Gisteren plaatste iemand kaarten van corona brandhaarden en veel varkensteelt in landen en dat kwam vrij aardig overeen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zit in de trein de nature van deze week te lezen, en in een artikel daarin laten ze zien dan deze corona bindt aan het humane ACE2 eiwit en bijvoorbeeld niet aan die van muizen, muizen kunnen dus niet geïnfecteerd worden.
Maar ze testen daar ook ACE2 van civet katten, vleermuizen en varkens. En die binden allemaal aan deze corona, nou zou ik me niet zo druk maken om de vleermuizen en civetkatten. Maar ik vraag me wel af of onze varkenspopulatie gechecked wordt... En of dat een extra bron kan zien zijn\worden?
Bron: Zhou et.al. 2020 nature
In dezelfde nature staat ook dat tests om makaken laten zien dat die slechts milde effecten hebben, ben benieuwd of ze erachter komen wat de mens zo heftig doet reageren.
maar niet roeren want anders word die veel te zoetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik denk dat ik zo 480 suikerkorrels in m'n thee doe. En 22 vallen ernaast waarschijnlijk.
Ik zou als ik de RIVM was maar eens zo'n swab stokje in een paar varkensneuzen drukkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:58 schreef maily het volgende:
[..]
Er is vele topics terug al een vermoeden van een verband geuit met de Q-koorts en MERS ook in regio Uden .....
Waarbij we Iran even "vergeten" (herhaling) The bacon capital of the world.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gisteren plaatste iemand kaarten van corona brandhaarden en veel varkensteelt in landen en dat kwam vrij aardig overeen.
Die dikke wijven ook, lol, geen enkel besef dat ze een enorm grote risicogroep zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:56 schreef wodca het volgende:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/coronavirus-weerhoudt-amerikaanse-spring-breakers-er-niet-van-om-te-feesten-dan-krijg-ik-het-maar~a5700b02/
Het dringt not niet helemaal door bij hen
Ik heb dat ook gezien; ga het "even" terugzoekenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gisteren plaatste iemand kaarten van corona brandhaarden en veel varkensteelt in landen en dat kwam vrij aardig overeen.
Hoe dan? 22% besmettingen en een verdubbeling van de doden per dag er bij hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:59 schreef Newone82 het volgende:
[..]
We gaan de goede kant op. Beleid werpt zijn vruchten af.
als iedereen een test zou krijgen dan schrik je helemaal denk ik inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Dus een groter aantal nieuwe besmettingen terwijl de criteria om te testen strenger zijn geworden. Onheilspellend!
Omdat het 15 dagen duurt ongeveer voordat de effecten zichtbaar zijn. Valt dus in de lijn der verwachtingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Dus een groter aantal nieuwe besmettingen terwijl de criteria om te testen strenger zijn geworden. Onheilspellend!
Ik ga die post opzoeken .....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zou als ik de RIVM was maar eens zo'n swab stokje in een paar varkensneuzen drukken
quote:
quote:Het werkelijke aantal besmettingen met COVID-19 ligt hoger dan het aantal meldingen in deze update, omdat niet meer iedereen met mogelijke besmetting getest wordt.
het lijkt wel of sommige users dat niet willen begrijpen of willen verdraaienquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen paniek hier hoor. Je kan wel blijven roepen dat ik paniek probeer te zaaien, maar de voorspellingen tot nu toe komen goed uit, helaas.
Duurt ook nog wel ffquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Nieuwe plaat:
[ afbeelding ]
Geen "Flatten the curve" te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |