Hij staat op m'n digitale post-itsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg... heb je die code ergens opgeslagen of zoek je dat elke keer opnieuw op?
Waarschijnlijk verstandigquote:
Jammer genoeg niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:43 schreef Meke het volgende:
Hmm ik hoopte dat ze spiegelbeeld zouden zijn
Even F5'en, dan welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet.
Ik baal er ook een tikje van dat die verschillende kleurtjes niet synchroon zijn.
I heeft dat wel eens uitgelegd. Het komt doordatquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:43 schreef Meke het volgende:
Hmm ik hoopte dat ze spiegelbeeld zouden zijn
Ik wilde meekijken, maar moest dan aan het begin beginnen, terwijl jullie al bij Griekenland waren!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
We kijken nu de puntentelling van 2014 en het is retespannend
Ja, we moesten rond Griekenland ineens switchen naar een andere aanbieder. Die heeft een fijnere chat, maar lijkt moeilijker synchroon te krijgen te zijn. Al gaat dat misschien beter als je niet heen en weer spoeltquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wilde meekijken, maar moest dan aan het begin beginnen, terwijl jullie al bij Griekenland waren!
Ja! ik ging vooruit, want ik wilde synchroon lopen, maar toen had ik geen beeld meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, we moesten rond Griekenland ineens switchen naar een andere aanbieder. Die heeft een fijnere chat, maar lijkt moeilijker synchroon te krijgen te zijn. Al gaat dat misschien beter als je niet heen en weer spoelt
Blij voor jullie!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu net! Voor innige omhelzingen is in deze crisistijd geen ruimte als je net van buiten komt dus ze is meteen even de douche ingedoken
quote:
Nou ja zegquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu net! Voor innige omhelzingen is in deze crisistijd geen ruimte als je net van buiten komt dus ze is meteen even de douche ingedoken
Ben echt zo blij voor jullie dat ze er gewoon weer is!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaaa!!! Doodop natuurlijk, maar zo even rustig zitten en wat eten, biertje, wijntje, en dan zal ze zelf ook wel weer een beetje ontspannen.
Het moest zo zijn!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:56 schreef Cee het volgende:
En net op onze Samen Kijken Stream draait Coming Home (malta 2014).
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Even F5'en, dan wel![]()
@:I heeft dat ooit uitgelegd, het heeft er iets mee maken wanneer ze ingeladen worden ofzo? Alsen
in dezelfde post voor het eerst genoemd worden, gaan ze altijd tegelijk
Maar als ze in verschillende posts voor het eerst genoemd (en dus geladen) worden kunnen ze verschillen

@I maakt altijd indrukquote:
2e geworden! Wel mooi, maar we winnen nu dus ook echt nooit meer hequote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
We kijken nu de puntentelling van 2014 en het is retespannend
Misschien moeten we volgend jaar iemand als Trijntje Oosterhuis sturen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2e geworden! Wel mooi, maar we winnen nu dus ook echt nooit meer heDan doe je alles goed... Dit gaat voor altijd het hoogst haalbare zijn.
Doe je alles goed idd, alles klopte, loopt er ineens een wandelend statement voorbij.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2e geworden! Wel mooi, maar we winnen nu dus ook echt nooit meer heDan doe je alles goed... Dit gaat voor altijd het hoogst haalbare zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |