GGMM is vandaag wat kribbig, vergeef het hem.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nu echt geen reactie van @:ggmm ondanks mijn mention.
Ja sorryquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
GGMM is vandaag wat kribbig, vergeef het hem.
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om lukraak hem onwelgevallige posts te verwijderen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:59 schreef onlogisch het volgende:
Als je account door de shredder gaat, toon dan een ruggengraat en post gewoon nooit meer.
@:aTypisch
@:muskusboktor57
Ik begrijp niet wat hier staat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die recensie van die film? Welke was dat ook alweer
Dat is een domme stem, want @onlogisch heeft het al.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:21 schreef Caland het volgende:
Poll: Wie van de VBL-SC krijgt als eerste corona?
Je hebt gestemd op: @:kapiteintje
Je IP is: 1940.45.34
En dan mag hij zo'n debiele fouten maken?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry
Maar @:lange_lans heeft het al zo moeilijk de laatste tijd
Wat staat hier?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan mag hij zo'n debiele fouten maken?
Lucille.gifquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo'n debiele foutenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Brabants gebrabbelquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zulke debiele fouten of zo'n debiele fout.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die recensie van die film? Welke was dat ook alweer
Echt? Is hij daarom niet online vandaag?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een domme stem, want @:onlogisch heeft het al.
Je bent zelf een issue.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:30 schreef KingRoland het volgende:
veel snuiten opeens moet weer wat tissues pakken
Regionale spreektaalquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zulke debiele fouten of zo'n debiele fout.
Gelachenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Regionale spreektaal
@:scrummie2.1
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Is hij daarom niet online vandaag?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry
Maar @:lange_lans heeft het al zo moeilijk de laatste tijd
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij weer een dagje naar de supermarkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Is hij daarom niet online vandaag?
Zonder foto's op Twitter? Dat kan ik mij niet voorstellen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij weer een dagje naar de supermarkt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Heb je mijn sneer van zojuist naar @:onlogisch zijn censuur niet opgemerkt overigens?
Rustig vriend. Rustig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wel
JEZUS IK KAN NIET OVERAL OP REAGEREN MENSEN
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En mij pak je wel aan?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En mij pak je wel aan?
[ afbeelding ]
Ernstig op zoek naar erkenning merk ik.quote:
Ik toch niet vriend? Ik ben altijd aardig tegen jou.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:40 schreef KingRoland het volgende:
weer gebeden dat bepaalde users hopelijk volgende week corona krijgen
Bedoel je mij???quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:40 schreef KingRoland het volgende:
weer gebeden dat bepaalde users hopelijk volgende week corona krijgen
Mijn moeder haalde koffiefilters vanochtend, maar zelfs die waren bijna op.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ga vandaag ook boodschappen doen trouwens. Hopelijk voor 2 weken ofzo
Als er tenminste brood is godverdomme
Ik mag hopen dat @onlogisch bashen wel bij je prioriteiten hoortquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wel
JEZUS IK KAN NIET OVERAL OP REAGEREN MENSEN
Misschien gebruiken mensen dat als toiletpapierquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn moeder haalde koffiefilters vanochtend, maar zelfs die waren bijna op.
woon je nog thuis?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn moeder haalde koffiefilters vanochtend, maar zelfs die waren bijna op.
We noteren het en nemen het mee naar de volgende evaluatiequote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, nu mogen voorspellingen ineens niet meer in het cor topic
Doen we al vanaf topic 1. Ze begrijpen er daar echt heel weinig van.
Mimimimimimimimiquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Donder eens op met dit soort reacties.quote:
Mimimimimimimimimimiquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Donder eens op met dit soort reacties.
Als je niet tegen kritiek op je tyfusslaafjes kan, moet je geen FA worden.
Ah, heb je weer voor 960 euro aan boodschappen gehaald?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik hoef een maand niet naar de winkel. Genot wel
@:Caland
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:55 schreef GGMM het volgende:
Overigens kan ik prima tegen kritiek, maar doe dat dan inhoudelijk in het feedback-topic waar je dan ongetwijfeld weer inhoudelijk verbrijzeld wordt, in plaats van veilig hier bij je vriendjes in de hoop op wat aandacht en steun.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, heb je weer voor 960 euro aan boodschappen gehaald?
En het gaat allemaal nog erger worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Laten we hopen dat ze er allemaal mee stoppenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En het gaat allemaal nog erger worden. Hoelang houden ze dit nog vol?
Ik hoop wel dat ze hun taak neerleggen voordat die vage vrouwtjes in het echte leven omvallen. Dat zou ik zielig vinden.
Ik zet in op: 5 april eerste mod die stopt.
Bespreek dit lekker achter ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:59 schreef GGMM het volgende:
Ach kijk hij heeft zijn steun gevonden.
Hopelijk voelt scrummie zich nu weer het mannetje
Daar hebben we het over interessante dingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bespreek dit lekker achter ofzo.
Het gaat hard allen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
Ik pak weer even een bak popcorn voor de we gaan allemaal dood types in COR.
Hoezo weer?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, heb je weer voor 960 euro aan boodschappen gehaald?
Je oudere collega's nog in het gezicht gehoest vandaag?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar hebben we het over interessante dingen.
Gelukkig sta jij klaar om het over te nemenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En het gaat allemaal nog erger worden. Hoelang houden ze dit nog vol?
Ik hoop wel dat ze hun taak neerleggen voordat die vage vrouwtjes in het echte leven omvallen. Dat zou ik zielig vinden.
Ik zet in op: 5 april eerste mod die stopt.
‘Lekker’ thuis aan het werk natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je oudere collega's nog in het gezicht gehoest vandaag?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
En van het weekend weer lekker met vrienden afspreken?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
‘Lekker’ thuis aan het werk natuurlijk.
Yes, vandaag en morgen sporten in het park. Morgen aansluitend een kaart/zuipavondje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En van het weekend weer lekker met vrienden afspreken?
Anne worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:19 schreef Caland het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik na een week thuis zitten ook echt wel sociale interactie nodig heb.
Snap niet dat mensen dit weken volhouden.
Ik ga maandag ook gewoon naar kantoor. Doodsaai zoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:19 schreef Caland het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik na een week thuis zitten ook echt wel sociale interactie nodig heb.
Snap niet dat mensen dit weken volhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ZipportalWhat can change the nature of a man?
WOEST.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:29 schreef Coco. het volgende:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:25 schreef Coco. het volgende:
Definitief einde tijdperk AmsterdamDramaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:zipportal
Straks maar vast m'n handdoekje klaarleggen op de IC.blablablabla
Wat ben jij rot van binnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:43 schreef KingRoland het volgende:
ahahahahaha net in de supermarkt liet een windje zegt een persoon het ruikt zo naar ei opeens
Zelfs brood? Blij voor je!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:46 schreef GGMM het volgende:
Boodschappen gedaan.
Alles was weer als vanouds, volop verkrijgbaar.
Ik heb medelijden met de enorme debielen die vorige week voor 960 euro aan boodschappen hebben gedaan.
@:caland check deze sneer
Jullie kunnen trouwens mijn verslag lezen in het COR topicquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:46 schreef Coco. het volgende:
Ik ga nu ook boodschappen doen!
Zo terug, hopelijk.
En dat terwijl je vanochtend nog zo kribbig was!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zelfs brood!
Echt een geweldige dag is dit!
Dat is helemaal niet waar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En dat terwijl je vanochtend nog zo kribbig was!
Oh ik quote de verkeerde daarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu kom je wat labiel over hoor. Straks gaan ze je achter nog 'Scrummie' noemen.
Zou je hier mee op willen passen in het vervolg? Dan hoef ik niet voor niets een plaatje te maken met een rode cirkel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik quote de verkeerde daar
Ik wilde @:lenny_leonard quoten die mij aansprak dat ik niet op zijn mention had gereageerd.
Excuus, dat is een hoop werk voor niets inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zou je hier mee op willen passen in het vervolg? Dan hoef ik niet voor niets een plaatje te maken met een rode cirkel.
Ja, in de app heeft @onlogisch (onze FA daar) de regel "LEKKEN IS VERTREKKEN!". Niet voor hemzelf overigens, zo consequent is hij dan weer wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:04 schreef GGMM het volgende:
Gelachen om je opmerking over labiel trouwens.
Irritant als mensen lekken dat ze dan verkeerde of verdraaide info lekken die ik niet kan rectificeren omdat ik zelf niet lek.
@:tjacka
Zo ken ik @onlogisch ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, in de app heeft @:Onlogisch (onze FA daar) de regel "LEKKEN IS VERTREKKEN!". Niet voor hemzelf overigens, zo consequent is hij dan weer wel.
Kun je kijken welke achtergrondkleur de lekker heeftquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:04 schreef GGMM het volgende:
Irritant als mensen lekken dat ze dan verkeerde of verdraaide info lekken die ik niet kan rectificeren omdat ik zelf niet lek.
@Littlerabbitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:08 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien
[..]
Kun je kijken welke achtergrondkleur de lekker heeft
Ja hoor, vooralsnog gaat het allemaal soepel. Hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dag maat
Hou je het een beetje uit in deze tijden?
Dat veegt niet zo fijn, Edet 3 laags for the winquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:14 schreef Coco. het volgende:
Ik ben veilig thuisgekomen.
Er was alleen nog 4-laags toiletpapier.
Goed om te horenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, vooralsnog gaat het allemaal soepel. Hoe is het met jou?
Dan kun je per twee laagjes vegen en heb je 2x zoveel!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:14 schreef Coco. het volgende:
Ik ben veilig thuisgekomen.
Er was alleen nog 4-laags toiletpapier.
Zou je het verslag hier kunnen posten? Ik kom niet graag in COR.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
Denk aan de 1,5 meter
Jul
[..]
Jullie kunnen trouwens mijn verslag lezen in het COR topic
Charlotte gaat doodquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga vanavond Westworld seizoen 3 aflevering 1 kijken.
Doe met deze informatie wat je wil.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:46 schreef GGMM het volgende:
Boodschappen gedaan.
Alles was weer als vanouds, volop verkrijgbaar.
Ik heb medelijden met de enorme debielen die vorige week voor 960 euro aan boodschappen hebben gedaan.
@:caland check deze sneer
Definitief einde tijdperk AmsterdamWeert +400%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:zipportal
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Bij jou in de buurt?quote:
Definitief einde tijdperk AmsterdamWaarom staat dit niet op alfabetische volgorde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:zipportal
@Zipportal
Omdat ze het sorteren op nieuwe besmettingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom staat dit niet op alfabetische volgorde?
@:zipportal
Ik vroeg waarom, niet wat er wel gebeurde.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Omdat ze het sorteren op nieuwe besmettingen.
Waarschijnlijk wel. Weert is natuurlijk niet heel groot.quote:
Jeetje, wat ben je toch kribbig vandaag.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeg waarom, niet wat er wel gebeurde.
Ik vind alfabet handiger.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben je toch kribbig vandaag.
Omdat het interessant is waar de hoogste stijging is (dit had je zelf ook kunnen bedenken).
Ik weet alleen dat je in het noorden van Limburg woont.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Weert is natuurlijk niet heel groot.
Ja, je wil toch vooral weten hoe het in je eigen woonplaats zit.quote:
Harrie, vermaak je je nog een beetje?quote:
Jawel, jij ook?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Harrie, vermaak je je nog een beetje?
Ja, ik kan nog gewoon werken, af en toe naar kantoor en af en toe thuis.quote:
Lekker man. Zo blijf je wel bezig ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik kan nog gewoon werken, af en toe naar kantoor en af en toe thuis.
meteen zin in palingquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
In het coronatopic kunnen ze nog een hoop leren van Aad300. Zo kun je er ook mee omgaan.
[ afbeelding ]
Toch wel een van mijn favoriete vissen.quote:
Doe mij maar een goudvis.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel een van mijn favoriete vissen.
Ik ook. @KingRolandquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:28 schreef GGMM het volgende:
KingRoland heeft je zojuist genoemd in topic
* GGMM klikt weg
Nog nooit gegeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
hoop dat je het krijgtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ook. @:kingroland
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:42 schreef Caland het volgende:
Kreeg deze door op wa
Zit wel wat inJe zit al te lang binnen brada... Nog even en je gaat geloven dat het virus doelbewust is losgelaten op de bevolking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk gebruiken ze dergelijke zaken om hun beleid door te drukken. Maar dat doen ze bij elke willekeurige storm met hun codes geel en rood ook.BFF met GGMM
Ik was niet heel serieus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zit al te lang binnen brada... Nog even en je gaat geloven dat het virus doelbewust is losgelaten op de bevolking.
Natuurlijk gebruiken ze dergelijke zaken om hun beleid door te drukken. Maar dat doen ze bij elke willekeurige storm met hun codes geel en rood ook.
Kreeg deze door op wa
Zit wel wat inHmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo had ik er nog nooit naar gekeken.quote:Tevens is het plan om de bevolking te decimeren. Het volk is namelijk niks waard voor de elite.. wij zijn slechts bruikbaar in de leeftijd dat we kunnen werken. Door vaccins en andere chemische rotzooi kunnen ze de vruchtbaarheid terugdringen en vele chronische ziektes langzaam binnen brengen waar de farmaceutische industrie dan nogmaals grof aan verdient. WIJ, ONS LIJF WORDT VAN DE STAAT!...Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Dit kan neit.quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was niet heel serieus.
Waar zie je me voor aan zeg.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:52 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat @:donraja mij wel een beetje kende, valt me vies tegen dit.
Kreeg deze door op wa
Zit wel wat inWat voor paupers heb jij op wa gek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Misschien zit ik al te lang binnen...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:52 schreef Caland het volgende:
Volgens mij is @DonRaja juist uitstekend in het inschatten van capaciteiten van mensenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:52 schreef Caland het volgende:
Ik had gisteren mijn dag niet.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:53 schreef GGMM het volgende:
notes openbaren is neit toegestaan.
Oh, en mimimimimimi.
Mietjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
@:Caland kennende is zijn comeback genadeloos hard, dus ik ga er snel vandoor!
Gelukkig wel, ik zit nog niet in het stadium dat er niet eens meer op mijn spelfouten gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar vergeven en vergetenHet is zeldzaam bij jou!
Het voetbalteam.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat voor paupers heb jij op wa gek?
Dat verklaart eea.quote:
Dit is niet waar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:01 schreef Zipportal het volgende:
COR / GEZOCHT: aantal opnames per ziekenhuis per dag
@:lenny_leonard je komt bedden te kort. @:KingRoland wenst elke dag mensen het Coronavirus toe.
Stuk ongeluk. @:Kingroland
Kreeg deze door op wa
Zit wel wat inHep dat op feesboek gestaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
840 euroquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:07 schreef Elan het volgende:
Rutte noemt hamsteraars achterlijk.
@:kapiteintje
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:07 schreef Elan het volgende:
Wat voor post was het?quote:
Ojaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
DEF RHYMZ JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben goed voorbereid voordat iedereen in paniek schoot en ten koste van niemand. Derhalve niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:07 schreef Elan het volgende:
Heb je ook foto's van je zooi? #dtvquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben goed voorbereid voordat iedereen in paniek schoot en ten koste van niemand. Derhalve niet mijn probleem.
Nee, heb nog geen wide-angle lensquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van je zooi? #dtv
Leuke kapiquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, heb nog geen wide-angle lens
Ontsla me danquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:04 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat je het niet kan volgen dus laat maar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was maar een grapje en jullie reageerden als een stelletje autisten
Dikke bigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:44 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg naar de snackbar te gaan.
@:kapiteintje @:atypisch @:onlogisch
Ga je dan met de trap of de lift?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:44 schreef GGMM het volgende:
Waarom tag je mij in deze post, obees stuk verdriet?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:44 schreef GGMM het volgende:
Ik hoopte dat je getriggerd zou raken van het feit dat ik in een kleine ruimte met veel mensen ga staan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom tag je mij in deze post, obees stuk verdriet?
Pas jij door het trappengat?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn snackbar zit niet in een flatgebouw ofzoWat een rare vraag
Kapi heeft maar voor 400 euro gehamsterd dus waar hebben we het overquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je getriggerd zou raken van het feit dat ik in een kleine ruimte met veel mensen ga staan.
en ik heb misschien coronaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
wow
En jij hebt geroeid dus ik kan niks terugzeggen nu.
Wat een rare situatie
Wat boeit mij dat nou, jij komt toch verder niet met mensen in aanraking dus je hebt alleen jezelf er mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je getriggerd zou raken van het feit dat ik in een kleine ruimte met veel mensen ga staan.
Je moeder geen mens noemenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat nou, jij komt toch verder niet met mensen in aanraking dus je hebt alleen jezelf er mee.
Nou dan wel dusquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat nou, jij komt toch verder niet met mensen in aanraking dus je hebt alleen jezelf er mee.
Of een takelliftquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij kan beter een touw gebruiken.
[ afbeelding ]
rené heeft wel een oogje voor modtalent hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Ik dacht heel even dat René geen inschattingsvermogen had
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als hij dan toch een lift neemt, kan hij beter een facelift nemen.
@Smoofie , @Scrummie2.1 @Littlerabbit , @KnutdeIJsbeer , @Insomnia ik en na vanavond ook @charmed_angel vinden dit erg jammerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga denk ik animal crossing halen, dus geen wow voor mij
SODEJUI ZEGquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geslaagd gifje.quote:
Is het C_A gelukt dan??quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Smoofie , @:Scrummie2.1 @:Littlerabbit , @:KnutdeIJsbeer , @:Insomnia ik en na vanavond ook @:Charmed_Angel vinden dit erg jammer
Animal Crossing ja? Mijn dochter leek dat wat kinderachtig. Maar wij hebben alleen de trailer gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga denk ik animal crossing halen, dus geen wow voor mij
normale wow zou ik nog overwegenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Smoofie , @:Scrummie2.1 @:Littlerabbit , @:KnutdeIJsbeer , @:Insomnia ik en na vanavond ook @:Charmed_Angel vinden dit erg jammer
het is zo kinderachtig als het eruit zietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Animal Crossing ja? Mijn dochter leek dat wat kinderachtig. Maar wij hebben alleen de trailer gezien.
Kun je iets meer er over vertellen? Zij krijgt namelijk nog een game van me.
dikke nerdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is zo kinderachtig als het eruit ziet
beetje vissen, beetje tuinieren
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je 12 ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga denk ik animal crossing halen
Nu ben ik overtuigd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is zo kinderachtig als het eruit ziet
beetje vissen, beetje tuinieren
Hoezoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'normale wow' is geen wow meer. Niet voor mij iig.
Klopt wel ja. Ben nog steeds aan het werk. Coronazooi.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:01 schreef Zipportal het volgende:
COR / GEZOCHT: aantal opnames per ziekenhuis per dag
@:lenny_leonard je komt bedden te kort. @:KingRoland wenst elke dag mensen het Coronavirus toe.
Stuk ongeluk. @:Kingroland
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en het kan co-op dus samen met je dochter
"aan het werk"quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Ben nog steeds aan het werk. Coronazooi.
Sommige mensen moeten gewoon werken voor hun kanjergeld.quote:
Ik heb een bedrijf naast mijn gewone werk hè. Weet tegen wie je dit zegt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon werken voor hun kanjergeld.
Moet nu nog bepalen of we dit weekend extra verpleegkundigen gaan inzetten. Lekker op tijd wel.
Dit is zo lekker hè. Spontaan een vreugdekreet waarna mijn vrouw kwam kijken en me complimenteerde.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Keurige vier op een rij. Scheelde maar 4 seconde of het was misgegaan. Lekker is dat.
quote:
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Misschien kunnen we hiervoor werklozen inzettenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet nu nog bepalen of we dit weekend extra verpleegkundigen gaan inzetten. Lekker op tijd wel.
Maat, ik sta op het punt om er een topic over te openen in FB hè. Even de regels uitleggen en zulks.quote:
4=4 en geen flauwekulletjesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maat, ik sta op het punt om er een topic over te openen in FB hè. Even de regels uitleggen en zulks.
Ik maak me wel zorgen ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:17 schreef Lange_Lans het volgende:
@:lenny-leonard
Die Italiaanse beelden zijn schrijnend. Ben je bang dat ons dit in Nederland ook te wachten staat?
Gewoon kop of munt, hadden ze maar eerder moeten zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
welke industrie is je bedrijfje?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een bedrijf naast mijn gewone werk hè. Weet tegen wie je dit zegt.
Al ga ik door die hele Corona-crisis een zware tijd tegemoet.
Adult entertainmentquote:
Evenementen.quote:
Ja, onze TT komt niet zomaar uit de lucht vallen, dat is allemaal gebaseerd op Lans. Helaas zijn de previews van zijn werk, die hij hier laatst postte, niet meer te bekijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iets met grote, donkere, fallussen?
Heb je daar misschien wat gifjes van?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iets met grote, donkere, fallussen?
quote:Nederlandse maatregelen Volgens Alex Friedrich zijn de Nederlandse maatregelen voor het Zuiden te laat gekomen: “Social distancing, thuisisolatie als je ziek bent, geen horeca, geen scholen, geen universiteiten, 1,5 meter afstand houden, hiermee rem je het geheel. Deze maatregelen komen wellicht nog op tijd voor Noord-Nederland, maar te laat voor Zuid-Nederland.” Friedrich legt uit dat op dit moment het land gescheiden wordt door de rivieren: “Zuidelijk van de rivieren is de verspreiding op dit moment heel moeilijk te beperken, daar gaat het gewoon door en worden mensen nu ernstig ziek en zullen mensen komen te overlijden, ook jonge mensen. Niet alleen 80-jarigen, ook 50- en 40-jarigen, dat gaat gebeuren.” In Noord-Nederland wordt nu de strategie search and contain toegepast: “Met deze strategie willen we alle casussen opsporen, contacten en thuis laten blijven. Vanaf woensdag 18 maart gaan we meer testen, de GGD gaat zeggen wie er moet worden getest en wij gaan het samen met Certe (het regionale centrum voor medische diagnostiek) uitvoeren. We gaan de stadjers en de provincies om ons heen testen.” Vorige week was deze strategie nog niet aan de orde, legt Friedrich uit: “Toen was het nog ‘we laten het los’ omdat het zuiden dat ook deed, maar in het Noorden is de situatie anders dus dat moeten we niet doen. Wij hebben met de GGD besproken dat ze veel moeten testen. Ik ga ervan uit dat wij actueel in het noorden zeker drie, vier, vijf keer meer testen per inwoner dan in het zuiden. Wij zien ook niet alle casussen maar we testen meer dus zijn de getallen betrouwbaarder. In het zuiden zie je vooral de getallen van de mensen die op de intensive care belanden, daar hoef je eigenlijk niet meer te testen, dat merk je ook zo. Als je dan test bevestig je het alleen maar, maar dan kom je natuurlijk te laat en kun je het niet meer voorkomen.”
Het viel allemaal toch wel mee?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, onze TT komt niet zomaar uit de lucht vallen, dat is allemaal gebaseerd op Lans. Helaas zijn de previews van zijn werk, die hij hier laatst postte, niet meer te bekijken.
*corruptquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:36 schreef Doublepain het volgende:
@:Pumpalov
Je wil toch niet naar Macedonie gaan verhuizen, corrupte land, vol Albanezen en gaan bij de EU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |