dat er aan gewerkt wordt om overbelasting te voorkomen, iets in die geest.
It's okay to be white
  zaterdag 21 maart 2020 @ 01:34:54 #132
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_192178049
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Wellicht wel op kortere termijn een betere combinatie van medicijnen die ze nu allemaal nog volop aan het testen zijn. Hoop het.
Ik hoop ook dat bestaande medicijnen soelaas bieden, en ik denk dat het zeker ook wel verlichting zal bieden maar helaas geen wonderen. Maar het is te prematuur, te optimistisch, en eigenlijk een beetje naive om te veronderstellen dat op korte, of middellange termijn een vaccin is dat je even kan gaan uitdelen aan miljarden mensen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_192178054
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:34 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Omdat Als het RIVM logisch had nagedacht en had ingegrepen we hier die toestand in Brabant niet hadden gehad.
En dat kan jij onderbouwen?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_192178056
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:35 schreef Montagui het volgende:

[..]

Elke situatie dan de huidige is ongeveer beter. :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 maart 2020 @ 01:36:28 #135
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192178057
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:32 schreef Montagui het volgende:

[..]

"IK WEET WEL"

HOE weet jij dat wel?
Dat heb ik al zo vaak uitgelegd.

Zij beweerden dat de kans nihil was dat het hier zou komen.
Zij beweerden dat als het in Nederland zou komen het tot een enkele besmetting zou blijven.
Zij beweerden dat carnaval geen probleem zou zijn, want dat vier je in kleine groepen.
Zij beweerden dat het testen van patiënten die in risicogebieden waren geweest genoeg zou zijn.
Zij beweerden dat er geen kans was op besmetting zonder klachten.
Zij beweerden dat er geen kans was op besmetting als je 24h vrij van klachten was.
Zij beweerden dat kinderen geen rol speelden bij verspreiding.
Zij beweerden dat ze wisten hoe snel het aantal patiënten op de IC's ging oplopen.

Deze schud ik even zo uit mijn mouw. Heb er vast nog heel veel meer als ik er nog langer over nadenk. Als je bronnen wil ga je maar Googlen of mijn oude posts terugzoeken, want die heb ik al tientallen keren gepost.
pi_192178058
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Wellicht wel op kortere termijn een betere combinatie van medicijnen die ze nu allemaal nog volop aan het testen zijn. Hoop het.
Dat gaat ook maanden duren nu testen ze alleen nog op kleine schaal met bestaande medicijnen maar dat kan je ook niet zomaar op grote schaal doen. Veel mensen hier hebben amper door hoelang een testfase duurt. Voor een vaccin is dat minimaal een jaar als het echt snel gaat maar vaak 1.5 a 2 jaar.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 01:37:04 #137
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_192178063
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Er lopen al fase 1 tests inmiddels, het is niet dat men het virus niet dood kan maken, er is nog niet genoeg getest om uit te sluiten dat het 100% veilig is.

Ja, uiteraard kost het bakken, maar so be it, zoals ze gelukkig in die landen wel denken.
Ik help het je hopen, maar vergeet niet dat er ook nooit een werkend middel tegen het sars-virus is gevonden.

Geld voor het vaccin speelt geen rol, de huidige economische situatie kost meer.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 21 maart 2020 @ 01:37:13 #138
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_192178064
quote:

[..]

Oké. Ik postte die link omdat ik je in het vorig topic nogal fel op een lockdown reageerde. Die post wou ik quoten en toen kreeg ik een vage melding, nu kan ik de post niet weer vinden (wel een deel in de google cache trouwens).
Ik heb ook niet alle antwoorden (alhoewel ik een paar weken lockdown om de situatie in te schatten en ons voor te bereiden niet erg zou vinden) maar ik wou dus aangeven dat het niet alleen maar onderbuikgekkies zijn die om een lockdown vragen.
It's okay to be white
pi_192178069
quote:

[..]

Ja. Ze hadden die man uit Loon op Zand die iedereen heeft besmet tijdens Carnaval best even oor de zekerheid in quarantaine kunnen zetten omdat hij uit een besmet gebied uit Italie kwam.

Dat wordt in Afrika ook gedaan. mensen die uit een besmet gebied komen worden in quarantaine gezet of ze nou ziek zijn of niet.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_192178070
quote:

[..]

vooral hoe de RIVM heeft gehandeld:

te weinig materialen besteld en amper testen
als je geen klachten hebt ben je niet besmettelijk
carnaval vieren is geen probleem

daar is het wel aardig fout gegaan
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zaterdag 21 maart 2020 @ 01:37:59 #141
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_192178072
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zij beweerden dat als het in Nederland zou komen het tot een enkele besmetting zou blijven.
Zij beweerden dat carnaval geen probleem zou zijn, want dat vier je in kleine groepen.
Zij beweerden dat het testen van patiënten die in risicogebieden waren geweest genoeg zou zijn.
Zij beweerden dat er geen kans was op besmetting als je 24h vrij van klachten was.
Zij beweerden dat ze wisten hoe snel het aantal patiënten op de IC's ging oplopen.

Deze schud ik even zo uit mijn mouw. Heb er vast nog heel veel meer als ik er nog langer over nadenk. Als je bronnen wil ga je maar Googlen of mijn oude posts terugzoeken, want die heb ik al tientallen keren gepost.
Je negeerde mijn opmerking. All over the world hebben ze dit niet gezien.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 21 maart 2020 @ 01:38:01 #142
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192178073
quote:

[..]

klinkt als BNW, maar ja, het is in deze reeks diverse keren besproken met bronnen, we blijven niet bezig, he
pi_192178076
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:34 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Of in jouw straatje.
Neuh, ik geloof in 1e instantie geen flikker. Wil dat graag onderbouwd zien met bronnen.....en dan check ik of de bronnen betrouwbaar zijn. RIVM IS m.i. betrouwbaarder dan een folk-gast. Lijkt me een acceptabele aanname. Aan jouw om het tegendeel te bewijzen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_192178079
quote:

[..]

Als volgende week/week daarna de ziekenhuizen vol liggen en de meeste mensen liggen daar voor een week of 3/4, dan snap je toch wel dat alles wat daarna medische hulp nodig heeft, domweg sterft? Dat zijn een hoop onnodige doden.
pi_192178082
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 01:39:25 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192178083
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik help het je hopen, maar vergeet niet dat er ook nooit een werkend middel tegen het sars-virus is gevonden.

Geld voor het vaccin speelt geen rol, de huidige economische situatie kost meer.
Heeft (ok, ik doe het even uit mijn hoofd, kan ook MERS zijn) te maken met het feit dat SARS zelf uitstierf, het had geen nut meer om verder een vaccin te ontwikkelen voor een virus dat er niet meer is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 maart 2020 @ 01:39:27 #147
163650 Greys
pi_192178085
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat is dit voor valse aantijging :') Je maakt claims die volkomen uit de lucht gegrepen zijn.

Ik heb het constant over het medisch verloop, haal jij lekker even mensen hun privéleven en relaties er bij.
Nee niks valse aantijging, kom, eerlijk blijven. Geef gewoon eens antwoord:

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:28 schreef Elan het volgende:
Voor de meute hier is de impact van zo'n (semi)lockdown vele malen ingrijpender op hun leven dan het virus zelf ooit gaat worden.
Dus, nogmaals de vraag, hoe weet je dat laatste zo zeker, dat het virus op het leven van 'de meute hier' een vele malen mindere impact gaat hebben dan een semi lockdown? Dan moet jij kennelijk weten dat het virus de zwakkere of oudere geliefden van 'de meute hier' gaat overslaan. Anders kan je zoiets namelijk niet zo stellig brengen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192178087
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:38 schreef Montagui het volgende:

[..]

Neuh, ik geloof in 1e instantie geen flikker. Wil dat graag onderbouwd zien met bronnen.....en dan check ik of de bronnen betrouwbaar zijn. RIVM IS m.i. betrouwbaarder dan een folk-gast. Lijkt me een acceptabele aanname. Aan jouw om het tegendeel te bewijzen.
het RIVM was samen met de overheid er alleen om de economie te beschermen en niet de burgers, dat is wel duidelijk.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_192178091
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Prima, nu ben jij eerlijk in tegenstelling tot jouw medevoorstanders.

Maar leg dat de burgers uit: dat zij jarenlang in lockdown moeten leven met als gevolg dat wij economisch vele decennia worden teruggeworpen in de tijd. Met daarna nog steeds de kans dat het virus weer opnieuw (of in andere variant) kan komen opsteken.
Jij met je jaren
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 01:40:12 #150
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192178092
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:38 schreef Montagui het volgende:

[..]

gast, ga lekker in een ander topic verder,joh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')