Die site (https://www.stichting-nice.nl/) heeft steeds een daling getoond op de laatste dag (totaal aantal patienten aanwezig op IC), maar een stijging op de dagen ervoor. Misschien komen de cijfers van IC ontslagen eerder binnen dan IC opnames, of geeft men geplande IC ontslagen door...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:07 schreef Confetti het volgende:
De IC cijfers kloppen niet. Ook gisteren werden die later op de dag bijgewerkt. 15 erbij is te weinig.
Maar dan zou je verwachten dat de cijfers van 18 maart afwijken, niet van 19 maart...quote:Data presented in the COVID-19 Situation Reports has changed to reflect data reported as of 00:00CET. As this is the first Situation Report with the new reporting period, there is overlap of data between Situation Report 57 and this report, thus the number of new cases may not equal the difference between total cases in the two reports.
Dat soort landen kunnen sobieso niet zelf nadenken en volgen daarom de meerderheid.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:50 schreef riazop het volgende:
Tunisie, 54 gevallen en 1 dode, gaat vanavond op volledige lockdown
https://www.aljazeera.com(...)200319224219279.html
Zekers maar ik denk, nu je moet kiezen vanwege het gebrek, "aan", het beter is de beschikbare kits als diagnose in te zetten voor patiënten en eventueel behandelend personeel cq, superspreaders.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:48 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Met veel testen zou je je beroepsbevolking weer aan de slag kunnen zetten. Lijkt mij zeker de moeite waard
Alleen staat degene voor je achter het karretjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:58 schreef Schakeltopia het volgende:
haha tip van de buurvrouw:
ga voor je karretje staan bij de kassa, dan houd je de mensen achter je op afstand
maar daar kun je zelf rustig afstand van nemen toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Alleen staat degene voor je achter het karretje
Onderwater gebeurde dit al. Maar goed dat ze het formeel vrijgeven. In strijd moet je schikken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:51 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ afbeelding ]
https://tweakers.net/nieu(...)ronabestrijding.html
Dus je moet in het karretje gaan zitten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als je de middelen hebt, gewoon gebruikenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Onderwater gebeurde dit al. Maar goed dat ze het formeel vrijgeven. In strijd moet je schikken.
Ik denk dat ze (EU/privacy) daar ook de BBC Pandemic Docu hebben gezien.
Weten of -en waar je naartoe verplaatst; geeft veel informatie wie met wie contact heeft (gehad).
Als je aan de beademing ligt, dan tenminste wel met een net kapsel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:59 schreef VersKers het volgende:
Ik merk dat ik nu toch wel extra zorgen maak om mijn ouders.
Gewoon naar de kapper gaan bijvoorbeeld.
Dan denk ik.. why?
Maar dat valt niet te meten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Stom dat ze ons niet vertellen hoeveel genezen terwijl dat juist positief nieuws is
andere landen gebruiken ook die tracking apps.Vind voor hier in de situatie zou het moeten kunnenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je de middelen hebt, gewoon gebruiken
Dat gezeik om privacy is nu niet relevant
Gelieve grappige corona-posts hier te plempen:quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:35 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jochemmyjer twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 14:26:33Dag 6 in quarantaine! Het gaat prima met de Myjertjes! (Tape geleend van klusjesman @:Mvan_berkel) #coronavirus #quarantaine #jufjochem https://t.co/vyw0exROft reageer retweet
goed om te horenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:01 schreef TheVulture het volgende:
Social distancing gaat in mijn winkelcentrum al stukken beter, weinig mensen, iedereen geeft elkaar de ruimte. Dat was eerder deze week wel anders.
Sterker nog, de huis tuin en keuken test zijn ze al aan het ontwikkelen in opdracht van de overheid.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:56 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zekers maar ik denk, nu je moet kiezen vanwege het gebrek, "aan", het beter is de beschikbare kits als diagnose in te zetten voor patiënten en eventueel behandelend personeel cq, superspreaders.
Gewoon stellen dat 80% van de bevolking besmet zal worden en dat de aanwas op de IC een indicatie is hoever dat is gevorderd en je bij afwijkingen van de verwachting (dus IC-capaciteti) kunt bijstellen (meer of minder LockDown).
Op termijn zal er vast een thuiskit bij de Etos komen voor ¤0,35 zodat je zelf kutn testen. Nu is dat echter niet aan de orde.
Daar je zelf anderhalve meter afstand mee houden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dus moeten de cijfers van China in twijfel getrokken worden? Of hebben we hier te maken met een slappere bevolking, zorg, andere virusvariant of realistische cijfers?quote:
Hier gaat het ook met de dag beter, je went er denk ik ook aan op een gegeven moment. En na en tijdje is het wat minder raarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:01 schreef TheVulture het volgende:
Social distancing gaat in mijn winkelcentrum al stukken beter, weinig mensen, iedereen geeft elkaar de ruimte. Dat was eerder deze week wel anders.
Wij testen niet op herstel en houden het ook niet bij.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dus moeten de cijfers van China in twijfel getrokken worden? Of hebben we hier te maken met een slappere bevolking, zorg, andere virusvariant of realistische cijfers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |