Raar dat ik me Voxs dan beter kan heugen als Ygritte.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef Koen66 het volgende:
Destijds kwamen Voxs en Ygritte hier zo ongeveer tegelijkertijd binnenvallen vanuit UTO
Wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef Koen66 het volgende:
als die stripjes kloppen ben jij niet zo groot toch @:ygritte ?
Voxs was hier redelijk consequent frequent aanwezig, Ygritte eigenlijk jaar of wat afwezigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar dat ik me Voxs dan beter kan heugen als Ygritte.
Ik ben een beetje een muurbloempjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar dat ik me Voxs dan beter kan heugen als Ygritte.
Ik zit hier toch ook al een heel tijdje ondergedokenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voxs was hier redelijk consequent frequent aanwezig, Ygritte eigenlijk jaar of wat afwezig
Machtig mooi hoe jij al jaren lang probeert te achterhalen hoe ik eruit ziequote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef Koen66 het volgende:
als die stripjes kloppen ben jij niet zo groot toch @:ygritte ?
volhouderquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Machtig mooi hoe jij al jaren lang probeert te achterhalen hoe ik eruit zie
klopt maar volgens mijn brein kwamen de dames iets van 2015 binnenvallenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit hier toch ook al een heel tijdje ondergedoken
Ik doe met regelmaat de grote verdwijntrucquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit hier toch ook al een heel tijdje ondergedoken
beetje net als Miauw, die komt af en toe weer terug en dan weer een jaar sabbaticalquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe met regelmaat de grote verdwijntruc
Miauwquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje net als Miauw, die komt af en toe weer terug en dan weer een jaar sabbatical
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje net als Miauw, die komt af en toe weer terug en dan weer een jaar sabbatical
door die UI denk ik ook altijd serieus dat je er precies zo uit zietquote:
Mocht ik willenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
door die UI denk ik ook altijd serieus dat je er precies zo uit ziet
Sorry to burst your bubblequote:
wat heb ik gemistquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble![]()
Tot vandaag had ik mjj je voorgesteld als een robuuste schot met baard en lang haar.
Dat heb je met je impulsieve actie van vanochtend ook verpest
Groeit wel weer aan en ik was zo lui om niet alles te scherenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble![]()
Tot vandaag had ik mjj je voorgesteld als een robuuste schot met baard en lang haar.
Dat heb je met je impulsieve actie van vanochtend ook verpest
Ik heb mijn kop kaalgeschoren maar gvd wat voelt dat lekker, warm washandje voor het eerst van mijn leven over mijn schedel heen, genieten en bizar tegelijkertijd.quote:
Don't make it worsequote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groeit wel weer aan en ik was zo lui om niet alles te scheren
Dan snap ik hem, gvd ook zin in iets lekkers.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wilde richting koelkast/ keukenla
om op te eten?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan snap ik hem, gvd ook zin in iets lekkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |