Jij denkt dat massage nodig is?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook wel ja.
Eerst absoluut tegen zijn, en stapje voor stapje toch aangeven dat het wel een mogelijkheid is.
ja ik denk dat de mens nou eenmaal zo is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Is geen massage voor nodig hoor. Voor elk persoon die nu nog lak heeft aan die 2 m afstand is er een persoon die continue roeptoetert dat we te weinig doen en naar een lockdown moeten.
geen vrouw die aan z'n kop zeurtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:19 schreef tompsv18 het volgende:
Nooit enige vermoeidheid te zien bij Rutte. Dat is wel echt knap.
Hij heeft hopelijk wel een aangeboren talent voor goed slapen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Hij komt altijd nog zo relaxt over vind ik.
Scheelt wel als je geen zeikwijf op de bank hebt zitten natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:19 schreef tompsv18 het volgende:
Nooit enige vermoeidheid te zien bij Rutte. Dat is wel echt knap.
hoezo?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Na de 30 doden vandaag zie ik het niet gebeuren.
Eens dat er nooit een laatste stap is, maar iedere dag dat je wacht is veel meer dan één simpel dagje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:18 schreef Montov het volgende:
[..]
Hoezo negeert Rutte het probleem? Constatering is toch de eerste stap? Er is nooit een laatste stap in deze crisis. Zelfs een lockdown is dat niet; zie Italie waar ook kritiek is op het volgen van de regels.
Ook in Italie is er
hij heeft liever een zeiknichtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Scheelt wel als je geen zeikwijf op de bank hebt zitten natuurlijk.
We hebben vast nog wel wat Erdogan strijders die zich vrijwillig aanmelden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:20 schreef polderturk het volgende:
Hebben we wel genoeg militairen voor een lockdown?
25% gaat naar de IC pipoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
25% van de besmetten daar komt niet levend van de afdeling.
"We zijn vier muren met alleen maar besmette patiënten"
https://www.geenstijl.nl/(...)-besmette-patienten/
De dictatuur word steeds meer merkbaar, je mag nergens meer naar binnen, minister van een partij met 9 zetels, 1.5 meter afstand van elkaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:19 schreef Breekfast het volgende:
Het zou wel mooi zijn als je een apparaat kunt ontwikkelen wat mensen verplicht moeten dragen waarbij je een stroomstoot krijgt als je dichter dan 1,5 meter bij iemand komt.
Hoe is? Ik zeg alleen dat ik denk dat draagvlak er al lang is en in aantallen waarschijnlijk nog wel meer dan mensen die lak hebben aan die 2 m.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk dat de mens nou eenmaal zo is.
hmm jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:15 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Pas 2 weken oud, daar kunnen we wat mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |