En Engelse ziekte blijkbaarquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij vrienden die dichtbij me staan merk ik dat ook wel; wel een fijn idee. Niet iedereen die zit als stel thuis opgesloten maar gewoon in zijn eentje over het algemeen.
Een van mijn beste vrienden heeft vorige week een baby gekregen en die mag voor het weekend alweer uit het ziekenhuis; dus dat is ook wel leuk. Nog even snel een kaartje sturen ook.
Nee, onjuist spatiegebruikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is Vitamine D tekort toch?
Denk dat Ang3l sowieso wel zin heeft in wat Vitamine D
Ja, die mag er onderhand wel in ja!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is Vitamine D tekort toch?
Denk dat Ang3l sowieso wel zin heeft in wat Vitamine D
Jamaar anders klopte de 4-letterige afkorting niet!quote:
PTSD is t toch?quote:
Nou, toch een Engelse ziekte dusquote:
Nog steeds niet? Jezus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Ah, Sanguin weer eens in t gay-nieuws.
Leuk, dat testen van doneren of ze al immuun zijn voor t virus inmiddels.
"De representatieve steekproef voor het volk". Uh ja, alleen mag geen enkele homo (monogaam of niet) meedoen he, aan je onderzoek
Nou, wel meer dan voorheen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen altijd thuiswerkenKantoren leeg
Het hoeft ook niet fulltime thuis natuurlijk, maar één dag in de week ofzo. Het ligt niet iedereen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, wel meer dan voorheen.
Ons bedrijf was er altijd super star in, en dat begon pas de laatste maand een beetje los te komen.
En toen dit. Nu moesten ze wel. Op zich een goede "test".
Het is versoepeld van 12 maanden geen seks tot 4 maanden geen seks. That's it.quote:
Kunnen we die ombouwen tot woningen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen altijd thuiswerkenKantoren leeg
Nee precies, maar zo af en toe. Of 1 dag in de week of zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet fulltime thuis natuurlijk, maar één dag in de week ofzo. Het ligt niet iedereen.
4 van de 5 dagen of zo om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet fulltime thuis natuurlijk, maar één dag in de week ofzo. Het ligt niet iedereen.
Vooral als je met onvoldoende flexplekken zit en er mensen op de vensterbank moeten werken ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee precies, maar zo af en toe. Of 1 dag in de week of zo.
Worden er misschien nu wel iets soepeler in.
Mensen op ven.... whut?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral als je met onvoldoende flexplekken zit en er mensen op de vensterbank moeten werken ofzo.
Of als je standaard een uur in de file staat.
Sowieso straks als we weer mogen!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
4 van de 5 dagen of zo om mee te beginnen.
Meteen overprikkeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso straks als we weer mogen!
Dan moeten we langzaam ontwennen, ont-thuizen!
Wij hebben een channel waar we onze flauwe woordgrappen nog steeds kunnen maken gelukkig. Alleen de running gags van kantoor lopen niet zo lekker meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh god ja. Die tetterende collega's weer om je heen
Gillende kinderen in de supermarkt. Of overal, eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Doe je niet mee met t grote TP gevecht?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat als jullie allemaal weer los mogen, dat ik nog een tijdje binnen blijf en afwacht.
Ik mag ineens niet meer de hele dag zingenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vanaf het balkon.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe je niet mee met t grote TP gevecht?
Precies. Daarom zeg ik. eerst 4 dagen thuis en 1 dag kantoor en dat dan weer langzaam opbouwen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso straks als we weer mogen!
Dan moeten we langzaam ontwennen, ont-thuizen!
5 min na je bericht kwam de mail vd sportschoolquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel van die zaken communiceren daar nu toch wel over? Hier in de buurt kun je je abonnement tijdelijk stopzetten of gaat het bedrag doormidden en bieden ze wat thuislessen aan.
Gewoon doen, post een foto, en als t lelijk is zla ik niet al TE hard lachen of er in ieder geval niets over postenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had nu ook al zin om met stoepkrijt aan de gang te gaan, maar ik ben niet artistiek dus dat wordt niks.
Ik heb overal connecties.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
5 min na je bericht kwam de mail vd sportschool
Ben jij van Anytime?![]()
Uit voorzorg?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Uit voorzorg allemaal geoefend met teams op kantoor.
Je zou ook eens quality time kunnen doorbrengen met je gezin.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:55 schreef Lospedrosa het volgende:
En maar denken wat ik ga doen dit weekend.
Kan alleen een 20 jaar oude hobby bedenken, vissen
His girlfriend in Canada?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je zou ook eens quality time kunnen doorbrengen met je gezin.
Vissen met ons gezin.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je zou ook eens quality time kunnen doorbrengen met je gezin.
Ik ben geen oplettende lezer, maar sterkte.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Minder grappig is dat we dit weekend ws echt afscheid moeten nemen. Ik zal veel alleen met de kids moeten zien te vermaken. De oplettende lezer weet waarom.
Ja dat gaat t hem niet worden.quote:
In plaats van patat?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:08 schreef rival het volgende:
Ben mn brood vergeten mee te nemen dus ging net even langs de mcDonalds.
Kreeg ik een pinapparaat aan een stok in mijn mik geduwd
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Minder grappig is dat we dit weekend ws echt afscheid moeten nemen. Ik zal veel alleen met de kids moeten zien te vermaken. De oplettende lezer weet waarom.
Hou even op anders wil ik vanavond Mac.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kom nooit meer bij de Mac.
Laatste keer bestelde ik een grote friet, kreeg ik een zak vol met wel 50 kleintjes!
Hier zit de Mac dicht volgens mij. Misschien toch eens kijken of de mcdrive weer open hebben gegooidquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:08 schreef rival het volgende:
Ben mn brood vergeten mee te nemen dus ging net even langs de mcDonalds.
Kreeg ik een pinapparaat aan een stok in mijn mik geduwd
Net een dutje gedaan. Ik ga nog even beginnen zoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:30 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb het opgegeven, laptop dicht, klaar met werk. Weekend!
hier kan ik me niets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hou even op anders wil ik vanavond Mac.
Ik kwam alleen maar dingen tegen waarvoor ik even overleg nodig heb met collega's, en nvan de betreffende collega's was niemand meer online, dus fuck it.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Net een dutje gedaan. Ik ga nog even beginnen zo
Alleen afhalen neem ik aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb vanmiddag wafels gemaakt. Kwam twee weken terug het wafelijzer tegen dus dan krijg je ook gelijk zin in zoiets. Blij dat ik het nog twee weken heb kunnen rekken.
Maar die zon maakt dat snel beter.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik wilde vandaag nog best veel doen maar weinig van gekomen. Nja morgen weer een dag gelukkig.
Wel fijn ook dat er de aankomende dagen nog wat zon is ondanks dat het dan wel weer kouder wordt helaas.
Zondag nog gemaaktquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb vanmiddag wafels gemaakt. Kwam twee weken terug het wafelijzer tegen dus dan krijg je ook gelijk zin in zoiets. Blij dat ik het nog twee weken heb kunnen rekken.
In ieder geval 20 weken niemand op je vaste flexplekquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:57 schreef Q. het volgende:
Eerste week thuiswerken overleefd. Nog maar 20 weken te gaan.
Dan ga ik gewoon even op de bank liggen tot de kat weg is. Enige optie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:03 schreef STING het volgende:
[..]
In ieder geval 20 weken niemand op je vaste flexplek
Behalve je kat misschien dan op je werkplek thuis
Jij was toch ziek?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor deze week. Vier uur extra gewerkt dan contract. Maandag is er weer een dag.
ziek? Nee, niet dat ik weet? @Californium is ziek.quote:
Nee nee jij bent ziekquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ziek? Nee, niet dat ik weet? @:Californium is ziek.
Ja watquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ziek? Nee, niet dat ik weet? @:Californium is ziek.
slapenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja wat![]()
Halve dagen slapen werkt wel
Bij m'n ouders jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Faxie kun jij nog gewoon frietjes eten dit weekend?
Lekker over de oudjes heen kuchenquote:
Gewoon in de bek spugen tochquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Lekker over de oudjes heen kuchen
Dus, wat zijn je plannen? Ben je al aan het hoesten?quote:
Als hij nog niet hoest komt dat snel wel, door de tochtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus, wat zijn je plannen? Ben je al aan het hoesten?
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij nog niet hoest komt dat snel wel, door de tocht.
Sommige opmerkingen kan ik gewoon niet niet makenquote:
Ik kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sommige opmerkingen kan ik gewoon niet niet maken.
Sterker nog, je hebt al watquote:
Veel slapen. Nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus, wat zijn je plannen? Ben je al aan het hoesten?
* kuch *quote:
OKquote:
Weet je ook eens hoe wij ons voelenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:02 schreef Californium het volgende:
Ik irriteer me zo mateloos aan mezelf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |