Raar dat ik me Voxs dan beter kan heugen als Ygritte.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef Koen66 het volgende:
Destijds kwamen Voxs en Ygritte hier zo ongeveer tegelijkertijd binnenvallen vanuit UTO
Wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef Koen66 het volgende:
als die stripjes kloppen ben jij niet zo groot toch @:ygritte ?
Voxs was hier redelijk consequent frequent aanwezig, Ygritte eigenlijk jaar of wat afwezigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar dat ik me Voxs dan beter kan heugen als Ygritte.
Ik ben een beetje een muurbloempjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar dat ik me Voxs dan beter kan heugen als Ygritte.
Ik zit hier toch ook al een heel tijdje ondergedokenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voxs was hier redelijk consequent frequent aanwezig, Ygritte eigenlijk jaar of wat afwezig
Machtig mooi hoe jij al jaren lang probeert te achterhalen hoe ik eruit ziequote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef Koen66 het volgende:
als die stripjes kloppen ben jij niet zo groot toch @:ygritte ?
volhouderquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Machtig mooi hoe jij al jaren lang probeert te achterhalen hoe ik eruit zie
klopt maar volgens mijn brein kwamen de dames iets van 2015 binnenvallenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit hier toch ook al een heel tijdje ondergedoken
Ik doe met regelmaat de grote verdwijntrucquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit hier toch ook al een heel tijdje ondergedoken
beetje net als Miauw, die komt af en toe weer terug en dan weer een jaar sabbaticalquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe met regelmaat de grote verdwijntruc
Miauwquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje net als Miauw, die komt af en toe weer terug en dan weer een jaar sabbatical
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje net als Miauw, die komt af en toe weer terug en dan weer een jaar sabbatical
door die UI denk ik ook altijd serieus dat je er precies zo uit zietquote:
Mocht ik willenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
door die UI denk ik ook altijd serieus dat je er precies zo uit ziet
Sorry to burst your bubblequote:
wat heb ik gemistquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble![]()
Tot vandaag had ik mjj je voorgesteld als een robuuste schot met baard en lang haar.
Dat heb je met je impulsieve actie van vanochtend ook verpest
Groeit wel weer aan en ik was zo lui om niet alles te scherenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble![]()
Tot vandaag had ik mjj je voorgesteld als een robuuste schot met baard en lang haar.
Dat heb je met je impulsieve actie van vanochtend ook verpest
Ik heb mijn kop kaalgeschoren maar gvd wat voelt dat lekker, warm washandje voor het eerst van mijn leven over mijn schedel heen, genieten en bizar tegelijkertijd.quote:
Don't make it worsequote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groeit wel weer aan en ik was zo lui om niet alles te scheren
Dan snap ik hem, gvd ook zin in iets lekkers.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wilde richting koelkast/ keukenla
om op te eten?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan snap ik hem, gvd ook zin in iets lekkers.
Ok Ygritte gaat nu kutkwark maken en mijn leven in quarantaine begint echt een beetje erg kut te wordenquote:
Ik zat zelf meer aan chiazaad te denkenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok Ygritte gaat nu kutkwark maken en mijn leven in quarantaine begint echt een beetje erg kut te worden
Zucht, Ik ga weer googelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan chiazaad te denken
Ik eet het overigens niet, nooit niet, het lijkt mij bijzonder ranzig en nog ranziger na het eten *ril*quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou Google images zegt echt super super veel zwart zaad, bijna om bang van te worden.
Joe!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:37 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga jullie saampjes achterlaten, deze ouwe lul crasht
*doet de lichten uit en ophaalbrug omhoog
Welterusten![]()
Hoezo dan weer na het eten?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik eet het overigens niet, nooit niet, het lijkt mij bijzonder ranzig en nog ranziger na het eten *ril*
Dankie San nachtmeester Koen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:37 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga jullie saampjes achterlaten, deze ouwe lul crasht
*doet de lichten uit en ophaalbrug omhoog
Welterusten![]()
Net als zo'n sesamzaadbroodje, lekker hoor maar je zit een uur naar scheten ruikend hard zaad tussen je tanden uit te pulken achteraf.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan mij zo voorstellen dat het tussen je tanden blijft hangen
Ik ken een sluiproutequote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:46 schreef Ygritte het volgende:
Ik ga kijken of die ophaalbrug al omhoog is of dat ik nog net aan de overkant kom!
Niet te doenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 20-03-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 314 bitterbal
02 244 UitStraling
03 165 Budapestenaar
04 147 Dr_Flash
05 117 Ygritte
06 109 haags_kwartiertje
07 089 Koen66
08 076 FranticDJ
09 073 LTVDK
10 062 crv
11 060 liesje1979
12 046 gianni61
13 043 IJsdraakje
14 038 Karzai
15 026 chipitovandenbroek
16 024 essnhills
17 021 Gruj0
18 020 Bos81
19 016 Muck
20 013 DaMart
21 010 mschol
22 008 Nick1975
23 007 Arch-Indar
24 002 scrupuleus
24 002 G-Pier
24 002 Fogel
24 002 DerRabbit
28 001 PoezeligDing
klik hier voor meer stats
Sav heeft veel parkeerplekken. Ik kreeg van onze frituursnack de tip om die supermarkten te vermijden. Mijn AH was weer behoorlijk leeg vanavond, heeft het doosje merci toch niet geholpen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:37 schreef mschol het volgende:
weekend, maar morgen eerst eens poging tot wekelijkse boodschappen doen
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
De Switch kopen was een goede beslissing. Ontspanning. Even verstand op 0.
logisch wel eigenlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sav heeft veel parkeerplekken. Ik kreeg van onze frituursnack de tip om die supermarkten te vermijden. Mijn AH was weer behoorlijk leeg vanavond, heeft het doosje merci toch niet geholpen.Maar heeft ook een parkeergarage. Toen nog Weimarstraat en daar hadden ze veel meer.
sociaal afstandenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:46 schreef Karzai het volgende:
Is er geen Nederlands woord voor social distancing?
Doe je bestquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:46 schreef Karzai het volgende:
jij en niks lekkers?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:52 schreef Karzai het volgende:
Ik heb niks lekkers meer in huis, zal toch even naar de supermarkt moeten vandaag
FOK!ken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:46 schreef Karzai het volgende:
Dan moet je maar snel gaanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:56 schreef Karzai het volgende:
alleen basis dingen brood, kaas , worst, vlees groente fruit
Geen koekjes chocola of bitterballen
Rosiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:02 schreef Karzai het volgende:
ik kijk 50 jaar pinkpop op npo extra met claw boys claw
Ben even corona nieuws moe
30 jaar geleden dat ik Claw Boys Claw zag spelen in Hellevoetsluis. 'k word oud.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:02 schreef Karzai het volgende:
ik kijk 50 jaar pinkpop op npo extra met claw boys claw
Ben even corona nieuws moe
bitterballen en hagelslagquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:08 schreef Karzai het volgende:
even een boodschappenlijstje maken
koffie
melk
limonade
kaas
brood
nootjes
koekjes
chocola
kroketten
Dat is het wel denk ik
Grenadine.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:12 schreef UitStraling het volgende:
Limonade, dat is een ouderwets woord.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:08 schreef Karzai het volgende:
even een boodschappenlijstje maken
koffie
melk Sekt
limonade Bier
kaas
brood
nootjes
koekjes Chips
chocola puur
kroketten chicken wings
Wijn
Dat is het wel denk ik
pas als jij je geslepen messen hebt weggelegdquote:
zijn al weg. kon niet wakker blijvenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:15 schreef crv het volgende:
[..]
pas als jij je geslepen messen hebt weggelegd
Niets mis met een goede aanval van ochtendgeilheidquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aan tafel bij jinek
godsallemachtig
[ afbeelding ]
Wat een genot om naar te kijken
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets mis met een goede aanval van ochtendgeilheid
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aan tafel bij jinek
godsallemachtig
[ afbeelding ]
Wat een genot om naar te kijken
Ligt de bouw niet stil?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
ik ga straks denk ik wel naar buiten. Niet richting scheveningen maar andere kant op. kijken hoe het met de grootse nieuwbouw plannen hier staat
De bouw gaat geloof ik nog wel enigszins door, zeker buiten.quote:
Bij mij wordt het een andere dag. Demobilisatie... Met het OV Hoorn - A'dam - R'dam. Bij me: gereedschaptas (zwaar), koffer, rugtas, fiets, schoudertas.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:17 schreef Karzai het volgende:
Nou huispak aan, ik blijf de rest van de dag binnen
Ik ben gestopt met kijken op Catawiki; de spullen die ik echt mooi vind zijn daar zo duur (vaak verzendkosten). Dan zie ik zoveel moois maar kan het niet kopenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
omg![]()
https://www.catawiki.nl/l/35458707-denial-overdose-coca-cola
beetje duur![]()
zag het via fb. zon add en nu wil ik dat hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met kijken op Catawiki; de spullen die ik echt mooi vind zijn daar zo duur (vaak verzendkosten). Dan zie ik zoveel moois maar kan het niet kopen
Sowieso dat opgeld iedere keer. Nee Catawiki was ik vrij gauw klaar mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met kijken op Catawiki; de spullen die ik echt mooi vind zijn daar zo duur (vaak verzendkosten). Dan zie ik zoveel moois maar kan het niet kopen
wat is opgeld?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso dat opgeld iedere keer. Nee Catawiki was ik vrij gauw klaar mee.
Vind deze versie beter hoor, heb ik tenminste niet het idee naar The Box te zitten kijken:quote:
Veilingkosten.quote:
Wat er aan de strijkstok blijft hangen, i.e. waar het veilinghuis van moet leven. Bij een fysieke veiling is het opgeld vaak een procent of 20-25. Dat betekent dat als jij een veiling wint voor 1000 euro, je zo'n 1200 euro moet betalen. En ook dat de verkoper maar 800 euro krijgt. Het verschil gaat dan zitten in de kosten die het veilinghuis maakt om de veiling te organiseren. Bij Cata is het iets minder geloof ik, maar dat is gewoon een internetveilinghuis. Bij eBay kan alles gratis. Dus ik vind Cata dan naaierij.quote:
Is dit het muzikale equivalent van gordelroos?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind deze versie beter hoor, heb ik tenminste niet het idee naar The Box te zitten kijken:
eBay is gratis voor de koper, niet voor de verkoper.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat er aan de strijkstok blijft hangen, i.e. waar het veilinghuis van moet leven. Bij een fysieke veiling is het opgeld vaak een procent of 20-25. Dat betekent dat als jij een veiling wint voor 1000 euro, je zo'n 1200 euro moet betalen. En ook dat de verkoper maar 800 euro krijgt. Het verschil gaat dan zitten in de kosten die het veilinghuis maakt om de veiling te organiseren. Bij Cata is het iets minder geloof ik, maar dat is gewoon een internetveilinghuis. Bij eBay kan alles gratis. Dus ik vind Cata dan naaierij.
Dat maakt het niet veel voordeliger inderdaad. Voor mijn vintage spullen kijk ik dan liever op eBay of op wat Italiaanse/Scandinavische websites. Dat is nu ook helemaal dood allemaal natuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso dat opgeld iedere keer. Nee Catawiki was ik vrij gauw klaar mee.
Nee klopt, maar ook aan die kant zijn de kosten minimaal. Veel minder dan bij Cata iigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
eBay is gratis voor de koper, niet voor de verkoper.
Bij eBay kun je het ook zo duur maken als je wilt als je een item gaat promoten. Maar heb denk ik al een jaar of 15 niks meer via eBay verkocht dus weer niet meer wat de kosten daar zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ook aan die kant zijn de kosten minimaal. Veel minder dan bij Cata iig
Wat is het eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
er staat wel dat hij op catwiki ver onder geschatte waarde zit
Hier is die veel duurder
https://treasongallery.co(...)e/coca-cola-overdose
"geschatte waarde"quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
er staat wel dat hij op catwiki ver onder geschatte waarde zit
Hier is die veel duurder
https://treasongallery.co(...)e/coca-cola-overdose
Ja natuurlijk wat de gek er voor geeftquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"geschatte waarde"![]()
je hebt maar twee debielen nodig met veel te veel geld en je "geschatte waarde" gaat door het dak. Dat heeft niets met de geschatte waarde te maken.
Verzendkosten binnen NL 55 euroquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wat de gek er voor geeft
maar verzend kosten zijn al 55 e dan nog 9 procent veilingkosten.
Dus dan tikt het wel aan.
nee komt uit de vsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verzendkosten binnen NL 55 euroDat ding is geen 6 meter breed toch? Doe ff normaal met je 55 euro
Nee dat is LTFKDquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
het lijkt wel voor mij gemaakt te zijn
Vindt je dat heel gek.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die stribbelt tegen als ik hem probeer op te hangen
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die stribbelt tegen als ik hem probeer op te hangen
Makkelijker dan inbrengen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
Volgens mij is zo’n zetpil nog vrij eenvoudig zelf te maken..
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
jezus jongens het is echt een vet ding
Oh ik dacht dat er verzendkosten binnen NL stond.quote:
GA KOPEN DANquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
nee te duur.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GA KOPEN DAN![]()
Ik snap best dat je het vet vindt hoor
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met led-verlichting nog veel mooier denk ik
Een groot plastic pilletje met Coca Cola erin? Kun je ook voor 2 tientje op aliexpress halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
dit is gemeenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
geef maar de link danquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een groot plastic pilletje met Coca Cola erin? Kun je ook voor 2 tientje op aliexpress halen.
Met dat soort sites moet je ook altijd uitkijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"geschatte waarde"![]()
je hebt maar twee debielen nodig met veel te veel geld en je "geschatte waarde" gaat door het dak. Dat heeft niets met de geschatte waarde te maken.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja je moet ook nog iemand hebben die het wil kopen natuurlijk hequote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met dat soort sites moet je ook altijd uitkijken.
Laatst heb ik 2 lampen gekocht; een via een Deense marktplaats; een via eBay. Samen voor ongeveer 500 euro (incl. verzendkosten). Diezelfde lamp staat voor 580 euro per stuk om een "verzamelsite" en daar baseren mensen die de lamp op marktplaats zetten dan ook hun prijs op. Zijn heel erg verbaasd dat zoiets dan niet verkoopt.
https://www.pamono.eu/vin(...)erborg-for-fog-morup
mooie lampquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met dat soort sites moet je ook altijd uitkijken.
Laatst heb ik 2 lampen gekocht; een via een Deense marktplaats; een via eBay. Samen voor ongeveer 500 euro (incl. verzendkosten). Diezelfde lamp staat voor 580 euro per stuk om een "verzamelsite" en daar baseren mensen die de lamp op marktplaats zetten dan ook hun prijs op. Zijn heel erg verbaasd dat zoiets dan niet verkoopt.
https://www.pamono.eu/vin(...)erborg-for-fog-morup
Zo kon ik de originele glas-in-lood deuren van mijn woning terugkopen. Gaan kijken bij die kerel en afgesproken dat ik ze voor 200 euro mee kon nemen omdat er nog veel renovatiewerk aan zat. Had zijn vrouw op marktplaats gekeken en een deur gevonden die er op leek waar geen werk meer in zat voor 800 euro, of ik dat ook even wilde betalenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je moet ook nog iemand hebben die het wil kopen natuurlijk he
Daar ben ik echt 4 jaar naar opzoek geweest om die voor een goede prijs te kopen. Hangen nu 2 stuks hier in huisquote:
Achterlijk volkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo kon ik de originele glas-in-lood deuren van mijn woning terugkopen. Gaan kijken bij die kerel en afgesproken dat ik ze voor 200 euro mee kon nemen omdat er nog veel renovatiewerk aan zat. Had zijn vrouw op marktplaats gekeken en een deur gevonden die er op leek waar geen werk meer in zat voor 800 euro, of ik dat ook even wilde betalen
Had ergens wel de originele deuren willen hebben om die op te knappen; maar uiteindelijk toch maar zelf laten maken in hetzelfde ontwerp.quote:
Ik mijd MP over het algemeen als de pest, vorig jaar wel een keer een stapel tuintegels er op gezet met 'gratis ophalen'. Echt de helft van de mensen kwam niet opdagen, weer een ander was het na 6 tegels sjouwen beu en ging toen 'even naar huis' en is nooit meer terug gekomen en alsnog ligt de helft van de tegels er nogquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen zien marktplaats soms als een soort cash converter. "Ik zet het erop en dit is de prijs, hep op feesboek gestaan dus dan is het waar. Dus morgen heb ik X geld."
Mensen
Ik heb via cata een paar modeltreinen gekocht. Maar bij meeste haak ik af omdat je met alle kosten erbij soms meer betaalt dan de nieuwprijs.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Bovendien is het aanbod bij Cata nogal beperkt voor wat ik zoek, en weet ik veel te goed wat reële prijzen zijn
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik moet ook niks hebben van marktplaats. Ben je vrolijk aan het bieden op iets, kom je er na een tijdje achter dat het helemaal niet de intentie was om te verkopen, maar dat ze gewoon benieuwd waren wat mensen zouden biedenHef jezelf dan op joh neukfout
catawiki en grijpstuiver is onmogelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk op op cata weleens tegen het einde van een veiling of er wat leuks te vinden is voor een grijpstuiver. Maar meestal valt dat erg tegen
Aan de wandel dan jij.quote:
Schiet niet op zo hequote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb eerst maar weer een koffie genomen.
ja daar zie je dat hij gewoon gevoel heeft what so ever.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
Q: What do you say to Americans who are scared
TRUMP: "I say that you're a terrible reporter, that's what I say."
Ja je hebt zelf gezegd dat je wilde wandelen en geen middagdutjesquote:
ja klopt. ik drink de koffie, ga douchen en dan maar wandelenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt zelf gezegd dat je wilde wandelen en geen middagdutjes
Ik denk dat we de beste man maar in moeten laten slapen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar zie je dat hij gewoon gevoel heeft what so ever.
lijkt mij idd maar beter voor iedereenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat we de beste man maar in moeten laten slapen.
Ik las dit eerst verkeerdquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij idd maar beter voor iedereen
Grote meidquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. ik drink de koffie, ga douchen en dan maar wandelen
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
Q: What do you say to Americans who are scared
TRUMP: "I say that you're a terrible reporter, that's what I say."
Puur technisch gezien is het wel een correcte uitspraakquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Puur technisch gezien is het wel een correcte uitspraak
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/(...)848922395611993/?t=8
Wowquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:03 schreef Karzai het volgende:
Onze kunstenares, hoe gaat het Voxs
[ afbeelding ]
Kleurrijk draaierig nuquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:03 schreef Karzai het volgende:
Onze kunstenares, hoe gaat het Voxs
[ afbeelding ]
oeh even kijkenquote:
Vosje, die strips van jou waren tofquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kleurrijk draaierig nuGoed hoor, druk met den dingen. Jou ook alles goed?
Niet druk, gaat zijn gangetjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kleurrijk draaierig nuGoed hoor, druk met den dingen. Jou ook alles goed?
Ha dank je! Die waren ook zeer leuk om te maken. Maffe sc was hetquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vosje, die strips van jou waren tof
lekker koken, muziekjes luisteren etc?quote:
Ja vet is die, ken je deze overgang uit They Shall Not Grow Old?quote:
quote:
Nou nou, overdrijven we niet een beetje nu?quote:
wil net zeggenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, overdrijven we niet een beetje nu?
Enorm, maar het is Uitstraling, dus geheel in zijn stijlquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, overdrijven we niet een beetje nu?
Ik heb zin in jouquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vet is die, ken je deze overgang uit They Shall Not Grow Old?
https://www.nytimes.com/2(...)ckson-war-movie.html
lol, dat is overdreven gissen in het extremequote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij mooiste vrouw van Fok! Hare adembenemendheid zelve
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was tijdens die overgang van zwart-wit naar kleur echt compleet verbluft.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zeker ken ik die! Opmerkelijk hoe die beelden ineens veel sprekender worden in kleur en HD. Zo’n oorlog lijkt veel minder lang geleden. Een geheugensteuntje dat we best nodig hebben.
Ik ga niet een account aanmaken om een filmpje te kunnen zienquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was tijdens die overgang van zwart-wit naar kleur echt compleet verbluft.
Huh, kun je gewoon downloaden hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga niet een account aanmaken om een filmpje te kunnen zien
Dit soort foto’s kan ik ook eindeloos naar kijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was tijdens die overgang van zwart-wit naar kleur echt compleet verbluft.
Lekker! En zal het onthouden. Het was een tijdje hier minder..maar zie dat het weer levendig isquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]de koffie staat altijd klaar voor jou.
Ja werkelijk prachtig dat ja, ik loop ook altijd met open ogen en de kennis van honderden geschiedenisboeken rond te kijken in de wereld, jij hebt dat ook en dat maakt de wereld zoveel interessanter.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit soort foto’s kan ik ook eindeloos naar kijken.
https://www.deviantart.co(...)en-and-Now-616514830
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekker! En zal het onthouden. Het was een tijdje hier minder..maar zie dat het weer levendig is
Kennis van het verleden maakt het nu zoveel interessanterquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja werkelijk prachtig dat ja, ik loop ook altijd met open ogen en de kennis van honderden geschiedenisboeken rond te kijken in de wereld, jij hebt dat ook en dat maakt de wereld zoveel interessanter.
*dit is niet om mezelf een roos in de reet te steken maar Buda wel.
Heel goed! Als ik mijn aandacht wat kan verdelen..niet erg goed inquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bepaalde stoorzenders zijn verdwenen, oude bekenden duiken weer op, nieuwe users melden zich. Gaat lekker hier in de KSC.
De grote opmaak naar Foquevillequote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bepaalde stoorzenders zijn verdwenen, oude bekenden duiken weer op, nieuwe users melden zich. Gaat lekker hier in de KSC.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel goed! Als ik mijn aandacht wat kan verdelen..niet erg goed inIk zeil langs zo nu en dan
Nu echt dingen doen
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De grote opmaak naar Foqueville
Baas! Heb je nog zonne mooie hoedje voor me?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:22 schreef Karzai het volgende:
Wapenstilstand de Amerikanen trekken zich terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |